W Minneapolis - The Foshay is ideaal voor een bezoek aan Minneapolis. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een luxe omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
W Minneapolis - The Foshay ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Minneapolis zoals Foshay Tower (0,0 km) en The Armory (0,7 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
W Minneapolis - The Foshay Hotel is een luxe hotel met een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van wifi.
Het hotel biedt een 24 uursreceptie, een conciërge en een express-inchecken en -uitchecken aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een fitnesscentrum en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Minneapolis gaan. Er is een parkeerplaats beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.
Op zoek naar een Frans restaurant? Misschien zijn Grand Cafe, Barbette of La Belle Crepe in de buurt van W Minneapolis - The Foshay Hotel iets voor jou.
Bovendien maakt W Minneapolis - The Foshay Hotel het eenvoudig om veel geweldige attracties in Minneapolis te ontdekken, zoals Mill City Museum, American Swedish Institute en Wells Fargo History Museum. Dit zijn een aantal populaire historische musea.
Bij W Minneapolis - The Foshay staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Minneapolis!
Het W in Minneapolis was fantastisch. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. James bij de receptie was zo aardig. We hadden een klein probleem in onze kamer en hij zorgde ervoor dat het opgelost werd. We verbleven er twee nachten en beide nachten was het personeel uitstekend. De kamers waren erg mooi en schoon. De kamer had een koelkast die volledig gevuld was met allerlei soorten drank. Het personeel van het valet parkeren was zeer behulpzaam met de routebeschrijving. En de conciërge van woensdagnacht (31 mei) was erg leuk en hielp ons met de lift en om onze weg in het hotel te vinden. Ik zal zeker weer in dit hotel verblijven en het aanbevelen aan al mijn vrienden en familie!
Geweldig gebouw... kom voor het observatorium. Blijf niet. We bestelden roomservice ... we moesten een GROTE roomservicetoeslag betalen. We belden om te controleren hoeveel van de vergoeding naar de persoon gaat die het eten naar ons brengt ... en ze zeiden GEEN. Die server krijgt nul dollar. Dus wacht, je bent een ENORME hotelketen (W is eigendom van MARRIOTT) en je besluit je server NUL te betalen voor het brengen van het eten? Wauw. Een deel daarvan zou naar uw servers moeten gaan. Als ik daar zou werken, zou ik stoppen. De restaurants en de bar zijn ook het grootste deel van de tijd gesloten. We hebben verschillende keren geprobeerd te gaan en ze waren gesloten. Hoe handig voor een 24/7 hotel ... zo veel voor altijd en overal.
Verbleef hier voor een conferentie. Het is ongeveer 5 blokken van het conferentiecentrum en een gemakkelijke wandeling. De prijzen varieerden enorm, afhankelijk van wanneer je keek. We boekten ongeveer een maand van tevoren. Een paar dagen later was de prijs verdubbeld. Personeel was aardig bij het inchecken. Kreeg de eerste dag geen kamer schoongemaakt. Werd verteld dat ze kort bemand waren. Er zijn twee bars waarvan één op de 27e verdieping. Er is ook een Foshay Tower-tentoonstelling op de bovenste verdieping. Geweldig uitzicht. Zal hier waarschijnlijk niet weer verblijven. Maar ga vooral naar Manny's Steakhouse op de begane grond!
slordig. Donkere, sombere lobby. Receptie persoon bij aankomst had het effect en de persoonlijkheid van een steen. Geen welkom, geen glimlach, plichtmatig, passief agressief. De waterdruk van de douche is zo zwak dat het bijna tien minuten duurde voordat warm water arriveerde. Ochtend en avond x 3 . En tegen de tijd dat het me bereikte, had het een diameter van ongeveer 3 inch. Kamer was ook donker. Bruine gordijnen, zwart/oker vloerbedekking, bruin bedhoofdeinde. Bedlampjes flikkerden. Rond 15:15 uur terug in het hotel. Bed was onopgemaakt, bad niet schoongemaakt, handdoeken onveranderd. Ik ging naar de receptie en vroeg of de kamer kon worden opgemaakt. Reactie streng: “Dat doen wij niet. Je moet vragen. "Ik" OK, komt iemand onze kamer opruimen? 'Wil je dat iemand je kamer komt opruimen? " "Ja graag. " "Ik kijk wat ik kan doen. ” 2 voor 2 met twee verschillende receptiemedewerkers. En zoals veel "hippe" hotels, geen handdoekrekken in de badkamer om handdoeken op te hangen om te drogen. Begrijp niet waarom dat 'cool' is. Hoewel misschien veel van de door de stof beïnvloede gebruikers van deze plaatsen geen bad nemen. De spiegel hing tenminste aan de muur en leunde er niet tegenaan. Ontbijt in een lunchpakket van een derde partij in een donkere gang in het hotel. Somber en middelmatig. Het is niet gemakkelijk om havermout slecht te koken, gefeliciteerd met het bereiken van de textuur van zaagsel. Goed steakhouse voor het diner, mooie bar op de hoge verdieping waren de enige twee positieve punten, maar je kunt ze vanuit een ander hotel bezoeken.…
Ik verblijf in een grotere kamer met kingsize bed. De kamer leek groot voor een W-kamer; de meeste W-kamers zijn klein. De kamer was schoon. Het bed was echter niet erg comfortabel. De handdoeken waren vrij dik. Het personeel bij de receptie was erg behulpzaam. Het hotel ligt op een goede locatie. Zeer beloopbaar.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding