Ik wil er rekening mee houden dat ik een kleine korting per nacht kreeg en dat ik met nog 12 uur te gaan in mijn verblijf een upgrade kreeg/kreeg. We hadden zoveel problemen. Ik heb van tevoren een e-mail gestuurd naar mevrouw Bastion en mevrouw Gia Erazo over speciale lekkernijen die de kinderen bij aankomst kunnen ontvangen. Bij het inchecken werden we snel begroet door de speelgoedkar. Mijn groep van zeven werd gevraagd om rechts van het bureau te 'parkeren' in een kleine gang tussen het bureau en de conciërgebalie. Mijn kleinzoon, die autistisch is, werd getriggerd en raakte in een meltdown toen de oudere vrouwelijke conciërge streng tegen mijn groep zei dat ze uit de weg moest gaan en haar een pad moest geven. Mijn kleinzoon begon te huilen en zijn moeder te slaan, waardoor mijn dochter in tranen uitbarstte. De conciërgedame kon het niets schelen. Ik was klaar met inchecken, liet mijn groep voor me gaan, bleef achter en sprak onmiddellijk de dame aan. Ik was vastberaden en gedetailleerd hoe ze een kind met een handicap verkeerd behandelde en mijn ontevredenheid over haar houding in het algemeen. Ze verontschuldigde zich en ik ging weg. De onderstaande foto's laten zien wat ik tegenkwam in mijn kamer, in een Ritz Carlton Hotel, dat ik onmiddellijk belde en vroeg om schoonmaak. Ik heb niet gevraagd om een verandering van kamer of iets anders dan het schoonmaken ervan. 2 - 3 uur later, bij mijn terugkeer, was er iemand in mijn kamer geweest en had het toiletpapier in een driehoek gevouwen. Er werd verder niets gedaan of schoongemaakt. Ik ging naar beneden en sprak met Agnes die zich verontschuldigde en zei dat ze me naar een grotere kamer kon verhuizen met 2 bedden en een slaapbank. Ik was heel duidelijk en vastberaden dat de kamer of upgrade me niets kon schelen, zolang ik maar twee echte bedden had en geen slaapbank. Ze bevestigde het en we verhuisden beide kamers, met kinderen en bagage, naar 2 nieuwe kamers naast elkaar. Toen we boven kwamen, waren er geen 2 bedden, slechts 1 bed en een slaapbank. De kinderen huilen, iedereen is gefrustreerd en boos. Ik ga weer naar beneden en praat met Agnes, die vervolgens ontkent dat ze ooit heeft gezegd dat er twee echte bedden in de kamer waren. Dit maakte me opnieuw van streek omdat ik glashelder was dat niemand op een slaapbank zou willen slapen. Mijn dochter voegde zich toen bij me en probeerde de situatie te verspreiden, toen we allebei zeiden dat we gewoon in de oorspronkelijke kamers naast elkaar zouden blijven en alsjeblieft de schoonmaak van de badkamer zouden laten doen, zodat we die konden gebruiken. Agnes vertelde me dat ze het zou vragen, maar niet kon beloven. Dit maakte me boos en ik zei: "Oké, ik maak de kamer van $ 850 per nacht wel zelf schoon". Agnes stond erop dat ik naar een andere kamer zou verhuizen en me zou afscheiden van mijn gezelschap, wat ik deed. Agnes stuurde een bord met 1 koekje en 1 melk voor 3 kinderen. Dat was leuk om uit te leggen waarom 3 kinderen 1 melk en 1 koekje moesten delen. We hebben tijdens het hele verblijf nooit een turndownservice ontvangen. We hebben de snoepkar in beide kamers ontvangen. Ik heb herhaaldelijk om de kindertenten gevraagd, waarbij ik een e-mailbewijs heb ingediend dat dit van tevoren was geregeld. De 2e dag werd er in de ene kamer een tent opgezet, waardoor de 3-jarige in de andere kamer overstuur raakte. Ik belde en vroeg minstens zes keer om een andere tent, zo niet meer. Mijn man heeft zaterdag ingecheckt en met je gesproken. Je hebt onze kamer genadig geüpgraded, dank je, maar het veroorzaakte wel problemen met de rest van mijn gezelschap, die diep beledigd was dat ze niet met ons meegingen. Om 13.00 uur werd in de nieuwe kamer een tent opgezet en om 14.00 uur afgebroken. Mijn kleindochter van 3 was radeloos. Ik heb nog 2 keer gebeld met de vraag om het terug te zetten. Om welke reden dan ook werd er verkeerd gecommuniceerd dat we een grotere tent wilden, terwijl mijn man er in feite alleen maar op wees dat de tent in de andere kamer groter was en dat we die konden krijgen als er een grotere beschikbaar was. Pas tegen 20.00 uur werd de tent teruggebracht. Ons werd tegen mijn Agnes verteld dat beide kamers een drank- en etentegoed van $ 100 hadden, wat we nooit hebben gekregen. We bestelden roomservice voor de kinderen. Ze werden er allemaal ziek van en maakten een einde aan onze American Girl/Lego-reis voor kinderen. We waren de hele nacht wakker met kinderen die moesten overgeven en diarree hadden. Zondagochtend waren we er allemaal net overheen en vertrokken vóór 08.30 uur. Ik verwachtte gewoon zoveel meer van een Ritz Carlton. Ik zal hier niet weer verblijven en raad het niet aan om hier te verblijven, er zijn zoveel andere opties in Chicago.…
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.