Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Voco Chicago Downtown, An IHG Hotel

avatar-imageavatar-imageavatar-image
Reiziger (63)
Dineren (51)
Video's (1)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Boek rechtstreeks en bespaar met IHG One Rewards
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.

Over

Nr. 166 van de 207 hotels in Chicago
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren bij gelegenheid
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Televisienetwerken voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Taxiservice
Parkeergarage
Wifi
Zwembad-/strandlakens
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Ondiepe deel in zwembad
Sauna
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Happy hour
Wijn/champagne
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Kopieerapparaat/fax in businesscentrum
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Gemakswinkel
Souvenirwinkel
Krant
Rookvrij hotel
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Geldautomaat bij gelegenheid
Portier
EHBO-koffer
Paraplu
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Koffie-/theezetapparaat
Koelkast
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Veilig
Zitgedeelte
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Strijkijzer
Laptopkluis
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Flatscreen-tv
Radio
iPod-aansluiting
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Uitzicht op bezienswaardigheid
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
Gesproken talen
Engels, Spaans
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Boek rechtstreeks en bespaar met IHG One Rewards
34beoordelingen1vraag en antwoord0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 15
  • 10
  • 2
  • 4
  • 3
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
avatar-image
pyegirl heeft een beoordeling geschreven jan 2024
Rome, Italië1424 bijdragen468 nuttige stemmen
We zijn al een tijdje Kimpton-liefhebbers en nadat we hadden gehoord dat IHG Hotel Monaco dit voorjaar zou verliezen (ja het is verkocht aan een Koreaanse hotelketen), besloten we een aantal nieuwe hotels in de omgeving uit te proberen. We gaan al tientallen jaren naar Monaco, dus we hoopten dat dit onze nieuwe plek zou kunnen zijn. Het hotel is prima, maar het is niet zo handig als andere plaatsen waar we hebben verbleven. Het eerste dat u moet weten, is dat het in hetzelfde gebouw gevestigd is als de Holiday Inn at Wolf Point. Zelfde ingang, zeg maar inchecken. De verdiepingen boven verdieping 15 zijn de Voco. Verdieping 15 heeft een grote lobby die is gewijd aan de Voco, een kleine markt en een café-restaurant waar het ontbijtbuffet wordt geserveerd. Mijn eerste indruk is dat de VOCO een soort Holiday Inn is. Daarmee bedoel ik dat het een enigszins goedkoop Holiday Inn-gevoel heeft. De tafels in het café zijn bijvoorbeeld van nepmarmer (je kunt de chips erin zien), de meubels zijn prima, maar hebben een budgetgevoel. We hadden een "premium kamer met uitzicht op de skyline van Chicago" op de 23e verdieping. Het uitzicht was over de Merchandise Mart en was erg leuk. De kamer voelde groot aan en had een uitnodigende bank. Ik vond de kamer leuk. Het was schoon en de meubels zijn nog vrij nieuw en niet versleten. Als u echter geluidsgevoelig bent, is de HVAC in dit hotel Uber LUID. Wij waren er in de winter en de verwarming ging aan en maakte ons wakker. Ik weet niet zeker wat je hieraan kunt doen. Het andere dat u moet weten, is dat dit geen hotel is waar u mensen naartoe brengt die mobiliteitsproblemen hebben. Ik telde de stappen van de stoeprand naar mijn kamer en het waren ongeveer 1000 treden. Waarom? Je loopt door de lobby op de begane grond naar een lift, stapt uit op de 15e verdieping, loopt over de hele lengte van een 2e lobby en stapt dan in een andere lift om je naar je verdieping te brengen. Het is een lange wandeling als je problemen hebt. Het voelt niet handig. Dat gezegd hebbende, het hotel is op dit moment relatief onbekend en de prijzen zijn redelijk goed. De locatie is niet zo geweldig voor toeristen, tenzij je naar de Fulton Market wilt lopen voor de restaurants. We zouden zeker weer in dit hotel verblijven. Ik ben echter nog steeds op zoek naar mijn bestemming in Chicago. Ik zou graag iets leukers willen dan deze plek.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2024Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Not for you if there is someone with mobility issues….long walks to rooms from lobby.
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
avatar-image
RealMichigan heeft een beoordeling geschreven dec 2023
USA251 bijdragen135 nuttige stemmen
Echt genoten van dit verblijf. Ben na de heropening ook in de HI gebleven en besloot deze keer het merk Voco te proberen. Tweepersoonskamer voor 2 familieleden was de perfecte hoeveelheid ruimte. Voco is een uniek soort upgrade van de standaard HI met hetzelfde standaardniveau van netheid en comfort. Een beetje extra luxe, meer eclectisch design en Nespresso op de kamer was een genot. Boek een kamer met uitzicht op de stad om 's ochtends te genieten van een adembenemend uitzicht op de skyline. Naar mijn mening zeker de moeite waard. Het Waterview-restaurant op de 15e verdieping was ook een traktatie. Eten was uitstekend en als je geen kamer met uitzicht hebt, zul je zeker genieten van een spectaculair uitzicht tijdens je maaltijd. De noodzaak van een aparte lift om toegang te krijgen tot de kamers is geen probleem dankzij de duidelijke bewegwijzering. Inchecken bij de receptie op de begane grond, neem de lift naar de lobby/restaurantverdieping op de 15e verdieping en van daaruit heeft u toegang tot de verdiepingen van de gastenkamers. Eén planningsopmerking: de toegang tot het hotel via de Mart is beperkt door uren/feestdagen etc., dus het is goed om vertrouwd te raken met de toegang vanaf de straat aan de voorkant.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Dusty heeft een beoordeling geschreven dec 2023
4 bijdragen
Als lid van de diamantelite verwachtte ik veel meer van dit hotel, zelfs op basisniveau. Ik heb vanochtend uitgecheckt. De weekendontbijters kunnen zeker profiteren van een cursus professionaliteit. Het ontbijtbuffet is zelfbediening, maar ze bleven me aandringen op een fooi. Ik kon dit niet begrijpen, aangezien ik zelf ging zitten, mijn eigen eten kreeg en alleen om water vroeg (omdat drankjes vreemd genoeg geen zelfbediening zijn). Het lijkt erop dat de manier waarop ze dit hebben opgezet, is dat gasten gedwongen worden om hun drankjes te vragen om de "service" bij de ontbijtbedienden te rechtvaardigen, aangezien je zelf geen water, koffie of sinaasappelsap kunt krijgen als de drankjes zitten niet in het ontbijtbuffet met al het andere (wat voor mij nergens op sloeg). De ontbijtbedienden realiseerden zich ook niet dat ik tweetalig ben en ik kon de onbeschofte opmerkingen horen die ze maakten over mij "geen fooi geven" in het Spaans. Ik heb ook de receptie gebeld en vrijdagavond om handdoeken gevraagd. Het duurde 90 minuten voordat ze werden afgeleverd. Absoluut niet opnieuw in dit IHG-pand verblijven.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht alleen
Kamertip: Look elsewhere.
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Laura S heeft een beoordeling geschreven nov 2023
2 bijdragen
(Lange recensie; veel te zeggen) TL; DR - Zeer verwarrend om door het hotel te navigeren; niets is waar je het verwacht. - Gebruiksproblemen in de badkamer. - Kamers mooi, schoon - Personeel behulpzaam en vriendelijk De enige manier waarop ik dit hotel kan beschrijven is verbijsterend. Tijdens het lopen vanaf de “L” GPS kom je alleen bij het algemene blok. De ingang van het hotel bevindt zich aan de andere kant van dit grote gebouw, 's nachts donker. Als er bewegwijzering was die bezoekers vertelde waar het naartoe ging, was het niet groot genoeg om het te zien. Na een tijdje rond het gebouw te hebben gelopen, zag ik eindelijk een klein bordje voor Voco en volgde het. Ik ging toen naar binnen wat blijkbaar de verkeerde deur was, maar er was een manier om na twee pogingen naar de incheckbalie/receptie te navigeren. (Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik twee keer op dezelfde manier ben vertrokken en naar dit hotel ben teruggekeerd.) Het inchecken verliep vlot. Maar toen besefte ik dat de zoektocht naar de ingang van het hotel niets was vergeleken met de uitdaging om door de liften te navigeren om bij mijn kamer te komen. Om de bocht, met verschillende andere opties, was er een lift die naar een andere reeks liften leidde die naar de gastenkamers leidden. Deze tweede set liften bevond zich aan de andere kant van de grote verdieping. Het was nergens in de buurt van de eerste set liften. Er stond een bord, maar het was een beetje verwarrend en moeilijk te geloven dat die liften VEEL boven de liften waren die het bord bedoelde. Ik denk dat het positieve van deze absurde opzet de kameraadschap was die onder de gasten ontstond. Degenen met bagage die ronddwaalden en er verloren uitzagen, vonden over het algemeen de steun van gasten die eerder moeite hadden gehad om liften te vinden. Leuke gesprekken volgden. De uitwisseling van blikken zei: 'Je hebt het niet mis; deze opzet is bizar. 'Mijn redder hielp me niet alleen bij het vinden van de tweede set liften, maar vertelde me ook over enkele vreemde 'kenmerken' van de badkamer. Maar we waren op mijn verdieping voordat ze verder kon uitweiden. ‘De douche,’ waarschuwde ze toen ik wegliep. Toen ik eindelijk op mijn kamer kwam, gluurde ik eerst in de badkamer. Het leek mij prima. Totdat ik mijn handen ging wassen en besefte dat de kraan zo ver naar achteren stond dat het onmogelijk was om de handen te wassen zonder de rand van de gootsteen te raken. Het water spatte vervolgens in grote poelen op het aanrecht, waardoor grote delen ervan nat en onbruikbaar werden om toiletartikelen in op te bergen. Niet een groot probleem. Maar serieus? Toen ik de volgende ochtend ging douchen, realiseerde ik me dat hoewel de deurklink en de opening in het midden van de grote douche er chic uit kunnen zien, je helemaal naar binnen moet leunen om de douche aan te zetten. Je wordt dan begroet door een explosie van koud water naar je hoofd. Het maakt je wakker, maar niet zachtjes. Nogmaals, geen probleem, maar heeft iemand die deze badkamer heeft ontworpen, nagedacht over hoe gasten deze daadwerkelijk zouden gebruiken? De kamer zelf was schoon en mooi met comfortabele bedden en een leuke plek om te werken. Het uitzicht was prachtig en de verduisterende tinten werden het meest gewaardeerd. Het brunchbuffet was geweldig met een brede selectie aan aanbod. Ik waardeerde dat er veel gezonde opties waren, naast de meer toegeeflijke opties. Het was echter vreemd, maar niet verrassend, dat het eten aan de ene kant van de grote vloer stond en de zitplaatsen aan de andere kant van het gebouw. Interessant genoeg werden de toppings voor de havermout handig naast de havermout geplaatst. De toppings voor de yoghurt werden bij de yoghurt geplaatst. Misschien hadden de architecten en ontwerpers het voorbeeld kunnen volgen van de mensen die elke dag een brunchbuffet op poten zetten. Toen ik eenmaal alles had uitgezocht en niet langer vol ongeloof mijn hoofd schudde, had ik echt een leuk verblijf. Al het personeel dat ik ontmoette was vriendelijk, geduldig en behulpzaam, ondanks voortdurende vragen over hoe door het hotel te navigeren. Een speciale schreeuw naar Peter van de receptie. Peter was vooral behulpzaam om mijn vrienden een toegankelijke kamer voor hun ouders te bezorgen. Toen ik om een duidelijke routebeschrijving naar mijn dinerbestemming vroeg, liep Peter me zelfs naar buiten en wees hij specifiek op mogelijke verwarringsgebieden. ‘Zie die brug. Al je instincten zullen zeggen dat je bij de brug moet afslaan. Jouw beurt is eigenlijk het kleine straatje direct na de brug. “Peter is een juweeltje!
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met vrienden
Kamertip: Ask for detailed elevator instructions when checking in
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
alexxkunz heeft een beoordeling geschreven nov 2023
Crystal Lake, Illinois3 bijdragen
De Voco bood echt de SLECHTSTE klantenservice die ik ooit heb meegemaakt in een hotel waar ik ooit heb verbleven. Dit wordt een lange recensie, dus als je het niet leest, geloof me dan op mijn woord en blijf hier NIET. Na wekenlang met hen te hebben gecommuniceerd over onze reservering voor een vrijgezellenfeest (3 kamers voor 10 meisjes) leek het erop dat ze behulpzaam en attent zouden zijn. We gaven aan dat we graag vroeg wilden inchecken en indien mogelijk kamers naast elkaar wilden hebben, en vroegen of we de dag vóór de reservering wat cadeauzakjes en ballonnen konden afgeven. Drie verschillende vertegenwoordigers met wie we spraken, vertelden ons dat we de dag vóór de receptie contact met hen moesten opnemen over vroeg inchecken en de locatie van de kamer en dat we onze spullen de dag ervoor konden afgeven. Mijn zus en ik kwamen vrijdag aan bij het hotel om de spullen af te geven en werden opgewacht met de meest neerbuigende, onbeschofte en onbehulpzame vertegenwoordiger met wie ik ooit het ongenoegen heb gehad om mee te communiceren. Hij vertelde ons dat ondanks dat drie anderen ons vertelden dat we onze spullen bij het hotel konden achterlaten, hij en het verkoopteam dit niet zouden toestaan. Een van de vertegenwoordigers met wie we spraken stond eigenlijk naast hem en herinnerde hem eraan dat toen ze hem ernaar vroeg, hij haar vertelde dat ze ons konden huisvesten, maar hij zei dat nu nadat hij met de verkoop had gesproken (en hen geen ons had gegeven) van context met betrekking tot onze situatie, ) dat ze de items niet konden opslaan voor een evenement dat daar niet werd GEHOSEERD. Uiteindelijk duwde een aardige vrouw die aan de Holiday Inn-kant van de toonbank werkte, langs hem heen, nam de ballonnen van mij over en vertelde me dat ze een plek ging zoeken om ze op te slaan, terwijl hij haar ongelovig aanstaarde en vervolgens doorging naar een andere. gast zonder verdere hulp, uitleg of verontschuldiging. Ik wou dat onze problemen daar ophielden. Op zaterdag (de dag van inchecken) belden we om 09.30 uur voor informatie over vroeg inchecken en de locatie van de kamer. Ze vertelden ons dat ze 3 kamers naast elkaar hadden gereserveerd en deze momenteel aan het schoonmaken waren, en moesten bellen als we 10 minuten verwijderd waren. Geweldig. Terwijl we om 12.30 uur (3 uur later) de stad binnenrijden, proberen we te bellen om te laten weten dat we 10 minuten verwijderd zijn, maar niemand antwoordt. We blijven de volle 10 minuten in de wacht staan en als we bij de Voco aankomen, vertellen ze ons dat geen van de 3 kamers klaar is. Absoluut vervelend, maar er gebeuren dingen en we proberen begrip te tonen. Ze lieten ons onze bagage en andere bezittingen bij hen achterlaten, en we vertrokken om vrijgezellenfeestspullen te gaan doen. Dit is wanneer het slecht wordt. We komen om 15.00 uur terug in het hotel (de afgesproken inchecktijd op onze reservering) en ze vertellen ons dat 1 van onze 3 kamers klaar is. 1. van 3. Had ik al gezegd dat het dezelfde vreselijke vertegenwoordiger is van de dag ervoor? Ik vraag wanneer de kamers klaar zijn. Hij weet het niet. Ik vraag of hij aan de huishouding kan vragen wanneer de kamers klaar zijn. Hij zegt dat als hij de huishouding belt voor een update, hij 'vandaag een paar nieuwe scheldwoorden zal leren', wat impliceert dat de huishouding hem zal vervloeken, dus weigert hij ze te bellen. Ik vertel hem dat we sinds die ochtend contact hebben gehad met het hotel. Ze wisten dat we er waren en klaar waren om in te checken sinds het begin van de middag, en dat het nu inchecktijd is. Hij haalt zijn schouders op en zegt dat ze daar dat weekend 3 trouwblokken hebben en dat ze helemaal uitverkocht zijn. . . alsof we geen reservering hadden waarvoor we bij het inchecken probeerden in te checken. Ik vraag om met een manager te spreken (iets wat ik normaal gesproken NOOIT zou doen, maar deze man doet echt zijn best om onbehulpzaam te zijn) en hij vertelt me dat elk lid van het hogere management in een belangrijke vergadering zit. . . om 15.30 uur op zaterdag. Op dit moment liegt hij gewoon tegen ons. We zeggen oké, we moeten ons klaarmaken om te gaan eten, dus we moeten naar de ene kamer gaan, en kunnen ze ons alsjeblieft bellen als de andere twee kamers klaar zijn? Deze man heeft het lef om te zeggen dat we zullen moeten bellen om erachter te komen of de kamers klaar zijn en als ze niet opnemen, zullen we vanaf de 22e verdieping helemaal naar de lobby moeten komen om te vragen of de kamers zijn klaar. Hij stemde er uiteindelijk mee in dat iemand ons zou bellen toen een van mijn vrienden hem absoluut aanviel in het bijzijn van de dertig andere mensen die in de lobby stonden te wachten. Dus hier zijn we dan, 12 meisjes die haar en make-up proberen te doen, zich omkleden, enz. in een dubbele hotelkamer met 3 spiegels. We worden eindelijk om 17.00 uur gebeld (2 uur na het inchecken, 4,5 uur sinds we bij het hotel waren aangekomen en 7,5 uur sinds we die ochtend hadden gebeld, voor degenen onder jullie die het bijhouden thuis) om ons te vertellen dat er nog 2 kamers klaar zijn. Zijn dit de 2 kamers naast de kamer die we al hadden en waarvan ze ons vertelden dat we die zouden krijgen? Nee, maar als we nu kamers wilden, konden we de kamers nemen die klaar waren op een andere verdieping aan de andere kant van het hotel. Het is duidelijk dat we op dit punt gewoon de kamers hebben gepakt die we konden krijgen en hebben ingecheckt. OH, en ik moet vermelden dat er nog steeds meer dan 30 andere gasten in de lobby wachtten tot er kamers beschikbaar kwamen toen we eindelijk konden inchecken de tweede en derde kamer. Toen ik contact opnam met de Voco over deze overvloed aan problemen en afschuwelijke klantenservice, duurde het bijna een week voordat ze contact met me opnamen, en ze boden me 20% korting op één kamer. Deze kamers kosten ~$ 300 per kamer per nacht, dus ~$ 60 korting op ~$ 900 . Terwijl ik dit opschrijf, ben ik nog steeds absoluut verbijsterd over de hele ervaring, vanaf het moment dat we op vrijdag kwamen om spullen af te geven, tot vandaag de dag, toen een manager geloofde dat hij deze catastrofe met één ster had opgelost. Als ik iets positiefs over de ervaring kan zeggen, is het dat de kamers schoon waren en dat het personeel waarmee we in de weken voorafgaand aan de reservering telefonisch spraken allemaal erg aardig en beleefd was. Bovendien was de vrouw die ons hielp toen we op vrijdag cadeauzakjes en ballonnen kwamen afgeven, een juweeltje. Ik zou hier echter niet weer verblijven, tenzij iemand me misschien onder schot dwong, en dat is misschien moeilijk. Ik raad je aan om hier ook NIET te blijven, tenzij je het leuk vindt om als afval behandeld te worden en graag ruzie maakt. Ze zullen het hotel absoluut uitverkopen en hebben duidelijk niet voldoende personeel om het hotel schoon te maken / om te zetten / te runnen en als dat gebeurt, laten ze je uren in de lobby zitten en doen ze bijna niets om de situatie recht te zetten. Er zijn veel betere hotels in Chicago, en als je iets meer moet betalen om hier niet te blijven, kan ik bevestigen dat het het geld waard is.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met vrienden
Kamertip: Do NOT stay at this hotel.
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Chicago uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 115 - € 254 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde StatenIllinoisChicago
AANTAL KAMERS
293
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

VOCO CHICAGO DOWNTOWN, AN IHG HOTEL (Chicago, IL) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Voco Chicago Downtown, An IHG Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Voco Chicago Downtown, An IHG Hotel?
Attracties in de buurt zijn Merchandise Mart (0,2 mijl), Binny's Beverage Depot (0,4 mijl) en Art Of Escape Room (0,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Voco Chicago Downtown, An IHG Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Voco Chicago Downtown, An IHG Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Voco Chicago Downtown, An IHG Hotel?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Voco Chicago Downtown, An IHG Hotel?
Ja, parkeergarage, betaald openbaar parkeren in de buurt en betaald openbaar parkeren bij gelegenheid zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Voco Chicago Downtown, An IHG Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Doughnut Vault, Bavette's Bar & Boeuf en Gilt Bar.
Zijn er sportvoorzieningen bij Voco Chicago Downtown, An IHG Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Biedt Voco Chicago Downtown, An IHG Hotel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Voco Chicago Downtown, An IHG Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en spaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Voco Chicago Downtown, An IHG Hotel?
Veel reizigers bezoeken Garfield Park Conservatory (6,6 mijl), Holy Trinity Orthodox Cathedral (4,0 mijl) en The Rookery Building (1,1 mijl).