Virgin Hotels Chicago
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Welkom bij Virgin Hotels Chicago! Je ‘tweede thuis’ in Chicago. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Chicago Chinatown (3,7 km) en Lincoln Park (4,0 km), maken dat Virgin Hotels Chicago de ideale accommodatie is voor bezoekers in Chicago.
Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Virgin Hotels Chicago toegang tot een 24 uursreceptie, een dakterras en roomservice. Virgin Hotels Chicago biedt ook een fitnesscentrum en ontbijt, waardoor je reis naar Chicago nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.
Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in Chicago die kreeft serveren, zoals Alinea, Girl & The Goat en The Signature Room at the 95th in de buurt van Virgin Hotels Chicago.
Als je tijd over hebt, raden we Skydeck Chicago - Willis Tower, Navy Pier en Art Institute of Chicago aan. Dit zijn een aantal populaire attracties op loopafstand.
Bij Virgin Hotels Chicago geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Chicago aan je voeten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 2.859
- 507
- 173
- 74
- 48
- Filteren
- Nederlands
We stayed in July 2017 for 6 days in this Hotel. In itself, fine hotel, only the receptionist (with colorful glasses) checking us in and out can use a training customer-friendliness, because we did not feel warmly welcomed at this pricey hotel. Social (free) hour from 19:00 to 20:00 was great. The servers in this hour really ask you several times if you want to drink something. Really all very friendly except 1 female waitress with red hair and curls. She did not always look at us and did not bother to understand what we wanted to drink, which also went wrong. The hostess in the long red dress who walked around the bar every night did not allow us personally, we both found her pretty fake. But what really is the pinnacle of arrogance: After leaving, when we were at home, I asked, by mail, up to 2 times if I could perhaps see the designer / brand of the red standing lamp in the Commons club pass along. My mail is just ignored 2x, you just do not get an answer. Wondering if this course is also known to CEO Paul Leal or Richard Brandson himself.
Erg genoten. Prachtige kamers hele gave bar top ontbijt restaurant en heel vriendelijk personeel.
Elke dag van 18:00 tot 19:00 open bar voor de hotel gasten. Ook de rooftop club was erg gezellig
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding