Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Mount Laurel

HYATT house Mt. Laurel

Opslaan
3000 Crawford Pl, Mount Laurel, NJ 08054-3946
Hotelwebsite bezoeken
Laagste prijzen voor je verblijf
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Pakketaanbiedingen
Hyatt.com
102 US$
Aanbieding bekijken
Booking.com
91 US$
Aanbieding bekijken
Travelocity
102 US$
87 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 15 US$
Priceline91 US$
FindHotel89 US$
Orbitz.com87 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (102)
Kamer en suite (54)
Video's (1)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Gratis verblijf voor kinderen
Oppas
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Internet
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Hek rondom zwembad
Ontbijtbuffet
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
Fax/kopieerapparaat
Opslag van bagage
Gemakswinkel
Krant
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Lig-/strandstoelen
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Wasmogelijkheid (selfservice)
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Kitchenette
Magnetron
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Modern
Gesproken talen
Engels, Spaans
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Pakketaanbiedingen
Hoteldeals
678beoordelingen8vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 347
  • 177
  • 67
  • 50
  • 37
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik zal absoluut nooit meer in dit hotel verblijven. Ik oorspronkelijk boekten een kamer via boeking. com. (Ik weet beter dan dat) . Ik heb het twee slaapkamer met een kingsize bed, queen en slaapbank. Toen ik erachter kwam onze partij was groter ik annulering dat kamer en boekten een ander twee slaapkamer met een kingsize bed, twee tweepersoonsbedden en een slaapbank. Ik had mijn bevestiging en alles. Na een lange 15 uur rijden van Georgië, en dat mijn grootvader overleden omdat we er rijden daar om hem te zien, we hebben het genoegen gehad van Jess check ons in (insert sarcasme hier) . Ze onze reservering niet. Ik liet haar de bevestiging en verklaarde ze dat kamer had geannuleerd. Ik haar uitlegde wat ik deed en hoe ik nog deze bevestiging. Ze vertelde me dat ik moest bellen om boeken. com. Ze was erg onbeleefd, zeer abrupt en erg geïrriteerd door ons. Ik deed wat ze vertelde me te doen en belde boeking. com. Sprak met een erg aardige man die het hotel voor mij. Hij was vertellen dat ze stuurden 3 bevestigingen over naar het hotel met onze informatie. Zij stelde dat het in een e - mail dat alleen een manager had toegang tot. Ze was eigenlijk tegen mij zegt dat iemand dat niet deed doen hun werk in putting onze reservering in het systeem. Ik weet beter dan te reserveren via een derde partij, maar ik heb het op deze manier omdat boeking. com ging niet naar me om de kamer te boeken. Dat werkte voor ons want we waren het splitsen drie manieren. De jongen uit boeken. com vertelt haar naar ons behandelt als lopen in gasten en dat we hem zouden krijgen opgevangen in de ochtend. Prima. Neem gewoon een kamer voor ons. We zijn allemaal moe en uitgeput. Ze krijgt van ons een kamer voor één nacht alleen, en vertelt mijn man moet zij de kaart om de kamer dat niets zou worden gebracht totdat we krijgen alle ontdekt morgen. Prima. Geeft haar de kaart. Na ongeveer een uur we eindelijk de sleutels van onze kamers. Niet eens 15 minuten later Jess komt ons chasing beneden naar onze kamer met vermelding ze wordt opgeladen, wordt het hele bedrag van de kaart per haar manager. Wij zijn als wat. We zijn allemaal. Ze is niet erg mooi, en is niet erg aangenaam om een receptie medewerker. We krijgen in de kamer en het is een stuk kleiner dan we dachten dat het zou zijn. Mijn zus ging om onmiddellijk een douche neemt en er zat schimmel op het douchegordijn in slaapkamer 2 . We besloten dat we zouden hier slapen voor de nacht en ga elders morgen. Probeerde ik niet naar het bureau en behandel Jess weer. De volgende ochtend ging ik naar de receptie om te zien of ze ooit gevonden mijn reservering. Nope. Ze belden een manager om te kijken in de e - mails en na ongeveer 10 minuten kwam zij terug en verklaarde zij het hadden. Ik vertelde haar dat we vertrokken vanwege de houding van Jess, de vreselijke miscommunicatie en de schimmel in de kamer. Ze zei dat het geen probleem was. In plaats daarvan als zelfs resultaat ons dat ze wilden ons bedrijf, ze laat ons gaan. Bood niet het recht te maken, geen excuses, niets. Voordat we praatten met haar konden we spreken met het huishoudelijk manager en mijn god ze was lief. Ze onmiddellijk nam onze kamer nummer te hebben dat douchegordijn gecorrigeerd, en ze luisterden naar alles wat we te zeggen hadden. Ze verontschuldigde zich vele malen en gaf haar medeleven aan onze familie. Zeer leuke vrouw! We waren niet op zoek naar iets voor gratis, maar ik zou leuk geweest zijn om iets had aangeboden voor de twee ongemakken. Beweerde de manager de prijs die we betaalden voor die ene nacht was als $ 30 minder dan we hadden geboekt dus dat was haar beleefdheid naar ons. Wow. Ik ben momenteel werk voor IHG hotels, en ik moet zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben door het Hyatt merk en hun eigen normen. We eindigden overschakelen naar het Crowne Plaza in Cherry Hill en had een veel betere ervaring daar. Nooit zal ik hier ooit of een ander Hyatt domein weer. En let voor de liefde van God. . . . krijgt iemand bij de receptie zonder de houding. Er zijn veel mensen die werklozen dat zou graag Jess's werk en zou behandelen mensen veel beter dan ze ons behandeld.
Meer lezen
Wij hebben hier verdwenen de afgelopen jaren voor voetbal toernooien, en we hebben gezien een geleidelijke daling. We hadden 2 suites met 1 slaapkamer, en we verhuisden naar een 2 slaapkamer suite toen we daar aankwamen als de kamers zou niet naast elkaar. De vrouw was behulpzaam, op dat moment, maar na dat het leek te stoppen. Het hotel was uitverkocht, en we waren waarschijnlijk deden ze een plezier door het vrijmaken van een kamer. Toen we vroegen om extra handdoeken, zeiden ze dat ze hadden geen want het hotel was uitverkocht. Wij vroegen om een extra deken en kreeg dat. Maar, de teleurstellende deel kwam later. Als we de kamer binnenkwamen, zag ik een koof middels nabij de kamer open. Dacht er niet veel over, totdat ik was weggestopt in mijn bed en hoorde ik een beetje critter of twee lopende ronde op mijn plafond. Het zou uitvoeren, maken sommige sloop lawaai, voer enkele meer, maken meer lawaai. Soort klonk alsof het was ingraving zijn weg naar de kamer. De volgende ochtend gingen we naar beneden en laat de receptie weten. Geen verontschuldiging, geen gevoel als waren zij boos over; net " Wij zullen u laten weten onderhoud " . Vervolgens was er geen koffie of thee meer terugkrabbelen. Ze hadden schoongemaakt al door 10:00 en we konden een kopje koffie. Onze kamer keek uit op de binnenplaats, het geluid zou komen door de ramen alsof ze waren open. De volgende nacht, onze kleine critter terug was, ingraving afstand. Zie je een behoorlijke hoeveelheid het hout begint te rot, en over het algemeen gewoon een beetje achteruitgang in het pand.
Meer lezen
Het was goed en precies wat de foto's afgebeeld - de eerste keer verbleef ik was niet geweldig dit verleden tijd het was uitzonderlijk - ik neem aan dat ze zijn vermelding naar hun klanten en maakt het verschil!
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Onze kamer was een uittrekbare bank, eethoek, bureau, keuken, aparte slaapkamer met een bad. Het werkte erg goed voor ons drieën. Mijn zoon gaf de uittrekbare bank was comfortabel en we hebben echt goed geslapen in het kingsize bed. Alles was zeer schoon en ruim. Zwembad is buitenshuis, maar was slechts een steenworp afstand van onze kamer. het was schoon en de perfecte temp. Ze konden meer zitplaatsen.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
De 3 verdieping lopen werkt niet met bagage. Kortom hotel en de kamers waren goed - onderhouden en mooi verzorgd. Maar de lange termijn " Welzijn " mensen zetten dit hotel als ongewenst. Ze hingen buiten hun kamers. Leek en handelde vies en gerookte pot de hele dag lang. Dat deden ze niet verbergen. Ik voelde me bij momenten onveilig met mijn persoonlijke spullen. En ik zou niet laat mijn 16 jaar oude wandeling rond het hotel alleen.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Vorige
PRIJSKLASSE
100 US$ - 155 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
hyatt summerfield suites mt. laurel hotel mount laurel, hyatt mt laurel, summerfield suites mount laurel, hyatt mount laurel, mount laurel summerfield suites, mount laurel hyatt
VOORHEEN BEKEND ALS
Summerfield Suites Hotel Mt Laurel
LOCATIE
Verenigde StatenNew JerseyMount Laurel
AANTAL KAMERS
116
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over HYATT house Mt. Laurel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van HYATT house Mt. Laurel?
Attracties in de buurt zijn Pump it up (1,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van HYATT house Mt. Laurel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij HYATT house Mt. Laurel?
Populaire kamervoorzieningen zijn kitchenette, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij HYATT house Mt. Laurel?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij HYATT house Mt. Laurel?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van HYATT house Mt. Laurel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Cracker Barrel, El Azteca en Singapore Restaurant & Sushi Bar.
Zijn er sportvoorzieningen bij HYATT house Mt. Laurel?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft HYATT house Mt. Laurel een luchthavenshuttle?
Ja, HYATT house Mt. Laurel heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij HYATT house Mt. Laurel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in HYATT house Mt. Laurel?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt HYATT house Mt. Laurel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.