Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Charleston is King Charles Inn een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants en attracties in de buurt, is King Charles Inn de ideale uitvalsbasis in Charleston.
Kamers bij Charleston Best Western bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.
Je kunt tijdens je verblijf bij Best Western Charleston ook gebruikmaken van een zwembad en een lounge. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Best Western Charleston is gratis parkeren beschikbaar.
Best Western King Charles Hotel ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Charleston zoals Rainbow Row (0,9 km) en Nathaniel Russell House (1,0 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
Als je graag naar een Aziatisch restaurant gaat, ligt Best Western Charleston in de buurt van Xiao Bao Biscuit, O-Ku en Co Banh Mi Noodles Bar.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire attracties bij toeristen op loopafstand, zoals Old Slave Mart Museum (0,6 km), Charleston City Market (0,2 km) of Charleston Waterfront Park (0,8 km), iets voor jou.
Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: King Charles Inn zorgt ervoor dat je Charleston niet snel zult vergeten.
Een uitstekend hotel, met een goede balans tussen een kleinere Inn en een groter hotel. Vriendelijke en behulpzame staf, gezellige bar/ontbijtzaal. Alle interessante locaties in Charleston liggen op loopafstand. Parkeren gratis
Op een centrale plaats in de stad, met eigen parkeergelegenheid, een prima hotel. De service is prima. Het hotel heeft een klein zwembad en serveert een goed ontbijt. Kamers zijn heel mooi ingericht, een beetje aan de kleine kant maar al met al een heel fijn hotel. En misschien wel het belangrijkst: alles is brandschoon.
Wanneer je de kleine incheckhal binnenkomt, wordt je opgewacht door een trap die je met je bagage naar je kamer moet navigeren, een wandeling door heel lange gangen. De airconditioning was luid, de matras was oud en zakte in het midden door. Er is een pub die NIET de hele dag / nacht eten serveert, maar wel een beperkt ontbijt biedt. De locatie is goed en het personeel is vriendelijk.
Dit is onze tweede reis naar Charleston voor zaken of plezier met nog veel meer te komen. Het was ons eerste verblijf in King Charles Inn en ik moet zeggen dat ik gemengde beoordelingen over dit verblijf heb en weer terugkom. Aankomst was aangenaam en vriendelijk. Het personeel bij de receptie, portiers en portier toonde echte zuidelijke charme en zelfs aanbevolen en belde vooruit voor een echt uitstekend restaurant voor ons. De voorzieningen waren erg schoon. De kamer zelf was comfortabel, schoon, een beetje verouderd maar aangenaam. Onze gordijnen moesten gesloten blijven de 3 dagen dat we er waren omdat buiten ons raam waar 2 ramen naar een ander gebouw dat naar onze kamer keek. Tijdens de eerste nacht stopte de airconditioner in onze kamer met werken. Mijn man die zich 's ochtends klaar moest maken voor een zakelijke bijeenkomst, kleedde zich letterlijk in de erg koude gang. Toen ik het probleem bij het personeel bij de receptie meldde, werd me eerst gevraagd wanneer ik zou uitchecken. Toen ik hen vertelde dat we nog 2 dagen in ons verblijf hadden, vertelden ze me dat ze onderhoud zouden sturen. Lang verhaal, kort gezegd, David uit onderhoud kwam samen de unit in bedrijf. Gedurende het verblijf werd de kamer nooit lager dan 71 graden en liep continu. Ik kreeg te horen dat ze me een fan konden geven, maar nooit werd een verandering van kamer aangeboden. Er gebeurde een ervaring die ik nog nooit heb meegemaakt in mijn vele jaren van reizen. Op de eerste ochtend, nadat David de airconditioner had ingeschakeld, maakte ik me klaar voor de dag. Toen ik halverwege de ochtend op weg ging, plaatste ik het 'privacyteken' in mijn hoteldeur, liet een briefje achter met een bedankje voor het huishouden en een geldelijke fooi voor de service. Enkele uren later keerde ik terug naar mijn kamer. Het bord 'privacy alsjeblieft' stond buiten de deur. Ik dacht dat mijn man terugkwam van zijn zakelijke bijeenkomst en misschien een dutje deed, en ging de kamer binnen. Ik was geschokt! Mijn man was niet aangekomen, de kamer was niet schoongemaakt, maar het briefje en de fooi waren verdwenen! Ik voelde me geschonden en voelde dat dit was stelen. Excuses werden gegeven en iemand werd gestuurd om onze kamer te bedienen. Na deze ervaring voelde ik me gewoon niet op mijn gemak. . . . . . . . . en de lucht stroomde continu.…
Uitstekende locatie en gratis parkeren. Helaas is de kamer klein met verouderd meubilair en een badkamer. Ook was iemands kleding en handdoek in onze kamer en ze konden niet geschikt voor late check-out. Ik zou hier niet weer verblijven met zoveel andere keuzes. Ook bevinden de helft van de kamers zich in het midden en kijken uit op de parkeerplaats.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding