Onze kamer was op de 33e verdieping met uitzicht op de zwembaden. De muziek van het zwembad was zo luid dat de bas gewoon in onze kamer bonkte en we moesten verhuizen naar wat ze de "rustige kant" noemden. De muziek in het casino was zo luid dat het moeilijk was om te praten! Praten met het personeel bij het zwembad zeiden ze dat ze oordoppen dragen. Hoewel ze probeerden heel modern te zijn in de lichtregeling, waren ze gewoon verwarrend en frustrerend. Het eerste dat een ander stel dat we ontmoetten, zei dat ze de lichten probeerden te achterhalen! Geen programma om te besparen door handdoeken te hergebruiken, elke dag nieuw. Badkamer had de deur in staldeurstijl, alleen niet zo privé als een gewone deur? Geen telefoon in de kamer om het bellen naar de receptie te vergemakkelijken? Zeer uitbuitend van de vrouwelijke werknemers in het casino, die zeer onthullende outfits en danseressen op voetstukken moeten dragen Zou hier zeker niet weer verblijven!…
We waren zo opgewonden om in dit hotel te verblijven omdat het onze trouwdag was. Het was het hogere segment van de prijsklasse. Het casino en de kamers zijn prachtig. Het is waarschijnlijk dat ik begreep dat er een resorttoeslag en aanbetaling zou zijn. Nou, ik heb een derde partij geboekt en zij zeiden geen aanbetaling. Ik was voorbereid op vijftig dollar per circa website, maar bracht 100 in rekening. 00 . Ook gevraagd om een rookruimte. Ze zeiden dat ze een rookruimte hadden in een bepaald gedeelte, maar wilden er 75. 00 een NACHT in een kamer die al naar sigaretten zou ruiken. Plus een upgrade vergoeding. Ik kreeg uiteindelijk een rookvrije kamer, maar het casino rook slecht naar sigaretten. Ik heb nog nooit gehoord van een hotel dat een rooktoeslag per nacht in rekening brengt. Zelfs nadat ik met de manager had gesproken, zag ik dit ongeveer niet op de website. Plus om een resorttoeslag te betalen, en een van de zwembaden die je kunt verdragen, was gesloten. Er zijn te veel mooiere hotels om in te verblijven. Zal hier niet meer verblijven. Het was onze trouwdag en ik heb net het beste van twee nachten gemaakt.…
Ik zou NIET aanraden om in dit hotel te verblijven, vooral als het voor je bruiloft/huwelijksreis is zoals het voor ons was. We droomden er al een tijdje van om in het mooie nieuwe hotel met het stadionzwembad te verblijven, ook al is het hoger dan de meeste plaatsen in Vegas. Ik wou dat we ergens anders hadden gekozen en dit is waarom: Wees bereid om in een lange rij te wachten om in te checken. Ze hebben verschillende stations, maar meestal werken er slechts 2 mensen tegelijk. We hadden de luxe om twee keer in deze rij te wachten voordat onze kamer klaar was. Het eerste probleem is dat de kamer niet op tijd klaar was. . . dan zodra het "klaar" is, krijgen we een belservice om onze bagage op te halen en ontmoeten we elkaar in de kamer. We komen bij de kamer en onze sleutels werken niet. De portier gebruikte zijn sleutel die opende naar een volledig VERVALSTE kamer. Hij slaat de deur dicht en zegt dat we terug moeten naar de receptie. We komen aan bij de receptie, om voor de 3e keer in de rij te wachten. . . ze verontschuldigt zich, geeft ons $ 50 tegoed en de "juiste" kamersleutels. We zitten op een lagere verdieping dan voorheen, wat verontrustend was omdat we specifiek om de hoogst mogelijke verdieping vroegen. We gaan naar de kamer, de sleutels werken en de kamer is schoon. We hebben een cool klein paneel aan de muur voor verlichting, privacy, service, enz. Het is cool, maar het werkt niet als je op privacy drukt. Ze zullen 's ochtends vroeg op je deur kloppen totdat je hem beantwoordt, met het privacylicht aan. Dus we hadden 4 nachten geboekt, maar vanwege het slechte weer thuis hebben we gevraagd om nog een nacht te blijven. We spraken met een zeer behulpzame persoon genaamd NaTasha die wel uitlegde dat onze kamer niet beschikbaar was, maar een andere koning vond die dat wel was, enz. Zij was de ENIGE aardige / competente medewerker met wie we spraken. We kregen van haar te horen dat ze de kamer als een late check-out zou noteren, zodat we eenvoudig van de ene kamer naar de andere konden gaan, omdat we op dezelfde verdieping zijn. We hebben het privacylicht weer aangedaan. Schoonmaak weer bonzen op de deur totdat deze wordt geopend. We worden verplaatst naar de nieuwe kamer en de nachtmerrie begint ECHT. De lichten blijven niet branden. . . ze bleven 4 - 5 - 10 minuten aan en sloten zichzelf vervolgens af. TV werkt niet en de tablet, zoals je de receptie noemt, werkt ook niet. De airco koelt de kamer niet en blijft de temperatuur willekeurig veranderen. Dus ik zoek het hotelnummer op en bel met mijn mobiele telefoon. Het kostte me 5 minuten en werd 4 keer overgedragen voordat ik eindelijk aan de technische afdeling werd gegeven. De machinist zei dat hij onderweg was. Dus hij komt werken aan de lichten en vertrekt. Ik vroeg hem naar tablet en tv, hij zegt dat dat niet zijn afdeling is. Dus ik bel vanaf mijn mobiel, 5 minuten wachten, 3 keer dit gesprek doorverbonden. . . dan krijg ik te horen dat IT onderweg is. 2 mensen komen op hun werk op de tablet en tv, zeggen dat ze een andere afstandsbediening nodig hebben en vertrekken. Ze keren terug, starten een proces op de tv, zeiden dat als de tv klaar was, het zou werken, en daar gingen ze. Het duurde 4 uur voordat de tv klaar was met wat ze begonnen. De lichten stopten nooit met zichzelf aan en uit te zetten. Dus de hele nacht hebben we heel weinig geslapen omdat de lichten zichzelf bleven aanzetten. Dit was onze laatste nacht in het hotel, ik deed het privacybord uit en deed het privacylampje aan. Vertel me eens waarom de huishouding 's morgens vroeg nog steeds op de deur klopt? We eisen dat we uitchecken, uitchecken is om 11.00 uur en we hebben net een melding gekregen dat onze vlucht al vertraging had, dus we waren van plan om later te blijven. Dus, om ze zo goed mogelijk op de hoogte te stellen, belde ik om 9.00 uur om te vragen dat we 1 uur later zouden blijven, dus uitchecken om 12.00 uur en niet om 11.00 uur. De man die bij de receptie heel grof antwoordde, zei nee dat mag niet en hing op. Houd er rekening mee dat er overal in de kamers borden staan met de tekst "laat het ons weten als u later wilt uitchecken". Op dit moment ben ik MAD. . . Ik besluit naar de receptie te gaan en om een manager te vragen. Ik leg de onbeschofte oproep uit, het niet slapen vanwege lichten, de slechte ervaring, het is mijn bruiloft/huwelijksreis, enz. Hij zegt dat je tot 12.00 uur kunt blijven en WEG GAAT. Ook klopte de huishouding nog 4 keer op de deur voordat we vertrokken, ondanks het plakkaat dat buiten de deur hing en het feit dat ik haar ELKE keer vertelde dat we voor het middaguur weg zouden zijn. Nog iets wat ik vreemd vond. . . hoe word je het meest opkomende jonge hotel met 1 restaurant dat 24/7 open is in de stad die nooit slaapt? Ook medewerkers op de eigenlijke casinovloer, onze niet-bestaande, VOORAL serveersters. We zaten bijna 3 uur aan een machine zonder serveerster of medewerker ter plaatse. We zaten bij een ander en blijkbaar was er iets in de asbak gemorst, want toen ik het bewoog, liep er vloeistof langs mijn mouw en over de machine en mezelf. Ik heb op het bellicht gedrukt terwijl ik bedekt ben en de machine ook. Het duurde lang voordat er iemand kwam en toen deed ze het licht uit en liep weg. Ik moest haar terugbellen om haar te laten zien wat er was gebeurd. Ze heeft nooit gevraagd of ik iets nodig had om af te drogen enz. Gewoon een hele slechte klantenservice overal. Ik ben erg teleurgesteld in mijn verblijf en ervaring bij Circa. Ik was opgewonden voor mijn eerste Vegas-reis en trouwen, maar Circa verpestte dat allemaal.…
Wat kan ik zeggen over het Circa-casino dat nog niet is gezegd. De Circa is een fel licht in de binnenstad, een diamant onder de parels. Meer als een " Heart of the Sea " soort diamant tussen parels. Ik kan niet genoeg uitleggen hoe dit nieuwe casino het landschap verandert, niet alleen in de binnenstad, maar ook tussen de strip. Dus in plaats van uit te leggen, zal ik onze kleine ervaring delen. Het verhaal begint in het Rio Hotel and Casino, mijn vrouw en ik waren op onze eerste reis samen sinds het begin van de pandemie. Ze werkt in Hawaï in het kankercentrum Pali Momi, waar ze borstkankerpatiënten helpt, en ik werk bij de brandweer van Honolulu als brandonderzoeker. Onnodig te zeggen dat we niet de rijkste mensen ter wereld zijn, en omdat we uit Hawaii komen, zijn veel mensen dat ook niet. Dus we waren opgewonden om de $ 30 per nacht special in Rio te besteden. Bij aankomst namen we onze tassen mee naar de kamer, en hoewel het niet de beste accommodaties waren, is dertig dollar dertig dollar. We ontmoetten een andere brandweerman beneden, en we waren klaar om los te laten op Vegas. Hij vertelde me dat we eerst naar het centrum zouden gaan om het nieuwe Circa-casino te zien. Ik was er helemaal tegen; Ik wilde de tafels in Main Street of Californië raken zoals een echte Hawaiiaanse reiziger gewoonlijk doet. Dus parkeerden we in Californië en liepen naar de Circa. Ze vroegen om onze ID's en we mochten naar binnen. Ik was al in een slecht humeur omdat mijn ID-kaart in mijn portemonnee zat en ik aan de lijn bleef. Ik was nog nooit in een casino van 21 jaar en ouder geweest, wat een leuke afwisseling was. Zodra ik binnenkwam, was ik helemaal gebiologeerd! Het was alsof de films "Tron" en "Casino" een baby kregen. Het was een perfecte mix van old-school stijl met nieuwe state-of-the-art ontwerpen. Ik was helemaal verliefd, van het neonbord "Vegas Vickie" tot het gebied van sportboeken met pixelschermen. Ik keek naar mijn vrouw, en ze zei hardop. " HOLY $%&! " We stonden daar allebei als jonge kinderen die Disneyland voor het eerst bezochten. Alles was binnen handbereik, tafels, toegang tot de andere Hawaiiaanse lokale casino's en eersteklas dineren. Ik wilde niet weggaan. We liepen uiteindelijk rond en namen de sites in zich op; het was alsof ik in een gloednieuwe auto keek. Ze hadden zelfs een live sportsbook-kanaal dat je vanuit je kamer kunt bekijken terwijl je filmt in het casino! De opwinding, het personeel, de slots, alles was perfect. We verlieten het casino en gingen terug naar ons hotel in Rio en begonnen onze kleren uit te pakken. Het was best grappig, we staarden elkaar gewoon aan en zeiden: "F%#@ dit" Ik heb meteen gereserveerd bij Circa voor de komende drie nachten. Geen grap, we hebben maar één nacht in de Rio doorgebracht en we hadden nog ongeveer 3 nachten over! We hebben ons geld in de RIO verbeurd, zodat we onze tijd in de Circa konden doorbrengen. Ik was verbaasd over de prijzen die ze beschikbaar hadden, vooral omdat het Valentijnsdag was. Tijdens het boeken van de Circa zag ik dat ze een Valentijnsspecial "You light up my life" hadden, waarbij ze het bed aankleden met bloemen en kaarsen voor die ene speciale persoon. Ik heb het meteen geboekt! We waren zo klaar om Rio te verlaten dat we onze medische maskers en een telefoonoplader vergaten! lol. Toen we eenmaal bij de Circa waren, verwachtte ik dezelfde houding van de receptie die we van de RIO kregen. Bij de RIO boekte ik onze kamer met mijn Apple-creditcard en online werkte alles. Toen we bij de RIO kwamen, zeiden ze dat hun systeem niet is bijgewerkt om de Apple-creditcard te verwerken en dat het hebben van een Apple-creditcard gevaarlijk is? Ik had echt geen zin om ruzie te maken met de receptie van de RIO, dus ik begroef hem gewoon en gebruikte een andere kaart. Bij de CIRCA was het echter een heel andere houding. Ze accepteerden mijn Apple Card met gemak. Mijn vrouw en ik kleden ons niet in mooie kleding of hebben geen designerjeans, maar de receptioniste die ons hielp, Erica, gaf ons het gevoel dat we dat deden. Ze behandelde mij en mijn vrouw alsof we filmsterren waren, ze was zo behulpzaam en beleefd. Je kunt echt zien wanneer een glimlach iets betekent, ik werk al meer dan twintig jaar bij de brandweer en ik weet wanneer iemand vol zit met S%^$. Erica was verre van dat. Zij en haar partner die ons die dag hielpen, gaven ons alle aandacht. Echte lokale, Ohana-stijl zoals in Hawaii. Ik vroeg zelfs of ze uit Hawaï kwam en ze zei nee, "maar ik zou daar graag een keer heen gaan." Toen ik haar het verhaal uitlegde hoe we hier terecht waren gekomen, lachte en straalde ze van trots. Ze besprak mijn beschuldigingen en vroeg waarom we hier waren. Ik vertelde haar het verhaal van mijn vrouw en ik die ons jubileum vierden en hoe de pandemie onze tijd samen beïnvloedde, en ze bood aan om onze kamer te upgraden naar een hoeksuite met uitzicht op het zwembad! Ik vertelde haar dat ik niet zoveel geld had omdat mijn vrouw en ik niet rijk zijn, dus gaf ze me een prijs die precies in ons budget paste! ! Ik zal eerlijk zijn, ik had zo'n service niet verwacht, vooral niet van een van de nieuwere casino's in de buurt. Ik was op geen enkele manier een high roller of welke roller dan ook. Maar Erica en de familie Circa maakten onze ervaring speciaal. Ze zorgde ervoor dat mijn vrouw en ik het gevoel hadden dat alle rotzooi die we doormaakten met de pandemie het waard was. De Circa ohana (familie) gaf ons het gevoel dat er één licht door al deze puinhoop scheen, dat we eindelijk wat verlichting konden krijgen. Ik kan niet genoeg aanbevelen om in het Circa te verblijven. Ik schrijf geen lange recensies, sterker nog, ik schrijf geen recensies. Maar ik moest wel voor de Circa en de mensen die daar werken. Van de conciërge die de 'light of my life'-rozen voor mijn vrouw heeft samengesteld en @ScottsOnAir die me de winnende keuzes heeft gegeven, tot de dealer aan de crap-tafel die mijn vrouw leert hoe ze craps moet rollen. Iedereen maakte er echt een vakantie van om nooit te vergeten. Bedankt, Erica en de rest van de familie Circa; DANKJE, DANKJE, DANKJE. Je hebt mijn loyaliteit en ik zal vanaf nu in de Circa blijven als ik Vegas bezoek. TROTS, SERVICE en TOEDIENING is ons motto in de brandweer van Honolulu, woorden waar we door leven en sterven. Het is echt bijzonder om te zien hoe een hotel en casino als Circa dezelfde idealen naleven. We zullen snel terug zijn!…
Ik kan niet vinden waar de legacy-club afzonderlijk kan worden beoordeeld, dus bekijk hier, hoewel ik geen andere hotelfaciliteiten heb gebruikt. Kwam hier met mijn vrouw voor cocktails na het vernieuwen van onze geloften met Elvis in de Graceland-kapel. Ten eerste vind ik het aandringen van dit hotel op leeftijdscontrole van iedereen die het hotel binnenkomt buitengewoon bizar. Dit is Las Vagas - nergens anders doet dit. We zijn zeker ouder dan 21 (hint: onze huwelijksvernieuwing was voor 25 jaar huwelijk). We hadden geen ID - hoeveel niet - Amerikaanse burgers lopen rond in Vegas met ID? We mochten niet naar binnen door de beveiliging en moesten uitleggen dat we reserveringen hadden voor de Legacy Club. Uiteindelijk verscheen er een man die ons begeleidde naar de Legacy Club-liften en het meisje bij de receptie. De man was aardig, maar dit voelde als overdreven. Hij legde uit dat we niet konden gokken terwijl we hier waren zonder identiteitsbewijs. Circa verliest zeker klanten door dit beleid - ik kan de reden ervoor niet zien. Hoe dan ook, de Legacy Club zelf is spectaculair. We boekten buiten en er waren niet veel anderen daarbuiten - zo koud in februari en we hadden geen vuurtafel geboekt. Het uitzicht over Vegas 's nachts is geweldig. Dit is een bijzondere plek om iets te drinken. Bediening was vriendelijk en gastvrij. De cocktails zijn goed en behoorlijk volwassen en gezien het soort plaats en dat het Vegas is. ze zijn niet slecht geprijsd op $ 19 per stuk. We hadden elk twee cocktails en genoten erg van onze tijd hier. Een geweldige plek voor een speciale gelegenheid.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding