Vandaag terug gekomen van een super vakantie in dit prachtige resort. Wij hadden the level geboekt en dit was wel een plus. Het eten in de a la cart restaurants was goed, alleen de buffetrestaurant vielen erg tegen, weinig uitzoek en lauw eten. De natuur daar in tegen was prachtig, het resort word super goed onderhouden en het personeel is vriendelijk. Wij verbleven in een suite, deze was ruim en een goed bed. De kamer werd iedere dag schoongemaakt, dit was ook prima! Omdat wij the level zaten hadden wij een butler genaamd Juan Adbrincoles. Hij was erg vriendelijk en hielp ons met alles wat we hem vroegen. Al met al een top vakantie!
We verbleven in het alleen volwassenen gedeelte van het resort (gebouw 16). Onze toegewezen butlers waren Moises en Arjenis en ze waren fantastisch! Toen we aankwamen werkte de airconditioning in onze kamer niet. Ze namen ons snel mee naar een andere kamer met een beter uitzicht (een onmiddellijke upgrade)! Ze waren gemakkelijk om mee te communiceren (met behulp van WhatsApp) en ze kwamen onmiddellijk aan wanneer we een lift naar de hoofdlobby of restaurants, enz. Vroegen. Onze vrienden hadden ook butlers toegewezen aan hun kamers, maar hadden niet hetzelfde niveau van geweldige service zoals wij. Ik zou het ten zeerste aanbevelen om Moises en Arjenis als je butlers te vragen!
we bezoeken meestal Punta Cana, 2 keer per jaar en vanuit alle resorts waar we hebben verbleven, is service in Melia (het niveau) de beste geweest. Hoewel het een heel groot resort is, maar het is gemakkelijk om rond te gaan. Wanneer je op het niveau blijft, heb je toegang tot het restaurant dat exclusief is en a la carts, onze servers Kevin, Jose Nu es, die manager Miguel Liares was, waren geweldig! onze butler Juan was ook zo geweldig. . hij zei zoals altijd en overal. . ten zeerste aanbevelen om in dit resort te verblijven! ! ! !
We zijn net terug van 8 dagen. Het resort is geweldig. Onze butlers Juan en Omar waren uitstekend. Makkelijk om contact op te nemen en onze verzoeken te laten gebeuren. De meeste medewerkers waren erg vriendelijk en aanspreekbaar. Helaas was ons probleem met het buffet eten en restaurants. Het buffet eten was lauw. Er was ook geen grote variëteit van dag tot dag. Muoi en Casa Nostra waren geweldig, maar de service kon soms een beetje traag zijn. Quimera was goed, maar de sint-jakobsschelpen waren te gaar en koel, zalm bij het ontbijt had geen kappertjes of ui. . . was het runderfilet? Hield van het 2e verdiepingoppervlak waar je de hele dag een snack of drankje kon nemen. Het café / bar is bemand met zeer vriendelijke mensen. Evelyn was een genot. We zouden zeggen dat de zwakste schakel het eten is. Anders was al het andere geweldig.…
We verbleven een week op AO-niveau en onze conciërges Franklin Jimenez en Johnny Valera waren de beste! Ze deden hun uiterste best om ervoor te zorgen dat we alles hadden wat we nodig hadden. Liep ons naar ons dagelijkse diner en zorgde ervoor dat de kapiteins op de hoogte waren van de allergieën van mijn echtgenoten. We drinken geen alcohol en ze zorgden ervoor dat we elke dag volledig gevuld waren met soda. We zullen het resort aanbevelen aan familie en vrienden en ervoor zorgen dat ze Franklin & Johnny vragen. Al het personeel was geweldig in de restaurants, AO, zwembad en bars. Kiddos voor de kapiteins en het personeel van restaurant Quimera voor speciale zorg voor de allergieën van mijn partner. Het Quimera-dak was geweldig, we kwamen elke avond langs! Het beste deel van de bar op het dak was de barman Jose!…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding