Wij kwamen aan bij het hotel met onze 2 zoons, de receptioniste dame was wel erg vriendelijk, ze deed de witte bandjes bij ons om. (all inclusieve) en bij mijn zoons 2 gele bandjes om gedaan, eenmaal naar onze kamer gebouw 2, verdieping 4, precies kamer naast de lift. Dus ik had meteen de receptie gebeld en gevraagd of er een andere kamer beschikbaar was. Wij hadden silver, maar ik vond het echt te teleurstellend en de bed was echt slecht (slaapbank) zakt gewoon naar beneden en veelte hard. Tegen een betaling van €50 per nacht konden wij hogere verdieping en beter kamer. Andere optie was zeezicht en dan €150 per nacht. Ik heb het zo gelaten. Uiteindelijk naar de receptie gegaan en gezegd dat de slaapbank niet goed en te hard was, de jonge man zei we sturen zo iemand heen en gaan het regelen, toen wij terug waren, was het nog steeds niet goed, door de kussens onder gelegd te hebben. Wij hebben het gelaten. De kamer was mooier op foto's, in het echt viel het tegen, ook de badkamer was het putje half stuk, vond ik dat de badkamer veel luxer kon, want dit was gewoon standaard een beetje 4* sterren badkamer. 4 nachten hebben de kids bij mij man en mij in bed geslapen, en gelukkig konden de kids slapen, maar echt wij hoorden steeds mensen langs lopen en soms veel lawaai, iedereen die heen en weer loopt voor de lift naar beneden en naar de kamer. TIP: beter geen gezinnen op kamers naast de lift! Voor deze all inclusieve vlucht en transfer bijna €4000 euro uitgegeven voor 4,5 dag. (Maandag tot vrijdag 12.00 uur) vond ik de verwachtingen matig. Wat ik ook vreemd vond is, bij de 2de dag had ik ik de lobby wat drinken besteld, ik had een wit bandje om, dus hij zei het kost... en toen zei ik: huh? Ik heb all inclusieve en toen zei hij ja ik zie het in her systeem, maar je hebt een verkeerde bandje om, want rood is all inclusieve en wit niet. Dus toen ging ik naar de receptie en werden die van mij en later mij man verwisseld in rood. Ook vond ik vreemd dat je heel veel dingen toch moest betalen, bijvoorbeeld redbull, inktvis ringen en chicken wings en nachos. Wij hadden ook bij 3 a la carte restaurants gegeten, waarbij 1 in de prijs zat begrepen, bij Narumi moesten wij wat gerechten betalen, eten was matig, de sashimi was niet vers. 3rd was inclusief. Montauk was goed, maar rekening met 30% korting, omdat wij inclusief hebben betaald, toch rekening van bijna €75. Kort en krachtig, voor een vijf sterren hotel hadden wij meer verwachtingen en zeker dat alles inclusief zou zijn, ipv ook veel dingen zelf betalen, wij hebben echt weinig genomen, na 21.00 uur ook niet meer beneden, aangezien wij 2 jonge kids hebben. Van alles hebben onze 2 jongens genoten van het peuter zwembad, voor de rest was het oke.... maar niet wauw! Voor herhaling vatbaar... TIP: nieuwe badhanddoeken, nu waren ze verschillend en sommigen gewoon wat stuk.…
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.