Welkom bij Aloft Orlando Downtown! Je ‘tweede thuis’ in Orlando. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
Aloft Orlando Downtown ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Orlando zoals Church Street Station (0,4 km) en City Arts Factory (0,5 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.
Aloft Orlando Downtown biedt 24 uursreceptie, roomservice en conciërge aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Als je met de auto naar Aloft Orlando Downtown gaat, is betaald privéparkeren bij gelegenheid beschikbaar.
Als je graag naar een Italiaans restaurant gaat, ligt Aloft Orlando Downtown in de buurt van Flamingos Coffee Shop, Brick & Fire en Gitto's Pizza Pasta & Pub.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Lake Eola Park (1,1 km) is een leuke aanrader en ligt op loopafstand van Aloft Orlando Downtown.
Bij Aloft Orlando Downtown geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Orlando aan je voeten.
Bij aankomst werd ons verteld dat er enkel met valet parking geparkeerd kon worden. Belachelijk als je kijkt hoeveel parkeergarages er in een straal van 300 meter zich bevinden. De garages zijn volgens de medewerkers erg shady en zijn dus niet te vertrouwen. Uiteraard een mooie zin als je zelf wilt verdienen aan je klanten. Kamer is op zich prima maar zo'n ervaring bij binnenkomst creëert enkel een teleurstelling voor de rest. Erg jammer het had potentie!
we waren in Orlando toen het virus toesloeg en alles werd stilgelegd. zelfs de sportschool, wat behoorlijk frustrerend is het hotel zelf, het heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding. goede locatie in het centrum van Orlando. We vonden dat elke persoon bij de receptie buitengewoon vriendelijk en behulpzaam is. onze warme groet aan Elizabeth. geweldig check-in proces bedankt voor hoek en ruime kamer-upgrade trouwens. best handig voor Oefening binnen als alles werd afgesloten. Nou, ik hoop snel weer terug te komen
Laat ik beginnen met te zeggen dat mijn man en ik van ALoft hotels houden, zo erg dat we genoeg punten hadden om in Orlando ALoft te verblijven met mijn dochter die vanuit LA vloog om een show te doen. Dit was mijn 1 straatervaring bij ALoft Orlando en ik was zo opgewonden om mijn dochter te zien, naar haar hotel te gaan en bij ALOTS te verblijven die altijd geweldig zijn geweest. Mijn dochter is een professionele performer in NY en LA. Ik reed vanuit Sarasota binnen. Ik arriveerde om 16.30 uur, ondertussen was mijn dochter ingevlogen, een auto gekocht en naar de sportschool gegaan om om 17.00 uur in het hotel aan te komen, zodat ze kon eten en zich kon voorbereiden op haar 18.45 uur beltijd voor haar show. Nadat ik had ingecheckt, overhandigde het meisje aan de voorkant me een papieren zak met 2 waters, natte doekjes en een flesje handdesinfecterend. Ik kreeg te horen dat ze geen water in het gebouw hadden en ik zag een waterslang van een van de buitendeuren naar de bar. Ik legde hun uit dat mijn dochter onderweg was en moest douchen en zich klaarmaken voor haar show, ik moest me ook klaarmaken. Het antwoord van het meisje bij de receptie was: "Nou, ik kan zelfs MIJN handen niet wassen! Er is niets dat ik kan doen." Ik vroeg om de manager te spreken. Een blonde vrouw met kort haar kwam naar buiten en rolde met tegenzin haar ogen (om dit weer te zeggen) en legde haar elleboog op het bureau om zichzelf rechtop te zetten en zei: "Ik heb vanmorgen een andere vrouw gehad die dezelfde problemen had . "(Wat?!? Sorry, u moet" omgaan "met vrouwen die betalen voor een hotelverblijf met water. En haar antwoord vertelde me dat ze dit al wisten sinds de ochtend en het was nu 16.30 uur.) Ze ging verder: "Er zijn geen andere hotels in de buurt met vacature. Je hebt 2 opties. Je kunt je eigen hotelonderzoek doen, vertrekken en wij brengen geen kosten in rekening voor je verblijf of we kunnen je een emmer water geven. "Ik was geschokt door het gebrek aan zorg of bezorgdheid. Ze liep toen gewoon weg zonder zich te verontschuldigen voor het ongemak of een verklaring waarom ik niet eerder was gecontacteerd. Het was te laat om een nieuw hotel te krijgen, mijn dochter was onderweg naar het hotel. Als ze het ons hadden laten weten, had mijn dochter in ieder geval in de sportschool kunnen douchen. We hadden geen andere keuze dan de koude emmer water te nemen om te baden en het toilet door te spoelen. Ik had zoveel spanningshoofdpijn over deze situatie, dat ik de show niet eens heb gehaald. Het water werd een uur nadat ik te horen kreeg dat het zou aangaan om 20.30 uur hersteld. Ik kreeg te horen dat ik een drankbon zou krijgen, maar dat kwam nooit opdagen. Ook was de enige lift die werkte de lift van het personeel, dus moesten we de lift meestal met waskarren delen, normaal geen probleem, maar gewoon bovenop het water, het was geen prettige ervaring. Mijn man belde nadat we terugkwamen en kreeg 5, 000 punten, wat niets is. Hij kreeg ook te horen dat ze hem een e-mail stuurden over water dat uit was, dat deden ze niet. Hij vroeg om de manager te spreken, ze was niet beschikbaar en kreeg te horen dat ze contact met hem zou opnemen. Het is alweer een week geleden en we hebben niets van haar gehoord. Ik denk dat het tijd is om contact op te nemen met het bedrijfsleven, misschien met de BBB. Hoe kunt u mensen de volle prijs vragen om in een hotel te verblijven waar u niet kunt douchen, het toilet doorspoelen of water gebruiken? Ze hadden het juiste moeten doen en mensen hun geld terug moeten hebben gegeven of op zijn minst voldoende punten moeten hebben bijgeschreven om een nacht bij een ander te blijven. BLIJF HIER NIET! Vreselijke ervaring!…
Ik was onlangs in de stad voor zaken en vond dit Aloft op een prachtige locatie in het hart van de binnenstad. De locatie werkte heel goed voor mij en ik vond het niet te lawaaierig. Dat gezegd hebbende, de kamers zijn gewoon een beetje ongemakkelijk. Het is een zeer modern ontwerp. Het was echter een redelijk verblijf.
De ingang aan de zijkant zonder duidelijke bewegwijzering 's nachts is erg vervelend. Ik parkeerde voor de deur en moest vragen wat ik moest doen om te parkeren. De receptioniste wilde daar natuurlijk niet werken omdat ze nul welkom en zeer sombere antwoorden gaven op basisdingen die ik moest vragen, zoals waar de lift is, dus ik kon zelfs mijn kamer vinden. Uiteindelijk gebruikte ik de trap omdat de ene lift niet leek te bewegen. Ik moest langs een propaantank en verschillende tafels in het trappenhuis lopen die allemaal flagrante schendingen van de brandcode zijn. De lobby, trappen, hal op de tweede verdieping en mijn kamer waren allemaal versleten en nogal vies. Ik begrijp dat je een gebouw niet om het jaar kunt renoveren, maar je kunt het dagelijks schoonmaken, wat natuurlijk niet gebeurde, omdat ik twee nachten bleef en meerdere keren hetzelfde strooisel op de vloeren zag. Mijn kamer was vrij groot en had mooie meubels. Het nadeel was dat het zo diep in de nacht op de straat uitkeek en heel vroeg in de ochtend hoorde ik luide auto's en vrachtwagens, dus ik had heel weinig slaap. De lift was kapot, wat erg onhandig was. Ik werd van tevoren op de hoogte gesteld via e-mail, maar dat vertelt me gewoon dat het management zich niet hard genoeg op de oplossing concentreerde, omdat het niet zo lang zou duren.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding