Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Paradisus by Meliá Gran Canaria

C. las Retamas, 3 Playa de San Agustín, 35100 San Agustin, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria Spanje
Vista desde la habitación
Reiziger (1780)
Dineren (125)
Paradisus Gran Canaria
Video's (1)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

4,5
Nr. 1 van de 15 hotels in San Agustin
4,7 van 5 bollen
Locatie
4,9 van 5 bollen
Hygiëne
4,7 van 5 bollen
Service
4,5 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Uitzicht op park
Rustig
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Duits en nog 2
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Zwembad met uitzicht
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Wandelen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Parkeren aan de straat
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Fitnesslessen
Personal trainer
Sauna
Bar/lounge
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijtbuffet
Eetgelegenheid buiten
Zwembadbar
Aerobics
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Wandeltochten
Waterglijbaan
Bordspellen/puzzels
Kinderzwembad
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Autohuur
Taxiservice
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Bodywrap
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Hoofdmassage
Manicure
Massage
Nekmassage
Pedicure
Beautysalon
Stoomcabine
Opslag van bagage
Conciërge
Buitenmeubelen
Zonneterras
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
Portier
24 uursreceptie
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Badjassen
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Extra lange bedden
Bad/douche
Roomservice
Zitgedeelte
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Laptopkluis
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Minibar
Flatscreen-tv
Slaapbank
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op bergen
Uitzicht op zee
Uitzicht op zwembad
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Hotellinks
Speciale Aanbieding:30 years of Rewards

Locatie

C. las Retamas, 3 Playa de San Agustín, 35100 San Agustin, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria Spanje
Naam/adres in plaatselijke taal
671beoordelingen92vragen en antwoorden4kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 537
  • 73
  • 38
  • 13
  • 12
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
fun k heeft een beoordeling geschreven 16 apr
1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
Onze vakantie was in een woord fantastisch. Alles top, met een speciale vermelding voor het personeel, zowel tijdens het ontbijt, in de restaurants, bij de wijnproeverij, eigenlijk gewoon overal. Allemaal even vriendelijk, behulpzaam, gezellig, accuraat en tegelijk ook heel relaxed. Gewoon heel fijn en zoals het hoort. Lijkt vanzelfsprekend maar is het lang niet overal. Hier maken ze dat waar.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2024
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Guest Experience, Other bij Paradisus by Meliá Gran Canaria
Gereageerd 3 dagen geleden
Beste Funk, We willen graag onze oprechte waardering uitspreken voor het delen van uw buitengewone ervaring tijdens uw verblijf in ons etablissement. We zijn vereerd om te weten dat uw tijd bij ons uitzonderlijk was en dat u grondig heeft genoten van elk aspect van uw bezoek. We zijn erg blij dat ons team zo'n positieve indruk op u heeft achtergelaten. In Paradisus By Meliá Gran Canaria streven we er voortdurend naar om uitstekende service te bieden, en uw lof voor de vriendelijkheid, efficiëntie en professionaliteit van ons personeel is een bewijs van ons streven naar kwaliteit. Ons belangrijkste doel is om een omgeving te creëren waarin onze gasten zich op hun gemak voelen en kunnen genieten van een echt ontspannende ervaring. We zijn er trots op dat we dit tijdens uw verblijf hebben kunnen bereiken. We waarderen uw opmerkingen over de gastvrije en rustige sfeer die u ervoer, en we zijn vastbesloten om deze standaard van uitmuntendheid te handhaven in alle gebieden van ons resort. Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen om u opnieuw een uitzonderlijke ervaring in ons hotel te bieden. Met vriendelijke groet, Eric Alberich Guest Experience Team
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
daan2017 heeft een beoordeling geschreven jul 2023
Groningen, Nederland8 bijdragen5 nuttige stemmen
+1
Favoriet van het hotel
5,0 van 5 bollen
We hebben hier een geweldige vakantie gehad.
Wat een prachte hotel waar je je als gast heel erg welkom voelt.
Geweldig personeel!!!
Alles klopte in dit hotel.
De rust, de muziek bij het ontbijt het heerlijke eten.
Normaal bij een all-inclusief heb je een bepaalde verwachting. Maar dit overtrof alles.
Gelukkig niet veel mensen die bedjes reserveren bij het zwembad.
Leuke animatie voor als de kinderen mee gaan.
Film gekeken in de buitenlucht onder de palmbomen.
Dank jullie Paradisus werknemers en staff voor een heerlijke vakantie.
We komen zeker weer terug.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2023Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Mooi hotel voor stellen, maar zeker ook voor kleine kinderen.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Raquel Cabezas López, Other bij Paradisus by Meliá Gran Canaria
Gereageerd op 2 jul 2023
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling van uw recente verblijf in Paradisus Gran Canaria. We zijn erg blij om te horen dat u een geweldige vakantie heeft gehad en dat alles uw verwachtingen overtrof. We zijn blij om te horen dat u zich welkom voelde als gast en dat ons personeel een positieve indruk op u heeft gemaakt. We zijn trots op onze uitstekende service en het creëren van een gastvrije omgeving voor onze gasten. We streven naar een gedenkwaardige dinerervaring en zijn blij dat we erin geslaagd zijn u aangename dineeropties te bieden. Namens het hele team van Paradisus Gran Canaria willen we onze dank uitspreken voor uw vriendelijke woorden. We zijn blij te weten dat we hebben bijgedragen aan een heerlijke vakantie voor u. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een onvergetelijk verblijf. Met vriendelijke groeten, Guest Experience Team
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Tom VD heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
Boechout, België15 bijdragen9 nuttige stemmen
+1
5,0 van 5 bollen
Wij verbleven hier voor 4 nachten. Mooi nieuw hotel, sober maar met smaak gestyled. De technische afwerking is op z'n Spaans (Zie foto's). Tijdens ons verblijf was het heel rustig, dus altijd plaats overal, snelle en vriendelijke bediening. Wat betreft het eten zou ik niet klagen maar verwachtte we toch met iets meer aan het buffet. Er waren wel wat leuke voorgerechtjes, maar voor de warme schotels en gril is er wel wat mogelijkheid tot verbetering. Voor liefhebbers kan je zelf uw wokgerecht samenstellen en laten wokken door een chef die zijn vak kent. MasCalzone was on favoriet restaurant.
Wij hadden een premium kamer, open badkamer met douche, het toilet is apart.
Bij een technisch probleem was er onmiddellijk een vriendelijke technieker met een oplossing.
Aanrader!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2024Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Voor onze huurauto was er meestal voor de deur wel parkeerplaats.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Guest Experience, Other bij Paradisus by Meliá Gran Canaria
Gereageerd 4 weken geleden
Beste TomV3175, Wij waarderen uw vriendelijke woorden en de tijd die u heeft genomen om uw ervaring in Paradisus By Melia Gran Canaria met ons te delen. We zijn blij om te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en dat u onder de indruk was van ons decor en de attentheid en vriendelijkheid van ons personeel. We streven ernaar om al onze gasten een gastvrije en professionele omgeving te bieden en we zijn blij te horen dat we in dit opzicht aan uw verwachtingen hebben voldaan. We betreuren het ongemak dat u heeft ondervonden met betrekking tot het eten tijdens uw verblijf. Uw opmerkingen met betrekking tot het buffet en de warme maaltijden zijn genoteerd en zullen worden doorgegeven aan ons keukenteam, zodat zij deze in overweging kunnen nemen en voortdurend kunnen verbeteren. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw premium kamer en dat ons team in staat was om eventuele technische problemen snel en efficiënt op te lossen. De tevredenheid van onze gasten is onze eerste prioriteit en we zijn blij dat we in dit opzicht aan uw verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt voor uw bezoek en voor het aanbevelen van ons hotel. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u opnieuw een gedenkwaardige ervaring te bezorgen. Met vriendelijke groet, Anais Toledo Guest Experience Team
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
noessie heeft een beoordeling geschreven jan 2024
Roosendaal, Nederland79 bijdragen28 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
Prachtig hotel op rustige locatie. Fijne bedden en ruime kamers . Geen 5 maar 4 sterren. Vriendelijk personeel , hele fijne service bij receptie en conciërge, maar slechte service in de restaurants en barren. Geen bediening bij het zwembad in the reserve en weinig plaatsen bij het zwembad waar je uiteindelijk toch extra voor betaald.
Is er wel bediening in een bar, dan kun je hier zeker 20 minuten op wachten of je bestelt en krijg het niet.
Kwaliteit eten in de ochtend prima! Fijn ontbijt. Snacks en dranken ( die je zelf moet inschenken) bij the reserve prima.
Het avondeten vaak koud bij het buffet, wel ruime keuze. Reserveren voor de eigen andere restaurants erg lastig als je er maar een week verblijft. Vibra heeft een erg lekker dessert op de kaart staan. Kanaa prima maaltijd.
Turndown service 2 maal niet ontvangen en halfvol blikje cola van de schoonmaakster in de kamer gevonden.
Er word aangegeven dat huisdieren niet welkom zijn maar toch verbleven er meerdere ( kleine) honden van gasten op dit resort. Ivm allergie dit vooraf gecheckt. Hadden er meer van verwacht ivm vergelijking eerder bezoeken aan diverse Paradisus hotels by melia.
Verder een prima hotel maar nog zeker wat verbeterpunten.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2024Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Guest Experience, Other bij Paradisus by Meliá Gran Canaria
Gereageerd op 21 jan 2024
Beste Noessie, Wij waarderen uw oprechte woorden over uw recente verblijf in Paradisus Gran Canaria en voor het nemen van de tijd om uw mening met ons te delen. We zijn blij om te weten dat er verschillende aspecten van het hotel naar uw wens waren, zoals de locatie van het hotel zelf in een rustige en goed onderhouden omgeving en de kamers zelf die we hebben. Het is een eer om te zien dat het personeel een belangrijk deel uitmaakte van uw verblijf in ons hotel, samen met de receptie en de conciërgeservice, we zullen uw woorden aan hen doorgeven. Aan de andere kant betreuren wij het dat er verschillende aspecten waren die niet naar wens waren tijdens uw verblijf, gericht op de restaurantservice met aspecten zoals wachttijden, soms koud eten en reserveringen in bepaalde restaurants, we hebben alles genoteerd en zullen het doorgeven aan de relevante afdelingen. We verontschuldigen ons voor wat er is gebeurd met de schoonmaakservice en het blikje frisdrank, het is iets dat niet meer zal gebeuren. Wat betreft de dieren, hoewel het waar is dat ze niet zijn toegestaan, zijn dieren voor emotionele of fysieke hulp toegestaan zolang ze hun eigen certificaat meenemen om dit te bewijzen. Nogmaals bedankt voor het onder onze aandacht brengen van deze zaken. We waarderen uw inbreng oprecht en hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen. Hartelijke groeten, Eric Alberich Gastenervaringsteam
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
kevin p heeft een beoordeling geschreven okt 2023
1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
Wat een prachtig hotel. Elk jaar gaan wij op reis maar dit hotel staat in onze top 3!

De kamer ( suite) was perfect! Strandzak, badmantel, tentje voor de kleine, aloevera gel bij verbrande huid.. alles is voorzien!

Het zwembad is perfect onderhouden, de ligbedjes ook.. handdoeken genoeg ter beschikking.. niet zoals bij vele andere waarvan je er 1 krijgt en waarborg moet op betalen..

Het personeel is ongelooflijk vriendelijk en gaat ervoor. Zowel receptie, buffet , restaurant of onderhoudsteam. Hoe kunnen jullie zoiets bereiken? Chapeau! In de service kan ik zeker Raquel aanbevelen. Zij is een top maître die vooruit wilt en die zeker die kans moet krijgen! Ze ziet alles en ze heeft veel in haar mars! Dan heb je nog de vriendelijke ontvangst aan de restaurant of buffet die zonder moeite na dag 3 je kamernummer al kende! Jullie mogen in jullie handen wrijven met zo 'n equipe!

Ook belangrijk is hrt keukenteam! Wauw! Ons dochter keek naar een stukje vis, onmiddellijk had 1 van de chefs dat gezien en werd ze geholpen met een nieuw stuk vis zonder groeten zoals ze wou! Top top top!

De redder is ook enorm vriendelijk en kindvriendelijk. Hij heeft het allemaal in het oog! Het animatieteam is ook zeer op ze plaats! Ze pushen niet maar geven wel een positieve vibe aan het geheel!

Ons zie je hier zoiezo terug!

Bedankt voor de mooie 9 dagen!
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2023
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Evaluna Bressan, Other bij Paradisus by Meliá Gran Canaria
Gereageerd op 21 okt 2023
Beste KevinpK8504LD, We willen u hartelijk bedanken dat u Paradisus Gran Canaria heeft gekozen voor uw vakantie en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Het is heel fijn om te weten dat u met volle teugen van uw verblijf heeft genoten. We zijn verheugd om uw recensie te lezen en te weten dat onze faciliteiten uw verwachtingen overtroffen en dat u genoten heeft van de verbazingwekkende variëteit en kwaliteit van onze restaurants. We zijn trots om uw lof voor ons personeel te lezen en zullen uw vriendelijke opmerking doorgeven aan onze collega Raquel. We kijken ernaar uit om u en uw familie in de nabije toekomst weer te verwelkomen. We zullen er altijd zijn om ervoor te zorgen dat uw volgende bezoek net zo geweldig of zelfs beter is dan het vorige. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het Gastenervaringsteam
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
rostinneke heeft een vraag gesteld apr 2023
Eeklo, België196 bijdragen33 nuttige stemmen
Is the Kanna beach club for adults already open?
Antwoord van Melissa C
Londen, Verenigd Koninkrijk28 bijdragen25 nuttige stemmen
Kanna opened yesterday and although it says designed for adults it’s open to all. For lunch and dinner, it’s a lovely menu, more of a grill with fish and meats
Antwoord van trvllvr123
newcastle1.161 bijdragen1 nuttige stem
I asked the hotel this and it seems to be for people who pay to be part of a scheme for additional privileges. The Melia Circle website doesn’t have prices……
Tom VD heeft een tip geschreven (mrt 2024)
Boechout, België15 bijdragen9 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Voor onze huurauto was er meestal voor de deur wel parkeerplaats. "
Volledige beoordeling lezen
Heleen W heeft een tip geschreven (okt 2023)
1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
"Laat je gewoon verrassen en geniet."
Volledige beoordeling lezen
daan2017 heeft een tip geschreven (jul 2023)
Groningen, Nederland8 bijdragen5 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Mooi hotel voor stellen, maar zeker ook voor kleine kinderen."
Volledige beoordeling lezen
E V heeft een tip geschreven (jun 2023)
1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
"Boeken en vooral genieten!"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van San Agustin uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 347 - € 524 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
melia tamarindos hotel san agustin, melia san agustin, melia hotel tamarindos
VOORHEEN BEKEND ALS
Meliá Tamarindos
LOCATIE
SpanjeCanarische EilandenGran CanariaSan Bartolome de TirajanaMaspalomasSan Agustin
AANTAL KAMERS
295
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

PARADISUS BY MELIÁ GRAN CANARIA (San Agustin, Spanje) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Paradisus by Meliá Gran Canaria
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Attracties in de buurt zijn Playa de San Agustin (0,3 mijl), Padel K2 San Agustin (0,4 mijl) en ON THE SEA Terraza Chill Out, Shisha's y Cocktail Bar (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Paradisus by Meliá Gran Canaria?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit inclusief ontbijt, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid en parkeren aan de straat zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Gorbea Restaurant & Chillout, Cibarivm en Il Vespino Vecchio.
Zijn er sportvoorzieningen bij Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum, verwarmd zwembad en sauna tijdens hun verblijf.
Biedt Paradisus by Meliá Gran Canaria zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits, italiaans en portugees.
Zijn er historische locaties in de buurt van Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Veel reizigers bezoeken Casa Iriarte (11,8) en Finca Condal Vega Grande (8,2 mijl).
Heeft Paradisus by Meliá Gran Canaria een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Alle San Agustin hotelsHoteldeals voor San AgustinLastminutehotels in San Agustin
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's