Met een actie uit de krant boekten we 2 nachtjes in hotel de Klepperman.Met een high tea en een high beer. Echt een goedkope aanbieding, we wisten niet goed wat we konden verwachten, maar..we probeerden het gewoon. Het was boven alle verwachting, prima verblijf, mooie schone kamer, goede bedden. Heerlijke high tea en een nog luxer verzorgde high beer met mooie hapjes bij elke gang (3). Leuke uitleg van iemand die passie voor bier heeft. Wij waren zeer verrast!! Heel tevreden.. Vriendelijk personeel en ook het bijgeboekt ontbijt was prima.
Heel teleurstellend. We hebben in de hotel gids gelezen over de wellness faciliteiten, sauna, jacuzzi, turkse stoombad, en dergelijk. Bi aankomst hebben we gehoord dat de wellness sinds voor de covid crisis niet meer gebruikt kon worden. We hebben ook ontdekt dat wij daar niet konden eten want we hadden eerder moeten reserveren! Het ergste was de geluidsoverlast midden in de nacht, Heel luidruchtig groepen mensen die buiten stonden te schreeuwen en lachen om 2 uur ochtends. Of ze kwamen van de bar van het hotel of ze kwamen net heel laat aan als gasten. .
Hebben hier 1 nachtje geslapen zonder diner maar met ontbijt dat prima was. Ruime parking. Kamer zoals je bij Fletcher verwachten kunt … Helaas was de sauna gesloten ivm corona. Uitchecken was helaas een drama …
Omdat er alleen maar een King seize bed beschikbaar is bij een upgrade ( +€25) naar een junior suite hebben we noodgedwongen daar voor gekozen. En hoewel het bed prima was, was het eronder vies. Wordt blijkbaar niet gestofzuigd. De badkamer is een regelrechte ramp. Toilet uit de vorige eeuw, gebroken tegels, leidingen lopen door de ruimte a la voormalige DDR. En toilet spoelt slecht door. Afzuiging werkt niet. Helemaal Oostblok. Maar ontbijt was prima. Moesten even bijkomen.8
Wat een slechte bediening heeft dit hotel. We hadden een voucher van Fletcher hotel echter werd deze niet erkend door het hotel. 3 uur later hebben we wederom zelf moeten vragen of het geregeld was en of we konden dineren die zelfde avond. Het hoofdkantoor had het niet door gegeven en ze wisten nog niets. Na veel aandringen kregen we twee kaartjes waarmee we konden dineren. Iets waar we al voor betaald hadden. Intern hadden ze niets overgedragen aan de avondshift dus ik kon na 15:00 uur wederom mijn hele verhaal doen. We zouden op de kamer gebeld worden als het in orde was. Ook niet gebeurt en het excuus was “ik wist niet dat u gebeld moest worden”. Oude kamers, miste een handen handdoek, hingen spinnenwebben in de badkamer. Dit was eens maar nooit meer.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding