Welkom bij Hilton Newark Airport! Je ‘tweede thuis’ in Elizabeth. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv en airconditioning. Er is daarnaast gratis internet beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Hilton Newark Airport toegang tot een 24 uursreceptie, roomservice en een conciërge. Hilton Newark Airport Hotel biedt ook een zwembad en een lounge, waardoor je reis naar Elizabeth nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.
Op zoek naar een steakhouserestaurant? Misschien is The Great Steak & Potato Co. in de buurt van Hilton Newark Airport Hotel iets voor jou.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Boxwood Hall is een leuke aanrader.
Bij Hilton Newark Airport geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Elizabeth aan je voeten.
We overnachten een nacht in dit hotel voor we onze camper gaan ophalen. We hebben een vier persoons- kamer. De bedden zijn prima, kamer en badkamer zijn schoon, keurig verzorgd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is voor onze begrippen ( wat wij gewent zijn vanuit de USA) prima! Voor een biertje ( of andere alcoholische versnaperingen) betaal je de hoofdprijs. Daar waren we op voorbereid!
Mijn familie van 4 verbleef hier voor een nacht voordat we voor onze ochtendreis vertrokken. Aankomst was makkelijk en het hotel is erg mooi en netjes. We aten in het restaurant dat goed maar te duur was. Het is de perfecte locatie voor de luchthaven. We hadden een snelle pendeldienst 's ochtends en het was zeer gemakkelijk om terug te keren naar onze auto toen we van onze reis terugkwamen. We zouden in de toekomst opnieuw gebruik maken van dit hotel.
Eerlijk gezegd, ik ben verbaasd dat ze zelfs toe te voeren het Hilton naam. Ik was in de stad voor een familiereünie en moest ergens verblijven voor het weekend. Mijn directe familie en ik boekten een verblijf in dit hotel, omdat we Hilton Honors leden en goede ervaringen gehad met Hilton hotels tot nu toe. Dit zou echter wel een uitzondering. Toen ik voor het eerst zag het hotel in persoon, ik begon te groeien sceptisch. Ik besloot echter dat het was wat aan de binnenkant die telt en dat de vervallen en iets griezelig uiterlijk van de buitenkant was waarschijnlijk alleen aan de buitenkant. Ik had het mis. Aan de binnenkant, het was slecht ingericht, schemerig verlicht, en koud in temperatuur. De liften niet helemaal goed, en er waren geen tekenen dat dit aangegeven. Sommige van de medewerkers waren leek standoffish en eerlijk gezegd een beetje onbeschoft. Terwijl ik weet dat dit deel is een kwestie van mening, ik vond de kamers lelijk, eerlijk gezegd. De badkamers waren klein en benauwd. Later die avond, heb ik besloten om roomservice te bestellen voor het diner. De man die mijn bestelling aan de telefoon antwoordde mij in een enigszins grof tone of voice. Toen ik het eten in mijn kamer, het was verschrikkelijk. Zelfs de pizza was slecht, en het is zeer moeilijk te verpesten pizza. De wifi werkte niet goed. Ik had ook moeite schikking in en gevoel op mijn gemak te wijten aan het feit dat verscheidene mensen sloeg de deur van de kamer waarin ik logeerde (ze waren niet kloppen, ze eenvoudigweg op de deur en links) . Ik wist ook niet comfortabel voelt melden dit aan het personeel, dus ik moest gewoon behandelen. Toen het eindelijk tijd om te vertrekken, vond ik mezelf te wachten in de lobby voor een langere periode te wijten aan het feit dat na het betalen voor de dure valetparking, slaagden zij erin te verliezen onze auto. Om laten beginnen aan de lange rit home, we moesten wachten tot ze vinden de auto (die mijn vader, die met ons meereisde, moest helpen daarbij hun aanvraag) . Na een slechte verblijf, dit is echt gewoon het ervaring over de top. Na dat ik eerlijk gezegd het gevoel dat ik mij uitgebreid in hen twee sterren, maar ik denk niet dat het zou volstrekt redelijk tot slechts één ster. Kortom, ik heb genoten van mijn verblijf en zou een kamer boekt als je het kan vermijden.…
Op een avond vol luchtvaartmaatschappij vertragingen het was een beetje chaotisch proberen een plek te vinden om te slapen. Ik maakte de reservering online voordat ik landde. Zodra ik ontdekt waar de shuttle pick-up (P 4 ) Ik wachtte voor de rit naar het hotel. Pick-up was erg gek - veel mensen te wachten voor pendeldiensten, met verschillende hotel shuttles komen en gaan, parkeren in het midden van de straat, etc. Het Hilton van nam ongeveer 15 minuten te laten zien, en het was vol, dus ik moest wachten nog 15 minuten. Dit was de reden voor de deuk op de score. Toen ik in het hotel aankwam die ik tegenkwam een lange, langzame - bewegende lijn, dus ik gedownload hilton app, ingecheckt, koos mijn kamer, en geactiveerd mijn digitale sleutel. Kostte me 5 minuten en ik was in staat om de lijn en ga naar mijn kamer. De "-toets " werkte perfect en ik was snel in mijn kamer te ontspannen van de lange dag. In de ochtend kreeg ik op de shuttle (wat ook weer vol was en liet mensen bij de stoeprand) die snel bracht me terug naar de luchthaven. Als niet voor de shuttle worden meegesleept zou ik zeggen dat dit ter plaatse was perfect voor de tussenstop. Kamer was ruim, schoon en rustig. Het bed was comfortabel en ik had een goede nachtrust. Het is niet het meest moderne hotel zeker, maar het was een goede keuze voor wat ik nodig had.…
Ik werk voor Hilton, dus ik ben me bewust van de procedures en hoe controleer gast in en out! Ik belde het pand om 12.00 uur terwijl de Jersey Gardens en sprak ik met een vrouw die mij verteld dat de 2 kamers die ik gereserveerd voor mijn verblijf (vrijdag 28 juli e - 29 e) , klaar was. Eén kamer op de 12 e verdieping, één op de 6e etage, en adviseerde me dat ik kon komen checken. Zo kwam ik 10 minuten later te horen dat niet één van mijn kamers waren klaar om in te checken maar. Toen ik vertelde de man aan de receptie dat ik had sprak met iemand (een dame) en ze vertelde me dat beide kamers waren voor me klaar. . . Hij keek geschokt en dan ineens 1 kamer op de 6e etage beschikbaar was. . . ondertussen mij en mijn bejaarde moeder moest zitten in de lobby. Ik begrijp dat het inchecken om 4 uur, maar dus niet vertellen gast die hun kamers zijn klaar om in te checken. . . en toen ze aankomen hun kamers zijn nog niet klaar. Onprofessioneel en ongeorganiseerd! Ik kom hier nooit meer verblijven.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding