Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
2315 Green Mountain Dr, Branson, MO 65616-3801
Hotel e-mailen
3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 99
Hotels.comUS$ 99
TravelocityUS$ 99
FindHotelUS$ 99
Agoda.comUS$ 99
Trip.comUS$ 181
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (99)
Kamer en suite (171)
Video's (2)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor gasten in openbare ruimtes
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
  • Contactloos uitchecken
Bijgewerkt op 27/10/20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Grand Oaks Hotel
Bijgewerkt op 27/10/20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 45 van de 128 hotels in Branson
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Branson is Grand Oaks Hotel een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants in de buurt, is Grand Oaks Hotel de ideale uitvalsbasis in Branson.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.

Het hotel biedt een 24 uursreceptie, een picknickgedeelte en buitenmeubelen aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.

Grand Oaks Branson ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Branson, zoals The Copper Coin (0,6 km) en Bonniebrook Park (1,6 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.

Als je trek hebt, ben je bij Panda House Chinese Restaurant, Noodle 21 en Panda Express aan het juiste adres. Dit zijn een aantal Chinese restaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.

Wil je de stad verkennen? Dan kun je beginnen met State Park Marina en Lilleys' Landing Marina. Dit zijn een aantal jachthavens in Branson in de buurt van het hotel.

Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Grand Oaks Hotel zorgt ervoor dat je Branson niet snel zult vergeten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Gratis verblijf voor kinderen
Televisienetwerken voor kinderen
Zakencentrum met internettoegang
Parkeerplaats
Wifi
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Ondiepe deel in zwembad
Hek rondom zwembad
Gratis oploskoffie
Verkoopautomaat
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Vergaderruimtes
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Picknickgedeelte
Lig-/strandstoelen
24 uursreceptie
Wasservice
Wasmogelijkheid (selfservice)
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Slaapbank
Inloopdouche
Kledingrek
Strijkijzer
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Magnetron
Koelkast
Flatscreen-tv
Radio
Bubbelbad
Bad/douche
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Modern
Centraal gelegen
Gesproken talen
Engels
646beoordelingen4vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 280
  • 185
  • 95
  • 47
  • 39
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
J J heeft een beoordeling geschreven 6 aug.
1 bijdrage
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik om 11.00 uur in een hotel arriveerde en er zijn tot 14.00 uur geen kamers beschikbaar om vroeg in te checken, maar inchecken is om 16.00 uur. Ik vond het niet erg om de toeslag voor vroeg inchecken te betalen, zodat mijn familie en ik van onze vakantie konden genieten. Dus mijn familie en ik gaan wat eten halen en lopen 3 uur rond in Walmart. Om het hotel te bellen volgens de instructies voordat je komt en als je klaar bent, kun je vroeg inchecken. Dus 14.00 uur komt rond en de kamers zijn nog steeds niet klaar en kreeg te horen dat 14.00 uur niet gegarandeerd was. Dus nu hebben onze festiviteiten die gepland stonden nu flinke vertraging opgelopen. Geen goed begin! Ik ga naar het bureau om 15: 15 uur om te horen dat er een kamer klaar is. Dus nu 5 minuten tot 16.00 uur krijg ik hetzelfde te horen dat er maar één kamer klaar is. Nu raak ik erg gefrustreerd omdat de hoeveelheid geld die werd uitgegeven voor wat een plezierige vakantie voor mijn kinderen moest zijn, nu is veranderd in een vakantie uit de hel. Dus ik word gebeld om te zeggen dat mijn kamers eindelijk klaar zijn om 15: 58 uur na 2 uur in de lobby te hebben gezeten.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2022Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Casey E heeft een beoordeling geschreven jun. 2022
Granite City, Illinois155 bijdragen30 nuttige stemmen
We zijn hier al jaren en vonden het geweldig. Vorig jaar verbleven we hier ook en afgezien van het geluidsniveau (we waren direct naast de lobby) was het perfect. Dit jaar was echter anders. We kwamen voor de inchecktijd opdagen en kregen te horen dat we om vroeg in te checken $ 25 per kamer moesten betalen (voorheen werd hiervan afgezien als je lid was). We waren sinds 04.30 uur op en mijn peuter had een dutje nodig, dus we betaalden het en kregen onze kamer (100). We liepen onze kamer binnen en het rook meteen muf. We hebben alles opgezet en ik heb kamerspray gespoten om de geur te helpen. Nadat onze zoon een beetje rond rende, maakten we hem klaar voor zijn dutje en merkten dat zijn voeten helemaal donker / zwart waren van de tapijten ... Het plafond was gebarsten en begon op andere plaatsen te barsten. De zijdeur vanaf de parkeerplaats werkte slechts ongeveer 1/2 van de tijd en over het algemeen was het een zeer lawaaierige locatie voor de kamer (deuren dichtslaan, rennende kinderen, enz.). Dan de ontbijtruimte - de pannenkoekenautomaat werkte niet, de dames hadden moeite om aan de vraag te voldoen en voelden zich over het algemeen tekortgeschoten in vergelijking met voorgaande jaren.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2022Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
jgrandpa heeft een beoordeling geschreven jun. 2022
Saint Louis, Missouri109 bijdragen58 nuttige stemmen
Allereerst, over het algemeen een geweldige ervaring. Voordelen: Locatie, buitenzwembad was mooi en schoon, kamers waren mooi, en het ontbijt was oke. Inchecken 's nachts - 15 juni - Twee jonge mensen aan het werk en de enige die de moeite nam om hallo te zeggen, was het meisje. We zagen beide een paar keer komen en gaan, en de jongen zei de hele tijd niets. Gastvrijheid is misschien niet zijn roeping. Ook is de zeep die ze bieden voor het douchen niet oké. Zeep die wordt gebruikt voor haar en het lichaam is vies en moet gescheiden zijn. Opmerking voor alle reizigers - NEEM JE EIGEN ZEEP. We zouden hier weer verblijven.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2022
Kamers
Hygiëne
Service
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
kelli_snow heeft een beoordeling geschreven mei 2022
1 bijdrage
Ik heb een kamer gereserveerd in The Grand Oaks Hotel voor 2 nachten. De kamers waren ok, niets te spectaculair. Ik was in gebouw 2, het oudere gebouw. Je kunt meteen zien dat er al jaren niets is bijgewerkt, maar ik had niets bijzonders nodig, alleen een kamer die schoon en veilig was. Op mijn tweede nacht werd ik om 22:45 uur gewekt door water dat uit het plafond naar beneden gutste vanuit de kamer boven me. Het ging helemaal over de vloer en doorweekte en beschadigde enkele van mijn bezittingen die zich in dat gebied bevonden. Ik belde de receptie en legde de situatie uit en kreeg te horen dat ze me terug zou bellen. Ik werd uiteindelijk ongeveer 10 minuten later teruggebeld en kreeg te horen dat ik van kamer moest veranderen en dat er iemand zou komen. De man die naar beneden kwam klopte gewoon op mijn deur en vertelde me dat ik naar een andere kamer moest verhuizen, gaf me de sleutel en vroeg me waar het water "zogenaamd" vandaan kwam. . . terwijl ik in de deuropening in een plas water moet staan met overal handdoeken om me heen en water dat nog steeds van het plafond druppelt. Serieus? ! Dus hier ben ik om 23.00 uur en moet al mijn spullen inpakken en verplaatsen en door water lopen en omgaan met water dat continu op me druppelt elke keer dat ik door de deur loop. Oh en trouwens, ik moest de volgende ochtend om 5 uur wakker worden, maar hier moest ik hiermee omgaan zonder zelfs maar een enkele verontschuldiging van het personeel of enige hulp te ontvangen. Ze behandelden me allemaal alsof ik het ongemak was omdat het water mijn kamer van boven overstroomde! De volgende ochtend sprak ik met de receptie-supervisor (ik denk dat haar naam Rosa was), die erg aardig was en zich verontschuldigde. Dit was de eerste verontschuldiging die ik kreeg voor deze gebeurtenis. Ik vroeg om een gedeeltelijke terugbetaling voor een nacht van de kamerkosten en ze zei dat ze de eigenaar de volgende dag zou laten bellen. Nou, dat telefoontje kwam en ik sprak met Marilyn, de eigenaar van Grand Oaks Hotel. Ik begrijp nu waarom het personeel me die nacht als het ongemak behandelde en nooit verontschuldigde voor het overstromingsprobleem en het beschadigen van mijn items. . . De eigenaar was erg onbeleefd en hatelijk, dus het is logisch dat haar werknemers op dezelfde manier zouden handelen. Ze zei dat ze me alleen maar 10% restitutie (vóór belastingen) kon bieden voor wat ik voor de kamers voor de 2 nachten had betaald. Dat kwam neer op ongeveer $ 20 . Ik vertelde haar dat dit niet acceptabel was en het enige wat ik vroeg was een compensatie van $ 50 voor het grote probleem dat zich voordeed en voor mijn beschadigde items. Ze bleef weigeren en zei dat het hoogste bedrag dat ze zou geven $ 25 was. Ze vertelde me dat het niet de schuld van het hotel was dat een andere gast de kamer boven had beschadigd en dit probleem had veroorzaakt, dus daar moest ik begrip voor hebben. Toen ik haar vertelde dat ik een recensie zou plaatsen over wat er tijdens mijn verblijf is gebeurd en hoe ze me de $ 50 waar ik om vroeg niet zouden compenseren, werd ze extreem hatelijk en vertelde ze me dat ze de $ 25 niet langer aanbood compensatie voor mij en om een goede dag te hebben en hing op. Dit is absoluut een vreselijke klantenservice door iemand die beweert de eigenaar van een hotel te zijn. Mijn totale rekening voor de 2 nachten was $ 240, en alles wat ik vroeg was een vergoeding van $ 50 voor het ongemak, de vreselijke klantenservice en voor de schade aan mijn artikelen als gevolg van hun overstromingsprobleem. Ik heb niet het gevoel dat dit op geen enkele manier onredelijk was, maar blijkbaar heeft Marilyn het zo erg dat ze de dingen niet goed kon maken van haar kant. We hadden ook iemand anders in onze groep die om middernacht op hun eerste nacht van kamer moest verhuizen omdat hun airconditioner niet in hun kamer werkte en het zo heet was. Dit is duidelijk een vervallen hotel waar de eigenaar geen verantwoordelijkheid voor wil nemen en het oké vindt om onbeleefd en hatelijk te zijn tegen hun klanten voor de problemen die hun waardeloze hotel veroorzaakt. Ik hoop echt dat mensen deze recensie zien en twee keer nadenken over het boeken van hun verblijf hier. Er zijn meerdere hotels in dat gebied die 100 x beter zijn om te verblijven en uw items zullen hoogstwaarschijnlijk niet beschadigd raken terwijl u daar verblijft!
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2022
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Christie R heeft een beoordeling geschreven mrt. 2022
2 bijdragen
Ik heb ingecheckt op vrijdag 18 maart 2022. We huurden een kamer. Onze 1 straat kamer was in het 2e gebouw kamer 367. Toen ik voor het eerst naar binnen liep, flikkerde het licht en bleef het niet. Ik belde om het ze te vertellen en ze hebben het nooit gecontroleerd. Daarna hebben we de airconditioning naar onze zin aangezet en zijn we vertrokken voor de dag. We kwamen rond 8 uur terug en merkten dat onze kamer een beetje warm was. Dus we hebben de airconditioning gecontroleerd en deze ging eindelijk aan. Ik heb gebeld om te zeggen of ze kunnen komen kijken. Toen besloten we om te gaan zwemmen (het binnenzwembad bevindt zich in het gebouw met 1 straat). Kwam rond 12: 30 uur terug naar de kamer. Onze kamer was nog warm. Gebeld kwamen ze uiteindelijk rond 01:37 uur. Hij probeerde het te repareren en nee, hij veranderde onze kamer in 250. We zijn daar voor de nacht verhuisd. Ik merkte dat de veren geluid maakten toen je hem doorspoelde. Ging niet helemaal naar beneden. Ik belde en vertelde hen dat het gezwoegde lawaai maakt als ze het konden komen bekijken. De dame vertelde ons dat ze het niet kon repareren en gaf ons een andere kamer. Nu kamer 259. Ik pakte de kaart die ik nodig had om naar buiten naar mijn auto te gaan, vergat dat mijn kinderen probeerden mijn kaart te scannen om terug naar binnen te komen en de kaart liet me niet het gebouw binnen. Dit was overdag, dus niet veel verkeer. Moest naar het gebouw met 1 straat lopen en vertelde hen dat mijn kaart nergens werkte. Ze vertelden me dat het niet eens was ingeschakeld om te komen en gaan zoals ik wil, alleen naar mijn kamer. Ik belde om met de manager te spreken om te zien wat ze me kon geven en ze gaf me 25% korting op beide nachten, wat $ 42 dollar per nacht is. Dus ik betaalde $ 305 voor beide nachten na de korting. Dit hotel wil dat je een hoger bedrag betaalt, alsof het hotel geen problemen heeft. Het heeft veel een groot probleem met sanitair. Ook is de wifi verschrikkelijk en moet je naar buiten gaan om ontvangst op je telefoon te krijgen. Veel succes als je hier blijft, ik zal nooit meer in dit hotel verblijven.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2022Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 99 - US$ 149 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
hotel grand oaks
LOCATIE
Verenigde StatenMissouriBranson
AANTAL KAMERS
201
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Grand Oaks Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Grand Oaks Hotel?
Attracties in de buurt zijn Ayo, Starring Voices of Glory - Andy Williams Moon River Theater (0,2 mijl), A Janice Martin Variety Show (formerly Janice Martin Cirque Show) (0,4 mijl) en The Branson Coaster (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Grand Oaks Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en inclusief ontbijt.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Grand Oaks Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Grand Oaks Hotel?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt en gratis oploskoffie tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Grand Oaks Hotel?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Grand Oaks Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn India Clay Oven, Wakyoto Japanese Steak & Sushi en Krispy Kreme.
Zijn er sportvoorzieningen bij Grand Oaks Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Grand Oaks Hotel?
Ja, wasservice en wasmogelijkheid (selfservice) worden aangeboden aan gasten.
Biedt Grand Oaks Hotel zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot zakencentrum en vergaderkamers tijdens hun verblijf.
Is Grand Oaks Hotel toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang, kamers toegankelijk voor mindervaliden en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.