Op onze rondreis door de West Coast uiteraard ook Las Vegas bezocht. Ons hotel ligt een stukje van de strip. Maar natuurlijk wel voorzien van een casino op de begane grond. Een vies rokershol, 24 uur per dag. Je moet ook door het casino met je zwemkleding om bij het zwembad te komen. Niet dat iemand er hier van opkijkt. Na een onvriendelijke ontvangst aan de receptie eerst een parkeerplek voor de auto gezocht wat nog niet eenvoudig is bij dit hotel. Voor oudere gasten is er valet parking. Daarna naar onze kamer. Het uitzicht uit de kamer was, laat ik het voorzichtig omschrijven, teleurstellend (zie foto’s). De kamer is OK, alles is er. De vloerbedekking is niet schoon, de rest van de kamer wel. De badkamer is compleet en schoon. De airco functioneert prima wat in Las Vegas niet onbelangrijk is. Bij de kamer hoort geen ontbijt maar in het casino kun je ontbijten voor ongeveer 7 dollar per persoon (inclusief koffie of thee). En dat ontbijt smaakt goed! Kort gezegd: een hotel voor een kort verblijf, geen hoogvlieger maar daar is de prijs dan ook naar. Vriendelijker personeel, een groter zwembad en nieuwe vloerbedekking zijn zeker aandachtspunten voor het management.…
Voor de betaalde prijs, het was niet eens eenvoudig, maar gedateerd en rook beschimmeld met gebroken lichten en ziet er gewoon ouderwets uit. Het is een tijdje geleden dat ik een tv heb gezien. Veel gepensioneerden in het casino beneden en over het algemeen een ongemakkelijke ervaring. Er is geen portier of een goede lobby voor auto's om bagage af te zetten, we moesten de onze van het parkeerterrein slepen en de oprijhelling gebruiken om deze op te trekken.
Eigenlijk was gemak geweldig voor mij omdat ik slechts een mijl verwijderd was van de familie die ik bezocht. Teleurgesteld toen ik probeerde het ontbijt te bestellen in het café. Ze benadrukken het hebben van een klantenkaart die u een geweldige prijs voor eten geeft. Aangezien ik maar één keer ging bestellen, nam ik niet de moeite om de klantenkaart te halen en was ik bereid om een hogere prijs te betalen, maar de serveerster zei dat ik niet kon bestellen wat ik beschreef (eieren, gebakken aardappelen, spek en toast) zonder de klantenkaart . Ik stemde met me voeten en ging weg.
Kamers hebben kakkerlakken en toen ik naar de receptie ging om een andere kamer aan te vragen, keken ze me aan alsof ik gek was. Toen ik in eerste instantie de 1 straatkamer binnenliep, waren er kakkerlakken bovenop de tv-kast, er waren 2 kakkerlakken in de badkuip en baby kakkerlakken overal op het bureau. WALGELIJK! ! ! ! De dame bij de receptie was helemaal niet behulpzaam en ze behandelde me alsof ik iets verkeerd deed. Ik wilde eerst gewoon een andere kamer maar na de houding van de receptie dame. . . . . Ik vroeg net om mijn geld terug. Mijn vriend en ik gingen naar een ander hotel zonder de kakkerlakken.
Dit is mijn favoriete hotel in Las Vegas en hoewel het ongeveer 7 mijl van de zuidelijke strip ligt, is het uitstekende waarde. Het is waar dat het niet de glitter van de grote plaatsen heeft, maar het heeft ook geen hoge prijskaartje. De "weiden" kamers zijn groter en moderner en de kleine hogere betaling waard. De kamer was schoon en rustig en de badkamer had een dieper bad dan gemiddeld voor Amerika. Er was een hoofddouche. De airconditioning was effectief. Het schoonmaakpersoneel was zeer aangenaam en behulpzaam en de kamer was goed onderhouden. Het hotel is een casino en er zijn verschillende plaatsen om te eten, allemaal tegen aanzienlijk lagere prijzen dan casino's op de strip. Eten is van een vergelijkbare standaard, zo niet hoger. Er is een buitenzwembad en een hot tub. Arizona Charlies is geen echt resort, maar er is een resorttoeslag. Gezien het feit dat er WiFi en gratis parkeren is, vind ik dit niet erg, maar ze moeten er wel voor zorgen dat de relatief bescheiden prijs niet blijft stijgen omdat de resorttoeslag zelf controversieel, zeer onpopulair en ronduit verkeerd is. Let er bij het uitchecken op dat u uw factuur zorgvuldig controleert, want er is een item in rekening gebracht waarvan ik niets wist. Ik ben er nog steeds niet in geslaagd een resolutie van het hotel te krijgen.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding