Welkom bij Port-O-Call Hotel! Je ‘tweede thuis’ in Ocean City. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
Port-O-Call Hotel ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Ocean City, zoals Humane Society of Ocean City (1,6 km) en Ocearn City Life Saving Station (2,0 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.
De kamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast, en je kunt gebruikmaken van gratis wifi om gemakkelijk tot rust te komen. Port O Call Hotel biedt 24 uursreceptie, roomservice en krant aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van Port O Call Hotel gebruikmaken van een zwembad en een restaurant die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.
We raden je aan om tijdens je bezoek aan Ocean City oesters te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Spadafora's Down East Restaurant.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Ocean City Boardwalk (1,3 km) en Ocean City Beach (1,2 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Port-O-Call Hotel.
Bij Port-O-Call Hotel geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Ocean City aan je voeten.
De haven - O - Oproep is de enige plek waar we verblijven in Ocean City. We verbleven er gedurende ten minste 20 jaar na het proberen van andere plaatsen in OCNJ en heb nog nooit een slechte ervaring. Als een gezin met veel allergieën, we zijn blij dat dit pand is schoon, kennelijk vrij van schimmel kwesties, rook - gratis en heeft geboden aan de trend van waardoor huisdieren. Door dit punt, ik denk dat we verbleven in elk type kamer mogelijk, met uitzondering van de kamers met kingsize bed. Elk type is prima voor 3 - 4 personen. Onze nieuwste verblijf in een Superior kamer met uitzicht over de baai. Het is een grote maat voor 4 personen en heeft genoeg ruimte om de bagage uit de weg. Het is gewoon een aangename plek om te verblijven! We hebben nog nooit ben tegengekomen een medewerker die was niet vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad, het restaurant en de snackbar zijn meer dan voldoende en leuk om op - site. Terwijl het strand ligt op steenworp afstand, het is een beetje een wandeling naar boardwalk winkels en attracties van het hotel. Dat is niet slecht, omdat het vrij rustig. Gewoon voorbereid om te lopen. Op dit verblijf, we nodig om gebruik te maken van de wasserette in de kelder van het hotel, zoals een seagull kregen onze strand deken. Bah. $ 6 in kwartalen krijgt u wasmiddel, wassen en drogen. De apparaten zijn klein maar werkte goed, en het display zonder omwegen vertelt u hoeveel minuten totdat de cyclus eindigt. Geweldig om een wasserij als je het nodig hebt! Het enige aspect van ons laatste verblijf dat was een beetje lastig was de timing van het huishouden voor onze kamer. We doorgaans opstaan en beweging in de ochtend en vervolgens terug naar onze kamer mid - middag om uit te rusten en maak je klaar voor het diner. Dit was toen het huishoudelijk personeel kwam naar onze kamer. Echter, ze waren heel aardig voor ons tegemoet door de toezending van de nacht meiden terwijl we waren bij het diner, dus dat werkte prima. Als u de poort - O - Oproep, check out hun pakketten voor speciale prijzen en seizoensgebonden activiteiten. We hebben genoten van de laatste Oudejaarsavond Arrangement en zijn van plan om dit jaar terug.…
Voorbehouden twee aangrenzende ocean front kamers in mei voor een lang weekend in juli. We waren erg onder de indruk van het hotel. Mooi zwembad, die houden ze erg schoon. We hebben gemerkt dat de medewerkers waren zeer vriendelijk, van het receptiepersoneel en valet, naar de meiden en zwembad personeel. We hebben niet gegeten in het restaurant, maar het zag eruit als een mooie locatie. Dit hotel ligt direct aan de boards, maar beneden in de meer rustige kant van de dingen. Korte wandeling tot Ike's crabcakes en Manco & Manco. Parkeren was makkelijk, ze hebben een privé parkeerplaats. Zwemvliezen snackbar bij het zwembad was perfect voor een snelle lunch.
Geweldig Hotel, we verbleven met 4 gezinnen. Het ligt net na de gekte van de boardwalk leuk dus je bent dicht genoeg om het allemaal toch net ver genoeg om niet gehinderd worden door het geluid en zware voetverkeer. Zwembad is mooi en een extra bonus van een restaurant in het hotel.
Reisde juni 2017 - ik had geboekt de koning kustlijn view kamer een maand van tevoren aangegeven en een late check in . . . we kwamen rond 10 - 10 : 30 00. We checkten in - niet erg gastvrij - aangekomen in onze kamer. Op het eerste gezicht kamer leek mooi genoeg. . . Ik doorgaans veeg kamer remote en sommige oppervlaktes die kunnen niet worden schoongemaakt door telkens hotel personeel. Het einde tafel en lamp naast bed waren nogal stoffig. Dit moet zijn geweest een idee voor mij. Mijn vriendje nam een douche eerste zoals ik deed op het balkon. Ik kwam vervolgens in om een douche en we pasten de verlichting zodat hij kon slapen en ik kon in bed na mijn douche (veel licht van de badkamer) . Anyway, ik midden in de nacht wakker en de kamer was erg benauwd en lakens leek nat. Eerst dacht ik dat ik niet had gesloten de deur naar het balkon goed en de vochtigheid sijpelde door in de kamer. Dit was niet het geval. De airco werkte niet lijken kon bijbenen, maar dit was niet het grote probleem. Ik ging naar de badkamer en kwam terug naar bed, lakens leek nog steeds nat - dit is waarschijnlijk rond 5 uur of zo. Ik leunde over om te zien of mijn vriendje dacht dat ze waren nat en hij was, maar ik nu rook urine! Door mijn hoofd! ! Bruto! Ik natuurlijk niet langer kon slapen. Want het was een kingsize bed en dit grossness was op mijn kant heb ik besloten om mijn vriendje slapen. Toen hij wakker werd rond 6 : 30 ben ik vroeg hem over het gebied. Ik moet zeggen ik ben zeer teleurgesteld. Je ziet ik heb altijd al willen verblijven in de haven - O - Oproep want ik was een kind. We brachten vele zomers in OCNJ. Familieleden hebben hier en zelfs hier werkte in één keer. Eens had een geweldige reputatie - enorm in de steek gelaten. Mijn vriend en ik liep naar de receptie en hij hen meldde van het probleem. Hij was heel kalm en zei dat hij een klacht had. Vervolgens heb ik liep na het uitchecken bij het zwembad rustig mezelf. We kregen een andere kamer aangeboden of blijven waar we waren ooit maakten ze het bed. We waren onderweg naar het ontbijt en zeiden dat we laten weten. Na het ontbijt in oom Bill's (yum) kregen we een nieuwe kamer. We dachten zelfs als ze slaap schoongemaakt de matras het zou niet droog in de tijd voor die nacht. Ze hadden deze rare padding tussen de lakens en matras. Mijn vriend en ik denk dat ze veranderden de lakens, maar niet de vulling en de urine (ik ben asuuming van een baby doen om locatie) kalkrijke toen de kamer vochtig van de airconditioning niet bijhouden. Ze geven ons nieuwe sleutels, pakken we onze dingen - niet één aanbieding van Praag. onze bagage te verhuizen van kamer naar kamer. We kwamen terug naar onze kamer om inpakken en er was een enorme urine vlek vlakbij het hoofdeinde van het bed! Zo walgelijk. We komen op de nieuwe kamer ( één verdieping naar beneden en dichter bij parkeerplaats dan strand) en net zoals we zijn je klaar om sleutel in de deur een meid geeft aan dat er iemand in de kamer! ! ! Blijkbaar zijn ze net geïnstalleerd een nieuwe kamer software of iets dergelijks. Dus nu ben ga naar beneden naar de receptie en zeggen aan mijn vriendje hier! Ik spreek met Yetta en ze zegt ze is jammer etc etc en opbrengsten om een nieuwe kamer. Zij zegt dat zij belooft dat niemand in de kamer ernaast. Nogmaals, geen aanbod om te helpen ons te verplaatsen. Deze kamer is twee verdiepingen hoger nu - dezelfde locatie als tweede, maar niet dezelfde locatie we oorspronkelijk hadden) . Ik legde mijn teleurstelling en Yetta zei dat ze zullen aan het management. Zij merkte zelfs op hoe kalm mijn vriendje had de eerste keer. Ze zei dat als er een probleem is met deze derde kamer die ik kon bellen met haar en je schreeuwt haar. Ik zei dat is niet in mijn aard om te schreeuwen. (Misschien moet ik hebben kan ik heb gekregen een betere behandeling! ! ) We gaan naar de derde kamer en er schijnen geen problemen. We proberen om de meeste van onze dag. De enige dag dat we hadden in OCNJ. We laat aankwamen hadden vrijdag en waren vroeg uit zondag. Niet veel tijd meer overblijft na alle kamer switching. We maakten er het beste van. Maar op het strand een meeuw besloten om poep op hat. . . dus er is dat. We kregen douches en uit eten gingen. We horen niets van het hotel personeel tot we terug komen na het diner en een wandeling. We komen naar onze kamer en schoonmaakpersoneel had er geweest en er zijn vier choclates op ons bed. Chocolade? ? ? ? ? Echt waar? ? ? Is dat het beste wat je kunt doen? Ik zie de telefoon laat met een boodschap. Ze liet een bericht op de telefoon ongeveer 9 : 30 00 - meer dan 12 uur later! ! ! Van Stephanie dat ze bij terugbetaling vrijdagavond. Dit was zeer teleurstellend omdat we verloren de helft van onze dag vanwege hun gebrek aan netheid. In dit punt, ik heb mijn vriendje check dit bed. Ik ben teleurgesteld en erg moe van al het bewegen van kamer naar kamer. . . Ik probeer te slapen. . ugh. . . Zondag we opstonden, gingen ontbijten (niet bij het hotel) en uitgecheckt. Ik keerde het zwembad tags en strand tags. . . Maar ze nog me de $ 25 resort fee! ! ! Dus nu ben ik een week thuis en geen restitutie. ( Ik heb geboekt via mijl en blijkbaar ging ze via Expedia) . Dus ik het hotel bellen en vragen om Yetta en ze controleert of ze deed restitutie een nacht om Expedia. Wat is de meest teleurstellende is het gebrek aan follow-up van dit hotel en slechts ontvangen één nacht restitutie. Ze moeten beschikken over spande zich voor ons. . . Ik onbewuste sliepen met andermans urine! ! ! ! Ze moeten bood een gratis ontbijt, een ander aangeboden weekend Labor Day of iets! ! ! Toen ik belde over het niet zien van de restitutie. Ik legde uit hoe ik was erg disppaointed in geen follow-up en Yetta zei, wel je checkte vroeg en ik was niet op dus ging alles was verzorgd voor u wanneer ik kwam op maandag. OMG. We gingen naar zee Isle zondagochtend voor een doop en ik was zeker aan iedereen vertellen en iedereen die wil luisteren. Verblijf niet in Port - O - gesprek. . . zeer slechte klantenservice en geen opvolging, niet schoon. Walgelijk! ! ! ! ***Let op degenen die gebruik mijl - ik heb nog steeds niet terugbetaald en dit is meer dan een maand later. Ik heb gevolgd tweemaal met kilometerstand Company en blijkbaar de eerste keer dat ik belde de restitutie was er maar niet in verband met mijn account. De tweede keer dat ik belde, zeiden ze dat het zal nog eens 10 dagen. . . dus we zullen zien.…
We verbleven in Port - O - Oproep een decennium geleden, dus het was leuk om terug te keren en zien dat de kamers waren bijgewerkt/vernieuwd. We hadden een kingsize - bed met trek - out bank, gedeeltelijk zeezicht, koelkast, gootsteen, tafel, kluis. Het is duur in - seizoen maar voor mij was het de moeite waard om extra omdat het op de boardwalk naast het strand (en, ter vergelijking, we keken naar foto's van een goedkopere plek met tapijt en een bank die net zag er vies) . De bedden zijn hard. Het zwembad was verfrissend, de driesprong handig, de fitnesszaal fatsoenlijk uitgerust. Je kon niet verdwaalt op het strand of boardwalk omdat de roze hotel onderscheidt zich in de menigte. Vreemde is dat er echt geen plek te hangen uw natte handdoeken en badkleding. We zouden zeker teruggaan. We willen Ocean City. Zo veel mooier dan Wildwood.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding