Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Sunny Beach
Plaatsen
Inbox
Zoeken

Hotel Riu Helios Paradise

Opslaan
Sunny Beach, Sunny Beach 8240 Bulgarije
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Reiziger (1517)
Kamer en suite (167)
Dineren (99)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice Winnaar 2019
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Openbare wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Boogschieten
Kinderspeeltuin
Internet
Zwembad-/strandlakens
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Restaurant
Ontbijtbuffet
Gratis welkomstdrankje
Snackbar
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Tennisbaan
Aerobics
Biljarten
Darten
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Karaoke
Tafeltennis
Waterglijbaan
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Kinderzwembad
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Vervoer van/naar luchthaven
Taxiservice
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Handmassage
Lichttherapie
Make-upservice
Manicure
Massage
Massagestoel
Nekmassage
Beautysalon
Stoomcabine
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Winkels
Lig-/strandstoelen
Parasols
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Privébalkon
Koelkast
Kabel-/satelliet-tv
Slaapbank
Inloopdouche
Veilig
Zitgedeelte
Sofa
Telefoon
Kledingrek
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Modern
Uitzicht op baai
Gesproken talen
Engels, Russisch, Bulgaars, Duits
1.057beoordelingen473vragen en antwoorden15kamertips
Waardering van reizigers
  • 503
  • 342
  • 125
  • 58
  • 29
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Superreis gehad. Heel netjes, heel vriendelijke mensen. Zalige spa en was heel blij met de dokterspost! Eten was divers en lekker. Aktiviteiten top. Zeker voor herhaling vatbaar! Goede tui begeleiding.
Meer lezen
Zeer groot hotel, mooie ruime kamers. Alles zeer proper en vriendelijk personeel. Voldoende ligzetels aan het zwembad. Eten was lekker maar wel veel kip en weinig variatie. wij waren hier op het laatste van het seizoen en de laatste week waren er al 3 van de 4 bars dicht in het hotel, ik vind dat niet kunnen.
Meer lezen
RIU 4**** ONWAARDIG Ik heb dit hotel geboekt omdat ik als trouwe RIU klant vertrouwde op de 4* kwaliteit van de keten. Dit was echter mijn grootste teleurstelling in de meer dan 50 jaar geboekte vakanties. Bij aankomst in het hotel dacht ik, wouw prachtig hotel en de gereserveerde kamer, superieure kamer met zeezicht dicht bij lift en inloopdouche was in orde, de hoge drempel tussen kamer en terras was wel erg hinderlijk voor mij. Het onderhoud van de kamer door het kamermeisje was ook prima. Maar daar houdt het dan ook mee op. Ik heb beenproblemen en kan moeilijk stappen en geen trappen doen, verplaats me met een rollator en de afstanden tussen liften en restaurants, zwembad waren tamelijk groot voor mij en de afstand tussen de lager gelegen zwembaden, poolbar, poolrestaurant en strand waren enkel bereikbaar voor mij via trappen en/of een grote omweg langs de buitenzijde van het hotel, dus onbereikbaar. In de badkamer was er enkel een douchegel, shampoo, haarkapje en beker beschikbaar, geen extra verzorgingsmiddelen zoals gezichtsdoekjes of tissuebox, tandpasta, ook geen badjas en slippers. Er was totaal geen roomservice en geen warme of koude dranken verkrijgbaar op de kamer (lege minibar, geen koffie of thee voorziening). Alles in het hotel was selfservice, geen bediening aan de tafels, noch in de bars, op de terrassen, in de restaurants, enkel een massa personeel die enkel Bulgaars spraken voor afruimen tafels en soms al eens op vraag de tafel poetsen, Voor mij gezien mijn handicap een ramp, wanneer ik aan een van de afruimers vroeg om mijn drankje aan tafel te brengen, moesten ze eerst hun chef vragen of dat wel mocht terwijl de tafels waar een lid van het management aanzat wel bediend werden. Klantenservice hier totaal onbestaande. Een 4* hotel heeft een ontbijtbuffet met bediening, maar alles moest zelf gehaald worden tot de koffie toe. Vers fruitsap was niet verkrijgbaar, enkel een waterachtig fruitsap uit een machine, dus zelf maar een doos vers fruitsap gekocht in de supermarkt. De laatste dagen werden de tafels op het terras van het restaurant zelfs niet meer gedekt ondanks het mooie warme weer en iedereen dus zelf zijn tafel poetsen en dekken. Het hoofdrestaurant werd zelfs zonder verwittiging gesloten voor de lunch gedurende 2 dagen en geserveerd in het lager gelegen poolrestaurant, voor mij dus onbereikbaar en geen lunch dus maar na klacht aan TUI België toch terug geopend. Voor het avondeten werd deftige kledij gevraagd maar velen kwamen gewoon eten in hun strandkledij ondanks een lid van het management aan de ingang die dit gewoon toeliet. Het eten was echt niet te doen, alle dagen hetzelfde zootje. Ontbijt steeds dezelfde 2 soorten kaas en 3 soorten vleeswaren, 2 soorten dezelfde confituur. Oudbakken brood, geen knapperig broodje of croissants maar plat zodat we ze steeds door de toaster moesten laten passeren. Voor een zelf gemaakte omelet moest je ½ uur aanschuiven, amper 2 pannetjes om ze te bakken. De lunch hetzelfde, een groente of bouillonsoep, halfwarm of koud omdat de stekkers van de warmhoudcontainers gewoon niet waren ingestoken, geen koudbuffet, enkel wat slaatjes, warm buffet bestond uit 2 soorten steeds dezelfde pizza en pasta en gebakken kip, worst, vis, boulet, frietjes of gebakken aardappel, geen sauzen, 1 soort groenten en alles halfwarm of koud. Hetzelfde voor het avondeten en dan toch een koud buffet met de overschotten van de middag en de themarestaurants. En dat alles volkomen smakeloos, geen zout – peper – of kruiden. Ik ben zelf cateraar geweest, als ik zo mijn klanten had moeten bedienen zou mijn zaak niet lang bestaan hebben. De netheid in het hotel was goed, vloeren binnen kraaknet, op de terrassen minder, na een regenbui stond het terras van de lobby onder water en duurde dit uren voor het opgedweild werd. Onderhoud in de toiletten was minder, vloer ok maar de urinoirs en wc's zelf was de frequentie van poetsen veel te laag en moesten we vaak naar onze kamer omdat ze allemaal vuil waren. De bar op het terras in de tuin was constant gesloten ook tijdens de avondanimatie, dus drankje halen aan de poolbar waar alles geserveerd werd in plastiek wegwerpbekers en dat voor een hotel met een duurzaamheidslabel !! sorry hoor. Het hotel had dan wel 5 zwembaden maar het water was ijskoud zodat bijna niemand zich aan een zwempartijtje waagde. De handdoeken waren versleten en vaak ongewassen of toch bijna niet gewassen en gewoon terug opgeplooid. Er was ook maar 1 douche en 1 toilet voor de 5 zwembaden. Rond het zwembad stonden tafels Selfservice voor lege bekers glazen en tassen maar die werden raar of zelden leeggemaakt, soms zelfs gedurende 2 dagen. Wanneer over dit alles het management werd aangesproken, schuilden ze zich achter dat RIU-Spanje dit zo beslist heeft dus RIU-SPANJE DOE HIER IETS AAN.
Meer lezen
Het hotel heeft zijn pro en contra’s. In mijn ogen een beetje overroepen. Het had een score van 8.8 maar is eerder een 7.8 waard. Mooie ruime kamers, zeer proper, verschillende zwembaden,... het eten was een ramp. Bijna geen variatie, koud of overcooked. Precies of ze deden er alles aan om het eten te verprutsen. Het was met momenten zeer druk in de restaurants waardoor de koks niet tijdig konden bijvullen en veel plateaus leeg waren. M.a.w nog minder keus dus en het lekkerste was meestal op. Persoonlijk hebben wij een zeer slechte ervaring gehad. Onze koffer met slot die in de kast in de kamer stond is opengebroken. Waarschijnlijk was er iemand op zoek naar iets waardevols maar heeft dat gelukkig niet gevonden. Slot natuurlijk wel kapot. Dus volgend jaar mogen we investeren in een nieuwe Samsonite. Dit werd gemeld aan de manager van het hotel. Zijn advies: neem een kluis die je nota bene zelf moet betalen want als er iets gestolen wordt dan is dat jouw verantwoordelijkheid en als het niet in een kluis zit zal jouw verzekering niet terug betalen. Ok hij heeft een punt. Dus zo gezegd zo gedaan. Wij als brave toerist hebben dan maar een kluis gehuurd voor onze resterende dagen en daarvoor 27€ betaald. Klantenservice nada! Een 4* hotel als Riu zou toch zeker een kluis gratis mogen aanbieden en zeker als iemand/klant geconfronteerd wordt met zo’n situatie. Zeer teleurstellend. Ons persoonlijk gevoel betreffende het hotel is dat het hen niet interesseert om klanten te behouden. Liever eendagsvliegen dan vaste klanten. Ze houden er echter geen rekening mee dat die klanten grotendeels klanten zijn van RIU in het algemeen!
Meer lezen
Net terug (23/09/19) van 9 dagen in dit hotel. Hadden er veel meer van verwacht. d score van 8.8 due ik eerder te zien kreeg is sterk overroepen, een 7.8 zou beter passen. Veel te kleine (hoofd)bar waar je lang moest aanschuiven voor je je drankje te pakken kreeg (en meestal niet met de smile). Op een bepaald moment hadden ze gewoon het hoofdrestaurant gesloten zonder vooraf te melden of enige reden op te geven. Dit kan toch gewoon niet. Er is handdoeken service maar wel met vuile, versleten handdoeken. Ook veel te weinig plaats voor mensen die bij slecht weer binnen willen zitten. Hadden zeezicht geboekt maar niet gekregen, wel voor betaald. Komen hier niet meer terug.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
98 US$ - 271 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
BulgarijeBurgasSunny Beach
AANTAL KAMERS
597
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel Riu Helios Paradise
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Riu Helios Paradise?
Attracties in de buurt zijn Amigo Bar Sunny Beach (0,9 mijl), CRG Airsoft Arena (0,9 mijl) en Hashtag - Night Club (1,0 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Riu Helios Paradise?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, swim-upbar en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Riu Helios Paradise?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Riu Helios Paradise?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Riu Helios Paradise?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Riu Helios Paradise?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Khan's Tent, The Taste en Salt and Pepper.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Riu Helios Paradise?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft Hotel Riu Helios Paradise een luchthavenshuttle?
Ja, Hotel Riu Helios Paradise heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Riu Helios Paradise?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Hotel Riu Helios Paradise zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot vergaderkamers en conferentievoorzieningen tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Riu Helios Paradise?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits, russisch en bulgaars.