Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

The Ritz-Carlton, Chicago

avatar-imageavatar-imageavatar-image
Reiziger (435)
Kamer en suite (326)
Dineren (34)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Pakketaanbiedingen
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.

Over

Nr. 50 van de 305 hotels in Chicago
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

The Ritz-Carlton, Chicago is een fantastische keuze voor reizigers in Chicago. Het biedt een luxe omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Chicago Ritz ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Chicago, zoals Chicago Riverwalk (2,3 km) en Buckingham Fountain (2,4 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.

De kamers bevatten een flatscreen-tv en airconditioning, en je kunt gebruikmaken van gratis internet om gemakkelijk tot rust te komen. Chicago Four Seasons biedt conciërge en roomservice aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van Ritz Chicago gebruikmaken van een zwembad en ontbijt die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van een parkeerplaats.

Reizigers die van tapas houden, zijn bij Girl & The Goat, The Purple Pig of Grand Lux Cafe aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een Chinees restaurant gaan, zoals Duck Duck Goat, Shanghai Terrace of Niu B.

Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire parken zoals Millennium Park, Lincoln Park en Maggie Daley Park.

Veel plezier in Chicago!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsverhuur
Oppas
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Betaald privéparkeren in de buurt
Wifi
Betaalde wifi
Yogalessen
Fitnesslessen
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Kindermaaltijden
Wijn/champagne
Dakterras met bar
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Bodywrap
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetenbad
Manicure
Massage
Pedicure
Stoomcabine
Harsservice
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Toegang tot Executive-lounge
Rookvrij hotel
Butlerservice
Portier
Paraplu
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Badjassen
Airconditioning
Bureau
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Slaapbank
Inloopdouche
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Sofa
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Kledingkast
Flessenwater
Strijkijzer
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Films on demand
Radio
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Uitzicht op bezienswaardigheid
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op stad
Luxe
Gesproken talen
Spaans
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Pakketaanbiedingen
914beoordelingen12vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 695
  • 116
  • 49
  • 28
  • 26
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
avatar-image
Stella G heeft een beoordeling geschreven nov 2023
7 bijdragen2 nuttige stemmen
Ik wil er rekening mee houden dat ik een kleine korting per nacht kreeg en dat ik met nog 12 uur te gaan in mijn verblijf een upgrade kreeg/kreeg. We hadden zoveel problemen. Ik heb van tevoren een e-mail gestuurd naar mevrouw Bastion en mevrouw Gia Erazo over speciale lekkernijen die de kinderen bij aankomst kunnen ontvangen. Bij het inchecken werden we snel begroet door de speelgoedkar. Mijn groep van zeven werd gevraagd om rechts van het bureau te 'parkeren' in een kleine gang tussen het bureau en de conciërgebalie. Mijn kleinzoon, die autistisch is, werd getriggerd en raakte in een meltdown toen de oudere vrouwelijke conciërge streng tegen mijn groep zei dat ze uit de weg moest gaan en haar een pad moest geven. Mijn kleinzoon begon te huilen en zijn moeder te slaan, waardoor mijn dochter in tranen uitbarstte. De conciërgedame kon het niets schelen. Ik was klaar met inchecken, liet mijn groep voor me gaan, bleef achter en sprak onmiddellijk de dame aan. Ik was vastberaden en gedetailleerd hoe ze een kind met een handicap verkeerd behandelde en mijn ontevredenheid over haar houding in het algemeen. Ze verontschuldigde zich en ik ging weg. De onderstaande foto's laten zien wat ik tegenkwam in mijn kamer, in een Ritz Carlton Hotel, dat ik onmiddellijk belde en vroeg om schoonmaak. Ik heb niet gevraagd om een verandering van kamer of iets anders dan het schoonmaken ervan. 2 - 3 uur later, bij mijn terugkeer, was er iemand in mijn kamer geweest en had het toiletpapier in een driehoek gevouwen. Er werd verder niets gedaan of schoongemaakt. Ik ging naar beneden en sprak met Agnes die zich verontschuldigde en zei dat ze me naar een grotere kamer kon verhuizen met 2 bedden en een slaapbank. Ik was heel duidelijk en vastberaden dat de kamer of upgrade me niets kon schelen, zolang ik maar twee echte bedden had en geen slaapbank. Ze bevestigde het en we verhuisden beide kamers, met kinderen en bagage, naar 2 nieuwe kamers naast elkaar. Toen we boven kwamen, waren er geen 2 bedden, slechts 1 bed en een slaapbank. De kinderen huilen, iedereen is gefrustreerd en boos. Ik ga weer naar beneden en praat met Agnes, die vervolgens ontkent dat ze ooit heeft gezegd dat er twee echte bedden in de kamer waren. Dit maakte me opnieuw van streek omdat ik glashelder was dat niemand op een slaapbank zou willen slapen. Mijn dochter voegde zich toen bij me en probeerde de situatie te verspreiden, toen we allebei zeiden dat we gewoon in de oorspronkelijke kamers naast elkaar zouden blijven en alsjeblieft de schoonmaak van de badkamer zouden laten doen, zodat we die konden gebruiken. Agnes vertelde me dat ze het zou vragen, maar niet kon beloven. Dit maakte me boos en ik zei: "Oké, ik maak de kamer van $ 850 per nacht wel zelf schoon". Agnes stond erop dat ik naar een andere kamer zou verhuizen en me zou afscheiden van mijn gezelschap, wat ik deed. Agnes stuurde een bord met 1 koekje en 1 melk voor 3 kinderen. Dat was leuk om uit te leggen waarom 3 kinderen 1 melk en 1 koekje moesten delen. We hebben tijdens het hele verblijf nooit een turndownservice ontvangen. We hebben de snoepkar in beide kamers ontvangen. Ik heb herhaaldelijk om de kindertenten gevraagd, waarbij ik een e-mailbewijs heb ingediend dat dit van tevoren was geregeld. De 2e dag werd er in de ene kamer een tent opgezet, waardoor de 3-jarige in de andere kamer overstuur raakte. Ik belde en vroeg minstens zes keer om een andere tent, zo niet meer. Mijn man heeft zaterdag ingecheckt en met je gesproken. Je hebt onze kamer genadig geüpgraded, dank je, maar het veroorzaakte wel problemen met de rest van mijn gezelschap, die diep beledigd was dat ze niet met ons meegingen. Om 13.00 uur werd in de nieuwe kamer een tent opgezet en om 14.00 uur afgebroken. Mijn kleindochter van 3 was radeloos. Ik heb nog 2 keer gebeld met de vraag om het terug te zetten. Om welke reden dan ook werd er verkeerd gecommuniceerd dat we een grotere tent wilden, terwijl mijn man er in feite alleen maar op wees dat de tent in de andere kamer groter was en dat we die konden krijgen als er een grotere beschikbaar was. Pas tegen 20.00 uur werd de tent teruggebracht. Ons werd tegen mijn Agnes verteld dat beide kamers een drank- en etentegoed van $ 100 hadden, wat we nooit hebben gekregen. We bestelden roomservice voor de kinderen. Ze werden er allemaal ziek van en maakten een einde aan onze American Girl/Lego-reis voor kinderen. We waren de hele nacht wakker met kinderen die moesten overgeven en diarree hadden. Zondagochtend waren we er allemaal net overheen en vertrokken vóór 08.30 uur. Ik verwachtte gewoon zoveel meer van een Ritz Carlton. Ik zal hier niet weer verblijven en raad het niet aan om hier te verblijven, er zijn zoveel andere opties in Chicago.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Jacob K heeft een beoordeling geschreven okt 2023
1 bijdrage
Mijn vrouw en ik verbleven hier voor ons 1 straatjubileum begin oktober. Dit hotel is een voorbeeld van luxe in service. Ik had tijdens ons verblijf met Gia gecommuniceerd over mijn verzoeken en ze had elk detail goed. Ik kon niet om een betere service en aandacht voor detail gevraagd hebben tijdens ons verblijf. Alles, van de bar tot dineren op de kamer, maakte deze reis tot een reis die we ons de rest van ons leven zullen herinneren.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2023Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Jim2344 heeft een beoordeling geschreven okt 2023
Atlanta, Georgia354 bijdragen244 nuttige stemmen
Dit is een van de beste Ritz Carlton-hotels waar ik in heb verbleven! Als Marriott Bonvoy Ambassador-lid kregen we zonder enig probleem een upgrade naar een suite. De dingen die ons opvielen in dit hotel zijn als volgt: Eerst en vooral was iedereen die daar werkte waarmee we in contact kwamen erg vriendelijk en ze waren altijd bereid om hun best te doen om het ons naar de zin te maken. Van de portier, tot de receptie, tot het personeel in het café, de bar en Torali, het hoofdrestaurant - iedereen stond bovenaan! Ten tweede was het eten in Torali en 's avonds laat in de bar allemaal erg goed! Ten slotte was de kamer erg leuk. Het was elegant maar zeer strak gevoerd. Ook was de waterdruk geweldig en het bed was super comfortabel!
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2023Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Colleen F heeft een beoordeling geschreven aug 2023
3 bijdragen
Ten eerste: het hotel is prachtig. De lobby en de aangrenzende lounge/bar op het dak zijn prachtig en bieden een prachtig uitzicht op de oever van het meer van Chicago. De kamer met kingsize bed was comfortabel, redelijk ruim, en nogmaals - die uitzichten! Maar mijn bezoek had een paar hobbels die de score naar beneden halen: 1. Het was bijna onmogelijk om de receptie of de conciërge te bereiken. Elke keer moest ik meerdere keren bellen. De telefoon ging over totdat de verbinding werd verbroken. Ik heb nooit contact opgenomen met de conciërge. Ik weet zeker dat ze te weinig personeel hadden, maar het was super frustrerend om niet op zijn minst een geautomatiseerd antwoord te hebben. 2. Vreemd genoeg werd er op de laatste avond van mijn verblijf een kinderbedje in mijn kamer geplaatst. Het kinderbedje was niet aangevraagd en nam behoorlijk wat ruimte in beslag. Dit leidt terug naar het eerste probleem: de receptie zover krijgen dat ze de telefoon opneemt. Het duurde minstens een half uur voordat ik iemand aan de telefoon kreeg. 3. Hoewel de badkamer visueel aantrekkelijk was, waren er een paar praktische problemen. De vloerloper in de badkamer vormde een groot struikelgevaar, omdat deze de neiging had om over de tegel te glijden en omhoog te klappen. Er waren geen handdoekbeugels in de (ruime) douches of eigenlijk ergens waar je een washandje of je eigen toiletartikelen kon plaatsen. Er staat nog een slipgevaar op de loer! Nogmaals, het hotel is prachtig, de locatie kan niet worden overtroffen en de service (zodra ze reageerden) was uitstekend, maar er waren genoeg eigenaardigheden om te voorkomen dat het een 5-sterrenervaring werd.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamers
Locatie
Service
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Jen W heeft een beoordeling geschreven aug 2023
2 bijdragen
We verbleven in het geweldige Ritz voor een bruiloft! Vanaf het moment dat we de garage binnenreden tot het moment dat we vertrokken, was onze ervaring ongelooflijk! Alex was zo vriendelijk en professioneel! Hij bracht onze bagage naar onze kamer en pakte het op en zette het in onze auto toen we weggingen. Iedereen was zo vriendelijk en we konden niet om een beter verblijf gevraagd hebben! De kamers waren mooi, prachtige lobby en prachtige trouwlocatie! Bedankt!
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2023Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Chicago uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 365 - € 533 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
the ritz-carlton chicago (a four seasons hotel) hotel chicago, the ritz-carlton chicago (a 4 seasons hotel), four seasons chicago hotel, ritz chicago, ritz-carlton chicago, chicago ritz-carlton, chicago four seasons
VOORHEEN BEKEND ALS
The Ritz-Carlton Chicago (A Four Seasons Hotel)
LOCATIE
Verenigde StatenIllinoisChicagoCentral / Streeterville / Near North Side
AANTAL KAMERS
434
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

THE RITZ-CARLTON, CHICAGO (Chicago, IL) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over The Ritz-Carlton, Chicago
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van The Ritz-Carlton, Chicago?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit dakterras met bar, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij The Ritz-Carlton, Chicago?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en bureau.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij The Ritz-Carlton, Chicago?
Gasten kunnen genieten van dakterras met bar, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij The Ritz-Carlton, Chicago?
Ja, betaald privéparkeren in de buurt, betaald openbaar parkeren in de buurt en valetparking zijn beschikbaar voor gasten.
Zijn er sportvoorzieningen bij The Ritz-Carlton, Chicago?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij The Ritz-Carlton, Chicago?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in The Ritz-Carlton, Chicago?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt The Ritz-Carlton, Chicago zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Heeft The Ritz-Carlton, Chicago een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op haven.
Is The Ritz-Carlton, Chicago toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang, kamers toegankelijk voor mindervaliden en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.