Het hotel is geweldig. We hadden verschillende last minute wijzigingen en het hotel team was super vriendelijk. Voor een luchthavenhotel was het rustig en superhandig. Het hotelpersoneel was enkele van de meest behulpzame en vriendelijke personeel dat ik ben tegengekomen en ik reis bijna wekelijks. Ze vinden hun baan echt leuk en dat blijkt. Ik zou mijn groep zeker in de toekomst terugbrengen.
Mooi nieuw hotel, maar moet serieuze rimpels strijken. 1. Goed hotelmanagement leek afwezig. Sommige medewerkers waren zeer behulpzaam, anderen onbetrouwbaar en onverschillig. Onze kamer was helemaal niet schoongemaakt op dag 2, maar de receptie niet geïnteresseerd om te horen. 2. Verbindingsgang met luchthaven gesloten. (We hadden een goede ervaring met de hotel shuttle. ) 2. Gasten mogen niet op het grote terrein van het hotel parkeren, maar moeten parkeren in het aangrenzende parkeergebouw voor $ 29 per nacht. Er zijn geen bonnetjes beschikbaar. 3. Geen badkuip in de kamer, alleen een douche. 5. Voor theedrinkers is er geen waterkoker beschikbaar om water te koken. "Koken" water gebracht door roomservice tegen bezorgkosten. (Er was een mooie nespresso-machine in de kamer.) 6. Geen ontbijtbuffet, alleen a la carte, wat te lang duurt als je haast hebt om een vlucht te halen (een beperkt personeel in de eetzaal doet zijn best).…
Ik kreeg afgelopen dinsdag te maken met een weersverwaching. Het was - 40 buiten en de luchthaven was afgesloten. Ik kwam aan en kreeg mijn kamer. Ze hadden dozen en dozen pizza besteld voor de inkomende reizigers. Zeer leuke touch! De kamer was nieuw en prachtig gedaan. Het bed was comfortabel. De badkamer was perfect. Het was de klantenservice die dit hotel opvalt tegen anderen. Zoals ik al zei, was er gratis pizza bij aankomst. De volgende dag bij vertrek kreeg ik ook een gratis water en koffie. De shuttle voor de terugkeer naar de luchthaven was ook leuk!
Mooi hotel op een geweldige locatie. En dat is waar het goede eindigt met een hotel met een aanzienlijk potentieel. Klantenservice is het primaire probleem met twee voorbeelden: 1. Inchecken om 9: 45 PM en bevestigde roomservice was nog steeds beschikbaar. In de loop van 20 minuten driemaal gebeld naar roomservice zonder antwoord. Uiteindelijk nam de receptionist mijn bestelling direct op, maar het was duidelijk dat ze geïrriteerd was door mijn doorzettingsvermogen om het diner te bestellen. 2. Veiligheidscontrolepunt is gesloten en er is geen manier om naar het vliegveld te lopen, daarom moet je een shuttle nemen. Gereserveerde shuttle van 5 AM. Om 17:18 arriveerde de shuttle eindelijk, want hij rende achteraan. 'Ondertussen heb je nu passagiers voor 5 en 5: 20 shuttle concurreren voor tien vlekken. Ik ben zwanger dus 'racete' ik niet naar de shuttle en heb uiteindelijk de top tien niet gehaald. Toen moest ik wachten op de volgende shuttle, wat uiteindelijk resulteerde in het missen van mijn vlucht toen ik 30 minuten later aankwam dan ik oorspronkelijk had moeten doen. Je verblijft in een hotel in de terminal als een noodlijdende passagier om verdere problemen te voorkomen. Het is belachelijk om hotelgasten te bestrijden voor beperkte pendelzitplaatsen in de vroege ochtenduren. De shuttle moet 100% op tijd zijn en gasten die een plek gereserveerd hebben, moeten deze ontvangen. Dus hier zit ik in MSP, ongelooflijk gefrustreerd en moe. Ik kom nu drie uur later op mijn bestemming aan omdat een in-terminal, gerenommeerd hotelmerk niet in staat is om een tijdige pendeldienst op te lossen.…
Inchecken verliep soepel en snel. De kamer was erg mooi ingericht met een comfortabel bed, kussens en handige verlichting. Het was stil maar dat kwam misschien omdat er niet veel mensen waren. Ik maakte me zorgen over het geluid van het vliegtuig omdat we uitzicht hadden op de baan die in gebruik was, maar de ramen overstemden bijna al het lawaai. De shuttle is erg handig omdat deze om de 20 minuten vertrekt naar Terminal 1. We vertrokken op de 4: 40 uur shuttle. Het beste deel is dat de shuttle rit 2 minuten is! Het is leuk om je geen zorgen te maken over verkeer, weer en een beetje extra slaap te krijgen als je 's ochtends vroeg reist en in een hotel verderop verblijft, veel van die shuttles starten niet zo vroeg. We dachten dat het een goede prijs was en we zouden er opnieuw verblijven voor de prijs die we betaalden, maar ik heb een aantal prijsopgaven gezien die me dwongen een andere optie te kiezen.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding