Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Heerlijk ontspannen in het adults only gedeelte. Goede service van aardige mensen, erg goed schoon en goede kwaliteit van eten en drinken. Als er al iets op te merken valt is het iets waar het hotel niets aan kan doen, zoals het geluid van de boten. Zeewier wordt elke dag opgeruimd.
Prachtig onderhouden resort. Vriendelijke personeel en dienstbaar. Kamers spotless schoon zo ook alle restaurants, strand, zwembaden . Wij hadden adult only LEVEL beachside kamer. Minibar elke dag gevuld incl snacks koekjes reepje. Wij hadden acces tot alle restaurants incl Quimera en rooftop cocktailbar. Alles all inclusive. Eten is buitengewoon goed en bediening zeker 5 sterren. Niets is teveel! Wellness 1 massage zat incl bij LEVEL 30 min. Ook daar alles relaxed en helemaal af. Overal rijden golfkarretjes treintjes door het hele park en brengen je daar waar je heen wilt. Inchecken was voor level prive. Vanuot de hectiek van de vliegreis kom je ineens in een oase van rust. Drankje cocktail hapje buffet bij incheck. Alles word voor je geregeld. Dan word je voorgesteld aan je butler, die alles voor je regelt en evt restaurants en excursies boek. Wij hadden YAMEL😍 hij laat niets aan het toeval over. Brengt je naar je kamer, hij maakte mede onze reis een van de meest luxe onvergetelijke vakanties EVER! Contact is via de app en dat werkt perfect. Regelmatig belt house keeping aan of je nog wat wenst. Roomsevice is ook inbegrepen bij LEVELgasten. Handoekenservice en bediening van drankjes aan het strand. Kortom een vakantie om nooit te vergeten.…
Wij hebben 2 nachten geboekt via booking.com voor 2 volwassenen en 1 kind. Bij het boeken heb ik zelf gevraag voor een kinder bed en de leeftijd van mijn kind in gegeven 5jaar. Wij kwamen aan de receptie en de jongen Juan Carlos verteld ons dat de reservatie door gegaan was zonder de kind. Ik toonde aan hem de e-mail van de reservatie met de kind vermeld, waar hij op antwoord: ja, maar u heeft niet de leeftijd van het kind ingevoerd en er komt een bij kost van 100 euro bij voor de 2 nachten. Ik vind dit niet ok zei ik. Ik vroeg voor een korting en hij antwoord: het is niet mogelijk want ik heb aan jou al een flexibel tarief gegeven voor de klanten die de zelfde probleem hebben zoals u want wij komen dit vaak voor. Dit is gwn letterlijk oplichterij, er staat nergens bij het boeken via booking.com iets van waar de leeftijd van het kind vermeld moet worden. Wij hebben geen oplossing gekregen, wij hebben dan een booking gedaan bij barcelo palace waar niets bij moet betaald worden en de service is heel goed. Aan al de Belgische mensen mijn tip is nooit bij deze hotel boeken.…
Mijn man en zijn ouders hebben onlangs een week aan de wellnesskant doorgebracht (alleen voor volwassenen). Het hotel is prachtig, eenheden schoon maar problemen. Klokradio's in beide kamers werken niet en plakkerig. Koelkast in één kamer werkte niet en ze hebben het nooit gerepareerd. Toilet in een kamer liep weer achteruit en werd nooit gerepareerd. Dus grote klacht die niet enorm is, maar het was vervelend was de service in het restaurant en bij het zwembad. Het belangrijkste ontbijtrestaurant was Rumba. Je gaat een tafel pakken en gaat dan naar het buffet. Tafels hadden meestal maar één of twee couverts. Niet 4 . Je vraagt hen om de vuile tafel schoon te maken en ze veegden af met een papieren servet. Soms veegden ze goed af, maar het is wisselvallig. Ze hebben de tafel nooit schoongemaakt en klaargemaakt voor de volgende mensen. MOEST ALTIJD TIJDEN VRAGEN OM MESSEN EN VORKEN SERVETTEN TE KRIJGEN. Eindelijk, na het wachten met je nu koude ontbijt, zouden ze ze geven, maar geen mokken voor koffie. Dit speelde elke dag. Het was eigenlijk heel vervelend. Het volgende probleem was service voor drankjes bij het zwembad. Het was grillig en soms niet aanwezig. Het was jammer, want het eten was redelijk goed en de plaats was goed buiten onderhouden. Met uitzondering van deze serviceproblemen, was het een leuk resort. Het strand was mooi, maar er was zeegras in het water dat, als ze het hadden verwijderd, een geweldig strand zou hebben gemaakt. Ze hebben het wel van het strand schoongemaakt. Ik moet er rekening mee houden dat we overal fooi gaven omdat we weten dat het hun inkomen aanvult, maar dat leek geen verschil te maken. Als ze die dingen zouden verbeteren, zou ik de plek een kans geven. Maar ik moet zeggen dat het een C+ was. Het heeft potentie om een be+ te worden.…
Ik had een uitstekende ervaring en ik raad Melia ten zeerste aan. Hoewel ik op de eerste dag wat klachten had, werd dankzij Alexander Perez van de afdeling Customer Care Services alles snel opgelost. Alexander was buitengewoon aardig en attent op al onze behoeften tijdens ons verblijf. Gefeliciteerd! Verder is het hotel erg mooi, heeft het een opmerkelijke tuin, lekker eten en genoeg. Het strand is prachtig, het water is sensationeel. Bravo, Melia Punta Cana!
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding