Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Chersonissos is Aldemar Cretan Village een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants in de buurt, is Aldemar Cretan Village de ideale uitvalsbasis in Chersonissos.
Gastenkamers bevatten een koelkast en airconditioning en je kunt bij Aldemar Cretan Village eenvoudig gebruikmaken van gratis internet.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Aldemar Cretan Village ligt dichtbij Roman Fountain (2,3 km), een populaire bezienswaardigheid in Chersonissos. Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.
Probeer in Chersonissos lokale favorieten, zoals tapas, bij Taverna Harakas, Med Cafe & Restaurant of Taverna Avli Hersonissos.
Als je tijd over hebt, raden we Maria Sanoudaki Ceramic - Art Studio aan. Dit is een populaire kunstgalerie die je relatief eenvoudig kunt bereiken.
Aldemar Cretan Village Hotel zorgt ervoor dat je Chersonissos niet snel zult vergeten.
Wij hadden via Sunweb een 4pers-kamer met tussendeur en zeezicht geboekt (kamer 1009). Wauw, wat een mooi uitzicht!! Lekker, gezond eten, de vele zwembaden en het leuke animatieteam maken dit resort tot een topper! Een minpuntje was wel dat de zee te wild was waardoor het geen enkele van de 9 dagen groene vlag was. Ook jammer voor de kinderen dat er amper ander Nederlandstalige gezinnen waren. Maar verder een absolute aanrader!!
Zeer mooie locatie, goed eten, animatieteam perfect, de juiste plek waar je nodig hebt, sportieve animator, een plek waar je kunt sporten en elke keer plezier kunt hebben, ook voor kinderen en volwassenen. Goed werk voor de animator, goed werk voor The crue, voor The personal who serve. HET is een plek waar je naartoe wilt op Kreta.
Ik heb vakantie doorgebracht in Aldemar Cretan Village Hotel. Optredens georganiseerd door Pink Wave waren geweldig, veel gelach. Professioneel personeel is erg aardig en behulpzaam. Ik beveel het hotel aan. Geweldig avontuur.
We zijn net terug van een geweldige vakantie in het hotel vandaag. Maar laat ik het volgende zeggen: het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Tegelijkertijd was ik echter nogal verrast dat de bediening in de eetzaal nogal traag was. Er was nogal een snelle rotatie tijdens de maaltijden, maar het personeel bleef achter. Ze zouden lege borden meenemen, maar de tafel werd pas langzaam opnieuw gemaakt voor andere gasten nadat de vorige waren vertrokken. Dus je zou binnenkomen, de eetkamer zou maar halfvol zijn, maar er zouden maar een paar tafels klaar zijn om andere gasten te ontvangen. Het was eigenlijk de enige "insufficiëntie" die ik tijdens ons verblijf heb geregistreerd. Als we hier door de kamerfoto's gaan, zag de onze er zeker niet zo uit, maar helemaal geen klacht hier. Het werd dagelijks schoongemaakt en we voelden ons daar zeer comfortabel. Geen lawaai en de airconditioning werkte ook naar behoren. Ik zou wel rekwisieten aan het animatieteam geven. Duitse, Poolse, Italiaanse, Zwitserse en Tsjechische leden. We gingen natuurlijk het meest naar Simona en onze dochter Anna was hier dol op. Er waren bijna elke avond disco's voor kleine kinderen, de animators voerden sketches uit en als je ze in het resort tegenkwam, stopten ze altijd om met je te praten, waardoor je je welkom voelde. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ze allemaal een zeer goede beheersing van het Engels hadden. Een van onze topvakanties, absoluut. Dat gezegd hebbende, dit was onze derde keer naar Kreta en we hebben het altijd fantastisch gehad. We houden gewoon van het eiland. Bedankt jongens voor alles. Er zijn verbeterpunten, maar niets en niemand is perfect. We hadden echter een geweldig verblijf van 8 dagen.…
Als stel (beiden begin 30) hebben we eind mei / begin juni 2022 10 dagen in het Kretenzische dorp Aldemar doorgebracht. Wat we leuk vonden Het hotel heeft een mooie indeling met royale tuinen en overal prachtige planten. De zee is vanaf veel plaatsen zichtbaar en 's avonds zijn er prachtige zonsondergangen. Ondanks de vele kamers voelt het hotel helemaal niet druk maar ruim aan en geeft het een gezellige dorpse sfeer. Onze kamer was mooi ontworpen, had een prachtig uitzicht op de oceaan en een behoorlijke omvang. Er was een mooie selectie van zwembaden, sommige drukker en ook wat rustigere gebieden. Op elk moment van de dag was het mogelijk om ligbedden te vinden. De lange glijbaan was ook leuk, maar trek je mooie zwempak niet aan omdat de blauwe kleur eraf gaat en helaas vlekken maakt. We hadden een huurauto - een echte aanrader om het prachtige eiland te verkennen - en er was altijd voldoende ruimte om te parkeren (gratis en sommige plaatsen zelfs in de schaduw). Personeel was over het algemeen vriendelijk en werkte hard! We willen de internationale Pink Wave-activiteitenteams een groot compliment geven: ze waren gewoon geweldig! Ze hadden veel energie, waren erg vriendelijk en leken ook een goede en gelukkige energie te hebben tussen hen (go Italië, Tsjechië, Duitsland, Zwitserland en Polen! ! ! ! ). Er waren leuke activiteiten (aquagym, tafeltennis, waterpolo, beachvolleybal, etc) en de shows in de avond waren een leuke mix die ons elke avond verraste. . . (groeten van het secretariaat! ;) ) Die jongens en meiden kunnen gewoon alles. . Een groot applaus voor jullie allemaal (Samuele, Dado, Andrea, Simona, Louise, Laura, Erica, Alicia, Carolina en Magda)! Wat we minder leuk vonden Er reden constant golfkarretjes rond het terrein (voor gasten / bagage maar ook onderhoud / uitrusting), die erg luid zijn. Misschien kunnen ze in de toekomst worden vervangen door elektrische modellen om het geluid te verminderen? De chauffeurs waren echter attent en vriendelijk. De bouwkwaliteit van onze kamer was erg basic, een kastdeur was scheef bevestigd, een lade was kapot (kon dus niet worden gebruikt) en de hoek van de douchekop kon niet goed worden afgesteld om zijn positie te behouden (waterstroom was gericht naar de muur in plaats van in het bad als gevolg) . WiFi in onze kamers was de eerste dagen niet beschikbaar (waarvoor we een vriendelijke vergoeding kregen toen we dit bij de receptie aankaartten). De kluis was praktisch en redelijk groot, maar vrij duur (3 € per dag). Het zou zoveel leuker zijn om het bij de kamerprijs inbegrepen te hebben. De schoonmaakdienst van de kamer vond nog steeds zijn ritme; het was elke dag een verrassing qua handdoeken (elke dag een andere hoeveelheid, op een dag kregen we helemaal geen nieuwe handdoeken hoewel de oude werden ingenomen). Eten was over het algemeen goed, maar niets bijzonders (La Pergola was echter geweldig!). Helaas waren er nauwelijks labels in het hoofdrestaurant (wat voor ons geen groot probleem was, maar het kan moeilijk zijn in termen van dieetwensen). Ook duurde het vaak vrij lang voordat tafels waren schoongemaakt (en klaargemaakt voor de volgende gasten). Meestal moesten we ons eigen bestek uit een van de serveerwagens halen. Samenvattend hebben we een geweldige vakantie gehad in een mooi hotel en zouden het zeker aanraden aan andere gasten die op zoek zijn naar een mooie mix tussen ontspanning en ontdekken. Iedereen bedankt en hopend op een succesvol (COVID-vrij) seizoen.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding