Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Judd's Folly Hotel

Reiziger (129)
Dineren (22)
Kamer en suite (19)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Restaurant
Roomservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Inclusief ontbijt
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Niet-roken hotel
Openbare wifi
Vergaderkamers
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Niet-roken kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Hidden Gems
HOTELCATEGORIE
450beoordelingen
131foto's
2V+A
1kamertip
Waardering van reizigers
  • 209
  • 155
  • 52
  • 19
  • 15
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Filteren
  • Nederlands
+8
Gedoe over welke terrein bij hotel hoort en wat van de buurman is. De kamer was klein en in vervallen toestand. Zware dekbedden. Badkamer kon echt niet. Plastic douchebak. Overal roest. €130,- incl hond. Ontbijtbuffet in ongezellige ruimte. Vanwege bruiloft konden wij niet
Meer lezen
Niet alleen een ideale locatie, niet te ver van de Euro tunnel, Canterbury en alle mooie plaatsen in Kent, maar ook een bijzonder prettige verblijfplaats. Een wat merkwaardig gebouw, maar de kamers zijn prima. Aan de ene kant een klein terras (met asbak voor de buitenroker) en
Meer lezen
Verblijven in Judd's Folly voelt als thuis komen. De eigenaar en de bediening zijn zeer vriendelijk. Altijd een vrolijk gezicht en ze doen hun uiterste best om het de klant naar het zin te maken. Het ontbijt en diner is uitstekend. Nog nooit zo goed in Engeland gegeten. Ook de
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We verbleven in juli voor een bruiloft en helaas waren teleurgesteld met de vele aspecten van dit hotel. De gronden zijn mooi en ver weg van de drukke verkeer, en het ontbijt is redelijk in een gezellig en mooi ingerichte kamer. De meerderheid van het personeel is beleefd en
Meer lezen
Antwoord van Jason W, Owner bij Judd's Folly Hotel
Gereageerd op 10 aug. 2017
Dear Guest, thank you for your comments, upon checking on the time line for the evening, I think there may have been a few mistakes in your timings. As I have previously emailed to you separately. The room could not have been cleared down just after 9 as the buffet for the evening was only served at 8.45pm and there was a live band until 10.30pm, which meant the room could not have been cleared until after that. With regards to Prosecco, I can only apologise this ran out, we have a stock level that we increase at wedding season, but unfortunately this was not enough for the specific wedding, however we do sell over 100 different drinks at the bar, plus another sparkling wine and Champagne. The room we can not comment on as you did not say at the time. and we have used for the last couple of weeks since your comments. Again I apologise that there were a few issues during your experience at the hotel.
Meer lezen
Kamer klein en niet de norm voor de beschrijving. Regen door dak, veranderde naar kamer wat we zou beschouwen als een inferieur één aan de ene we werden verplaatst. Geen flessen water in de kamer moest vragen. Aan de kook een waterkoker het moest worden aangesloten op een
Meer lezen
Antwoord van Jason W, Owner bij Judd's Folly Hotel
Gereageerd op 16 jul. 2017
Dear Guest. Thank you for your review. The room you were allocated is 24 sq meters including the bathroom. This is a large room in comparison to other within the area. The first room you had was refurbished as I explained at the time, but after such a long spell of dry weather, we not expecting the roof to have leaked during the storm, it has not leaked before, so I can only apologise for this. Had you not requested a room around the pond area, I could have moved you to another one with the house, therefore the other room was more dated, but still same size but with an oak framed bed and patio seating area. As a gesture of goodwill we popped a bottle of wine and chocolates into your room - nothing was ever mentioned about out of date chocolates, until we read it on here and this seems unlikely as they always have a minimum of a years shelf life and we use in our deluxe rooms every day. With regards to the extension lead, this has been removed and the room moved to accommodate the tea and coffee in an another area, after 5 years of this room being in this layout and no other comments, you can see we have taken action on it. I apologise that you had these problems and wish you all the best for the future. Jason Wolverson - Hotel Owner
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerDinerenKamer en suiteZakencentrum en evenementenruimtesGezins- en speelplekken
Hole in the newly refurbed bathroom floor.
old grapes under the bed
VorigeVolgende
1234
Are robes provided in the rooms?
Hi Yes we do provide bathrobes in our Feature Room and Suites
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Hi Yes we can include a child in the room or we do have rooms that are located next to each other with interconnecting doors Hope this helps Many thanks - Jason
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
"Kamers in het hoofdgebouw zijn ruimer en hebben in de meeste gevallen WIFI. Ga voor een up grade room in het hoofdgebouw. Deze kamers zijn wel duurder dan de standaard kamers. Kamer 37 en 38 zijn uitstekend."
PRIJSKLASSE
62 US$ - 101 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigd KoninkrijkEngelandFavershamOspringe
AANTAL KAMERS
16
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding