Welkom bij Residence Inn by Marriott Los Angeles L.A. LIVE! Je ‘tweede thuis’ in Los Angeles. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
Voor bezoekers aan Los Angeles, die tijdens hun verblijf populaire bezienswaardigheden willen bekijken: Residence Inn by Marriott Los Angeles L.A. LIVE ligt op een steenworp afstand van Bradbury Building (1,7 km) en Cathedral of Our Lady of the Angels (2,2 km).
Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een kitchenette en je kunt bij Residence Inn by Marriott Los Angeles L.A. LIVE eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Er is voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.
Ga tijdens je bezoek naar een van de Chinese restaurants, waaronder Yang Chow, WP24 en Phoenix Inn Chinese Cuisine. Ze liggen allemaal in de buurt van Residence Inn by Marriott Los Angeles L.A. LIVE.
Als je Los Angeles wilt verkennen, is een populaire waterval, zoals Trail Canyon Falls Trail, misschien iets voor jou.
Bij Residence Inn by Marriott Los Angeles L.A. LIVE geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Los Angeles aan je voeten.
Mooi hotel met mooie kamer. Kamer is voorzien van mooie badkamer, kitchenette, zithoek en prima bedden. Alles modern, fris en zeer schoon. Het hotel biedt verder heel veel; mooi zwembad, fitnessruimte, wifi, een goed ontbijt, valetparking, en nog veel meer. De ligging is ideaal. Als ik 1 minpuntje moet noemen is dat het kunstof bestek en borden bij het ontbijt. Dit is niet elke dag het geval, misschien alleen in het weekend?
Fatsoenlijk hotel op een centrale locatie. Ontbijt was gemiddeld voor deze prijs. De kamer was schoon en ik heb goed geslapen. De omgeving is niet geweldig. Het ligt in de buurt van twee metrostations. U kunt naar een Ralphs-supermarkt lopen. Ik verbleef op de bovenste verdieping, maar de uitzichten zijn niets bijzonders. Ik zou hier weer verblijven. Het was onder het gemiddelde voor een Residence Inn, die meestal mooiere hotels zijn.
Gunstig gelegen in het centrum van LA, naast de L.A. Live. Geweldig voor het kijken naar NBA/NHL-games en shows in Microsoft-theater. Fatsoenlijk hotel en ruime kamer met volledige keuken. Alleen valetparkeren vanwege de locatie en beperkte plaatsen. Er is geen formeel restaurant, maar er is barmaaltijden beschikbaar.
Ik heb genoten van alles over mijn verblijf hier totdat ik uitcheckte. Bij het ophalen van mijn auto van valet parking kreeg ik te horen dat er in mijn auto was ingebroken. Als de ondergrondse parkeergarage vol is, worden auto's in het algemeen op een onbeveiligde parkeerplaats geparkeerd, buiten het terrein, zonder beveiliging. Valetparking wordt beheerd door een derde partij genaamd Towne Park. Towne Park aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor de inbraak en zal niet betalen om mijn kapotte ruit te vervangen. Zo teleurstellend.
We kwamen aan voor onze check-in rond 12: 30 uur, moe en klaar om naar bed te gaan, alleen om te horen dat we een e-mail zouden hebben ontvangen met de mededeling dat de watervoorziening voor het hele hotel zou worden afgesloten tot 05:00 uur. Nadruk op "zou moeten" omdat we de e-mail nooit hebben ontvangen. We wilden duidelijk niet in deze omstandigheden blijven, want na een lange dag reizen zouden we normale dingen moeten doen, zoals onze tanden poetsen, douchen en naar het toilet gaan. De drie medewerkers waarmee we contact hebben gehad tijdens deze ontmoeting waren aardig en behulpzaam, en het is geenszins hun schuld dat we de e-mail niet hebben ontvangen. De medewerkers bestonden uit de meneer bij valet, meneer van (denk ik) Loss Prevention en Albert van de receptie. Albert heeft veel taken voor ons gedaan, waaronder het bellen van ons nieuwe hotel om te zien of we om 1 uur 's nachts kunnen inchecken (omdat het nu technisch 4 november is en inchecken 's middags zou zijn). Hij liet ons weten dat ze overboekt waren voor de nacht van de 3e, en annuleerde onze reservering en belde toen ons ANDERE nieuwe hotel om ervoor te zorgen dat we konden inchecken voordat ik die reservering definitief maakte. Dit kostte nogal wat tijd, Albert deed dit alles en nog veel meer terwijl hij zijn kalmte en professionele woorden van Marriott behield. Had ik al gezegd dat terwijl Albert me aan het helpen was, hij een telefoontje kreeg van iemand die ontevreden was in hun hotelkamer dat hij OOK de e-mail niet had ontvangen? Er is duidelijk een fout gemaakt bij het verzenden van die e-mail. Er waren ook andere problemen die we tegenkwamen, maar de medewerkers waren er altijd om ons te helpen. Ik waardeer vooral Albert, omdat hij zoveel taken had om te jongleren en problemen op te lossen die niet zijn schuld waren. De enige reden waarom ik zelfs maar twee sterren achterlaat, is omdat de medewerker geweldig was, niet het hotel.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding