Holiday Inn Civic Center (San Francisco) is ideaal voor een bezoek aan San Francisco. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een gezinsvriendelijke omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Little Italy (2,5 km) en Full House House (2,6 km), maken dat San Francisco Holiday Inn de ideale accommodatie is voor bezoekers in San Francisco.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv en airconditioning, en maak gebruik van gratis wifi bij Holiday Inn Civic Center San Francisco.
Het hotel heeft 24 uursreceptie, roomservice en conciërge. Daarnaast biedt Holiday Inn Civic Center een zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig een parkeerplaats beschikbaar.
Reizigers die van garnalen houden, zijn bij Scoma's, Swan Oyster Depot of Fog Harbor Fish House aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een steakhouserestaurant gaan, zoals House of Prime Rib, John's Grill of Morton's The Steakhouse.
Als je tijd over hebt, raden we Chinatown, Japanese Tea Garden en San Francisco Museum of Modern Art (SFMOMA) aan. Dit zijn een aantal populaire attracties op loopafstand.
Bij Holiday Inn Civic Center (San Francisco) staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in San Francisco!
Ik heb mijn verblijf van één nacht meer dan een maand geleden geboekt en kreeg net een telefoontje dat mijn reservering voor volgende week was geannuleerd. De redenering was nieuw management, maar er was geen kennisgeving, geen verontschuldiging en geen terugbetaling. Ik ben hier al een keer eerder geweest en vond het geweldig, maar dit is niet ok. Nu moet ik een last-minute reservering maken voor een ander hotel, en voor een hogere prijs.
San Francisco bezocht voor de bruiloft van een vriend en mijn verloofde en ik besloten in het BEI Hotel te verblijven. Ana bij de receptie, bood zo'n uitstekende klantenservice! Als ik haar een hogere beoordeling zou kunnen geven, zou ik dat doen.
Ana was zo behulpzaam en zorgzaam. Ze deed haar uiterste best om mijn verblijf zo goed mogelijk te maken. Ana is een aanwinst voor het hotel en verdient een loonsverhoging. Ana is geweldig! ! ! Bedankt voor alles Ana.
Zeer teleurgesteld over dit hotel - ten eerste verbleef ik in kamer 434. Het vloerkleed is erg bevlekt en er is oud plakband op bijna elk oppervlak - zelfs op het getextureerde plafond (ik wed dat het er nog steeds is). Dan is de straat voor het hotel bedekt met zwerfvuil, vuil en plakkerig op plekken - yuk. Begrijp dat er een daklozenopvang op de hoek is en dat het misschien moeilijk is om het netjes te houden - indien nodig moeten ze er een paar keer per dag iemand heen sturen om te vegen. Het trottoir kan ook een keer per dag een slang gebruiken. Bovendien bestaan de beloofde voorzieningen niet of zijn ze onnodig moeilijk toegankelijk - de sportschool is altijd op slot. Om toegang te krijgen, moet je de bewaker van het hotel zoeken, de lounge / bar is niet open voor zaken, de beloofde korting bij de plaatselijke kruidenier is niet beschikbaar - ging daarheen en ze hadden geen idee waar ik het over had. Hiervoor moest ik $ 25 /dag voorzieningen betalen. Verder worden covid-protocollen niet gevolgd. Medewerkers dragen routinematig geen maskers of dragen deze niet goed. Toen ik de bewaker ging zoeken om me in de sportschool te laten, ging hij de lift in met mij met het masker om zijn kin. Hetzelfde geldt voor veel van het personeel achter de balie. Toen ik uiteindelijk ging uitchecken, sprak ik mijn ongenoegen uit aan de baliemedewerker, ze zei dat ze zou vragen dat de manager contact met me zou opnemen via e-mail of telefoon. Ze bevestigde beide e-mailadressen / telefoonnummers voor contact met mij. Twee dagen zijn verstreken en geen contact van uw manager. Vanmorgen opnieuw gebeld en Yolanda (die de telefoon opnam) zei dat ze de manager zou laten weten dat ik belde. Toen ik vroeg wat de naam van de manager was, zei ze Luis, maar aarzelde om zijn achternaam te geven. Ik hield vol en ze zei Flores. Zoals verwacht, geen contact van de heer Flores. Onnodig te zeggen dat ik het meest teleurgesteld ben in mijn ervaring in het BEI Hotel. Ik ben van plan te volharden in mijn inspanningen om deze zorgen aan te pakken en zal doorgaan waar nodig.…
Ik vierde mijn 6-jarig jubileum en natuurlijk kreeg ik geweldige service. Als ik naar SF kom, verblijf ik alleen in het BEI-hotel. Steve was zoals altijd behulpzaam en grappig. Hij herinnert zich me altijd en Jim ook. Ze halen altijd bij wat ik heb uitgespookt en het maakt mijn dag goed omdat het betekent dat ze echt om hun klanten geven. Altijd terugkomen - bedankt Jim en Steve!
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding