Het resort is (nog) nieuw, is mooi en netjes. Voor een paar uur is het casino prima en groot genoeg. Het resort ligt op de strip en ligt op loopafstand (26 minuten lopen naar de Mirage) Met The Deuce Bus is het heel makkelijk om de strip te verkennen. De bushalte ligt aan de weg van het resort. De kamer op de 52ste verdieping met city view was ruim en het uitzicht prima. Je hebt voor een paar tientjes meer uitzicht op de strip (strip view) Aan te raden als je veel op je kamer bent. Positief : ruime kamers, uitzicht, Pools Negatief : geen schoonmaak bij 3 nachten ; wel handboek wissel op aanvraag ; geen koffiemachine, dus in de rij bij de Starbucks in de ochtend; sommige restaurants verschrikkelijk duur en kwaliteit onvoldoende ; geen uitleg bij de receptie over schoonmaak, koffie etc; mensen laten badhanddoek op de ligbedden liggen waardoor je denkt dat er geen ligbedden vrij zijn. Tip: 2de verdieping Starbucks is veel minder druk; Dennys en 7 eleven aan de overkant van de weg. Neem Deuce bus €8 per dag of €2 per rit, in de bus is het druk in de avonduren.…
We verbleven voor de eerste keer in het Conrad in Resorts World. De kamer was mooi, ruim en schoon! We hielden van de moderne inrichting! Het was ook stil. De fitnessruimte is fantastisch, en de zwembaden zijn mooi! nadelen: - We gingen op zaterdag naar het zwembad en ze sloten een van de zwembaden voor 2 + uur. We vroegen een serveerster waarom, maar ze had geen idee. Heel vreemd om op zaterdagmiddag een zwembad te sluiten! Er was geen veiligheidsevenement waarvan we op de hoogte waren! We moesten verhuizen naar een ander zwembad. - De drankjes aan het zwembad waren $ 18 + fooi, maar ze waren echt goed! - De kamer had een kast met een lamp en nog een lamp in de badkamer die niet uitgaat. Heel vreemd om de hele tijd lichten aan te hebben, vooral 's nachts. - Het absoluut grootste nadeel waren de sleutelkaarten - ze werkten slechts sporadisch. Meerdere keren stapten we in de lift en konden we nergens heen omdat de sleutelkaarten niet goed zouden vegen! Na 2 uitstapjes naar de receptie, wachtend in de rij om de sleutelkaarten te vervangen, vroeg ik om 2 extra sleutels, zodat we niet zo snel terug hoefden te komen als ze stopten met werken! Super irritant.…
De Conrad is een prachtig pand. Ik ben zo blij dat ze deel uitmaken van het Amex FHR-programma. We kregen een geweldige deal op onze reservering en onze kamer was top. Iedereen die we tegenkwamen, bood ons geweldige klantenservice, van de receptie tot het personeel in de keuken en zelfs de barman / cocktails-serveersters in de lobbybar waren zo warm en gastvrij. Ik wil Marco van de gastenservice bedanken die de tijd heeft genomen om een klein probleem met mijn rekening aan te pakken, wat geen probleem was, maar het feit dat ze hun gast na het verblijf daadwerkelijk bellen, geeft gewoon een leuke touch en zorgt ervoor dat je echt terug wilt komen naar dit resort omdat ze om hun gast geven. Ik zal zeker weer bij hen boeken voor locatie, eetgelegenheden (beroemde eetzaal woot woot!), Netheid (de kamers hebben byredo. . . kom op, dat is gewoon mooi) en uitstekende klantenservice.…
De kamers zijn ruim. Het casinogebied is enorm. Omdat het nieuwer en goed geventileerd is, is er geen van die aanhoudende rookgeuren zoals de veel oudere eigendommen in Vegas. Dit hele resort heeft een paar jaar nodig om alle bugs uit te werken. De eetzaal is allemaal cashloos en papierloos. Dat is geweldig, tenzij u een internationale bezoeker bent zonder een Amerikaans nummer waarnaar ze de cheque kunnen sms'en, zodat u uw bestelling kunt ophalen wanneer u klaar bent. Op zijn minst kunnen ze dit systeem opnieuw configureren om de gast zijn chequenummer te geven op de schermen die worden gebruikt voor het bestellen. Maar nee, je blijft daar staan en moet het onhandig uitleggen Ik heb nog nooit in een luxe resort verbleven waar de voorzieningen in pompflessen zitten en ze niet eens worden bijgevuld! We hadden geen zeep toen we naar onze kamer kwamen en het huishouden heeft het niet ons hele verblijf vervangen. Toen we hierover naar de receptie belden, hadden ze het lef om mij - de gast - de schuld te geven dat ik hen niet eerder had geïnformeerd. Eersteklas klantenservice die de gast de schuld geeft en geen follow-up geeft aan uw personeel om de service in de toekomst te verbeteren. Dit deel van de strip is nog volop in ontwikkeling, dus er zijn niet veel opties in de buurt. Eetgelegenheden in het hotel leken allemaal vrij vroeg gesloten te zijn voor Vegas - niet zeker of dit personeelstekorten zijn of nog steeds covid-uren? Maar bij andere resorts is dat niet zo. Dus na 3 nachten besloten we dat we genoeg hadden. Ze brengen geen kosten in rekening om uw reservering te wijzigen en vroeg te vertrekken. En het is niet zo moeilijk om een ander hotel in Vegas te vinden.…
Ik was niet zeker om in dit hotel te verblijven vanwege het lezen van verwarrende beoordelingen. dank G'D ik verbleef in de Conrad en alles was meer dan perfect. De suite schoon en ruim. Het uitzicht is ongelooflijk. Receptie vriendelijk. Ontbijt was oké. De locatie was aan het begin van de actie-attracties. Casino was enorm zonder sigarettengeur? Ik heb een geweldig verblijf gehad
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding