San Francisco Marriott Fisherman's Wharf is een fantastische keuze voor reizigers in San Francisco. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Gasten kunnen gebruikmaken van betaald internet en de kamers bij San Francisco Marriott bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals 24 uursreceptie, conciërge en roomservice. Gasten van San Francisco Marriott Fisherman's Wharf kunnen daarnaast gebruikmaken van een fitnesscentrum en ontbijt op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto een parkeerplaats beschikbaar.
Voor bezoekers aan San Francisco, die tijdens hun verblijf populaire bezienswaardigheden willen bekijken: Marriott San Francisco ligt op een steenworp afstand van Mrs Doubtfire House (2,1 km) en Alcatraz (2,4 km).
Reizigers die van krab houden, zijn bij Scoma's, Swan Oyster Depot of Fog Harbor Fish House aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een steakhouserestaurant gaan, zoals House of Prime Rib, John's Grill of Morton's The Steakhouse.
Als je tijd over hebt, raden we Lombard Street, Fisherman's Wharf en Chinatown aan. Dit zijn een aantal populaire attracties op loopafstand.
Veel plezier in San Francisco!
Prima hotel. Nabij pier 39 Fishermanns Warff. Kamers ruim van opzet en netjes. Koffiezetapparaat en ijskast op de kamer. Fitness aanwezig. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Mogelijkheid om ontbijt bij te boeken. Wij hebben later een huurauto opgehaald m.b.v. een shuttle a $15. Parkeertarieven zijn erg duur, vandaar. Openbaar vervoer is goed geregeld. Minpunt van het hotel is de hoge prijs. Veel plezier....
Mijn vriend en ik verbleven hier 3 nachten tijdens onze voorjaarsvakantie. We hebben het fantastisch gehad en genoten van onze kamer in dit hotel. We verbleven in een uitgebreide queensize kamer met uitzicht op de binnenplaats, die erg schoon, ruim en rustig was. Alle medewerkers waren zo aardig en gastvrij wanneer we terugkwamen van onze dagelijkse avonturen. We aten elke ochtend ontbijt in het hotel en het was een heerlijke maaltijd van hoge kwaliteit die snel en zo handig werd gemaakt. De conciërge heer gaf ons een paar keer gratis flessen water op weg naar binnen of naar buiten en hij was altijd zo aardig. Ik was ook onder de indruk dat dagelijkse schoonmaak een optie was omdat veel hotels dat hebben stopgezet tijdens Covid, maar het werd enorm gewaardeerd! De locatie is perfect op loopafstand van alles en om op een kabelbaan te springen om op avontuur te gaan in de stad. 10/10 zou hier weer verblijven!…
Ik ben hier een paar keer geweest. Ik geloof dat de uitstekende prijs waarschijnlijk te wijten was aan een constructie die plaatsvond. Ik kom zeker nog een keer terug. De mensen waren aardig en ik hou van deze locatie. Als u op zoek bent naar een centrale locatie en toegang tot een aantal geweldige restaurants, dan is dit een goede plek?
Ik wilde op het laatste moment overstappen van een congreshotel naar het nabijgelegen Marriott Fisherman's Wharf. Michael S en het team bij de receptie deden hun best om aan mijn verzoek te voldoen en het voor mij te laten werken. Elke keer dat ik een teamlid zag, begroetten ze me en vroegen of ik iets nodig had. Jullie gingen allemaal boven en buiten. Geweldig verblijf, geweldige accommodatie en geweldige service helemaal. Veel waardering voor GM Michael be en het Marriott Fisherman's Wharf-team omdat ze me een heel eind van huis hebben laten voelen.
Beste algemeen directeur @ SF Marriott Fisherman's Wharf, ik schrijf dit bericht om mijn afschuw en bezorgdheid te uiten over het spinnenprobleem bij uw eigendom. Walging en afschuw om een ongebreidelde cluster van spinnen te melden bij de SF Marriott Fisherman's Wharf! ?? Mijn familie en ik hebben gisteravond, 18 februari 2022, ingecheckt (gelukkig maar voor één nacht) en kregen onverwacht bezoek van een reeks spinnen die op de muren van de kamer klommen. Mijn 3-jarige kind was behoorlijk bang toen hij deze vreselijke insecten door de kamer zag verspreiden! Wij zaten op de 5e verdieping (kamer 556) waar je minder knaagdieren of insecten zou verwachten maar dit was zeker niet het geval! Ik ben een Ambassador Elite Bonvoy-gast en verblijf vaak week in week uit in Marriott-hotels. Ik hoop dat het management van de SF Marriott Fisherman's Wharf zorgvuldig aandacht besteedt aan deze feedback. Reizigers, let op, want deze accommodatie is erg oud en lijdt duidelijk aan arachnofobie. Ondanks enkele verbouwingen aan het pand, lijkt het erop dat het pand te laat is voor wat ongediertebestrijding. De familie Nielsen…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding