Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam
Westeinde 1, 1511 MA Oostzaan Nederland
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(351)351
Dineren (57)
Kamer en suite (35)
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Gem. € 194 per nacht, 4/10 - 5/10
€ 266
per nacht
€ 212
per nacht
€ 158
per nacht
okt
nov
4 okt
Vandaag
6 okt
8 okt
10 okt
12 okt
14 okt
16 okt
18 okt
20 okt
22 okt
24 okt
26 okt
28 okt
30 okt
1 nov
3 nov
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder
Over
4,0
Nr. 1 van de 1 hotels in OostzaanLocatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Hotel Oostzaan-Amsterdam is gelegen naast de A10. Het hotel beschikt over 13 conferentieruimtes, 145 luxe kamers en een eigen wellnesscenter met o.a. zwembad, sauna's en fitnessruimte.
Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Bar/lounge
Fietsverhuur
Casino en gokken
Shuttlebusservice
Wifi
Sauna
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Verkoopautomaat
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Hammam
Opslag van bagage
Souvenirwinkel
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Privé-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Bureau
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Extra lange bedden
Bad/douche
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Strijkijzer
Minibar
Koelkast
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinnen
Trendy
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Duits
Locatie
Westeinde 1, 1511 MA Oostzaan Nederland
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Luchthaven Amsterdam-Schiphol
15.6 km•
Alle vluchten bekijken
Rotterdam Airport
60 km•
Alle vluchten bekijken
Huurauto's
5.383 restaurants
binnen 10 kilometer
294beoordelingen9vragen en antwoorden24kamertips
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 130
- 115
- 27
- 9
- 13
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Langs geweest voor een zakelijke lunch. Alles ziet er verzorgd uit. Personeel wisselend, jongen in de bediening was prima. Meisje was wat ongeintresseerd en niet heel vriendelijk. Biefstukje stond helaas niet meer op de lunchkaart? Kroketjes met brood besteld en extra portie patat. Kroketjes prima. Boter helaas uit de ijskast dus keihard. Patat was gewoon niet lekker, slap en smaakte naar oud vet. Gewoon zonde want zo moeilijk is het niet.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2024Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
+1
Wat hebben wij een heerlijke avond gehad in het fijne gezellige restaurant! De gerechten worden prachtig gepresenteerd op de borden en smaken heerlijk! Een mooie fijne menukaart. Voor ieder wat wils! Echt een ware culinaire beleving! De bediening is uitstekend! Zeer vriendelijk, attent en beleefd! Voor ons was het een dikke 10!
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Locatie
Hygiëne
Service
Kamertip: Een echte aanrader vlakbij Amsterdam!
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
+1
Wij hadden een mooie kamer op de 6e verdieping incl. een balkon. Enige nadeel daar is volgens mij dat het signaal van de televisie af en toe stoort. In de lobby kan je wat drinken bij 'Juuls' , bestellen kan met een goed werkende qr code. 'S avonds gedineerd in het restaurant en wij hadden een o.a. gebakken tong (die wij zelf fileerden maar wel het verzoek kregen of het personeel het moest doen ) en een heek filet (Heek Filet lekker maar de hele dikke frieten waren aan de taaie (niet voldoende gebakken kant).
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2024Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Met oma en de rest van de familie wat gaan eten bij het hotel ter gelegenheid van moederdag. Oma (83) wilde graag de zeetong mits deze in de keuken gefileerd kon worden. Het gerecht werd niet gefileerd naar de tafel gebracht, de reden: we hebben het te druk om u hier mee te helpen. Dat kan, maar breng dan op z’n minst een fileermes naar de tafel zodat we het zelf voor mevrouw konden fileren..
Ikzelf bestelde de Fish & Chips, waar ik wel 4 hele frietjes bij kreeg..
Toen ik vroeg of het een grap was werd mij door de bediening verteld: nee dat is het niet, eet smakelijk. Beetje een rare ervaring al met al.
Ik kom hier niet snel meer terug.
Ikzelf bestelde de Fish & Chips, waar ik wel 4 hele frietjes bij kreeg..
Toen ik vroeg of het een grap was werd mij door de bediening verteld: nee dat is het niet, eet smakelijk. Beetje een rare ervaring al met al.
Ik kom hier niet snel meer terug.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2024Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Vraag om bestek want je krijgt het niet vanzelf. Bestel geen visgerechten.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Team Van der Valk Oostzaan-Amsterdam, Gastenservice/Front Office bij Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam
Gereageerd op 18 mei 2024
Beste Forevmag, Hartelijk dank voor het beoordelen van uw recente bezoek aan ons restaurant. Wij vinden het spijtig om te lezen dat uw dinerervaring bij ons is tegengevallen. Graag gaan wij persoonlijk met u in gesprek om samen tot een passende oplossing te komen. Hierom willen wij u vragen contact met ons op te nemen via oostzaan@valk.nl . Graag zien wij uw mail tegemoetkomen. Met vriendelijke groet, Team Van Der Valk Oostzaan-Amsterdam
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Ik keek uit naar een gezellige Paasbrunch bij Van der Valk Oostzaan, maar mijn verwachtingen werden helaas teleurgesteld door een onverwachte annulering van hun kant. Na het ontvangen van een bevestiging per e-mail, waarin geen voorafbetaling werd vereist maar slechts een optie werd geboden om op de dag zelf niet in de rij te hoeven staan, keek ik uit naar een heerlijke Paaservaring.
Echter, tot mijn verbazing ontving ik kort voor de geplande brunch een e-mail waarin stond dat mijn reservering was geannuleerd omdat er geen voorafbetaling was gedaan. Het was frustrerend om te ontdekken dat dit criterium niet was gecommuniceerd op het moment vooraf aan de annulering. Bovendien werd mij niet de mogelijkheid geboden om alsnog te betalen en mijn reservering te behouden.
Wat nog teleurstellender was, is dat ik daarna te horen kreeg dat het restaurant al volgeboekt was, alsof mijn plaats zonder waarschuwing was ingenomen. Dit gebrek aan communicatie en klantgerichtheid heeft mijn vertrouwen in de klantenservice van Van der Valk Oostzaan ernstig geschaad.
Als fervent liefhebber van gastronomische ervaringen, ben ik van mening dat dergelijke situaties kunnen worden vermeden door transparante communicatie en flexibiliteit vanuit het restaurant. Hopelijk kan deze feedback bijdragen aan het verbeteren van de dienstverlening van Van der Valk Oostzaan en soortgelijke situaties in de toekomst voorkomen.
Echter, tot mijn verbazing ontving ik kort voor de geplande brunch een e-mail waarin stond dat mijn reservering was geannuleerd omdat er geen voorafbetaling was gedaan. Het was frustrerend om te ontdekken dat dit criterium niet was gecommuniceerd op het moment vooraf aan de annulering. Bovendien werd mij niet de mogelijkheid geboden om alsnog te betalen en mijn reservering te behouden.
Wat nog teleurstellender was, is dat ik daarna te horen kreeg dat het restaurant al volgeboekt was, alsof mijn plaats zonder waarschuwing was ingenomen. Dit gebrek aan communicatie en klantgerichtheid heeft mijn vertrouwen in de klantenservice van Van der Valk Oostzaan ernstig geschaad.
Als fervent liefhebber van gastronomische ervaringen, ben ik van mening dat dergelijke situaties kunnen worden vermeden door transparante communicatie en flexibiliteit vanuit het restaurant. Hopelijk kan deze feedback bijdragen aan het verbeteren van de dienstverlening van Van der Valk Oostzaan en soortgelijke situaties in de toekomst voorkomen.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2024Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Team Van der Valk Oostzaan-Amsterdam, Gastenservice/Front Office bij Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam
Gereageerd op 26 mrt 2024
Beste Dennis, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het jammer om te lezen dat u geen positieve ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Per mail heeft u op uw opmerkingen reeds uitgebreid antwoord ontvangen en wij hopen daarom ook hiermee uw klacht te hebben gesloten. Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij deze graag. Team Van Der Valk Oostzaan-Amsterdam
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Beste Daane, dank voor je vraag. De kosten van het ontbijt kosten € 16,50 voor onze hotel gasten. We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Oostzaan
helaas niet mogelijk
Indien u gebruik maakt van het openbaar vervoer, kunt u inderdaad uitstappen in Oostzaan aan de Zuideinde. Het is ca. 10 minuten lopen vanaf het busstation naar ons hotel.
Wij bieden hotelgasten op vrijdag, zaterdag en zondag een shuttleservice aan die u voor het hotel ophaalt en binnen tien minuten afzet aan ’t IJ.
De gratis veerpont brengt u van industriële sferen op de NDSM-werf naar hartje Amsterdam, met eindbestemming: het authentieke Centraal Station.
Voor gebruik van deze shuttle service vragen we een kleine vergoeding à € 2.00 per persoon voor een enkele reis. Meer informatie en tijden vindt u op onze website onder het kopje faciliteiten vindt u de informatie over onze shuttle service.
Uiteraard kunt u ook altijd contact opnemen met onze receptie medewerkers via oostzaan@valk.nl of 020-8207600.
Wij hopen u in de toekomst in Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam te mogen verwelkomen.
Bonjour,
je vous remercie pour cette réponse qui répond parfaitement à mon interrogation.
En espérant pouvoir vous rencontrer cet été.
Vanuit het hotel is een taxi de meest handige en effectieve oplossing
Food Rev Magazine heeft een tip geschreven (mei 2024)
Utrecht, Nederland53 bijdragen12 nuttige stemmen"Vraag om bestek want je krijgt het niet vanzelf. Bestel geen visgerechten."Volledige beoordeling lezen
"Oostzaan heeft ook een aantal parkeerplekken onder het gebouw. Lekker makkelijk als het regent of als je auto net hebt schoongemaakt"Volledige beoordeling lezen
"Wij hadden via social deal parkeren geregeld vlakbij het centrum bij interparking voor 15 euro voor de hele dag ."Volledige beoordeling lezen
PRIJSKLASSE
€ 159 - € 234 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandNoord-HollandOostzaan
AANTAL KAMERS
143
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingVAN DER VALK HOTEL OOSTZAAN - AMSTERDAM (Oostzaan, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam?
Attracties in de buurt zijn Jack's Casino Oostzaan-Amsterdam (0,03 mijl) en Hemlab (1,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Van der Valk hotel restaurant Oostzaan - Amsterdam, Het Oosten en Grieks Restaurant Meteora.
Zijn er sportvoorzieningen bij Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Van der Valk Hotel Oostzaan - Amsterdam?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits en nederlands.
Is dat nog niet genoeg?