Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Quality Inn Colchester / Burlington

84 S Park Dr, Colchester, VT 05446-5863
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
QualityInn
104 US$
Aanbieding bekijken
Booking.com
103 US$
Aanbieding bekijken
Lol.travel
104 US$
99 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 5 US$
Travelocity103 US$
Trip.com104 US$
Orbitz.com103 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (58)
Kamer en suite (49)
Dineren (10)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Zakencentrum met internettoegang
BBQ-voorzieningen
Parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Internet
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Verkoopautomaat
Krant
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Wasservice
Wasmogelijkheid (selfservice)
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Airconditioning
Schoonmaakservice
Veilig
Magnetron
Flatscreen-tv
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Gesproken talen
Engels
748beoordelingen5vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 167
  • 238
  • 144
  • 89
  • 111
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Er hangt geen prettige sfeer in dit hotel. Iedereen is er onvriendelijk (zeer on-Amerikaans) de onthaaldame, de poetsvrouw, de dame aan het ontbijt...De kamers zijn niet netjes (vuil onder het bed, schimmel in de douche). Het hotel ligt ook niet erg prettig en een echt restaurant is meer dan een mijl verder. Het ontbijt is ook ondermaats (wel vers fruit)
Meer lezen
Antwoord van Qualityinnbtv, Front Office Manager bij Quality Inn Colchester / Burlington
Gereageerd op 24 jan. 2019
Thank you for taking the time to share your concerns with us regarding your most recent stay at our hotel. We are sorry to hear that you were disappointed with the level of customer service you received, as well as the lack of sit down restaurants within walking distance. Our location next to the highway makes it easy for any guest to make a quick five minute ride to the center of Burlington or Colchester where they will find plenty of opportunities for dining, shopping, or exploring. Our complementary breakfast offers a wide array of gluten free, vegetarian, and traditional breakfast food to satisfy every guest need. Our goal is to ensure a clean and comfortable environment for every guest, every day. We would like to thank you for making the choice to stay with us during your travels, and we hope to see you again soon.
Meer lezen
Helemaal niets mis met dit hotel. Ruime, schone en goed onderhouden kamer. Zeer vriendelijk personeel bij de frontdesk zowel bij het inchecken en bij het uitchecken. Ook het ontbijt is uitstekend, er is voldoende keuze voor iedereen om lekker te ontbijten.
Meer lezen
Antwoord van Qualityinnbtv, Guest Relations Manager bij Quality Inn Colchester / Burlington
Gereageerd op 19 jun. 2016
Thank you for taking the time to write a review. We are happy to hear you have enjoyed your stays with us! We appreciate your business and look forward to seeing you again soon! Warmest Regards, Krista Guest Relations Manager
Meer lezen
Net Motel schone en ruime kamers, wafelmaker bij het ontbijt is wel aardig, maar de rest van het ontbijt is niet de moeite waard. Genoeg te eten in de buurt.
Meer lezen
Antwoord van QualityInnbtv, General Manager bij Quality Inn Colchester / Burlington
Gereageerd op 10 nov. 2013
Thank you for taking the time to post a review. We try our best to accommodate each guest needs. I am sorry that we did not meet your expectations. We hope in the future you give us another try. Thank you again for posting a review, we can only approve by hearing our guests feedback.
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Zeer schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt inbegrepen. Kwam voor slechts één nacht, dus niet de kans om te proberen het zwembad. Naast een restaurant en McDonald's. Korte rit naar UVM.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Mijn familie verbleef hier 2 nachten in het begin van augustus en het was absoluut een afschuwelijke ervaring. Ik zal zeggen dat de locatie was geweldig zeer dicht bij Burlington. Het begon met het inchecken ik had vooraf gebeld van tijd zeggen dat we aankwamen in Vermont eerder dan verwacht en was benieuwd of we vroeg in te checken. De man aan de telefoon zei onze kamer klaar was, dus we konden inchecken een paar uur te vroeg. Zo krijgen we daar ongeveer een half uur later. Ik ga in te checken en de man was als check in is niet tot drie en ik was net goed ik belde en ik denk dat ik sprak met u en u zei dat mijn kamer klaar is. Hij keek zeer verward en daarna me vraagt of ik een upgrade wilt uitvoeren mijn kamer om ofwel eerste of derde verdieping ruimte voor een extra 5 of $ 10 per nacht; ik zeg hem no. Als hij die me in een persoon belt en vraagt naar de prijs en als er een koelkast in de kamer. Hij zegt dat de enige koelkasten zijn op de eerste en derde verdieping niet de tweede en het is een opgewaardeerde kamer die hen heeft zodat ze meer geld. Dus toen hij krijgt de telefoon ik herinner me toen ik geboekt via Expedia dat hij zei dat er koelkasten in alle kamers, dus ik zei er is geen koelkast op de tweede verdieping? Dat is waar hij was hij was putting ons en hij zei nee je hebt om te upgraden, maar ik ben nog steeds afgewezen omdat ik niet wilde betalen het extra geld. Dus ik check in, we gaan naar onze kamer op de tweede verdieping een er is een gigantische koelkast in onze kamer, dus ik was een beetje geïrriteerd met dat omdat als ik had betaald voor de extra geld zou geweest zijn voor niets. Ofwel hij is liegen om te trachten de extra geld of hij niet goed is opgeleid in de eigenschappen. De kamer was smerig en stonk naar schimmel. De deur ging niet open functioneren; je moest echt push it en maakte een zeer luid geluid die je kon horen in de hele nacht lang door mensen in en uit de kamers. Wakker mijn dochter een paar keer. De lucht - conditioner werkte nauwelijks en maakte de kamer benauwde in plaats van afgekoeld. Het tapijt was smerig en maakte mijn voeten en mijn dochters voeten zwart. Het ergste was dat het bed was helemaal smerig! ! ! Het bloedvlekken, koffie of scat vlekken op het dekbed, zwarte markeringen over de lakens en kussenslopen, en had haren op! We hadden ingecheckt hadden letterlijk zetten onze tassen omlaag en links voor Burlington voor lunch en sightseeing. Toen we terug naar de kamer was het rond etenstijd en we gaan er in voor de nacht. We begon in onze pyjama's en ik trok het dekbed en zagen alle vlekken! Dan heb ik een nadere inspectie van het dekbed zelf en meer zag van deze walgelijke vlekken. Mijn man was al je klaar om naar de overkant van de straat te pakken om het diner terug naar de kamer, dus ik vertelde hem om te vertellen dat de 24 uur dat we behoefte hadden aan een gloednieuwe bed ingesteld. Dus hij deed. Dus toen hij terug kwam ik vroeg hem wat er gezegd is en hij zei dat het meisje was erg onbehulpzaam en verward omdat ze was inchecken een heleboel mensen. Ze zei dat het zou gaan om een tijdje voordat we zouden krijgen wat dit betreft was het al bijna 7 o'clock en mijn dochter moest gaan naar bed. Dus ik bellen naar beneden de receptie en onmiddellijk voordat ik kan zelfs finish wat ik zei ze gaat ja ik sprak met hem op een terwijl ik ben door mijzelf en de persoon die heeft al dat geenszins hier ik moet hem bellen. Dus ik overgegaan tot haar vertellen wat vlekken zaten op het bed en dat het moest worden gedaan nu omdat mijn dochter moest gaan naar bed en dat dit is belachelijk de kamer had moeten schoon. Dus zij zegt me she's hem bellen meteen en dat hij zal komen en het probleem te verhelpen. Ik zei dank je wel en goed klinkt. We horen een klop op de deur 15 minuten later en deze man die spreekt nauwelijks Engels handen, mijn man een paar vellen, geen dekbed en geen kussenslopen, net lakens. Dus hebben we hem vertellen wij hebben een dekbed en kussen gevallen omdat er overal vlekken! Hij zegt dat het was OK ik kom direct terug. Hij vervolgens opnieuw handen ons kussenslopen en vervolgens een queen size deken wanneer we hebben een kingsize bed en het was letterlijk de dunste deken die ik ooit heb gezien. Het was niet het dekbed op het bed! Weet niet hoe drie mensen worden verondersteld om te slapen met dit kleine deken maar de kers op de taart voor mij was hij letterlijk slechts hand ons alles en dat moeten wij onszelf. Ik was geschokt ik heb nooit in een hotel dat maakte me maak mijn eigen bed. Dit is een van de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt! Ik betaalde meer dan $ 200 voor absolute smerigheid en vreselijke service. Ik zou hier nooit weer en ik zal iedereen vertellen nooit hier te verblijven! Verspil geen geld er is 1 miljoen hotels in Burlington zoek een ander. Deze medewerkers moeten worden opgeleid in klantenservice en hoe schone kamers!
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
93 US$ - 188 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
quality hotel colchester, quality inn colchester, colchester quality inn
VOORHEEN BEKEND ALS
Vermont Maple Inn
LOCATIE
Verenigde StatenVermontColchester
AANTAL KAMERS
113
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding