Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Las Vegas is Hampton Inn & Suites Las Vegas-Red Rock/Summerlin een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants en attracties in de buurt, is Hampton Inn & Suites Las Vegas-Red Rock/Summerlin de ideale uitvalsbasis in Las Vegas.
Kamers bij Hampton Inn Las Vegas bevatten een flatscreen-tv en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.
Je kunt tijdens je verblijf bij Hampton Inn & Suites Las Vegas-Red Rock/Summerlin ook gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Hampton Inn Las Vegas is gratis parkeren beschikbaar.
Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in Las Vegas die oesters serveren, zoals Other Mama, Hikari Sushi and Teppanyaki en Krazy Buffet in de buurt van Hampton Inn & Suites Las Vegas-Red Rock/Summerlin.
Zorg dat je tijdens je bezoek naar Las Vegas Ice Center (0,8 km) gaat. Dit is een populaire attractie op loopafstand van het hotel.
Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Hampton Inn & Suites Las Vegas-Red Rock/Summerlin zorgt ervoor dat je Las Vegas niet snel zult vergeten.
Mocht ik nog een keer naar las vegas gaan zou ik zeker nog een keer in dit hotel willen overnachten. Van het naast gelegen vliegveld heb je eigenlijk nauwelijks last. Deze kamers zijn erg groot met king-size bed! Zeker een aanrader. Overnacht in feb-12
Kamer was oud en niet goed schoongemaakt. We vonden een vorige bewoner vuile kleren op de vloer, dus de huishoudster is duidelijk niet aan het stofzuigen of goed bezig. Bed was zacht. Zwembad was buiten gebruik. Faciliteit raakt uitgeput. Als Hilton-lid was deze locatie een teleurstelling.
De mensen die hier werken zijn ontzettend vriendelijk en ik voelde me er meteen thuis. De kamers zijn zeer schoon en het ontbijt bevatte echt een goede variëteit. Als ik vragen had, stonden ze altijd klaar om me te helpen. GEWELDIG! !
Ik ben buitengewoon teleurgesteld in de manier waarop uw lokale G. M. Christine West een eenvoudig probleem met de klantenservice afhandelt dat opgelost had kunnen worden met een simpel telefoontje naar de gastenservice van het bedrijf. Als ze het bedrijf belde, kon ze verifiëren dat de enige niet-restitueerbare kamer online was geboekt in plaats van twee kamers op basis van Miss West-perceptie en storing in de computersysteemcommunicatie, op basis van mijn telefoontjeverificatie. Er zijn betere benaderingen om eenvoudige problemen op te lossen voordat ze bijdragen aan het creëren van een groter probleem. Ik heb contact opgenomen met uw hoofdkantoor en het lijkt erop dat ze toestaan dat de persoon die het probleem heeft veroorzaakt, de persoon is die het onderzoek in deze zaak afhandelt. Zeer teleurstellende ervaring.…
Geweldig hotel. Gunstig gelegen nabij de luchthaven, Red Rocks, tal van restaurants en de 215 buitenste gordel. Het personeel is vriendelijk en attent. De kamers zijn rustig, mooi ingericht en comfortabel. Het gratis continentaal ontbijt is erg goed.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding