Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sensatori Resort Punta Cana

Opslaan
Uvero Alto, Punta Cana Dominicaanse Republiek
59 personen bekijken dit hotel
Bookit.com
425 US$
Aanbieding bekijken
Expedia.com
425 US$
406 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 19 US$
Gratis annuleren tot 26/01/20
Hotels.com
425 US$
406 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 19 US$
Gratis annuleren tot 26/01/20
TripAdvisor406 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (3948)
360
Panorama’s (11)
Dineren (398)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice Winnaar 2019
Certificaat van uitmuntendheid
Eco-leaders Niveau Zilver
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Tennisbaan
Oppas
Parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Internet
Zwembad-/strandlakens
Overloopzwembad
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Privézwembad
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Aerobics
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Tafeltennis
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Hoofdmassage
Massage
Beautysalon
24 uur per dag beveiliging
Conciërge
Wisselkantoor
Winkels
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
Butlerservice
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Veilig
Vipkamervoorzieningen
Laptopkluis
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Uitzicht op zee
2.793beoordelingen1.758vragen en antwoorden3kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.949
  • 487
  • 217
  • 78
  • 63
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Het was super. Goed eten, goede service en een prachtige locatie. Barman Sinencio is altijd vrolijk en behulpzaam, altijd een grapje en een gesprekje. We komen zeker terug! Prachtige grote kamers en het zwembad is geweldig.
Meer lezen
Antwoord van KarismaHotels, Director de Relaciones con Clientes bij Sensatori Resort Punta Cana
Gereageerd op 2 okt. 2019
Dear jantienb2014, We are all delighted that you enjoyed your visit so much. We do try hard to make our guests feel at home and well taken care of, so it is gratifying to know how much our guests enjoy themselves. We hope to be able to welcome you back very soon. Sincerely, Sensatori team.
Meer lezen
We zijn op aanraden van het reisbureau hier voor de Adults only terecht gekomen. Sensatori is een stukje hotel in het Nickelodeon hotel. Welkom in de kidsclub dus!!! Heb je interesse in een hotel volledig voorzien voor je kids? Ga hier naartoe en lees deze beoordeling niet verder. Voor Adult only concept voel ik me gewoon opgelicht!!!! Adults only betekent dat je ’s morgens in de Lighthouse apart kan ontbijten. Voor diner is in het buffetrestaurant een kleine plaats voorzien maar kom je daar met kinderen naartoe is er niemand van het personeel die hierover een opmerking geeft. De restaurants zijn gelegen op een gezellig plein waar er muziek gespeeld wordt en de kidsclub gewoon heel de avond doorgaat. Bij aankomst gelijk naar onze butler gegaan. Die regelt de reserveringen voor de restaurants m.u.v. de Lighthouse daar moet je dan weer voor bij de conciërge zijn. Gaat ze niet even bellen voor jou maar mag je zelf achteraangaan. Na 2 dagen niets gehoord te hebben toch eens gaan informeren en er was niets gereserveerd. Ze zijn opdringerig in het aanpraten van dingen die je niet wil. Wat je wel wil is niet mogelijk. Conclusie! Is dit de service voor een 5* hotel. Handdoekjes leggen is ook van de partij en er staan veel te weinig parasols op het strand. Wil je een Gazebo moet je deze reserveren. In de rij voor een proper handje enz…. Kortom een hoop geregel in je vakantie. De meeste restaurants zijn binnen gelegenheden. De Italiaan scoort voor ons erg ondermaats en rumoerig. Burgers is goed en het buffet restaurant heeft alle dagen een uitgebreid lekker gamma. Diner in de Lighthouse was ook in orde. Dan was er de bbq op het strand. Leuk idee. Grote ronde tafels worden geplaats en zelfs een podium voor de show. Bij aankomst bleek het één grote chaos te zijn. We waren rond 8h daar. Was het nu een bbq of de grote Nickelodeon kidsclub show die bezig was. We hebben dan toch even geprobeerd aan te schuiven maar hoorde ook al vertellen dat de bbq ondermaats was. Vlees niet gaar omdat het te veel mensen moet dienen in korte tijd. We hebben een kijkje genomen aan de bbq en zijn uiteindelijk weg gegaan. De spa is een aanrader. Even onder begeleiding een rondleiding en dan… een heerlijke massage. Ondanks de melding die we deden is er niets gedaan aan de tv waar we geen beeld op kregen en is de lamp in de badkamer ook niet hersteld. Wil je een ontspannen vakantie met 2? Kies een andere optie!!! @management: haal de Sensatori eruit en noem het Nickelodeon. Zo misleid je geen koppels en hebben jullie een prima familiehotel.
Meer lezen
Antwoord van KarismaHotelsResorts, General Manager bij Sensatori Resort Punta Cana
Gereageerd op 9 apr. 2018
Dear Erik W On behalf of the management team and our staff at Sensatori Resort Punta Cana I appreciate the time taken to write about your recent experience. It is with great regret to hear about the inconsistencies with the level of service you encountered. Typically we are known to provide our guests with exceptional stays from the moment our guests arrive to the time they leave. It is so disappointing knowing you had challenges during your stay and this ultimately affected your overal experience with us . Please rest assured we have addressed your experiences with the corresponding department heads for their internal review and we would like to continue our communication with you , please do not hesitate to contact us customerservices@karismamexico.com In the future, we hope to have an opportunity to host you for a stay that truly exceeds your expectations. Warmest regards, Oscar Lora General Manager Sensatori Resort Punta Cana by Karisma
Meer lezen
Geweldig resort. Prachtig opgezet, mooie moderne kamers, en erg schoon overal. Heerlijk eten voor iedereen wat wils op het menu. Het reserveren van de restaurants vond ik zelf geen dillema, maar ik spreek dan ook Spaans en was in mum van tijd gefikst. Redelijke Chardonay, Gin tonic cocktails in overvloed etc. Vriendelijk en zeer attent personeel. Luis Solanyi van het strand verwende ons de hele dag met Bq hapjes, watertjes of coctailtjes. Klein minpuntje, er mag wat meer animatie zijn voor de volwassenen, de scheiding tussen het kinder gedeelte en de adults is miniem. ook in de adult sector waren kinderen te vinden. Wij hebben een TOP vakantie gehad. En hadden nog geen zin om naar huis te gaan.....Till next Time!
Meer lezen
Antwoord van KarismaHotelsResorts, Director de Relaciones con Clientes bij Sensatori Resort Punta Cana
Gereageerd op 21 mrt. 2018
Hi, Marjoleine J! Thank you very much for taking the time to provide us with your honest feedback concerning your most recent stay with us. It is always great to know regarding the good time our so valued guests are having while with us. It is very great for our team to learn, how fantastic your holidays were, since this really encourage us to keep doing and providing a great service for our guests. We are already prepared to welcome you back to our beautiful resort!! Sincerely yours, Sensatori Resort Punta Cana´s team.
Meer lezen
+1
Sensatori is een mooi nieuw resort. Wij zijn hier nu halverwege onze vakantie en het valt zeker niet tegen. Alle medewerkers zijn super vriendelijk en behulpzaam. Pablo op het strand is de hele dag bezig om je dag top te laten zijn. De restaurants zijn prima, Verdello heerlijk Italiaans, Wokwok Asian cuisine, mooie gerechten. Jammer dat alleen alles te snel wordt geserveerd, binnen een uur sta je weer buiten. Het systeem van reserveren voor restaurants is stressvol, alles zit vol en je moet dagen vooraf al iets reserveren. Wij hebben een Premium room maar daar merk je niet een extra service. Ook voor een cabana op het strand is het reserveren en veelal al vol. Wij hadden een mooie swim off kamer verwacht maar premium is ook op de 3e etage met zicht op de buren. Niet echt een mooi uitzicht. Het resort zit direct aan Nickolodeon dus veel kinderen, voor ons geen probleem. Wel is adult only dan soms een vreemde combinatie.
Meer lezen
Antwoord van KarismaHotelsResorts, General Manager bij Sensatori Resort Punta Cana
Gereageerd op 13 mrt. 2018
Dear Rene H Thank you for your recent review , sharing your experiences of you most recent visit to Sensatori Resort Punta Cana Our mission is to make every stay as close to perfection ensuring our guest with the most relaxing experience and we are very sorry if you fell short during your stay with us. your comments and feedback will help us to perfect the quality of our service and ensure our guests have a luxurious environment to enjoy their vaction experience there in the Caribbean. Thank you once again , your feedback is truly invaluable to us. Kind Regards, Oscar Lora General Manager Sensatori Resort Punta Cana
Meer lezen
Voor het eerst van ons leven naar een All-inclusive resort gegaan. Puur omdat we na bijvoorbeeld een stranddag het lekker vinden om een stadje in te gaan op zoek naar een leuk restaurantje en eventueel nog een barretje oid. Maar nu last minute dit geboekt omdat we echt even toe waren aan rust en niets doen. Als je daar naar op zoek bent is dit het juiste adres! Het hotel is (van horen/ zeggen) 1,5 jaar oud en dat straalt het ook uit. Even snel uitgerekend kunnen ze maximaal 1000 gasten herbergen dus is het relatief kleinschalig. En dat merk je ook, want er is van de medewerkers maximale aandacht voor de gasten en zij zullen er ook alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. 1 nadeel, het hotel zit vol kinderen. Maar dit hebben ze goed opgevangen door een hoop gedeeltes ‘adult only’ te maken. Dit lijkt overdreven, maar het werkt goed. Verder zijn er 8 restaurants op het park. Dus bij een gemiddelde vakantie kan je elke dag ergens anders eten. 7 a la carte en 1 buffet. Hier hebben we van genoten! Er wordt goed gesproken over de wijn. Ik heb geen All-in vergelijkingsmateriaal, maar als wijnliefhebber vond ik het wat tegen vallen. Wel is er voor bij het eten een speciale wij kaart die vol staat met mooie wijnen. Deze zijn wel tegen meerprijs maar dat vonden wij wel fijn! Het strand vonden wij hier fijn. Wel een constante vrij harde wind maar dat maakte de temperatuur draagbaar. De zee is wat ruw, maar leuk om te bodyboarden enz. Aangezien wij geen ervaring hadden met het in de ochtend snel je bedje bij het zwembad reserveren met je handdoek, moesten wij dus ook wel elke dag naar het strand. Daar staan meer dan genoeg bedjes. Al met al, goed eten, goed drinken, goed rusten en vriendelijke mensen. En, tegen mijn verwachting in, geen overdreven dronken mensen enz... voor ons boven verwachting en dus een dikke score voor dit hotel! (Sla het chocolade buffet is de doppio (koffiebar, aanrader!) niet over!!!)
Meer lezen
Antwoord van KarismaHotelsResorts, Director de Relaciones con Clientes bij Sensatori Resort Punta Cana
Gereageerd op 19 feb. 2018
Hi Michel v, thanks for the review! Thank you very much for taking the time to provide us with your honest feedback concerning your most recent stay with us. It is always great to know regarding the good time our so valued guests are having while with us. It is very great for our team to learn, how fantastic your holidays were, since this really encourage us to keep doing and providing a great service for our guests. We are already prepared to welcome you back to our beautiful resort!! Sincerely yours, Sensatori Resort Punta Cana´s team.
Meer lezen
PRIJSKLASSE
308 US$ - 1.077 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
CaraïbenDominicaanse RepubliekLa Altagracia ProvincePunta CanaUvero Alto
AANTAL KAMERS
252
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Sensatori Resort Punta Cana
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Sensatori Resort Punta Cana?
Attracties in de buurt zijn Tropical Treasure (1,5 mijl), Macao Beach (5,2 mijl) en Sirenis Aquagames Punta Cana (2,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Sensatori Resort Punta Cana?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, gratis wifi en inclusief ontbijt.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Sensatori Resort Punta Cana?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Sensatori Resort Punta Cana?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, inclusief ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Sensatori Resort Punta Cana?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Sensatori Resort Punta Cana?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Flavor Market, Vespa en Kitchen 23 by Le Chique at Nickelodeon Hotels & Resorts Punta Cana.
Zijn er sportvoorzieningen bij Sensatori Resort Punta Cana?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft Sensatori Resort Punta Cana een luchthavenshuttle?
Ja, Sensatori Resort Punta Cana heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Sensatori Resort Punta Cana?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Sensatori Resort Punta Cana zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot zakencentrum en vergaderkamers tijdens hun verblijf.
Heeft Sensatori Resort Punta Cana een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.