Kortom, een goed hotel dat lijkt altijd druk. Over het algemeen zijn de kamers zijn goed, de bedden fair en het personeel vriendelijk. De keerzijde is dat de gangen en liften kan gebruik maken van een diepe reiniging of vernieuwen en er zijn geen goede selectie van restaurants in de buurt of iedereen dat levert.
We waren weer in de stad om familie te bezoeken. Ik eerder beoordeelde dit hotel in april 2016 . Het is nog steeds schoon, het personeel is vriendelijk. Ik eerder de vreemde badkamer ligging. Het bad en wastafel in één kamer en het toilet is in een aparte ruimte met een mini - wastafel. Beide hebben schuifdeuren met geen sloten en het bad kamer heeft een matglazen deur, dus als u 's ochtends vroeg om te douchen, u zult waarschijnlijk wakker iedereen in de kamer wanneer u het licht. Ze konden zeker gebruik van meer en betere haken in de badkamer. De ene ze hebben niet echt houd dingen goed. De kamer heeft een mini-koelkast, koffiezetapparaat en magnetron. Mijn dochter sliep in de uitschuifbaar bed en ze zei dat het was comfortabel. Er zijn tal van stopcontacten voor het opladen van apparaten. Er is 24 uur koffie in de lobby. Het ontbijt was de gebruikelijke, mijn jongste kind zei dat het beter was dan de meeste Springhills maar ik ben niet zeker. Er waren eieren, ontbijtgranen, wafelijzer, gebak. Ook is er een wasruimte, het kostte $ 1 . 50 voor de sluitring en hetzelfde voor de droger, kun je veranderen bij de receptie. Kortom, ons verblijf was goed, geen klachten. Ik zou zeker weer in dit hotel toen ik terug naar bezoek familie weer.…
Ruime, comfortabele suite, het was schoon, vriendelijk en het ontbijt in de ochtend bespaarde ons tijd en geld want er was voor ieder wat wils. Het zwembad was een beetje klein, maar we hadden geen tijd om het te gebruiken.
Mijn vrouw en ik waren gerezen in Medford NY, dus dit was een homecoming van allerlei soorten familie te zien. Maar we verbleven in het hotel met onze 2 kinderen. Ik zal niet beoordeling Long Island voor u hier omdat we hebben er gedaan en ik weet zeker dat anderen kunnen geven je goede info. Plus onze voorafgaande Long Island ervaringen zijn nu meer dan 11 jaar oud. Onnodig te zeggen dat ik verbaasd was over hoe comfortabel was ons verblijf. Ik had wat werk te doen en de voorzieningen om dat te doen waren perfect. Bureau, verlichting dat ons niet mijn vrouw en goede wifi. Ze hebben een klein gebied in de lobby met bevroren traktaties etc die u kunt een magnetron in uw kamer. Dit was perfect voor de eerste avond toen we kwamen net na middernacht. De kinderen hebben echt genoten van het zwembad en ik voelde me redelijk veilig en afgelegen. Dit deel van de stad was altijd Pine Barrens toen ik groeide op en bewaar deze voor dit nieuwere hotel Het gebied is nog enigszins landelijke (voor Long Island) . De bedden waren comfortabel, temperatuur was geweldig en had meer dan een standaard kamer. Toegegeven sommigen van u hotel pluspunten zijn waarschijnlijk zeggen " zeker ze allemaal graag dat deze dagen dummy " . OK nou ik ben blij om te zien. Voor iemand die voornamelijk reizen door RV in de westelijke VS was ik blij dat dit hotel overtrof mijn verwachtingen. Oh en zal ik deel één ding over Long Island. Dit hotel is een geweldige sprong uit naar de East End of u wilt naar de stranden of de wijnhuizen. Allemaal heel dichtbij. Proost!…
Dit was het meest teleurstellende Marriott (en eventueel kortom hotel) ervaring. We hadden oorspronkelijk geboekt voor een andere, nabijgelegen Marriott. Maar een uur na het maken van dit voorbehoud, kregen we een telefoontje om te zeggen dat ze een fout had gemaakt en er waren geen kamers beschikbaar. We waren dan geboekt op dit terrein. We kwamen erg laat in de nacht en waren te horen bij het inchecken dat we zouden een kamer met twee queensize bedden, perfect voor een gezin van vier. Maar dat was een vergissing, omdat daar dat soort kamer was niet beschikbaar voor de vier nachten van onze reservering. Integendeel, we kregen een kamer met een queensize bed en een slaapbank. We vroegen een uitklapbaar bed voor ons andere kind, en met veel moeite, konden ontvangen. (De receptionist onderhouden herhalen dat ze moest gaan controleren en het was moeilijk, enz. ) wanneer zij brachten het tot onze kamer, ze deed geen kussens. Toen we vroegen deze, zei ze dat ze kon niet beloven er waren gemaakt maar ze zou zoeken in de " archief. " hoe dankbaar wij waren toen ze terug met een kussen. Voor de gehele vier dagen van ons verblijf, we kregen nooit meer dan twee badlinnen voor een gezin van vier. Ik ging naar de receptie vier keer meer handdoeken. De fitnessruimte was kleine maar toch voldoende. Maar ook ontbrak veel - nodig handdoeken, zakdoekjes en water. Ik moest vragen voor deze items drie keer eerder al werden verstrekt. De algemene ervaring was voor ons onaanvaardbaar als loyale klanten Marriott beloont leden en Vacation Club eigenaren. Ondanks de verschillende profielen van alle Marriott brands, er moet consistentie in kwaliteit te verdedigen. de naam Marriott.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding