Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
3826 11th St, Long Island City, NY 11101-6114
Expedia.com
Hotels.com
Booking.com
Orbitz.com
Travelocity
Priceline
alle 9 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 35 van de 40 hotels in Long Island City
Hygiëne
Service
Vergelijk meer populaire hotels
3beoordelingen0vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 2
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
Izaskun O heeft een beoordeling geschreven 13 jun.
3 bijdragen
Son unos estafadores y unos sinvergüenzas, te cobran 100$ en concepto de deposito de seguridad y nunca te los devuelven aun que los reclames.Solo por eso es mejor ni mirar el hotel, si en las habitaciones de al lado fuman, se filtra el humo a tu habitacion y es un asco. El servicio de limpieza de toallas no es bueno, recibimos toallas "limpias"llenas de pelo ajeno.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Mejor vete a otro hotel
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Patrick L. heeft een beoordeling geschreven mei 2022
New York, New York1 bijdrage
I came here with my son for the weekend for the WWE event and staying here was great. The staff was really nice and comforting and the room was very clean and helped us get to the train station the first day and get a taxi the second day. Will come back for the next event in July!
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Nuttig
Delen
Veronica S heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
1 bijdrage1 nuttige stem
We stayed in the hotel 6 nights and since the first morning the door of the room stopped working, always needing someone from the lobby to come and open the door for us, which left us with zero independence to move as we wanted (which is basically the minimum service offered by the hotel) and having to wait up to 1 hour and a half at the reception (in the midnight) until someone could open the door for us. This is not acceptable. We were offered to change rooms but there were never any available/ready to go in, so every morning and evening we ended up asking for room 402 to be opened for us as wasting 4/5 hours of our vacation day was not an option. Every morning the first thing we did was to go to reception to see if there was a room available or if someone would come to fix it and even being in the hotel until 12pm-1pm we could not get a room ready to move in, so we were promised (since we had to leave) that the door would be fixed for the night (so every day!!!!!). Add to this, that on Friday night, at 4am, the door was not opened with any key! Leaving us outside the room without any of our belongings, unable to wash up before bed or even put on other clothes! If we had to catch a flight the next morning we would have missed the plane!! This was enough on the part of the hotel without giving us any solution. That night it turned out that there was a room available (but not before?!) and the next morning the technician did not arrive until 1pm (supposedly, the first day the door did not work they told us that the technician had come but on Saturday they told us that he had not come before and that's why it had not worked - 3 days without working the door and they had not called a technician? ) making us waste time waiting for him and in the end we had to go out WITH THE SAME CLOTHING FROM THE NIGHT BEFORE. On Sunday 03/27 we communicated to the reception that on Monday we wanted to talk to the manager to give us a solution and on Monday at the reception they told us that "the manager does not respond and have no idea when he will come" with textual words, making us again lose the whole morning to try to find a solution and by the manager to know that some guests have 1 week without being able to freely access the room and that on Monday that we requested to come, does not appear is a lack of respect. We are now trying to contact the hotel by mail and no one is answering or responding. I have no words for the extremely irresponsible and incapable response of the hotel management.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2022
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Schrijf je beoordeling
Hoe was je ervaring bij het hotel?
Een beoordeling schrijven
Deel je beste reisfoto
Laat iedereen je hotelervaring zien vanuit jouw perspectief.
Een foto plaatsen
Krijg snel antwoord
Stel je beste vragen aan medereizigers en hotelpersoneel.
Een vraag stellen
PRIJSKLASSE
US$ 122 - US$ 181 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde StatenNew YorkQueensLong Island City
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Capital Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Capital Hotel?
Attracties in de buurt zijn Noguchi Museum (1,1 mijl), Queensbridge Park (0,3 mijl) en Vista Sky Lounge (0,7 mijl).
Welke restaurants liggen er in de buurt van Capital Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Mikes Pizza, The Baroness en Astoria Seafood.
Ligt Capital Hotel in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,8 mijl vanaf het centrum van Long Island City.
Zijn er historische locaties in de buurt van Capital Hotel?
Veel reizigers bezoeken National September 11 Memorial & Museum (7,8 mijl), World Trade Center Memorial Foundation (7,8 mijl) en Hamilton Park (6,5 mijl).