Ik heb nooit de kans gehad om hier te blijven, maar wilde een recensie schrijven vanwege een schokkend vreselijk reserveringsproces. We reserveerden op agoba. com en alles leek in orde. Toen was er om 01.30 uur een e-mail dat we halverwege het verblijf naar een andere kamer zouden worden overgeschakeld, tenzij we om 10.00 uur zouden reageren (met een antwoordlink die verloopt). We misten die deadline omdat de reservist op de eerste hulp werkte en probeerde een telefoonnummer van Agoba te krijgen om te bellen en het uit te zoeken, maar het nummer dat ze hadden was van een transportbedrijf in Bozeman. Ik heb een bericht achtergelaten maar geen reactie ontvangen. Vervolgens kreeg de reserver een e-mail dat de creditcard is geweigerd, ook al is er geen probleem met de kaart. We hebben een andere kaart op de Agoda-site geplaatst, maar er is geen manier om het adres op agoba dubbel te controleren om te zien of de postcode die ze gebruikten misschien niet klopte. De tweede kaart werd ook geweigerd, hoewel het een prima werkende kaart is met veel krediet. De lodge heeft via Agoda gereageerd op het probleem met de verhuiskamers en we vroegen of ze de kaart telefonisch konden doen, zodat we konden achterhalen wat het probleem was met de creditcards, maar geen reactie. We hebben een derde creditcard ingevoerd - ook geweigerd, dus het probleem was waarschijnlijk dat de postcode mogelijk verkeerd was ingevoerd toen we oorspronkelijk reserveerden, maar ze wilden niet met ons praten om te proberen het te repareren. We probeerden allebei het telefoonnummer te bereiken dat ze ons hadden gegeven, maar de gegeven extensie werkte niet. Eindelijk kwam ik erdoor en de persoon antwoordde. Hij antwoordde niet alsof hij een zakelijke telefoon beantwoordde (zei de naam van de lodge niet). Toen ik zei dat ik probeerde te betalen voor een reservering, vroeg hij of het de naam was van de persoon die boekte en toen ik ja antwoordde, zei hij: "Waarom laten jullie ons niet met rust? Wij zijn niet geïnteresseerd in frauduleuze reserveringen. Toen ik beleefd zei: meneer, ik kan u verzekeren dat we geen frauduleuze reservering proberen te maken. Hij zei: verdwaal! ' En hing op. Na reizen naar 45 landen en door de hele Verenigde Staten is dit de moeilijkste tijd die ik ooit heb gehad om een reservering te maken en ben ik ooit zo behandeld door een accommodatieverschaffer. Ik was eigenlijk behoorlijk geschrokken van de telefonische interactie. We hebben het incident gemeld aan Agoba, die ons vertelde dat ze het jammer vonden dat dit gebeurde, maar de reservering is niet-restitueerbaar en nog steeds gemarkeerd als geboekt. We hebben geen idee of een van onze kaarten is doorgegaan / zal doorgaan op deze reservering waarvoor de eigenaar ons duidelijk heeft verteld dat we niet welkom zijn en de enige suggestie van Agoba was om 's ochtends opnieuw te bellen. Ik denk dat dat een vrij ongelooflijke verwachting is, gezien de manier waarop we werden aangesproken. Yellowstone is een moeilijke plaats om een reservering te krijgen, dus ik begrijp dat deze plek hoe dan ook zaken zal krijgen, maar het is echt jammer dat mensen anderen zo respectloos behandelen, simpelweg omdat ze dat kunnen. En ik zou aanraden een andere site dan Agoba te gebruiken. Hun portal is veel minder geavanceerd dan andere, hun klantenservice is helemaal niet behulpzaam en als je een probleem hebt, hebben ze blijkbaar geen macht om je te helpen het op te lossen.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding