H10 Delfin
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
De zoektocht naar een rustig hotel in Salou hoeft niet lang te duren. Welkom bij H10 Delfin, de ideale keuze voor reizigers.
Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning en je kunt bij H10 Delfin Park Hotel eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een dakzwembad en ontbijt.
Tijdens hun verblijf bij Delfin Parkkunnen bezoekers naar Paseo Maritimo (0,6 km) en Iglesia Santa Maria del Mar (1,4 km) gaan, enkele van de populairste attracties van Salou.
Op zoek naar een Italiaans restaurant? Misschien zijn Boca Boca, Pizzeria Goretti of Ristorante Pizzeria Da Francesco in de buurt van H10 Delfin Park Hotel iets voor jou.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Illuminated Fountain (0,9 km) en Avenida Jaume I (0,9 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van H10 Delfin Park Hotel.
H10 Delfin biedt je het beste van Salou, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.
- 558
- 503
- 305
- 80
- 64
- Filteren
- Nederlands
We kwamen via Solmar op een Zaterdag aan, enkele dagen later werden we flink ziek, overgeven en enorme diarree. Meerdere gasten bleken precies dezelfde symptomen te hebben. Ik ben overal geweest maar nog nooit eerder zo ziek geweest in een hotel.
Door het hotel en door Solmar werd dit (natuurlijk) afgedaan als een buikgriep, wij denken zelf dat het eten niet okay was. Moeilijk achteraf dit te bewijzen maar mocht u dit overkomen ga gelijk naar een arts.
Waar we erg van schrokken en waarvan we bang zijn dat dit met het eten te maken kan hebben, is dat er buiten meerdere kakkerlakken liepen, de barman Jimmy heeft er zeker 3 verwijderd. Later hoorden we van een oudere dame dat ze zelfs op haar hotelkamer een kakkerlak had dood getrapt. Dit is een serieuze bedreiging voor de gezondheid. Dit hotel heeft duidelijk ergens een haart met kakkerlakken.
De kamers in dit hotel zijn enorm gehorig je hoort alles, zelf een zacht gekuch of gepraat van je buren. We hadden geluk met rustige buren maar stel je hebt de pech met wat meer luidruchtige buren dan kan je vakantie snel een horror vakantie worden. De hotelkamer was verder okay maar de badkamer zag er wel erg verouderd uit.
Het eten is hier zeer matig tot slecht vinden wij, 2 jaar eerder was er een andere chef kok toen bleek het eten juist uitstekend, dat is ook te zien in de reviews, Veel gasten die al jaren in dit hotel komen klaagden enorm over het eten.
De animatie is hier zeer matig, een enkele artiest is goed maar over het algemeen zijn de zangers beneden niveau. Er werden er zelfs 2 weggestuurd.
We denken niet dat we weer terugkeren naar dit hotel.
Maar heel veel Engelse daar was het eten ook op gericht, en Nederlandse gasten wat al jaren hier komen menen recht te hebben op dezelfde tafel met eten steeds en aan het zwembad de bedjes ook daar leggen ze de handdoeken neer maar gaan vervolgens maar een uurtje op de dag erop liggen de rest zitten ze aan een tafel dit was echt irritant zoals veel gasten met mij vonden
Op de dag voor vertrek hebben wij online ingecheckt en wilden wij onze boardingpassen uit laten printen bij de receptie. Toen werd ons door de receptioniste verteld dat dit €1 per pagina kost. Het gaat niet om de kleine bedragen, maar om de beleving die je hieraan overhoudt. Geen prettige ervaring.
De bedjes bij het zwembad waren daarnaast erg dicht op elkaar, je kon niet eens naast je bedje staan en aan parasollen geen overvloed. Ook belangrijk is dat je echt om 9:00u voor de deur staat om een bedje te bemachtigen, anders zijn alle plekjes in de zon weg en heb je pas om 12:00u zon.
Over het ontbijt en avondeten in het restaurant waren wij ook niet te spreken. Hier zat weinig variatie in. Als je van engels ontbijt houdt (spek, bonen, worstjes) is het prima, maar anders is er weinig keuze. Daarnaast blijven de broodjes van het ontbijt de gehele dag liggen en kan je deze tijdens het avondeten weer pakken. Brood dat een hele dag ligt, wat smerig!
Ouderen die al jaren naar dit hotel gaan zitten 's middags met Nederlandse muziek op het terras mee te zingen. Al met al een camping gevoel waar je voor alles extra moet betalen en zeker geen 4* waard is. Wij komen niet meer terug!
Het was in Delfin zo erg dat er vaste hotelgasten zijn die de zaakjes regelen. Komen jaren terug en zijn van mening dat ze het voor het zeggen hebben. Van bedjes aan het zwembad , stoelen op het terras tot tafel in het restaurant. Zij regelen. Als ze figuurlijk doen alsof ze op je schieten en je belachelijk maken. Dan horen ze eigenlijk niet thuis in dit hotel. Hotelmanagement het is aan jullie om te zorgen dat zij jullie hotel niet overnemen. In het dagelijks leven streven wij op ons werk naar senior friendly te zijn. Waarom zijn de seniors dan zo unfriendly voor ons.
"Laat een recensie achter als je hetzelfde ervaart over hetgeen wij ervaren hebben. "Volledige beoordeling lezen
"Kamers met uitzicht op het zwembad genieten 's avonds van de animatie die er gebracht wordt."Volledige beoordeling lezen
"de waterval staat tot 12 uur in de avond aan, dus als je eerder rust wilt dan een kamer wat niet aan het zwembad kant ligt."Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding