Boston Marriott Long Wharf is een fantastische keuze voor reizigers in Boston. Het biedt een luxe omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Marriott Boston ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals Faneuil Hall Marketplace (0,4 km) en Acorn Street (1,5 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Boston verkennen.
Kamers bij Boston Marriott bevatten een flatscreen-tv en airconditioning en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.
24 uursreceptie, conciërge en roomservice zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt het zwembad en het ontbijt je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Boston Marriott Long Wharf gaat, is een parkeerplaats beschikbaar.
Reizigers die van kreeft houden, zijn bij La Galleria 33, Giacomo's Restaurant of Legal Sea Foods aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een Frans restaurant gaan, zoals Mistral, L'Espalier of Menton.
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire historische musea zoals Boston Tea Party Ships & Museum, John F. Kennedy Presidential Museum & Library en USS Constitution Museum.
Veel plezier in Boston!
De ligging van het Marriot Long Wharf is ideaal voor een wandeling langs de havens, maar ook downtown. Quincy Market is 5 min lopen. Prima verzorgd breakfast, gezellige bar. Kamers relatief klein, zeker voor Amerikaanse begrippen. Vanaf Logan International slechts 3 haltes (Blue Line) verwijderd!
zeer goed gelegen hotel aan het water, kwaliteit van de kamer iets minder in verhouding tot de prijs, vriendelijk personeel, zéér goed restaurant, zeker aan te raden ! Ook aanlegplaats van de water-taxi, waarmee je vlotjes naar de luchthaven kunt varen! Nooit geen file meer met de taxi van en naar hotel-luchthaven, vraag ernaar in het hotel en alle andere hotels in de omgeving: 12 US dollar/per traject/persoon en 20 USD/heen en terug/persoon
Net als reizende Thomas, was ik echt ontzet toen ik niet van tevoren te horen kreeg dat het Marriott Long Wharf "ground zero" was geweest voor de COVID-19-crisis in Boston. Als platinum elite Bonvoy-lid had ik voor het inchecken op verschillende manieren contact met me kunnen opnemen, waaronder sms-berichten, e-mail en de Marriott Bonvoy-app. Ik kreeg meldingen dat mijn kamer klaar was, maar niet over het virusprobleem. Het receptiepersoneel was vriendelijk maar vermeldde het probleem ook niet. Ik heb geen feedback van Marriott of van Bonvoy ontvangen nadat ik contact heb opgenomen met de klantenservice over deze storing. Dit is een echt blauw oog voor de hele Marriott-keten.
Het hotelverblijf was goed en het hotelpersoneel was zeer behulpzaam en professioneel. Toen we echter op vrijdag 6 maart rond 20.00 uur incheckten, noemde niemand ons de zeer recente openbare informatie over de Biogen-conferentie en de COVID-19-verbinding. We waren de hele dag op reis geweest, dus we volgden het nieuws niet, en pas de volgende ochtend stuurde een vriend me een bericht met bezorgdheid nadat ze het nieuws had gehoord. Het was voor het eerst dat er een gebrek aan transparantie was. Nu, hier zijn we een week later, en ik leer dat gisteren het hotel gesloten was als gevolg van "nieuwe informatie". Als iemand die onlangs in het hotel verbleef, heb ik geprobeerd iemand telefonisch of per e-mail te bereiken om te weten wat deze nieuwe informatie is. Ik ben vooral geïnteresseerd om te weten of mijn familie en ik risico lopen, dus als een hotelmedewerker positief is getest op het virus, denk ik dat wij gasten het recht hebben om te weten. Ik was op reis met mijn moeder, die 60+ is en mijn twee kinderen. Voor mij maakt het niet uit hoe mooi een hotel is of hoe schijnbaar professioneel het servicepersoneel is als ik vind dat de grotere onderneming niet het respect heeft voor mij en andere gasten om transparant te zijn over gezondheidsgerelateerde zaken. Houd er rekening mee dat de slechte serviceclassificatie geen verband houdt met enige interactie die ik had met een receptionist, bedienend personeel of ander algemeen personeel, maar met het gebrek aan communicatie dat ik van de leiding van het hotel heb ontvangen.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding