Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Hermitage -- Portoferraio

Reiziger (359)
360
Panorama’s (20)
Reiziger (359)
360
Panorama’s (20)
Video
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Pervyj kanal (Channel One Russia)
Zwembad
Gratis parkeren
Restaurant
Roomservice
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Fitnesscentrum / sportruimte
Inclusief ontbijt
Zakencentrum met internettoegang
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Bar/lounge
Spa
Vervoer van/naar luchthaven
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stomerij
Vergaderkamers
Hot tub
Golfbaan
Tennisveld
Wasservice
Conciërge
Meertalig personeel
Conferentiefaciliteiten
Babysitting
Verwarmd zwembad
Buitenzwembad
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Airconditioning
Gezinskamers
Minibar
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op lagune
Geweldig uitzicht
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
53Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 53 van 100
11restaurantsbinnen 0,5 km
3attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen (493)
Beoordelingen filteren
63 resultaten
Waardering van reizigers
47
12
1
3
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
47
12
1
3
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 63 beoordelingen
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel voldoet aan alle verwachtingen . Service en gastvrijheid ten top kamers allemaal met zeezicht . Gewoon weg super van A tot Z klopt het hier . Niet goedkoop maar prijs kwaliteit is zeker in balans . Boek hier voor een kleine meerprijs half...Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Bedank wiln877
Beoordeeld op 24 september 2013

15/9, 4 nachten in Junior Suite verbleven, half pension. Bij aankomst kamer niet gereed. Grote privacy, met eigen terras. Professionele, vriendelijke ontvangst, uitstekende bediening/service. Klasse hotel. Mooie, rustige privé locatie, niet geschikt voor minder valide, vrijwel alle kamers liggen in/rond de berg, met steil smal...Meer

Datum van verblijf: september 2013
1  Bedank Bertusd_13
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld

Nog een geweldig verblijf in de Hermitage. Dit is een heel speciaal hotel voor een gezinsvakantie. Onze kamer in het hoofdgebouw van het hotel was zeer comfortabel en onderhouden naar een hoge standaard elke dag. Groot comfortabel bed, goede airco en mooi uitzicht op zee....Zwembaden en uitzichten zijn prachtig. We brachten veel tijd door in de zee en zwemmen in de vroege avond met de westelijke ondergaande zon kan spectaculair zijn. Ligstoelen op het strand zijn nu allemaal behoorlijk opeengepakt, maar we begrijpen dat dit komt door het verlies van het strand in de zee. Het speet ons te horen dat Stefano, die al enkele jaren leiding geeft aan de strandoperatie, zich niet goed voelt. Het eten in de avond blijft erg goed en gevarieerd, met een bruisende sfeer in het restaurant. Alle obers / serveersters zijn zeer professioneel en, ondanks de grote capaciteit, wordt eten snel en met stijl geserveerd. Kindervoeding in Peter Pan is van een zeer hoge standaard - geen van de gefrituurde bewerkte inspanningen die sommige hotels op kinderen doorgeven. Echt netjes geserveerd door een professionele ober. We aten in het lunchrestaurant bij het zwembad een paar keer, en het eten was altijd erg goed daar ook - allemaal heel efficiënt geserveerd. Het buffet-evenement buiten op zaterdagavond was aan het begin van de avond razend. Het buffetaanbod is zeer indrukwekkend, met veel innovatieve variëteit - het werk achter de schermen is duidelijk enorm, maar ze laten het er gemakkelijk uitzien. Offputting wordt het behoorlijk waanzinnig vanwege de hoeveelheid mensen - hoewel gedeeltelijk niet geholpen omdat er geen duidelijke volgorde of richting was om de verschillende aanbiedingen te omzeilen. Het voelde zo druk als de avond doorging dat we uiteindelijk vonden dat we liever in het hoofdrestaurant hadden verbleven en dan naar beneden kwamen voor de muziek en een drankje later. Veel tennisbanen en we waren altijd in staat om een ​​baan te krijgen op relatief korte termijn (hoewel we midden in de dag waren dus vermoedelijk minder vraag). Receptie is een zwak punt. Ze zijn zeker efficiënt, maar missen charme - wat vreemd is gezien de rest van het personeel van het hotel. Check-in betekende geen 'welkomstwoord', ondanks dat we een aantal keer waren gebleven. Uitchecken op onze laatste dag was gewoon als een transactie behandeld, want het was de laatste keer dat we er verbleven. Zelfs geen 'hoe was je verblijf? ’. Terwijl hij met mij te maken had, stopte de heer en wendde zich af om een ​​geanimeerd gesprek te voeren met iemand - geen gast - die binnenkwam. Toen hij de moeite nam om verder te gaan en we de betaling afsloten, werd het creditcardbewijs zonder een woord teruggegeven, op dat moment keek hij de andere kant op en begon hij met iemand anders te praten. Het ontbreekt gewoon aan een beetje fundamentele beleefdheid. Ik zou het hem niet hebben aangedaan. Het laat een vreemde smaak achter, als terugkerende gast en iemand die een Euro-bedrag van 5 cijfers heeft betaald. Bij ons laatste bezoek was het niet anders. Sorry dat ik dit belabour maar ik hou zo veel van het hotel dat ik wil benadrukken dat de rest van het charmante personeel teleurgesteld wordt door de receptie: ik stel mevrouw De Ferrari voor dat er een shake-up nodig is. Promoot de dame die soms rechts zit achter de computer - zij is charmant - om de deskmanager te zijn. Haal het personeel van het bureau soms uit achter de balie. Al met al een fantastisch hotel, professioneel gerund en met een bruisende sfeer (behalve bij het in- en uitchecken!).Meer

Datum van verblijf: augustus 2018
Antwoord van DeFerrari, Direttore bij Hotel Hermitage -- PortoferraioGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 8 oktober 2018

Het hotel ligt op een prachtige locatie. Onze kamer was prachtig met een adembenemend uitzicht. Het personeel van het hotel was zo aardig en behulpzaam. Mijn man had zijn hoofd tegen de rand van het zwembad geslagen en daar waren ze prompt mee geholpen. Onze...roos was erg schoon en de huishoudsters waren snel en grondig.Meer

Datum van verblijf: oktober 2018
Antwoord van DeFerrari, Proprietario bij Hotel Hermitage -- PortoferraioGereageerd op 13 oktober 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wat een prachtig resort hotel! Prachtige locatie op een prachtig privé-strand! Het personeel is erg vriendelijk en het hotel is een absoluut genot om te verblijven! We boekten het halfpension arrangement en genoten van een prachtig uitzicht op het adembenemende zonsondergang terwijl we aten de...multi - gangen maaltijd. We vonden het jammer dat we slechts een nacht verbleven - we zouden hebben om langer te blijven. Dit resort is de plek om te verblijven op Elba! Ik zou dit aan iedereen die reist naar Elba.Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Hermitage -- Portoferraio.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Kamertips
"vrijwel alle kamers, zij-zeezicht vanaf het eigen terras)"
Bertusd_13
24 sep. 2013
Beoordeling lezen
PRIJSKLASSE
222 US$ - 640 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
hotel hermitage portoferraio
LOCATIE
ItaliëToscaneProvince of LivornoElbaPortoferraioBiodola
AANTAL KAMERS
112
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding