Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
The Chicago Hotel Collection Magnificent Mile
166 E Superior, Chicago, IL 60610
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(83)83
Kamer en suite (31)
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Gem. € 109 per nacht, 12/12 - 13/12
€ 265
per nacht
€ 184
per nacht
€ 103
per nacht
dec
jan
12 dec
Vandaag
14 dec
16 dec
18 dec
20 dec
22 dec
24 dec
26 dec
28 dec
30 dec
1 jan
3 jan
5 jan
7 jan
9 jan
11 jan
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder
Over
2,0
Nr. 214 van de 214 hotels in ChicagoLocatie
Kamers
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
STIJL HOTEL
Knus
Uitzicht op stad
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Stomerij
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Veilig
Telefoon
Kabel-/satelliet-tv
Flatscreen-tv
Inloopdouche
Strijkijzer
Wekservice/wekker
Films on demand
Radio
iPod-aansluiting
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Locatie
166 E Superior, Chicago, IL 60610
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 100 van 100
100
Luchthaven Midway
16.2 km•
Alle vluchten bekijken
Internationale Luchthaven O'Hare
25.4 km•
Alle vluchten bekijken
Chicago
6 min.
Huurauto's
209 restaurants
binnen 0,5 kilometer
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 19
- 10
- 9
- 19
- 77
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Ik was welkom met een welkomstpakket van 270 dollar, bestaande uit 3 blikjes frisdrank en 3 flessen water die ik niet nodig heb en niet om heb gevraagd. Ik heb verbleven 3 nachten en de kamer is unserviced. Dit hotel is een enorme zwendel. Vermijd ten koste van alles. Het personeel is diep onaangenaam
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: november 2024Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Ik boekte online een betaalde 720 dollar voor drie nachten. Toen ik aankwam vroegen ze me om een toeslag van 280 dollar. Ze zeiden dat dit overeenkwam met voorzieningen van het hotel. Je moest ze meenemen. Geen optie om uit te schrijven. Het beste is dat de voorzieningen omvatten een korting op een restaurant dat nooit aangekomen. De andere voorzieningen waren het gebruik van de fitnessruimte en een fles water. Deze voorzieningen waren waarde op 280 dollar. Oplichting!
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: november 2024Reistype: Bezocht alleen
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Not very good service.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Geachte lezer: lees voordat u dit hotel overweegt alle beoordelingen hier, en elders op internet. Ga naar, en lees: Booking.com, Expedia, TripAdvisor, Priceline, Google, enzovoort. Dan, en *alleen* dan, beslis je of je nog een kamer in dit “hotel” wilt boeken.
Dit hotel is een leerboek “bait and switch” - bediening. Het aas is een lage geadverteerde kamerprijs, dat is niet restitueerbaar. De schakelaar vindt plaats wanneer u aan de receptie staat. Sommige belachelijk hoge verborgen kosten die niet volledig vooraf bekend zijn gemaakt, worden dan toegevoegd aan de kamerprijs. Dan krijg je de optie: ofwel weglopen en het bedrag verliezen dat je vooraf al hebt betaald (het is niet - terugbetaalbaar) , ofwel de kogel bijten en de stijve verborgen kosten betalen.
Dit is mij overkomen. Ik wist dat ik bij aankomst een extra “resort fee” zou moeten betalen, omdat het al op de bon stond die ik van mijn boekingsplatform kreeg. Echter, het hotel had de vergoeding aanzienlijk verhoogd, zonder mijn voorafgaande kennisgeving. De nieuwe vergoeding was veel hoger dan die op het boekingsplatform ontvangstbewijs. Staande aan de receptie, kreeg ik de mogelijkheid om te blijven of om te gaan. Ik werd geblockwalled door het personeel bij de receptie en had geen andere keuze dan de extra vergoeding ophoesten en blijven. Weglopen en op zoek naar een ander hotel was buiten mijn budget.
Talrijke beoordelaars klagen over deze verborgen kosten, die hoger zijn dan de kosten die worden vermeld op de website van het hotel zelf en op verschillende partnerwebsites (zie hieronder voor de werkelijke bedragen waar we het over hebben). Lees die reviews! Let ook op het standaard antwoord van het Hotel Management op de meeste beoordelingen: “Onze tarieven worden duidelijk weergegeven op alle boekingsplatforms. ” Nou, beste Management: als dat waar zou zijn, als die vergoedingen echt zo duidelijk op alle platforms zouden worden weergegeven, waarom klagen dan nog zoveel mensen erover? Het is duidelijk dat de kosten niet zo prominent op uw eigen website worden getoond en ook niet op de websites van uw boekingspartners. Misschien in een knipperend rood spandoek laten zien, en in alle hoofdletters vertellen dat ze hoger zullen zijn bij aankomst?
Zo gaat het: bij boeking via bijvoorbeeld Priceline krijgt u een kamerprijs te zien. Zeg, 57 dollar per nacht. Wow! Voor 4 nachten zou dit me slechts $ 228 dollar kosten! Ok, met inbegrip van sommige belastingen misschien $ 250 of $ 275 . Goede deal! Helaas niet. Wanneer u 4 nachten boekt, zal het totaal opblazen tot $ 518 (de $ 57 is gegroeid tot $ 129 ). Vandaag betaalt u $ 296 , en een $ 225 “resort fee” moet later worden betaald, is wat het zal worden weergegeven op de eerste kassabon. Een resorttoeslag van $ 225 is al belachelijk, maar de ECHTE OPLICHTING begint wanneer u bij de receptie van het hotel aankomt: de toch al hilarische “resorttoeslag” zal aanzienlijk worden VERHOOGD. U betaalt uiteindelijk een “Reservation Processing Recovery” (huh? ) van ongeveer $ 95 en een “Guest Benefits Package” van $ 50 per dag. Dus wees voorbereid om van meer geld beroofd te worden. 4 dagen kost u ongeveer $ 325 aan extra kosten (in plaats van de $ 225 die op uw ontvangstbewijs wordt vermeld) , wat leidt tot een totaal testament van $ 296 + $ 325 maakt $ 612 . Ja, $ 612 voor een verblijf van 4 nachten waarvan de kamer wordt geadverteerd om $ 57 per nacht te kosten. De prijs zal verdrievoudigd zijn. U bent gewaarschuwd.
Ok, dus als je eenmaal hebt geslikt, en hersteld van de schok, wat krijg je voor deze extra “Reservation Processing Recovery” van $ 95 en “Resort fee” van $ 50 plus belastingen per dag? Daar gaan we dan:
1 ) Elke dag kun je een plastic zak verzamelen met 3 plastic waterflessen (hoor ik iemand “global warming” zeggen? ) en 3 blikjes frisdrank. U kunt ook kiezen voor 6 x water. Waarom zou ik 3 flessen water en 3 blikjes frisdrank per dag nodig hebben? Uiteindelijk gaven we de tassen aan de daklozen die we op straat ontmoetten.
2 ) Een eGift card van $ 25 korting, per dag, voor restaurants die geregistreerd zijn bij restaurant.com. Let op, je moet deze eGift cards daadwerkelijk aanvragen. Als je het niet vraagt, krijg je ze niet. Ik vroeg het, dus deed ik het. Nu komt het leuke gedeelte: 95 % van de samenwerkende restaurants zijn fastfoodtenten. Stel je voor, ik boek een kamer in een 4 - sterren hotel en dan dineren in een fast-food restaurant. Echt? Hoe dan ook, ik heb restaurant.com bekeken, en raad eens? Het dichtstbijzijnde restaurant dat een dergelijke eGift-kaart accepteert, ligt op 7 mijl afstand van het hotel! Denkt het management echt dat ik ga lopen of metro 7 mijl naar een fast-food restaurant? -Kom op. Er leek eigenlijk een restaurant op slechts 2 mijl van het hotel. Maar dat ging in 2022 failliet. Ik zal de eGift kaarten niet gebruiken.
3 ) Wat andere nutteloze dingen, zoals een “Club 1 Hotels 1 jaar gold membership” (wow) , en “ 2500 ClubONE points” (wow again).
4 ) Korting op de Chicago CityPass. Toegegeven, dit is een mooie pas, en elke korting is welkom. De prijs van de “Resort fee” is echter hoger dan de korting die je krijgt! Zeker als je langer dan een dag blijft (je koopt niet elke dag een nieuwe pas) . Dus waarom de moeite? “Als je me nu $ 200 betaalt, geef ik je een korting van $ 30 op deze pas”. Hm…
5 ) Peloton Bikes. Wow, er is een fitnessruimte met fietsen. Dus, in dit hotel moet je een resort fee betalen om toegang te krijgen tot de fitnessruimte. Ik ben gewend dat de sportschool gratis is in 4-sterren hotels.
6 ) De Gym. Zie 5 ) .
7 ) Vroeg inchecken - in of laat uitchecken - uit. Ok, een late check-out is leuk. Vroeg inchecken - inchecken is absoluut zinloos, omdat je er pas van op de hoogte wordt gesteld als je al hebt ingecheckt. Tijdreizen is onmogelijk.
8 ) Huisdiervriendelijk. Ik heb geen huisdier, dus waarom zou ik een resorttoeslag betalen om er een mee te nemen?
9 ) Gratis WiFi. Zinloos, in andere hotels is WIFI gratis.
10 ) 27 / 4 koffiebar. Inderdaad, er zijn 4 Keurig machines in de lobby. Niet echt een bar hoor. Ik moest het water in de machines zelf twee keer bijvullen tijdens mijn verblijf.
Had ik al gezegd dat de voordelen NOOIT VERVALLEN? Het management lijkt hier graag op te wijzen. Dus, daar ga je.
Voor mij klinkt het betalen van $ 50 per dag voor voorzieningen die ofwel niet nodig zijn of gratis zouden moeten zijn als een absolute rip - off.
Dus, afgezien van opgelicht worden door het management en behandeld worden alsof je ze lastig valt door personeel, wat geeft het hotel je? Er is een bar in de lobby. Kras dat, het is gesloten en is al een tijdje. Het is nooit open geweest de tijd dat ik in het hotel was. Er is ook een mooi dakterras, gratis. Het uitzicht vanaf het is ok. Er is ook een bar naast het terras. Ah, verdorie. Ook gesloten. Dan de kamers: mijn kamer was ok. Sommige stopcontacten werkten niet. Sommige lampen ook niet. Ik durfde de receptie niet te bellen, uit angst dat ik wat extra “resort reparatiekosten” zou moeten betalen. Verder wordt de kamer maar om de 4 dagen schoongemaakt! Lees dat nog eens. U verblijft in een 4 - sterren hotel, en de kamer wordt alleen elke vierde dag schoongemaakt. Je zou kunnen vragen om een extra schoonmaak, maar je – natuurlijk – vraagt 40 dollar. Vergoedingen rondom, in dit hotel. En je moet je eigen afval buiten zetten, want niemand anders zal het voor je doen.
Eerlijk gezegd, het enige echt positieve punt dit hotel heeft gaan voor, is de locatie. Precies bij de Mag Mile. Een beetje ver van de dichtstbijzijnde metro, dat wel.
Het businessplan van dit hotel lijkt klanten op te lichten, en het leven van de put van klanten die er nog niet zijn geweest, besteedde geen aandacht aan de beoordelingen en had geen andere keuze dan extra te betalen toen ze aankwamen bij de receptie, omdat het bedrag dat ze al betaalden niet - terugbetaalbaar was. Zodra die put opdroogt, zal dit hotel waarschijnlijk failliet gaan. Geen van de klanten die er ooit geweest zijn, zal ooit terugkeren.
2 dagen van mijn verblijf zat ik een uur of zo in de lobby van het hotel. Van elke 5 nieuwe aankomende klanten waren er minstens 4 verrast door en klagen over de verborgen kosten. Ongelooflijk dat het management er nog steeds van overtuigd is dat “alle kosten duidelijk op alle boekingsplatforms worden weergegeven” (zie de opmerking van het management hieronder). Blijkbaar is iedereen behalve het management blind.
Nooit meer.
Dit hotel is een leerboek “bait and switch” - bediening. Het aas is een lage geadverteerde kamerprijs, dat is niet restitueerbaar. De schakelaar vindt plaats wanneer u aan de receptie staat. Sommige belachelijk hoge verborgen kosten die niet volledig vooraf bekend zijn gemaakt, worden dan toegevoegd aan de kamerprijs. Dan krijg je de optie: ofwel weglopen en het bedrag verliezen dat je vooraf al hebt betaald (het is niet - terugbetaalbaar) , ofwel de kogel bijten en de stijve verborgen kosten betalen.
Dit is mij overkomen. Ik wist dat ik bij aankomst een extra “resort fee” zou moeten betalen, omdat het al op de bon stond die ik van mijn boekingsplatform kreeg. Echter, het hotel had de vergoeding aanzienlijk verhoogd, zonder mijn voorafgaande kennisgeving. De nieuwe vergoeding was veel hoger dan die op het boekingsplatform ontvangstbewijs. Staande aan de receptie, kreeg ik de mogelijkheid om te blijven of om te gaan. Ik werd geblockwalled door het personeel bij de receptie en had geen andere keuze dan de extra vergoeding ophoesten en blijven. Weglopen en op zoek naar een ander hotel was buiten mijn budget.
Talrijke beoordelaars klagen over deze verborgen kosten, die hoger zijn dan de kosten die worden vermeld op de website van het hotel zelf en op verschillende partnerwebsites (zie hieronder voor de werkelijke bedragen waar we het over hebben). Lees die reviews! Let ook op het standaard antwoord van het Hotel Management op de meeste beoordelingen: “Onze tarieven worden duidelijk weergegeven op alle boekingsplatforms. ” Nou, beste Management: als dat waar zou zijn, als die vergoedingen echt zo duidelijk op alle platforms zouden worden weergegeven, waarom klagen dan nog zoveel mensen erover? Het is duidelijk dat de kosten niet zo prominent op uw eigen website worden getoond en ook niet op de websites van uw boekingspartners. Misschien in een knipperend rood spandoek laten zien, en in alle hoofdletters vertellen dat ze hoger zullen zijn bij aankomst?
Zo gaat het: bij boeking via bijvoorbeeld Priceline krijgt u een kamerprijs te zien. Zeg, 57 dollar per nacht. Wow! Voor 4 nachten zou dit me slechts $ 228 dollar kosten! Ok, met inbegrip van sommige belastingen misschien $ 250 of $ 275 . Goede deal! Helaas niet. Wanneer u 4 nachten boekt, zal het totaal opblazen tot $ 518 (de $ 57 is gegroeid tot $ 129 ). Vandaag betaalt u $ 296 , en een $ 225 “resort fee” moet later worden betaald, is wat het zal worden weergegeven op de eerste kassabon. Een resorttoeslag van $ 225 is al belachelijk, maar de ECHTE OPLICHTING begint wanneer u bij de receptie van het hotel aankomt: de toch al hilarische “resorttoeslag” zal aanzienlijk worden VERHOOGD. U betaalt uiteindelijk een “Reservation Processing Recovery” (huh? ) van ongeveer $ 95 en een “Guest Benefits Package” van $ 50 per dag. Dus wees voorbereid om van meer geld beroofd te worden. 4 dagen kost u ongeveer $ 325 aan extra kosten (in plaats van de $ 225 die op uw ontvangstbewijs wordt vermeld) , wat leidt tot een totaal testament van $ 296 + $ 325 maakt $ 612 . Ja, $ 612 voor een verblijf van 4 nachten waarvan de kamer wordt geadverteerd om $ 57 per nacht te kosten. De prijs zal verdrievoudigd zijn. U bent gewaarschuwd.
Ok, dus als je eenmaal hebt geslikt, en hersteld van de schok, wat krijg je voor deze extra “Reservation Processing Recovery” van $ 95 en “Resort fee” van $ 50 plus belastingen per dag? Daar gaan we dan:
1 ) Elke dag kun je een plastic zak verzamelen met 3 plastic waterflessen (hoor ik iemand “global warming” zeggen? ) en 3 blikjes frisdrank. U kunt ook kiezen voor 6 x water. Waarom zou ik 3 flessen water en 3 blikjes frisdrank per dag nodig hebben? Uiteindelijk gaven we de tassen aan de daklozen die we op straat ontmoetten.
2 ) Een eGift card van $ 25 korting, per dag, voor restaurants die geregistreerd zijn bij restaurant.com. Let op, je moet deze eGift cards daadwerkelijk aanvragen. Als je het niet vraagt, krijg je ze niet. Ik vroeg het, dus deed ik het. Nu komt het leuke gedeelte: 95 % van de samenwerkende restaurants zijn fastfoodtenten. Stel je voor, ik boek een kamer in een 4 - sterren hotel en dan dineren in een fast-food restaurant. Echt? Hoe dan ook, ik heb restaurant.com bekeken, en raad eens? Het dichtstbijzijnde restaurant dat een dergelijke eGift-kaart accepteert, ligt op 7 mijl afstand van het hotel! Denkt het management echt dat ik ga lopen of metro 7 mijl naar een fast-food restaurant? -Kom op. Er leek eigenlijk een restaurant op slechts 2 mijl van het hotel. Maar dat ging in 2022 failliet. Ik zal de eGift kaarten niet gebruiken.
3 ) Wat andere nutteloze dingen, zoals een “Club 1 Hotels 1 jaar gold membership” (wow) , en “ 2500 ClubONE points” (wow again).
4 ) Korting op de Chicago CityPass. Toegegeven, dit is een mooie pas, en elke korting is welkom. De prijs van de “Resort fee” is echter hoger dan de korting die je krijgt! Zeker als je langer dan een dag blijft (je koopt niet elke dag een nieuwe pas) . Dus waarom de moeite? “Als je me nu $ 200 betaalt, geef ik je een korting van $ 30 op deze pas”. Hm…
5 ) Peloton Bikes. Wow, er is een fitnessruimte met fietsen. Dus, in dit hotel moet je een resort fee betalen om toegang te krijgen tot de fitnessruimte. Ik ben gewend dat de sportschool gratis is in 4-sterren hotels.
6 ) De Gym. Zie 5 ) .
7 ) Vroeg inchecken - in of laat uitchecken - uit. Ok, een late check-out is leuk. Vroeg inchecken - inchecken is absoluut zinloos, omdat je er pas van op de hoogte wordt gesteld als je al hebt ingecheckt. Tijdreizen is onmogelijk.
8 ) Huisdiervriendelijk. Ik heb geen huisdier, dus waarom zou ik een resorttoeslag betalen om er een mee te nemen?
9 ) Gratis WiFi. Zinloos, in andere hotels is WIFI gratis.
10 ) 27 / 4 koffiebar. Inderdaad, er zijn 4 Keurig machines in de lobby. Niet echt een bar hoor. Ik moest het water in de machines zelf twee keer bijvullen tijdens mijn verblijf.
Had ik al gezegd dat de voordelen NOOIT VERVALLEN? Het management lijkt hier graag op te wijzen. Dus, daar ga je.
Voor mij klinkt het betalen van $ 50 per dag voor voorzieningen die ofwel niet nodig zijn of gratis zouden moeten zijn als een absolute rip - off.
Dus, afgezien van opgelicht worden door het management en behandeld worden alsof je ze lastig valt door personeel, wat geeft het hotel je? Er is een bar in de lobby. Kras dat, het is gesloten en is al een tijdje. Het is nooit open geweest de tijd dat ik in het hotel was. Er is ook een mooi dakterras, gratis. Het uitzicht vanaf het is ok. Er is ook een bar naast het terras. Ah, verdorie. Ook gesloten. Dan de kamers: mijn kamer was ok. Sommige stopcontacten werkten niet. Sommige lampen ook niet. Ik durfde de receptie niet te bellen, uit angst dat ik wat extra “resort reparatiekosten” zou moeten betalen. Verder wordt de kamer maar om de 4 dagen schoongemaakt! Lees dat nog eens. U verblijft in een 4 - sterren hotel, en de kamer wordt alleen elke vierde dag schoongemaakt. Je zou kunnen vragen om een extra schoonmaak, maar je – natuurlijk – vraagt 40 dollar. Vergoedingen rondom, in dit hotel. En je moet je eigen afval buiten zetten, want niemand anders zal het voor je doen.
Eerlijk gezegd, het enige echt positieve punt dit hotel heeft gaan voor, is de locatie. Precies bij de Mag Mile. Een beetje ver van de dichtstbijzijnde metro, dat wel.
Het businessplan van dit hotel lijkt klanten op te lichten, en het leven van de put van klanten die er nog niet zijn geweest, besteedde geen aandacht aan de beoordelingen en had geen andere keuze dan extra te betalen toen ze aankwamen bij de receptie, omdat het bedrag dat ze al betaalden niet - terugbetaalbaar was. Zodra die put opdroogt, zal dit hotel waarschijnlijk failliet gaan. Geen van de klanten die er ooit geweest zijn, zal ooit terugkeren.
2 dagen van mijn verblijf zat ik een uur of zo in de lobby van het hotel. Van elke 5 nieuwe aankomende klanten waren er minstens 4 verrast door en klagen over de verborgen kosten. Ongelooflijk dat het management er nog steeds van overtuigd is dat “alle kosten duidelijk op alle boekingsplatforms worden weergegeven” (zie de opmerking van het management hieronder). Blijkbaar is iedereen behalve het management blind.
Nooit meer.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: oktober 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Voordelen - bed was comfortabel. Genoeg stopcontacten.
Water was warm in de douche. Dagelijks gratis water en frisdrank uit blik verkrijgbaar in een goodiebag bij de receptie. (koelkast op de kamer)
Gratis keurige koffie, machines in de lobby.
Nadelen - Kamer deur blijft hangen, sluit niet helemaal tenzij getrokken gesloten. Deur maakt een luide dreun maar is NIET volledig gesloten en Vergrendeld. Je moet hem helemaal dichttrekken!
Kamer ac is defect wanneer het niet blazen kamer wordt HEET. Zelfs op 69 zodra het stopt de kamer blijft niet koel. Slechts één magnetron beschikbaar in de buurt van de koffiemachines voor het hele hotel. Housekeeping is niet dagelijks of zelfs maar om de 2 dagen leerden we al snel ; moeten aanvragen. Ons verblijf was voor 4 dagen geen reden door ten minste de 3e dag schoonmaak was niet gepland. Het “stadszicht” zoals anderen stelden was een grap. We staarden naar de achterkant van het plaatselijke ziekenhuis dat naast het hotel lag. GEEN SMART TV... wat in het stenen tijdperk! Ik kon niet geloven dat de televisie in een hotel in de binnenstad geen Netflix Hulu of een streaming app heeft om in te loggen. Alleen kabel of PPV en de selectie! SLECHT het was eerlijk gezegd ongelooflijk.
Ik heb niet het hotel geboekt, MAAR de partij waar ik mee was sprak met de schaduwrijke aas en switch. Kamer als de meeste zijn online geboekt voor een prijs kwam naar het hotel en er waren extra kosten die niet bekend waren op het moment van boeking. SLECHTE ZAKEN.
Laatste woord, verblijf niet in dit hotel. U kunt een veel betere waarde krijgen voor dezelfde prijs of voor niet veel meer. Ik begrijp wel dat het personeel 98 % van mijn klachten niet te wijten is, omdat de dingen waarover ik meestal klaagde beginnen met eigenaarschap. Het hotel heeft ENORME upgrades nodig om zelfs als "basic" te worden beschouwd.
Water was warm in de douche. Dagelijks gratis water en frisdrank uit blik verkrijgbaar in een goodiebag bij de receptie. (koelkast op de kamer)
Gratis keurige koffie, machines in de lobby.
Nadelen - Kamer deur blijft hangen, sluit niet helemaal tenzij getrokken gesloten. Deur maakt een luide dreun maar is NIET volledig gesloten en Vergrendeld. Je moet hem helemaal dichttrekken!
Kamer ac is defect wanneer het niet blazen kamer wordt HEET. Zelfs op 69 zodra het stopt de kamer blijft niet koel. Slechts één magnetron beschikbaar in de buurt van de koffiemachines voor het hele hotel. Housekeeping is niet dagelijks of zelfs maar om de 2 dagen leerden we al snel ; moeten aanvragen. Ons verblijf was voor 4 dagen geen reden door ten minste de 3e dag schoonmaak was niet gepland. Het “stadszicht” zoals anderen stelden was een grap. We staarden naar de achterkant van het plaatselijke ziekenhuis dat naast het hotel lag. GEEN SMART TV... wat in het stenen tijdperk! Ik kon niet geloven dat de televisie in een hotel in de binnenstad geen Netflix Hulu of een streaming app heeft om in te loggen. Alleen kabel of PPV en de selectie! SLECHT het was eerlijk gezegd ongelooflijk.
Ik heb niet het hotel geboekt, MAAR de partij waar ik mee was sprak met de schaduwrijke aas en switch. Kamer als de meeste zijn online geboekt voor een prijs kwam naar het hotel en er waren extra kosten die niet bekend waren op het moment van boeking. SLECHTE ZAKEN.
Laatste woord, verblijf niet in dit hotel. U kunt een veel betere waarde krijgen voor dezelfde prijs of voor niet veel meer. Ik begrijp wel dat het personeel 98 % van mijn klachten niet te wijten is, omdat de dingen waarover ik meestal klaagde beginnen met eigenaarschap. Het hotel heeft ENORME upgrades nodig om zelfs als "basic" te worden beschouwd.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: oktober 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Dit was de meest teleurstellende hotelervaring die ik ooit heb gehad gezien de hoge prijs die ik betaalde om hier te verblijven voor 3 nachten.
Zoals zoveel anderen was ik erg verrast en overstuur om te horen dat ik nog eens $ 295 verschuldigd was toen ik dacht dat ik mijn hele verblijf al vooraf had betaald. Dit komt van dit hotel rekenen een extra $ 50 per nacht voor "resort fees" (die blijkbaar voor hun zeer gemiddelde voorzieningen, die niet anders zijn dan elk ander fatsoenlijk hotel) en voor vermeende kortingen aangeboden rond de stad, die niet iets wat ik vond zelfs het gebruik waard. Er was ook een $ 120 "reservering verwerking herstel" vergoeding - wat is dat eigenlijk? ? Ik was erg beleefd met de hotel desk medewerker bij het vragen over deze vergoedingen en hij was heel onbeleefd en in principe bespotte me, niet echt iets uit te leggen en te zeggen dat ik al dit extra geld voor de sportschool en toegang tot het dak betalen. Ik had de recensies beter moeten lezen voordat ik boek, want ik zie dat veel anderen hier boos over zijn. Het is erg triest dat een hotel zijn gasten zo moet misleiden en ik begrijp niet waarom ze deze praktijk zouden voortzetten met zovelen die zich bedrogen voelen. Ik heb dit geboekt via Southwest, die ik niet meer zal gebruiken voor hotelreserveringen.
Zoals voor de werkelijke kwaliteit van het hotel, de enige goede dingen zijn de locatie en een mooie lobby. GEEN schoonmaak, tenzij je verblijft voor ten minste 4 dagen (zou cool zijn als al die extra kosten reguliere schoonmaak zou dekken, maar nah), de AC werkte slecht en we waren warm tijdens het slapen voor de laatste 2 nachten, en we vroegen extra handdoeken te worden verzonden naar onze kamer en ze nooit aangekomen. De gratis "koffiebar" is gewoon een keurig station. De bar die ooit op het dak stond is totaal verlaten en gesloten. De esthetiek van de kamer is verouderd met cheesy bokeh behang.
Verblijf hier als je houdt van onethische verrassingsvergoedingen, slechte klantenservice en slechte kwaliteit voor een premium prijs.
Zoals zoveel anderen was ik erg verrast en overstuur om te horen dat ik nog eens $ 295 verschuldigd was toen ik dacht dat ik mijn hele verblijf al vooraf had betaald. Dit komt van dit hotel rekenen een extra $ 50 per nacht voor "resort fees" (die blijkbaar voor hun zeer gemiddelde voorzieningen, die niet anders zijn dan elk ander fatsoenlijk hotel) en voor vermeende kortingen aangeboden rond de stad, die niet iets wat ik vond zelfs het gebruik waard. Er was ook een $ 120 "reservering verwerking herstel" vergoeding - wat is dat eigenlijk? ? Ik was erg beleefd met de hotel desk medewerker bij het vragen over deze vergoedingen en hij was heel onbeleefd en in principe bespotte me, niet echt iets uit te leggen en te zeggen dat ik al dit extra geld voor de sportschool en toegang tot het dak betalen. Ik had de recensies beter moeten lezen voordat ik boek, want ik zie dat veel anderen hier boos over zijn. Het is erg triest dat een hotel zijn gasten zo moet misleiden en ik begrijp niet waarom ze deze praktijk zouden voortzetten met zovelen die zich bedrogen voelen. Ik heb dit geboekt via Southwest, die ik niet meer zal gebruiken voor hotelreserveringen.
Zoals voor de werkelijke kwaliteit van het hotel, de enige goede dingen zijn de locatie en een mooie lobby. GEEN schoonmaak, tenzij je verblijft voor ten minste 4 dagen (zou cool zijn als al die extra kosten reguliere schoonmaak zou dekken, maar nah), de AC werkte slecht en we waren warm tijdens het slapen voor de laatste 2 nachten, en we vroegen extra handdoeken te worden verzonden naar onze kamer en ze nooit aangekomen. De gratis "koffiebar" is gewoon een keurig station. De bar die ooit op het dak stond is totaal verlaten en gesloten. De esthetiek van de kamer is verouderd met cheesy bokeh behang.
Verblijf hier als je houdt van onethische verrassingsvergoedingen, slechte klantenservice en slechte kwaliteit voor een premium prijs.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Watch out! Hidden fees! We had to pay over $75 extra fees. Do not go there.
PRIJSKLASSE
€ 99 - € 174 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Hotel Audrey
LOCATIE
Verenigde StatenIllinoisChicagoCentral / Streeterville / Near North Side
AANTAL KAMERS
216
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingTHE CHICAGO HOTEL COLLECTION MAGNIFICENT MILE (Chicago, IL) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over The Chicago Hotel Collection Magnificent Mile
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van The Chicago Hotel Collection Magnificent Mile?
Attracties in de buurt zijn The Magnificent Mile (0,2 mijl), The Escape Game Chicago (0,4 mijl) en Lookingglass Theatre Company (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van The Chicago Hotel Collection Magnificent Mile?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, fitnesscentrum en stomerij.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij The Chicago Hotel Collection Magnificent Mile?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en verduisterende gordijnen.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij The Chicago Hotel Collection Magnificent Mile?
Ja, betaald privéparkeren in de buurt en betaald openbaar parkeren in de buurt zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van The Chicago Hotel Collection Magnificent Mile?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Do-Rite Donuts & Chicken - Streeterville, The Capital Grille en Wildberry Pancakes and Cafe.
Zijn er sportvoorzieningen bij The Chicago Hotel Collection Magnificent Mile?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Zijn er historische locaties in de buurt van The Chicago Hotel Collection Magnificent Mile?
Veel reizigers bezoeken Garfield Park Conservatory (7,9 mijl), The Rookery Building (2,0 mijl) en Holy Trinity Orthodox Cathedral (4,9 mijl).
Heeft The Chicago Hotel Collection Magnificent Mile een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op stad.
Is The Chicago Hotel Collection Magnificent Mile toegankelijk?
Ja, het biedt rolstoeltoegang. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.
Is dat nog niet genoeg?