Advertisement
The Chicago Hotel Collection River North
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

The Chicago Hotel Collection River North

Reiziger (142)
DLQN
Kamer en suite (81)
Guest kitchen
Dineren (17)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Gem. € 82 per nacht, 20/1 - 21/1
€ 220
per nacht
€ 150
per nacht
€ 80
per nacht

jan

feb

20 jan
Vandaag

22 jan

24 jan

26 jan

28 jan

30 jan

1 feb

3 feb

5 feb

7 feb

9 feb

11 feb

13 feb

15 feb

17 feb

19 feb
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder

Over

Nr. 122 van de 215 hotels in Chicago
4,2 van 5 bollen
Locatie
4,4 van 5 bollen
Kamers
3,9 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
4,5 van 5 bollen
Hygiëne
4,2 van 5 bollen
Service
4,2 van 5 bollen
Slaapkwaliteit

De zoektocht naar een gezinsvriendelijk hotel in Chicago hoeft niet lang te duren. Welkom bij FieldHouse Jones, de ideale keuze voor reizigers.

FieldHouse Jones is een gezinsvriendelijk hotel met een flatscreen-tv, een kitchenette en airconditioning in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Het hotel biedt een 24 uursreceptie, winkels en bagageopslag aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Chicago gaan. Er is betaald privéparkeren bij gelegenheid beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.

De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Cloud Gate (2,0 km) en Millennium Park (2,1 km), maken dat FieldHouse Jones de ideale accommodatie is voor bezoekers in Chicago.

Als je in Chicago bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van FieldHouse Jones gaan, waaronder Alinea (2,0 km), Girl & The Goat (1,8 km) en The Purple Pig (1,3 km).

Op zoek naar bezienswaardigheden? The Magnificent Mile (1,2 km), John Hancock Center / Observatory (1,1 km) en Chicago Riverwalk (2,0 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van FieldHouse Jones.

FieldHouse Jones biedt je het beste van Chicago, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeren aan de straat
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis welkomstdrankje
Tafeltennis
Bordspellen/puzzels
Televisienetwerken voor kinderen
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vergaderruimtes
Wifi
Opslag van bagage
Rookvrij hotel
Gedeelde keuken
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Express-inchecken en -uitchecken
Wasmogelijkheid (selfservice)
Wasmachine
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Telefoon
Kitchenette
Kabel-/satelliet-tv
Flatscreen-tv
Inloopdouche
Kledingkast
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
3,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Unieke hotels
Trendy
Gesproken talen
Engels

Locatie

312 W Chestnut St, Chicago, IL 60611-3004
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 91 van 100
91
Luchthaven Midway
Internationale Luchthaven O'Hare
Chicago
3 min.

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 330
  • 76
  • 28
  • 13
  • 41
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Alison B heeft een beoordeling geschreven 12 jan
1,0 van 5 bollen
Ik werd geïnformeerd toen ik incheckte dat een extra $ 141 zou worden toegevoegd aan mijn hotel vergoeding voor “servicekosten en voorzieningen.” Ik werd echter al servicekosten in rekening gebracht toen ik de kamer boekte en welke voorzieningen er waren, weet ik nog steeds niet. Wat begon als $ 87 / nacht eindigde in $ 406 voor twee nachten, een die ik niet eens verbleef voor.

Er was een verhoogde trein net buiten mijn raam die elke 10 minuten reed, de hele nacht lang. De thermostaat in mijn kamer wilde niet boven de 65 graden komen en omdat het buiten ongeveer 10 graden was, had ik het de hele nacht erg koud. 's Ochtends belde ik de receptie om te vragen van kamer te wisselen en niemand nam op. Ik ging naar de receptie en er was niemand.

Ze hebben duidelijk veel geld uitgegeven om dit hotel hip te maken, maar de ruimte voelt ongemakkelijk. Ik heb de hele tijd geen andere gast in het hotel gezien waardoor ik me als vrouw die alleen reist eng en onveilig voelde.

Ik eindigde met het wisselen van hotel voor de tweede nacht van mijn verblijf, omdat ik voelde me onveilig en nauwelijks sliep de nacht ervoor als gevolg van de trein en temperatuur. Toen ik het hotel mailde met de vraag om een terugbetaling voor mijn tweede nacht alles wat ik terug kreeg was “terugbetaling geweigerd.” Ik zal mijn claim verhogen. Ik wou dat ik van de daken kon schreeuwen dat dit hotel waardeloos is.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: januari 2025
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
1,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht alleen
Kamertip: Don't waste your money.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Albert heeft een beoordeling geschreven dec 2024
Miami, Florida
+1
3,0 van 5 bollen
Ik verbleef al eens in dit hotel een paar jaar geleden, en mijn ervaring deze keer in juli was vrijwel vergelijkbaar. Ik heb gereserveerd op Expedia. De prijs was ongeveer $ 78 per nacht, wat redelijk leek. MAAR dit hotel heeft een probleem met het toevoegen van extra kosten, zoals een Resort Fee, bijvoorbeeld, die voor mij was $ 43 per nacht. Deze vergoeding heeft geen zin voor mij omdat het hotel is erg basic. Waar precies de “resort” delen zijn, heb ik na twee verblijven hier nog steeds niet uitgevonden. Daarbovenop zijn er extra kosten, die mijn uiteindelijke nachttarief op $ 133 brachten. Ik denk dat je het met me eens zult zijn dat het betalen van een extra $ 55 in vergoedingen wanneer het nachttarief is $ 78 is absoluut krankzinnig! Dit aspect is erg vervelend, maar het is wat het is. Eerlijk gezegd informeert het hotel wel over deze extra kosten op alle boekingsplatforms.
Een ander vervelend deel van mijn verblijf was de domme online formulier dat je moet invullen voor de check-in. Zonder dit formulier in te vullen, laten ze je niet inchecken op je kamer. Deze vorm voelde zinloos voor mij - een totale verspilling van tijd. Over inchecken gesproken - in, net als mijn vorige bezoek, had ik opnieuw te maken met soort onbeleefd en onvriendelijk receptiepersoneel. De oudere Latino dame bij de receptie had een licht negatieve en ongelukkige houding, en ze was zeer streng over het volgen van haar “protocollen” voor check-in. Ik geloof dat ze ruzie had met de gasten die voor mij incheckten. Ik zag het einde van haar gesprek met hen, en ze verhief haar stem en was onbeleefd. Ik mocht haar helemaal niet - ze is super onprofessioneel! Ik vind echt dat het hotel beleefder en beter opgeleid receptiepersoneel moet aannemen die weten hoe ze hun klanten met respect moeten behandelen. Positief is dat ik om 14.00 uur mocht inchecken, zoals beloofd. Ik belde heel vroeg in de ochtend om te vragen of mijn kamer vroeg klaar kon zijn, en ze bereidden het voor mij. Ze honoreerden ook mijn verzoek om me in een kamer op de tweede verdieping te zetten, omdat ik de vorige keer de begane grond - verdieping locatie niet leuk vond.
Net als voorheen vond ik mijn kamer erg leuk (deze keer was het kamer # 216 ). De kamer was vrij groot, modern en mooi ontworpen. Het was ideaal schoon, en al het meubilair was in zeer goede staat. Het grote raam liet veel natuurlijk daglicht binnen, wat een pluspunt was. Echter, het grootste probleem met deze kamer was de locatie direct naast de metro spoorwegen. Ik kon de treinen duidelijk horen als ze voorbij reden, en ik kon mensen in de treinen zien, waardoor ik het gevoel had dat ze mij ook konden zien. Om deze reden zou ik aanraden om te verblijven in kamers op de eerste verdieping om te voorkomen dat de spoorwegen zo dicht bij je raam en om het lawaai te minimaliseren. Het volledige bed in mijn kamer was comfortabel maar klein. Ik wou echt dat ze deze bedden zou vervangen door Queen - size bedden om de gasten meer ruimte om te ontspannen te geven. Een ander minpuntje was het ontbreken van een kast. Er waren slechts een paar haken aan de muur voor kleding, maar het hotel had niet eens hangers voorzien. Aan de positieve kant, ik hield van het badkamerontwerp! De badkamer was zeer ruim, met een grote douchecabine en moderne apparatuur die perfect werkte. De badkamer voorzieningen waren van goede kwaliteit en rook lekker. De Wi - Fi werkte snel, dat was ook een pluspunt.
De locatie van het hotel is niet slecht. De afstand naar het centrum van Chicago is op loopafstand, en het is ook gemakkelijk om naar de oude binnenstad van het hotel.
Kortom, het hotel is gerenoveerd en was zeer schoon elke dag van mijn verblijf.
Zou ik aanraden hier te verblijven? Waarschijnlijker, ik zou, omdat de kamers zijn eigenlijk mooi. Maar zorg ervoor dat u alle belastingen en toeslagen controleert voordat u uw reservering maakt. De goedkope prijs die je in eerste instantie ziet, is niet de uiteindelijke prijs - er wordt veel extra geld aan het tarief toegevoegd.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht alleen
Kamertip: Make sure to check all the taxes and fees before making your reservation!
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Shelb heeft een beoordeling geschreven okt 2024
1,0 van 5 bollen
BLIJF HIER NIET ZE ZULLEN JE OPLICHTEN MET VALSE AANKLACHTEN.

Ik verbleef hier onlangs en heb de slechtste ervaring gehad met het omgaan met hun “management.” Bij het inchecken bevestigde ik met de receptie dat de amenity fee was al betaald in mijn originele factuur waar het was geschetst als een vergoeding per nacht. Receptie verzekerde me dat het al betaald was. Zodra we uitchecken werd ik in rekening gebracht een extra $ 232. Klantenservice was GRUWELIJK. Mijn e-mail met de vraag om uitleg over de kosten en bevestiging van wanneer de duplicaat amenity fee zou worden terugbetaald, werd ondergesmeerd met een vage "dat is de amenity fee." Verdere reacties duurden dagen.

Toen ik vroeg om een gedetailleerde uitsplitsing van de $ 232 kosten ineens was het niet meer de voorzieningen vergoeding maar we allemaal plotseling verbrand de gootsteen? Ik vroeg om foto's en ze stuurden een van een verbrand papier met een omtrek van een haarborstel en een kleine bruine vlek die er was toen we aankwamen. We hadden geen papier of een verwarmde borstel die die schade zou veroorzaken. Ik vroeg om tijdstempels en bewijs van de kamer en ze reageerden met “huishoudelijke rapporten liegen niet” geen verdere informatie. Hun volstrekte gebrek aan professionaliteit blijkt uit hun e-mail. Lijkt me handig dat mijn “burned sink fee” toevallig hetzelfde bedrag is als de amenity fee die nu op mysterieuze wijze is betaald?

Ik zal rapporteren aan het Better Business Bureau dat al is overspoeld met rapporten en negatieve recensies voor dit hotel.

LUISTER NAAR DE RECENSIES DEZE PLEK ZAL JE OPLICHTEN!

Ik voeg de brandwondenfoto's toe voor het geval ze je ook proberen vast te maken met de nepschade aanklacht.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: september 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
1,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met vrienden
Kamertip: You are better off staying anywhere else. Spare yourself the hassle of dealing with their...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Debbie C heeft een beoordeling geschreven okt 2024
1,0 van 5 bollen
Ik zou hier niet meer verblijven als je me betaalde. Dit is handen - naar beneden de meest walgelijke en oneerlijke hotel dat ik ooit ben tegengekomen.

Het personeel? ONBESCHOFT en volstrekt onprofessioneel. De kamer? Nauwelijks schoon en een verre van wat ze adverteren. Maar het ergste? DE OPLICHTING. Na het uitchecken sloegen ze me met een belachelijke "voorzieningenvergoeding", die ze natuurlijk niet konden verklaren. Toen ik om details vroeg, haalden ze plotseling de meest absurde bewering tevoorschijn – dat ik hun gootsteen had VERBRAND. Ja, verbrand. Alsof ik een soort laswerkplaats run vanuit hun slecht onderhouden kamer.

Laat ik dit duidelijk stellen: dit is een totale SCAM om meer geld uit gasten te persen met flagrante leugens. Dit hotel zal letterlijk schade aan je kamer uitvinden om hun zakken te vullen. Ze rekken dit al DAGEN uit, weigeren hun fout toe te geven, en nu is het duidelijk dat ze niet van plan zijn om het op te lossen.

Blijf ver weg van deze plek, tenzij u wilt omgaan met oneerlijk management, smerige kamers, en regelrechte FRAUDE. Ik zal klachten indienen bij elke instantie voor consumentenbescherming die ik kan vinden. Deze plek verdient je geld, je tijd of je geduld niet.

Ren, loop niet, weg van deze vuilnishoop van een hotel.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: september 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
1,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
John R heeft een beoordeling geschreven sep 2024
Sevres, Frankrijk
1,0 van 5 bollen
Ik reserveerde dit hotel op de website die mijn vliegticket gaf voor € 477 ($ 524 ) voor drie nachten of € 159 ($ 175 ) per nacht. De reservering was niet - restitueerbaar, en bij aankomst was ik verrast om te moeten betalen een $ 234 . 91 ($ 78 . 30 per nacht) toeslag ( 44 . 8 % van de aangekondigde prijs). Ik kon deze verborgen kosten niet zien voordat reserveren (toegegeven de schuld van mijn tussenpersoon die het in de kleine lettertjes opnam nadat ik had betaald) , en het bracht de prijs van de kamer op $ 253 per nacht - veel meer dan de werkelijke waarde.

Dit hotel is een beste op een twee - sterren niveau, hoewel de uiteindelijke kosten was dat van 3 - sterren of hoger accommodatie op het moment. True is er een zeer mooie gemeenschappelijke keuken en met grote koelkasten ter beschikking van de gasten, maar over het algemeen is de plaats vervallen en luidruchtig, in een niet - zo - leuke buurt, en onze kamer was bijna ongemeubileerd met geen kastruimte (slechts een kleine kledingkast). Hun beleid van niet-terugbetaalbaarheid en de extreem hoge willekeurige toeslag zijn een totale rip-off, op de uiterste grens van eerlijkheid, en ik stel voor dat je wegblijft.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: augustus 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
1,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Kim M heeft een vraag gesteld aug 2021
Marina del Rey, Californië8 bijdragen7 nuttige stemmen
Is there a mini fridge in all of the rooms?
MrsDarrough heeft een vraag gesteld mrt 2021
27 bijdragen4 nuttige stemmen
What is your pet policy? I have 3 kennel trained well behaved dogs that travel a lot.
AznWrldTrvlr heeft een vraag gesteld mei 2019
Houston, Texas886 bijdragen79 nuttige stemmen
I read on a third party website than the hotel offers self-service laundry. Is this true and how much would it cost? Thanks!
Antwoord van Keysha T
Chicago, Illinois
Yes, we do offer self-service laundry. It's $2 USD to wash and $2 to dry. We also offer detergent an/or dryer sheets for $2.
rkkelley heeft een vraag gesteld aug 2018
Bloomington, Indiana8 bijdragen9 nuttige stemmen
I plan on booking the Fleetwood for 6 people. Does this room have a mini fridge or other kitchen items?
Antwoord van Justin F
3 bijdragen1 nuttige stem
There is a private refrigerator in the suite. Glassware too. If you needed a kitchen set up, there is one in the basement that can be used. A BIG refrigerator is down there with a full kitchen and large tables to eat at.
Abete_Muc heeft een vraag gesteld jun 2018
München, Duitsland56 bijdragen50 nuttige stemmen
Hi, what is the best way to get to FieldHouse Jones from Chicago O'Hare? Thanks.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Chicago uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 87 - € 207 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
FieldHouse Jones
LOCATIE
Verenigde StatenIllinoisChicagoCentral / Near North Side
AANTAL KAMERS
52
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

THE CHICAGO HOTEL COLLECTION RIVER NORTH (Chicago, IL) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over The Chicago Hotel Collection River North
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van The Chicago Hotel Collection River North?
Attracties in de buurt zijn Headquarters Beercade (0,2 mijl), The Drifter (0,5 mijl) en Clark Street (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van The Chicago Hotel Collection River North?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, vergaderkamers en kamers toegankelijk voor mindervaliden.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij The Chicago Hotel Collection River North?
Populaire kamervoorzieningen zijn kitchenette, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij The Chicago Hotel Collection River North?
Gasten kunnen genieten van gratis welkomstdrankje tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij The Chicago Hotel Collection River North?
Ja, parkeren aan de straat is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van The Chicago Hotel Collection River North?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Prosecco, Union Sushi + Barbeque Bar en The Franklin Room.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij The Chicago Hotel Collection River North?
Ja, wasmogelijkheid (selfservice) en wasmachine worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in The Chicago Hotel Collection River North?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Zijn er historische locaties in de buurt van The Chicago Hotel Collection River North?
Veel reizigers bezoeken Garfield Park Conservatory (6,8 mijl), The Rookery Building (2,2 mijl) en Holy Trinity Orthodox Cathedral (3,8 mijl).
Heeft The Chicago Hotel Collection River North een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op stad.
Is The Chicago Hotel Collection River North toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang, kamers toegankelijk voor mindervaliden en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.
Alle Chicago hotelsHoteldeals voor ChicagoLastminutehotels in ChicagoHotels in de buurt van The Chicago Hotel Collection River North
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's