Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Las Vegas is Flamingo Las Vegas Hotel & Casino een uitstekende plek om te ontspannen. Met tal van restaurants en attracties in de buurt, is Flamingo Las Vegas Hotel & Casino de ideale uitvalsbasis in Las Vegas.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.
Flamingo Las Vegas biedt 24 uursreceptie, conciërge en roomservice aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Als je met de auto naar Flamingo Hilton Las Vegas gaat, is een parkeerplaats beschikbaar.
Voor bezoekers aan Las Vegas, die tijdens hun verblijf populaire bezienswaardigheden willen bekijken: Flamingo Las Vegas ligt op een steenworp afstand van The LINQ Promenade (0,3 km) en Eiffel Tower Viewing Deck (0,4 km).
Reizigers die van sukiyaki & shabu shabu houden, zijn bij Makino Decatur of Swish Japanese Hot Pot aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een barbecuerestaurant gaan, zoals Ellis Island BBQ, Rollin Smoke Barbeque of Hobak Korean BBQ.
Op zoek naar bezienswaardigheden? High Roller (0,4 km), The Strip (0,4 km) en De fonteinen van de Bellagio (0,5 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Flamingo Hilton Las Vegas.
Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Flamingo Las Vegas Hotel & Casino zorgt ervoor dat je Las Vegas niet snel zult vergeten.
3 nachten in het Flamingo hotel geslapen. Grote kamers, mooi uitzicht, goede en schone badkamer en voldoende opbergruimte voor kleding. Het zwembad was als hotelgast gratis te bezoeken, wel aan de drukke kant. Hotel is centraal gelegen en aan de strip. Geluidsoverlast viel erg mee!
Wat een verschrikkelijk hotel! Het begon met het inchecken. De incheck automaat verwees ons naar de receptie en terwijl er maar 5 mensen voor ons in de rij stonden hebben we ruim 45 minuten moeten wachten. Het personeel was ongeïnteresseerd en stond onderling te kletsen en liet ook nog eens mensen met vragen voor die vanaf de zijkanten aan kwamen lopen. De rij werd intussen langer en langer en mensen begonnen te klagen. Uiteindelijk kregen we de sleutel maar eenmaal op de kamer bleek dat er niet het kingsize bed stond dat we geboekt hadden maar stonden er twee queensize bedden. Daarnaast maakte de airco een verschrikkelijk geluid waardoor slapen onmogelijk zou zijn, de kamer rook muf en was gedateerd. Ik belde naar de guestservice om e.e.a. uit te leggen en ik kreeg te horen dat er geen kingsize bedden beschikbaar waren en dat er geen garantie gegeven kon worden bij het boeken omdat deze bedden op basis van beschikbaarheid werden aangeboden. Hij zou iemand sturen om de airco te repareren en mocht dat niet lukken dan zou de monteur bepalen of we recht hadden op een andere kamer. Vervolgens wilde ik naar het toilet gaan en kwam ik erachter dat de badkamer ook nog eens niet schoon was. Wat een verschrikking! Mijn man en ik waren er helemaal klaar mee. Dit is niet iets waar je op zit te wachten na zo’n lange reis... Ik ben naar de receptie gelopen om te klagen en aan te geven dat we niet in de kamer wilden blijven. De medewerkster gaf aan dat ze geen enkele andere kamer beschikbaar had (wat me overigens erg onwaarschijnlijk leek op een doordeweekse dag en ruim 3600 kamers). Ik heb aangegeven dat we dan ons geld terug wilden en zouden vertrekken. Dit ging volgens haar niet omdat we via Booking hadden geboekt. Vervolgens kon ze ons nog wel een rokerskamer aanbieden in het vernieuwde gedeelte. Hier zijn we ondanks de stank uiteindelijk maar mee akkoord gegaan omdat we na de lange reis weinig zin hadden om nog te verkassen. Maar wat een spijt hebben we daar nog van gehad! Na even snel gegeten te hebben gingen we terug naar de kamer en de wiet geur kwam ons op de gang tegemoet. Eenmaal in bed keek mijn man nog even op de site van Booking en wat denk je? Maar liefst 5 verschillende type kamers werden er voor die nacht nog aangeboden incl. de kingsize bedden en niet rokerskamers! Vanwege de gehorigheid hebben we helaas ook amper kunnen slapen. De gesprekken van de buren konden we letterlijk horen en midden in de nacht werd er ook nog eens muziek gedraaid. Zowel mijn man en ik hebben al heel wat hotels bezocht over de hele wereld incl. andere hotels in Las Vegas maar we hebben nog nooit zo’n slecht hotel getroffen!…
Jullie logo is roze (de oorspronkelijke kleur van flamingo's), wij vonden het een beter idee om het blauw te maken. Tegenwoordig kan je met smurfenijs en blauwe bessen blauwe flamingo's kweken. Het zou fijn zijn (als jullie te minste geen racisten zijn) als jullie het logo blauw willen maken. Dat zou fijn zijn voor onze blauwe flamingo's, toppertjes!
Geweldig hotel dat zich op de bekende strip bevindt in Las Vegas. Een prima uitgangspositie om Las Vegas te ontdekken! Uiteraard is gokken mogelijk, maar ook de shows zijn zeer de moeite waard!!! In de buurt zijn diverse restaurants . Tevens zijn de nabij gelegen hotels ook de moeite waard zijn om van binnen te bekijken!!
Centrale ligging op De Strip. Op loopafstand van bijv. Bellagio, Venetian, Ceasars Palace, Mirage en de 170 meter hoge High Roller. Kamerprijs zeer scherp vergeleken met de andere hotels op De Strip. Boek wel een gerenoveerde kamer met uitzicht op de Strip. Kost een paar dollar extra maar de moeite waard. Groot, schoon en nieuw. Self check-out is aan te raden. Gemakkelijk en vele malen sneller. Rijen bij de receptie zijn best lang. Enig jammere is het ontbreken van koffie op de kamer.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding