De zoektocht naar een luxe hotel in Charleston hoeft niet lang te duren. Welkom bij The Vendue Charleston's Art Hotel, de ideale keuze voor reizigers.
Kamers bij The Vendue Charleston's Art Hotel bevatten een flatscreen-tv en airconditioning en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.
24 uursreceptie, dakterras en conciërge zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt het ontbijt je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Vendue Hotel gaat, is een parkeerplaats beschikbaar.
Tijdens hun verblijf bij Vendue Inn Charleston Sckunnen bezoekers naar Rainbow Row (0,4 km) en Aiken-Rhett House (1,6 km) gaan, enkele van de populairste attracties van Charleston.
Reizigers die van burrito houden, zijn bij Minero, Caviar & Bananas of Gnome Cafe aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een visrestaurant gaan, zoals Fleet Landing Restaurant, Hyman's Seafood of Hank's Seafood Restaurant.
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire historische locaties zoals Fort Sumter National Monument, McLeod Plantation Historic Site en Nathaniel Russell House.
The Vendue Charleston's Art Hotel biedt je het beste van Charleston, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
Onder een leuke kunst-tentoonstelling en boven een prachtige rooftop bar. Charleston heeft geen echte hoogbouw dus je zit al gauw boven de rest. Kleine hapjes, lekker bier, live muziek en een fraai uitzicht over de stad.
Ik wil The Vendue echt, een 5 - sterren score geven. Het primaire doel van een hotel is echter om een klant een rustige, rustgevende slaap te bieden en dit was het falen van de ervaring - twee nachten. Ik heb lang en diep nagedacht en ik kan onmogelijk iets beters geven aan een accommodatie die geen slaapomgeving biedt. Voordat ik hierover praat, wil ik de positieve kanten van The Vendue herkennen, want er zijn er veel. 1) Markeren in valet. Ik zou Mark in een oogwenk inhuren en er alles aan doen om hem vast te houden. Hij is professioneel, vriendelijk, beleefd en zeer klantgericht. Hij zal je bij de deur begroeten, verwelkomt champagne in je hand en neemt je koffers mee naar je kamer. Zijn dienst zal zelfs de spaarzame blij maken met afscheid te nemen met een leuke tip. Een pluim voor Mark voor het lopen van onze bagage twee blokken naar de ingang van de cruisehaven. 2) Stuart, receptie, is ook een goed geklede professional. Hij heeft goed werk geleverd om ons in te checken in het hotel. Ik weet niet zeker hoeveel ik hem moet aantrekken voor niet-geadresseerde problemen. . . 3) Het hotel is prachtig. Traditioneel en modern / eclectisch tegelijk, men voelt zich absoluut "Charleston". Het is een kunsthotel; echter, in tegenstelling tot 21 c of de Art Hotels, wordt bijna alle of alle kunst gedaan door één ingezeten kunstenaar. 4) We waren dol op de koekjes en melk om 9 uur. Yum. 5) Op een nacht was er een pianobar-speler in de lounge. Dit was heel leuk! Iedereen was aan het zingen, dansen, socialiseren. 6) Kamers zijn goed ingericht, schoon, mooi beddengoed en comfortabele bedden. 7) Vroeg inchecken is de norm als de kamer gereed is. Liefde! 8) Het restaurant Revival is HET. HET BESTE. Ik schreef er een afzonderlijke 5 * beoordeling van. 9) Ik had een noodgeval en moest mijn reis met één dag aanpassen. Het hotel was erg begripvol en flexibel hiermee, ondanks het feit dat de annuleringsperiode voorbij was. 10) Locatie is geweldig - twee blokken van cruisehaven, stadsmarkt, minder tot restaurants en winkels. Een minuut naar park aan het water. Nu komen de tekortkomingen: 1) Geluid. We waren in kamer 143, interieur King. Ik was op reis met mijn 78 - jarige moeder. De HVAC-eenheid in de kamer, en ik maak geen grapje, was zo luid als een generator bij het trappen en duurde ongeveer 1 minuut bij dit volume. Het schopte de hele nacht aan en uit. We probeerden het uit te schakelen, maar de kamer ging tot 78 graden en mijn moeder voelde zich ongemakkelijk. Uitgeput hebben we eindelijk goed geslapen om ongeveer 4-7 uur. Tenzij u met de bemanning van een C - 130 vliegt of op een bouwplaats naast een jackhammer slaapt, gaat u niet met deze HVAC slapen. 2) Communicatie ontbreekt. Ik klaagde over de HVAC de volgende ochtend, duidelijk communiceren dat we ongeveer drie uur slaap kregen. Toen we om 15.30 uur terugkwamen in het hotel was er geen briefje, geen bericht, geen indicatie dat iemand het had uitgecheckt. Onze kamer was niet eens schoongemaakt. Ik ging erheen en werd begroet met: "Oh ja. De onderhoudsman zei dat het heel hard is. Hij stelde voor om het laag te zetten en het zo te laten staan dat het niet aftrapt. ” 3) Service Recovery bestaat niet. Nou, we hebben de aanbeveling van het onderhoud opgevolgd. De kamer ging naar 60 graden. Dan zouden we het uitschakelen, tot 78 graden wakker worden. Dus de hele nacht heen en weer van bevriezing tot oververhitting. Weer een zware nacht. Toen het personeel bij het uitchecken werd overgebracht, kreeg ik te horen dat er geen hotelmanager aanwezig was. Ze zou me donderdag bellen. Er kwam geen telefoontje. Ik e-mailde een paar dagen later. Er kwam geen antwoord. 4) Huishouden. Zoals gezegd, kwamen we terug naar een vuile kamer. Toen ik belde, kreeg ik: 'Nou, we hebben vandaag veel check-ins gehad. Maar ik ben er vrij zeker van dat het huishouden hier nog steeds is. . . ”. Er gaat niets boven alleen maar zeggen dat de huidige gast wordt overtroffen door de nieuwe gast. Ze kwamen. Geweldige schoonmaak. Maar naar mijn mening moeten de huidige gastenkamers vóór 15.00 uur klaar zijn, zodat reizigers een middagsiësta kunnen houden in een schone ruimte. Dus jij beslist. Charleston is een concurrerende logiesmarkt. Omdat slaap de sleutel is, weet ik niet of ik dat zou doen De Vendue opnieuw. Als ik van iemand had gehoord, zou dat me meer ontvankelijk hebben gemaakt. Er is zoveel goeds. Maar geen slaap en geen serviceherstel is niet wat men voor $ 250 / nacht verwacht.…
We bezochten dit hotel op oktober 2019 en hadden een fenomenaal bezoek. Het personeel was attent, buitengewoon vriendelijk en professioneel. We hebben besloten om in januari 2020 terug te keren vanwege de geweldige service en eclectische maar toch stijlvolle accommodaties. Dit was een feestreis en ik bestelde vooraf een voorziening om te vieren op suggestie van de receptie medewerker die ik de reservering maakte. Bij aankomst merkte ik een duidelijk verschil in de houding van de medewerker die ons incheckte. Hoewel ze niet onvriendelijk waren, waren ze zeker niet zo attent als voorheen. Eenmaal in onze kamer was de bestelde voorziening niet aanwezig. Toen ik de receptie benaderde en vroeg, kreeg ik te horen dat het niet op de reservering stond. OK, ik begrijp elke fout, maar de houding van het personeel tegenover mij was niet aangenaam. Mij is verteld dat ik morgen de conciërge zou moeten zien. Geen excuses, gewoon een koude schouder. Dit is de enige reden dat ik geen 5 sterren kan geven. De service is sinds oktober aanzienlijk veranderd. Ik zal deze accommodatie nog een kans geven omdat ik van de accommodatie hou en hoop dat dit een ongewone ervaring was.…
4. 5 sterren echt. . . Zou er 5 hebben gegeven, maar het zou wat decorupdates kunnen gebruiken en de artiest in residentie nooit gezien hebben, ook al was het Restaurant Week en ik moest elke keer langs zijn studio lopen als ik mijn kamer verliet. Ik realiseerde me bij het boeken niet dat dit hotel verschillende gebouwen beslaat. Onze kamer was aan de overkant van het incheckgebouw en er zijn verschillende trappenhuizen, dus de portiers kan je naar je kamer wijzen. De eerste kamer die we kregen was klein en niet veel opslag of ruimte om te bewegen. Ze hebben ons een upgrade gegeven naar een mooie kamer met kingsize bed en een open haard. Het was erg leuk, maar de binnenhuisarchitect in mij was teleurgesteld door de tegelkeuze in de badkamer. Past niet echt bij de stijl of het gebied. De lobbybar was zo leuk met elke avond livemuziek. Het dakterras was ook cool, maar als je op zoek bent naar "uitzichten" in Charleston vanaf dakterrassen. . . niet doen! Je ziet alleen andere daken.…
Verbleef in de Vendue voor mijn 37e huwelijksverjaardag. Mark begroette ons bij de deur bij aankomst, gaf ons veel informatie voor een prachtig bezoek aan Charleston. Hij was er ook om ons een veilige reis naar huis te wensen. Mark was absoluut een zeer helder licht voor ons verblijf.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding