Ervaren reiziger aan het woord. Ik heb door veel landen gereisd, maar Capri was een nieuw avontuur. Luister goed: sla “Al Mulino” maar over. Kies letterlijk ergens anders als je de hele ervaring niet wilt verpesten! Pluspunten: • Weelderige groene omgeving; soms bieden ze je een lift aan naar het centrum van Anacapri. Minpuntjes: • Plaats. Het zit in de boonies! Geen café, restaurant of winkel te bekennen. Zet je schrap voor een tocht van 15 tot 20 minuten terug naar het hotel. En de omgeving? Het voelt meer als een vervallen, verarmd dorp dan als het luxe eiland Capri. • Ontbijt. Een trieste zaak. Met knorrende maag naar buiten gelopen. Hun verspreiding? Ik kon de items tellen en denken: 'Is dat het? 'Slappe, koude roereieren. Geen groenten en vergeet pannenkoeken. Een bord spek, een bord met zachte ricotta en croissants: dat is al het eten! En waar is de gewone kaas? Zelfs niet de basis om een broodje te maken! Ze hadden, vreemd genoeg, een selectie van... desserttaarten. Leuke touch, maar waar is het eigenlijke ontbijt? •Kamers. Zie je die beschrijvingen en foto's op hun site? Vertrouw je ogen niet; ze zullen je in werkelijkheid misleiden. — Hun “eenvoudige” kamers zijn een grapje. In de beschrijving spreken ze van een ‘patio’ (stiekem geen foto’s) – maar wat krijg je? Een krappe, schemerige plek met alleen een tafel en twee stoelen. Dat is hun ‘patio. ” — Het verhaal van de “Junior Suites”? Oh jongen, houd je hoeden vast. Ik kwijlde bij deze prachtige foto van ligstoelen op een gazon. Dus ik gaf geld uit en betaalde bijna het dubbele voor een 'Junior Suite of Familiekamer met Terras, Uitzicht op de Tuin en Solarium', terwijl ik droomde van dat zonnebadende 'Solarium'. Realitycheck: mijn kamer? Aan iemand anders gegeven. Ik kreeg een uitgeklede versie met alleen een terras – geen ligstoelen, laat staan het beloofde “solarium”. Toen kwam het spervuur van ontwijkende reacties: “We dachten dat jullie met z’n vieren waren” (serieus?), “Dit IS wat je geboekt hebt” (maak je een grapje?), en de klassieker “Je hebt geboekt via Expedia, maar liet een screenshot van Booking zien. ” (Kom op! Controleer jezelf voordat je een gast beschuldigt) . Flagrante leugens. Denk je dat dat alles was? Het bedrog eindigde daar niet. Werd verteld "het is de laatste kamer" (oké, er gebeuren dingen), maar zie, ze paradeerden daarna door een andere kamer (verrassing, verrassing, ik dacht dat het de laatste was?) - lang niet de kwaliteit van de kamer die op de afbeeldingen wordt getoond en zeker geen junior suite. Toen ging de eigenaar, Simona, nog een stap verder en beweerde dat ik “een kamer met uitzicht op zee kreeg, wat een upgrade is, geen downgrade” en dat deze kamer nog meer kost. Reality check: je kunt de zee nergens zien, deze wordt aan het zicht onttrokken door bomen en het hotel zelf ligt vrij ver van het strand. Expedia gebeld, en raad eens? Een dergelijke categorie 'zeezicht' bestaat niet voor deze accommodatie. Die dag kostten standaardkamers $ 153. Ik heb € 245,- betaald! Ze hadden het lef om een schamele korting van 60 € aan te bieden. Doe de wiskunde. Ze speelden mij. Tot slot: neem dat van mij aan. De eindeloze discussies, het web van bedrog, wierpen bijna een schaduw over mijn hele vakantie. Wanneer u in Capri bent, blijf dan uit de buurt van “Al Mulino”. Je verdient beter!…
Datum van verblijf: oktober 2023Reistype: Bezocht met vriendenKamertip: Far from the town, bad neighborhood, wrong rooms description. AVOID!
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.