Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino

Electrics for safe fixed with tape
Reiziger (15362)
Panorama of the Luxury Junior Suite at the Royalton Bavaro Resort & Spa - All Inclusive
360
Panorama’s (32)
Outdoor Pool
Zwembad en strand (2334)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?

Over

4,5
#5 van 25 all-inclusives in Bavaro
4,6 van 5 bollen
Locatie
4,5 van 5 bollen
Hygiëne
4,4 van 5 bollen
Service
4,3 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Punta Cana is Royalton Bavaro Resort & Spa - All Inclusive een uitstekende plek om te ontspannen. Met een romantische omgeving en tal van restaurants in de buurt, is Royalton Bavaro Resort & Spa - All Inclusive de ideale uitvalsbasis in Punta Cana.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het resort all-inclusive.

Het resort all-inclusive biedt een 24 uursreceptie, een conciërge en roomservice aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.

Ga tijdens je bezoek naar een van de Mexicaanse restaurants, waaronder Los Gallos en Mole. Ze liggen allemaal in de buurt van Royalton Bavaro Resort & Spa - All Inclusive.

Royalton Bavaro Resort & Spa - All Inclusive zorgt ervoor dat je Punta Cana niet snel zult vergeten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Gratis ontbijt
Strand
Snorkelen
Oppas
Parkeerplaats
Wifi
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Sauna
Bubbelbad
Lazy river
Zwembad-/strandlakens
Overloopzwembad
Buitenzwembad
Privézwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Snackbar
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Tennisbaan
Aerobics
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Tafeltennis
Nachtclub/dj
Overdekte speeltuin voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Hoofdmassage
Massage
Beautysalon
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Winkels
Lig-/strandstoelen
Parasols
Butlerservice
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Privé-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Privéstrand
Extra badkamer
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Haardroger
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Strijkijzer
Wekservice/wekker
Minibar
Koelkast
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Trendy
Gesproken talen
Spaans

Locatie

Highway Macao Playa Arena Gorda, Bavaro, Punta Cana 23000 Dominicaanse Republiek
Routebeschrijving
Enigszins geschikt om te wandelen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 55 van 100
55
Punta Cana Airport
La Romana Airport
11.207beoordelingen1.930vragen en antwoorden14kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 7.912
  • 1.723
  • 676
  • 377
  • 520
Reizigersveiligheid
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
M H heeft een beoordeling geschreven mei 2024
5,0 van 5 bollen
Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad met ons gezin. Het was een erg mooi resort. Prachtige kamer met swimup en genoeg ruimte voor ons 4-en. Lekker gegeten. Vooral de italiaan was favoriet.

Wij hadden diamond club geboekt en dat was ook heel prettig. Apart zwembad, restaurant en strand gedeelte.
Super fijne en attente butler, Daniel! HIj maakte voor ons de restaurant reserveringen en zorgde ook na een lange reis, voor een gevoel van thuiskomen en dat alles binnen 1 uur voor ons in orde was in de kamer.

Wij gaan zeker weten nog een keer terug naar dit resort!!
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2024
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Josue Espinal, Promocionar bij Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino
Gereageerd op 20 mei 2024
Dear guest, We would mainly like to thank you for choosing Royalton Bávaro Resort & Spa for your recent vacation and also for taking the time to share your review. We strive to offer a great vacation to all our guests and we greatly appreciate your lovely comments about our staff. Comments like yours are our best reward. We would be delighted to welcome you back to our hotel and assure you that you will enjoy superior services and facilities on your next visit. Sincerely, Royalton Bávaro Resort & Spa Team
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Roel H heeft een beoordeling geschreven nov 2023
5,0 van 5 bollen
Felix was top! Je hoefde hem maar iets te vragen en het werd meteen geregeld! Zeer vriendelijk, gastvrij en zeer punctueel. Ook de reserveringen voor het eten was zo geregeld als je Felix appte kreeg je ook direct antwoord. Alleen jammer dat we je niet meer gezien hebben bij het uitchecken
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2023Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van General Manager, Director General bij Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino
Gereageerd op 23 nov 2023
Dear Roel H, We would mainly like to thank you for choosing Royalton Bavaro Resort & Spa for your recent vacation and also for taking the time to share your review. We strive to offer a great vacation to all our guests and we greatly appreciate your lovely comments about our facilities, services and staff. Comments like yours are our best reward. We would be delighted to welcome you back to our hotel and assure you that you will enjoy superior services and facilities on your next visit. Sincerely, Cesar Vargas General Manager Royalton Bavaro Resort & Spa
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Maartens heeft een beoordeling geschreven nov 2023
5,0 van 5 bollen
Wij hebben genoten op dit prachtige resort. Wat wel aan te bevelen is om als je hier naar toekomt om de Diamondclub te boeken, het kost wat meer maar is absoluut het geld meer dan waard.

Kamers: wij hadden een kamer met swim out. De kamer is groot en gezellig ingericht. Minibar wordt iedere dag bijgevuld . Kamer iedere dag gepoetst. Je hebt een butler die maakt de reservering voor je in het restaurant en tijd na keuze.

Restaurants: het ontbijt in het oceanside restaurant is uitgebreid zo ook de lunch. Wij hebben gegeten bij hunters, sterkhouders, heerlijk. Zen, tepanyki, ook lekker alleen kreeg je daar wel het gevoel dat het allemaal vlug vlug moest. Binnen 45 minuten weer buiten. Misschien was ons verwachtingspatroon te hoog door andere tepanyaki restaurants waar er een hele show van gemaakt wordt.
Grazie Italiaans, ook lekker gegeten. Restaurant bij diamondsclub zwembad ook heerlijk en vooral de Thai tuna salad en de steamed mussels.

Het personeel van de zwembadbar van de diamondsclub, Alexis, Alexander,Roberts en Carlos maken je vakantie echt vakantie. Hebben alledrie leuke humor en voelen aan wat je wil of nodig hebt. BEDANKT MANNEN.
Ook de dames en heren van de handdoeken service zijn altijd even vriendelijk en aardig tegen de gasten. Starling, Jose en Gheily, bedankt.

Laura, onze butler, regelde idd alles wat je wilde. Wij hebben alleen gebruik van haar gemaakt met het reserveren van de restaurants. Ze kwam regelmatig langs om te vragen hoe het ging en of we nog iets nodig hadden.

Animatie: niet slecht maar ook niet goed. Door het slechte Engels en het veel te harde geluid is het niet te verstaan.

Resort is prima en overal vind je wel een gelegenheid om te eten of te drinken of om even rustig te zitten.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2023Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Ook voor diamondclub gasten reserveer voor een restaurant want je kunt rustig twee uur moeten...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van General Manager, Director General bij Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino
Gereageerd op 15 nov 2023
Dear maarten5564, We would mainly like to thank you for choosing Royalton Bavaro Resort & Spa for your recent vacation and also for taking the time to share your review. We strive to offer a great vacation to all our guests and we greatly appreciate your lovely comments about our facilities, services and staff. Comments like yours are our best reward. We would be delighted to welcome you back to our hotel and assure you that you will enjoy superior services and facilities on your next visit. Sincerely, Cesar Vargas General Manager Royalton Bavaro Resort & Spa
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Jan H heeft een beoordeling geschreven nov 2023
+1
2,0 van 5 bollen
Wij als fam. Hendrikx arriveerde afgelopen 5 november bij het voor ons welbekende Royalton Bavaro Resort en Spa.
De reden voor ons om als fris gezin met een zoontje van precies 1 jaar hier naartoe af te reizen was aannemelijk aangezien wij bekend zijn met dit geweldige concept waarvan we altijd gedacht hadden dat dit niet te verbeteren zou zijn.
Om te beginnen start ik met onze bezoeken bij Royalton om iedereen een duidelijk beeld te geven dat dit geen impulsieve review is en wij onze woorden voorzichtig kiezen aangezien wij altijd tot nu tevreden zijn geweest en zelfs meer dan dat!
Onze bezoeken bij het Royalton concept.
-25-10-2018 Royalton Cancun Mexico
-17-12-2019 Royalton Bavaro Resort and spa
-18-11-2021 Royalton Bavaro Resort and spa
-05-11-2023 Royalton Bavaro Resort and spa tot heden 22-11-2023 vliegen wij terug naar Amsterdam.
Deze data geef ik even om te beginnen om aan te tonen dat wij volledig tevreden waren over dit concept. De data herleiden ook naar onze vakantie keuze beslist Royalton Bavaro Resort and spa en geen ander concept. Nu ik alles heb verteld met onze Royalton geschiedenis kan ik verder met de review en waarom ik ook na al onze bezoeken nu pas een review opstel openbaar.
We beginnen bij het begin... zondag 5-11-2013 arriveerde wij bij Royalton Bavaro Resort and spa onze vakantie gaat 19 dagen 17 nachten duren met een prachtig vooruitzicht op het mooie weer mooie strand lekker eten privé zwembad leuk personeel en prachtige mensen. (De reis volledig geregeld door Tui Nederland) een prachtige organisatie zonder op-of aanmerkingen. Wij zijn Tui trouw en blijven trouw altijd super geregeld zonder enige onduidelijkheid of problemen. In het verleden op verschillende bestemmingen over heel de wereld.
Wij hebben het volgende geboekt. 2- persoonskamer, Luxury, juniorsuite, swim out, Diamond Club 1-4-pers mond vol maar even gemakkelijk praten voor iemand die van plan is hier naartoe te reizen. Dubbele regendouche bubbel Bad in kamer privé zwembadje supergroot 2 persoons bed al de luxe van de complete upgrades van Diamond club dus werkelijk het beste van het beste wat ze te bieden hebben voor een prijs van 8092,00 incl. alles. Een mooie prijs voor een prima vakantie met luxe.
5-11-2023 zijn wij gearriveerd bij Royalton Bavaro Resort and spa en hebben ingecheckt bij de Diamond club Check in balie. Wij kregen na een reis van in totaal 14 vlieguren 5 auto reisuren en een transfer van Punta cana internationaal een kamer die niet Diamond club was tot onze verbazing dus ook niet met al de luxe waar we voor betaald hebben. Echter vermoeid en met onze kleine tevreden naar bed gegaan uitrusten en de dag erna starten aan een nieuwe dag. ik ging de dag erna naar de Check in om te vragen waarom wij geen Diamond club suite hadden gekregen de dag ervoor waarop ik het antwoord kreeg dat dit wel het geval zou zijn. Gelukkig geven bordjes aan dat dit een goedkopere kamer was zonder luxe en slecht uitzicht dus enige discussie konden wij uit de weg binnen 1 minuutje en zoeken naar een oplossing. De kamer die we gekregen hadden de eerste nacht had aanzienlijk problemen dit zijn wij niet gewend van Royalton Bavaro Resort and spa in het verleden. Het volgende was defect kapot beschimmeld en of vernield.
-kledingkast volledig ontzet op al de 4 de hoeken (instorting gevaar)
-schimmel over heel de suite plafond meubels bed balkon enzovoort.
-douche defect wij hebben niet kunnen wassen na een Lange vlucht. Aan uit knop en thermostaat defect.
-hoofdbord bed volledig ingestort los van de muur nachtkastjes kapot (instorting gevaar) dit beoordeeld door de betreffende manager ter plaatse deze uitspraak hebben wij niet uitgesproken.
-baby bedje volledig uitgeleefd. Ik had het er ontzettend moeilijk mee om te zien dat mijn zoontje van 12 maandjes in een uitgeleefd lelijk krakend maar vooral vies bedje moet slapen voor de komende weken.
-sigaretten peuken in ons privé zwembad drijven en onze kleine man deze gevonden had in zijn baby bandje en hiermee aan het spelen was.
-gasten 24/7 ontzettend kabaal maken geen rekening willen houden met kleine kinderen betreft deuren dichtslaan zodat wij nu 6 slapeloze nachten oprij hebben omdat onze kleine James hier ontzettend van schrikt en getroost moet worden tientallen keren per nacht. Dit lijkt ons niet de bedoeling in het duurste gedeelte van het resort.
-onderdelen van het ligbad missen waardoor dit niet functioneerde.
Maar vooral schimmels dit was superongezond en er zat een nare geur aan.

Nadat wij hadden aangegeven dat we wilde ruilen van kamer op advies van ons reisgezelschap (leren kennen op dit resort ter plaatse) vlug gezegd vakantievrienden kregen wij de beloofde maar vooral ook betaalde Diamond club kamer met het beloofde extra.
Het nummer van onze persoonlijke butler de extra’s mooie privé zwembad al het negatieve bleek in een flits vergeten.

Na de kamer inspectie moet ik mezelf terugfluiten betreft enthousiasme.

- Douche kapot
- Kast kapot
- Bad kapot
- Minibar gesloopt (niet gevuld)
- Zwembad vies en vervuild
- Vlekken in de lakens van ons bed
- Sierkussens die er uit zien alsof hier al honderden mensen mee geslapen hebben en vooral muf ruiken
- Maar nu kregen wij erbij brandalarm had stroring en dit is pas na 2 nachten opgelost door kamerwissel
Wederom slapeloosheid ook bij onze kleine man James.
- Schimmels overal spot en schimmels over heel de kamer duidelijk te ruiken en vooral te zien.

Na hier 2 dagen mee bezig te zijn geweest om wederom weer een kamerwissel te krijgen is het mij dan toch gelukt dit voor elkaar te krijgen.
We hebben de kamer langs de oude kamer gekregen. Deze kamer ziet er van binnen niet verkeerd uit. Deze kamer valt binnen onze verwachtingen. De volgende dingen zijn stuk en kapot maar na 3 dagen bezig te zijn met regelen niet kunnen zwemmen vakantie vieren of lekker genieten moet je toch even een keuze maken van nu gaan we akkoord en met ons gezin genieten.
-kledingkast volledig uit zijn scharnieren op foto’s zichtbaar
-bad is versleten maar doet het wel.
-spiegels versleten schimmels.
-zwembad vervuild niet schoon.
-gordijnen onder gekleurd met pen.
-baby bedje is gewoon te versleten kraakt en is super vies. Gewoon jammer voor mijn zoontje maar door al het kabaal hier slaapt hij in de nacht altijd op mijn arm in bed dan ben ik er vlug bij wanneer nodig zodra hier weer dronken mensen door de gangen rennen tegen de muren aanslaan en met deuren gaan gooien tientallen keren per nacht nadat ze naar de scorebar zijn gegaan.

Tot slot over de kamers wij zijn naar de reisagent ter plaatse gegaan van Tui.
Sympathieke man ontzettend aardig maar 0 oplossingen. En dat begrijpen wij volledig omdat er geen oplossingen zijn voor deze problemen en wij telkens maar akkoord moeten geven op iedereen hier en van het kastje naar de muur worden gestuurd en onze vakantie langzaam ten onder zien gaan.
de communicatie volgorden bij Royalton.

Butler
Manager
Butler
Manager
Supervisor
Manager
Butler
Supervisor
En daarna de gegadigden die de keuze maakt door te zeggen sorry ik kan niets voor je doen meneer. Mijn excuses. Niet vergetende dat we ondertussen een week in dit resort zitten vandaag zonder enige goede oplossingen van welke partij dan ook. Vergeet ook vooral niet dat deze vakantie 8092,00 euro kost. Daar kom ik later op terug.
Vandaag 12-5-2023 hebben wij via onze butler gereserveerd bij een steak restaurant.
Wij waren aanwezig op de afgesproken plek begeleid naar onze tafel om via de kaart lekker te gaan dineren met zijn 3en.
Wij hebben 1uur en 20 minuten gewacht op ons voorgerecht en daarna kreeg ik de vraag of ik het erg zou vinden of ik mijn hoofdgerecht niet zou krijgen omdat deze op was.
Vergeet niet dat wij Diamond zijn voorrang krijgen op alles en iedereen waar mogelijk natuurlijk.
En zelden dat we niet gewoon wachten op onze beurt zonder probleem.
De mensen langs ons hadden deze Diamond club extra’s niet waren 30 minuten na ons langs ons komen zitten en wat zie ik dan dat hun het stuk vlees krijgen dat wij eerder besteld hebben maar en dan niet meer zou zijn en wij dus geen hoofdgerecht meer krijgen?
Toen dit gebeurde vandaag zijn we netjes opgestaan en zijn we naar de hotelkamer gelopen met onze kleine man en hebben we besloten onze eerste negatieve ervaringen digitaal te delen.
We voelen ons genept en bedrogen. We liggen nu in bed zonder fatsoenlijk eten buiten brood met kruidenboters.
James heeft gelukkig nog wat fruithapjes en wij hebben nog wat gezonde voeding voor onze kleine man in eigen tassen waardoor hij nu lekker kan slapen en dromen met een volle buik.
Wij vallen in de ene verbazing na de andere.
Terwijl ik nu dit bericht aan het type ben schreeuwt er weer iemand op de gang en klapt oorverdovend zijn deur in het slot en James schiet weer wakker zit mijn vriendin klaar om te troosten.
Wij gaan voor nacht 6 slapeloosheid en vervelede dingen.
Hier valt niets meer te regelen en wij moeten dit zien als een vergooide 8092,00 euro vakantie.
We hebben ook een mail eerder deze week naar tui gestuurd bij het filiaal waar we boekte. Helaas kunnen hun niets voor ons betekenen en waardeer ik ontzettend hun inzet om evengoed te reageren op ons bericht vanuit dit resort.
Deze review zal ik op alle platvormen delen gewoon omdat dit verteld moet worden aan iedereen die naar dit resort toe zou willen afrijzen.
Doe dit niet. Het was ooit een prachtige plek ma na een flink mis manegemand is deze plek verwaarloosd en geloof ons wij hebben dit zien gebeuren.
Het personeel zelf zegt dit tegen ons omdat wij een band met ze hebben opgebouwd afgelopen jaren voor wie hier nog werkt er zijn er al veel vertrokken.
Ook wil ik graag zeggen dat zodra je hier binnenkomt ineens borg moet betalen voor een afgebroken kamer ter waarde van 200usd. Verwacht maar niet dat u of wij dit terug zien. Dit staat nergens vermeld en dit mogen ze niet vooral niet omdat heel de kamer al uitgeleefd is. Iedere euro is te veel en alleen te betalen met pepal en of visa.

Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn zal ik onze review aanpassen en ook zo eerlijk als wij dit ervaren zeggen zodra dit positief is. Wand wij zijn ontzettend geschrokken deze week vooral de omgang met trouwe klanten.
Voor nu kan ik niet positief eindigen al zou ik dit graag doen.
Wij wensen iedereen die in de toekomst naar dit resort gaat van Royalton een prettig verblijf toe en een prachtige vakantie. Wij gaan hier nooit meer naartoe ook al voelt dit voor mij niet fijn om te zeggen als oude topfan van dit bedrijf hotel resort. Dit doet mij ontzettend pijn.
Zodra deze review verwijderd wordt is deze op al de sociaals terug te vinden omdat ik weet dat er mensen werken die dit soort reviews vaak net op tijd verwijderd krijgen tot ze het publiek bereiken.
Ga je voor luxe ga je voor kwaliteit dan adviseren wij Riu Palace.
Na ons bezoek van de Malediven ook met Tui geboekt moeten wij zeggen dat dit concept veel beter is dan Royalton nu is. De prijzen zijn zelfs als je goed zoekt goedkoper en de prijs-kwaliteit is perfect te noemen.
Wat hadden wij deze vakantie anders voorgesteld en wat zijn wij teleurgesteld in dit bedrijf na 6 slapeloze nachten mijn huilende zoontje en geen eten krijgen omdat dit is uitverkocht aan mensen die hier geen recht op hebben qua aangekochte klasse binnen Royalton.
Om terug te komen op de 8092,00 euro. Wij zitten hier nog wel een tijdje in de resort.
Wij hebben alles geprobeerd om iets eerder naar huis te gaan dit doormiddel van al de slapeloze nachten maar niets is mogelijk. Wij moeten nog tot 22 november onze zure centjes zien verbranden in de volledig naar de haaien geholpen resort.

Met vriendelijke groeten,

Fam. Hendrikx.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2023Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van General Manager, Director General bij Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino
Gereageerd op 13 nov 2023
Dear janhI3044DW, First of all, we would like to thank you for sharing your impressions with us about your stay at Royalton Bávaro Resort & Spa. I am saddened to read your recent review and the fact that we have failed to meet your expectations during your recent vacation with us. We can guarantee you that your review was read with the highest interest and that the involved departments were informed to take immediate corrective measures. If you visit us again, we will make sure that your experience will be significantly improved and we hope that you will give us the opportunity to change your perception of us. Kindest regards, Cesar Vargas General Manager Royalton Bavaro Resort & Spa 
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
RobinvdHoeven heeft een beoordeling geschreven okt 2023
Putten, Nederland
+1
3,0 van 5 bollen
Hotel algemeen 8
Prima hotel en land voor een luier vakantie. Weinig cultuur en alle excursies gemaakt voor toeristen. Excursies zijn duur!
Helaas overal harde muziek. Op het strand, rondom het zwembad, en alsnog daar nog niet genoeg herrie vanaf komt zijn er ook nog veel mensen die graag een remix willen maken door hun eigen meegebrachte luidspreker op de rand van het zwembad te zetten of mee het water in te nemen. Kortom, nergens rust en overal herrie!!

Kamer 9
Ruime nette kamer. Niet super nieuw meer maar ruim voldoende. Fijne bedden en kussens.

Eten 9
Grootste deel buffet restaurant gekozen. Goede kwaliteit, variërend en mooi gepresenteerd.

A la carte restaurants 7
Voor de mensen die wat anders willen dan het buffet maar niet aan te raden. Mindere kwaliteit en keuze en geen fijne service.

Wellness: duur!
300 dollar door 2 personen massage van een uur? Belachelijk.

Vriendelijkheid personeel 5
Enkele mensen uitgezonderd maar de meerderheid chagrijnig en niet vriendelijk. De dominante toerist pik je er zo uit, die staan met een opgerolde dollar in hun bij elke keer dat ze iets bestellen, dan kun je wel vriendelijke service krijgen.

Winkeltje: duur!
Mensen! Neem thuis je sigaretten mee en je paracetamol. Want Dominicaanse republiek is zo goedkoop? Niet in dit hotel. Er zijn ook geen winkels e.d. in de buurt dus het hotel rekent prijzen waardoor je je zwaar bedonderd voelt. Plus dat het hier ook weer erg klant onvriendelijk is.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2023Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van General Manager, Director General bij Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino
Gereageerd op 29 okt 2023
Dear RobinvdHoeven, First of all, we would like to thank you for sharing your impressions with us about your stay at Royalton Bávaro Resort & Spa. I am saddened to read your recent review and the fact that we have failed to meet your expectations during your recent vacation with us. We can guarantee you that your review was read with the highest interest and that the involved departments were informed to take immediate corrective measures. If you visit us again, we will make sure that your experience will be significantly improved and we hope that you will give us the opportunity to change your perception of us. Kindest regards, Cesar Vargas General Manager Royalton Bavaro Resort & Spa 
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Maartens heeft een tip geschreven (nov 2023)
18 bijdragen10 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Ook voor diamondclub gasten reserveer voor een restaurant want je kunt rustig twee uur moeten wachten voordat je aan kunt schuiven."
Volledige beoordeling lezen
Culture39395464061 heeft een tip geschreven (okt 2023)
1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
"Zien dat je Mastercard of visa meehebt want Europese kaarten Maestro worden niet aanvaard"
Volledige beoordeling lezen
R K heeft een tip geschreven (aug 2023)
Utrecht, Nederland1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
"Maak indien mogelijk gebruik van de Diamond Club upgrade package."
Volledige beoordeling lezen
globetrotter heeft een tip geschreven (jul 2023)
2 bijdragen
2,0 van 5 bollen
"Als je enige rust wil, zeker dit hotel niet nemen. Veel lawaai en drukte. "
Volledige beoordeling lezen
Harrie d heeft een tip geschreven (jul 2023)
Zandvoort, Nederland3 bijdragen1 nuttige stem
2,0 van 5 bollen
"boek een ander hotel service is echt een killer"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Bavaro uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 239 - € 451 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
CaraïbenDominicaanse RepubliekLa Altagracia ProvincePunta CanaBavaro
AANTAL KAMERS
250
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

ROYALTON BAVARO, AN AUTOGRAPH COLLECTION ALL-INCLUSIVE RESORT & CASINO (Bavaro, Dominicaanse Republiek) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino?
Attracties in de buurt zijn Arena Gorda Beach (0,6 mijl), Spa Redeemer & Masajes (0,6 mijl) en Sky Casino Punta Cana (1,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, gratis wifi en inclusief ontbijt.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, inclusief ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Kukua Beach Club & Restaurant, Sa Roqueta By Casa Balear en Restaurant Maiko.
Zijn er sportvoorzieningen bij Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Heeft Royalton Bavaro, An Autograph Collection All-inclusive Resort & Casino een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Alle Bavaro hotelsHoteldeals voor BavaroLastminutehotels in Bavaro
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's