Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Inkai

Opslaan
Delen
Calle Dr F Ameghino 653, Salta A4400CRK Argentinië
Laagste prijzen voor je verblijf
43 US$
42 US$
View deal
BESPAAR 1 US$
ZenHotels.com
Hotels.com
43 US$
42 US$
View deal
BESPAAR 1 US$
Booking.com43 US$
FindHotel42 US$
Priceline43 US$
alle 14 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (197)
Kamer en suite (48)
Dineren (16)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 26 van de 97 hotels in Salta
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

Op zoek naar een accommodatie in Salta? Dan kun je terecht bij Hotel Patios de Lerma, een boetiek hotel waarmee Salta aan je voeten ligt.

Gastenkamers bevatten een koelkast, een minibar en airconditioning en je kunt bij Hotel Patios de Lerma eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een restaurant. Er is voor extra gemak parkeergarage beschikbaar voor gasten.

Bezienswaardigheden in de buurt, zoals Centro Cultural América (1,3 km) en Safari to the Clouds (1,4 km) maken Hotel Patios de Lerma een geweldige accommodatie voor een bezoek aan Salta.

Als je graag naar een visrestaurant gaat, ligt Hotel Patios de Lerma in de buurt van El Charrua Caseros, Mama Paca en La Cantina de Juan.

We raden daarnaast aan om tijdens je reis MAAM - Museo de Arqueologia de Alta Montana de Salta (1,3 km), Kathedraal van Salta (1,2 km) en Calle Balcarce (0,2 km) te proberen. Dit zijn een aantal populaire attracties op loopafstand van Hotel Patios de Lerma.

Hotel Patios de Lerma is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Salta te ontdekken.

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis privéparkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis ontbijt
Wandelen
Paardrijden
Vervoer van/naar luchthaven
Vergaderruimtes
Gehele lichaamsmassage
Betaald openbaar parkeren bij gelegenheid
Wifi
Bar/lounge
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Wijn/champagne
Autohuur
Massage
Solarium
Dakterras
Conciërge
Rookvrij hotel
Dakterras
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Roomservice
Minibar
Koelkast
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Veilig
Telefoon
Flessenwater
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Flatscreen-tv
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Middenklasse
Gesproken talen
Engels, Spaans
244beoordelingen4vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 73
  • 112
  • 43
  • 8
  • 8
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Mel heeft een beoordeling geschreven aug. 2018
Heemstede, Nederland130 bijdragen53 nuttige stemmen
Het hotel en de lobby zien er heel verzorgd en smaakvol uit. Ook de locatie is prima op een pleintje voor het station. De kamers en de bedden zijn vrij klein. Ook is het redelijk luidruchtig met de patio’s en de kamers die daarop aansluiten met alleen een raampje als barrière. Wij hadden hef geluk dat er geen luidruchtige gasten waren. Het ontbijt is wat beperkt en allemaal vrij zoet. Typisch Argentijns dus. Er is ook een mogelijkheid om massages te krijgen. Die zijn niet duur en wel erg goed. Zeker een aanrader.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Catharina50 heeft een beoordeling geschreven jul. 2016
Eindhoven, Nederland2420 bijdragen435 nuttige stemmen
Wij verbleven twee nachten in dit hotel. Prettig gelegen om de hoek bij de uitgaansstraat en op 15 minuten lopen van de Plaza 9 de Julio. Uitstekende kamers met goede bedden en goede badkamer met douche. Minibar aanwezig. Wel gehorig door de stenen patio's. Voor de deur een aardig terras, behorende bij de goedbezochte bar. Bediening vriendelijk maar traag. Ook een fraai dakterras. De enige tegenvaller betrof het ontbijt: te weinig keuze en vooral zoetigheden, geen eieren O.i.d.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2016Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
EastGrinsteadMarie heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
east grinstead83 bijdragen86 nuttige stemmen
Dit was mijn derde hotel tijdens mijn tour door Argentinië en nadat de andere twee overal ter wereld hadden kunnen zijn, bracht dit hotel een welkome afwisseling. De receptie, de binnenplaatsen met fonteinen, het dakterras en zelfs de kamers lieten het authentiek Spaans voelen. Ik heb genoten van het gebruik van de hot tub op het dak, maar gezien het zeer warme weer zou een zwembad beter geschikt zijn. Het was op een goede locatie, dicht bij supermarkt, restaurants en ongeveer 20 minuten rechtdoor lopen naar de stad. In tegenstelling tot andere recensenten, had ik er geen probleem mee dat het lawaai was of niet schoon was. Ik ben het echter met andere recensenten eens dat het consistentie ontbrak. Ik verbleef hier 3 nachten zoals veel mensen met een overnachting in Purmamarca. Bij mijn eerste bezoek sprak de dame bij de receptie Engels en was zeer behulpzaam, vooral met het opladen van mijn telefoon omdat mijn adapter niet in mijn kamer leek te werken. . Net als andere recensenten was ik bezorgd dat mijn bagage bij mijn terugkomst nog steeds bij de receptie was. Het grootste probleem was dat geen van de medewerkers Engels sprak, wat leidde tot creditcardproblemen met een van mijn creditcards omdat het creditcardbedrijf fraude en dubbele transacties bij de andere vermoedde. Positief was dat mijn tweede kamer groter was en ik had geen problemen om mijn telefoon in de kamer op te laden. .
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Google
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Cyclopath43 heeft een beoordeling geschreven okt. 2018
Washington242 bijdragen288 nuttige stemmen
Ik verbleef in dit vreselijke, vreselijke hotel voor 2 nachten met mijn groep Explore. Ik kon niet een oog dicht in mijn kamer slapen vanwege de extreem luide muziek van een disco naast de deur. Je hoefde niet eens in de disco te zijn om de muziek te horen, want het leek erop dat de disco zich direct in je kamer bevond! Het was een van de slechtste hotels waar ik ooit heb verbleven - en ik heb verbleven in meer dan 1, 000 hotels over de hele wereld. Alsjeblieft, ALSTUBLIEFT vermijd dit hotel ten koste van alles OF: breng de allerbeste oordopjes mee die je je kunt veroorloven, hoewel ze je helemaal NIET zullen helpen. VERMIJD, VERMIJD, VERMIJD! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde alleen
Kamertip: It does not matter which room you have: they are ALL super, SUPER noisy!!!!!!!
Bekijk meer kamertips
Google
Nuttig
Delen
laur_brown heeft een beoordeling geschreven okt. 2018
Halifax NS Canada6 bijdragen4 nuttige stemmen
Ik heb dit hotel in juni 2018 geboekt voor een reis in november 2018. Drie weken vóór mijn verblijf, kreeg ik een e-mail van hen zeggen dat ze per ongeluk hadden overboekt en ze mijn reservering naar een ander hotel hadden overgedragen. Toen ik het hotel opkijkte dat ze me overzetten, zag ik dat het een ster minder was, slechtere beoordelingen had en veel van de voorzieningen ontbrak die Patios heeft. Patios heeft me geen enkele korting aangeboden om me naar dit mindere hotel te brengen. In plaats daarvan zeiden ze in hun e-mail dat de geadverteerde prijs van het andere hotel hoger was dan hun insinuatie dat ik een soort deal kreeg door te worden overgedragen aan dit hotel. Het is misschien waar dat de prijs hoger was, maar dat komt omdat het kort voordat mijn reis begint en de hotels van de stad allemaal zijn geboekt. Ik boekte mijn reis maanden en maanden en ging door, zodat ik een goede prijs zou betalen voor het hotel dat ik wilde. Ik was dus niet tevreden omdat ik was overgeplaatst naar een nieuw, slechter hotel zonder enige vorm van overleg of compensatie. Ik heb Patios gemaild en gevraagd of ze iets konden doen om deze situatie recht te zetten. Ik kreeg geen reactie van hen. Ik keek naar verschillende hotels, denkend dat ik misschien een manier kon vinden om mijn reservering te annuleren en gewoon in een hotel kon verblijven waar ik tevreden mee was. Maar omdat Patios tot het laatste moment had gewacht om me te laten weten dat ze overboekt waren, was er niets fatsoenlijks beschikbaar. Alle hotels in het gebied hadden gebruiksscores van drie sterren of minder. Ik had de kamer oorspronkelijk geboekt via Hotels. com dus toen verschillende dagen verstreken zonder een reactie van patio's belde ik hotels. com en vroeg hen of ze iets konden doen om me te helpen. Hun klantenservice mensen waren erg behulpzaam. Ze belden verschillende keren naar patio's met mijn instructies dat ik blij zou zijn met een verblijf in hun hotel of een verblijf in het hotel waar ze me hadden geboekt als ze me op zijn minst een korting zouden geven. De vertegenwoordigers belden hen meerdere keren terwijl ik wachtte in de wacht en elke keer kwamen ze terug om me te vertellen dat niemand antwoordde. Ze hebben ook namens mij een e-mail verzonden, maar geen reactie. Ik heb veel tijd moeten besteden aan het oplossen van dit probleem en Patios negeert alle pogingen om dit probleem op te lossen. Ze stuurden me een e-mail die me dumpte in een nieuw hotel en ze hadden anders gewoon hun handen van de situatie gewassen. Ik denk niet dat het eerlijk is dat, gezien het feit dat ik vijf maanden van tevoren heb geboekt, ik ben ontroerd. Er waren veel kamers beschikbaar op het moment dat ik boekte, en ik verwacht dat er meerdere mensen zijn die na mij geboekt hebben die nog steeds in het hotel zullen verblijven. Over het algemeen ben ik erg teleurgesteld over deze plek. Ik kan geen commentaar geven op de kwaliteit van de accommodaties, waar ik echt naar uitkijk om te genieten, maar ik kan iedereen die hier denkt te boeken, aanraden dit niet te doen omdat ze reserveringen niet honoreren of communiceren met potentiële gasten om boekingswijzigingen op te lossen of kwesties. Ze dumpen je gewoon ergens anders en gaan dan stil.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Reisde met een partner
Google
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 39 - US$ 59 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Hotel Patios de Lerma
LOCATIE
ArgentiniëNoord-ArgentiniëProvince of SaltaSalta
AANTAL KAMERS
29
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel Inkai
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Inkai?
Attracties in de buurt zijn Museo Pajcha Arte Etnico (0,3 mijl), Calle Balcarce (0,2 mijl) en Amnesia (0,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Inkai?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Inkai?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Inkai?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Inkai?
Ja, gratis privéparkeren in de buurt, betaald openbaar parkeren in de buurt en betaald openbaar parkeren bij gelegenheid zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Inkai?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Jose Balcarce, La Vieja Estacion en Adelina.
Heeft Hotel Inkai een luchthavenshuttle?
Ja, Hotel Inkai heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Inkai?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Inkai?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en spaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Inkai?
Veel reizigers bezoeken Convento San Bernardo (1,6 mijl), Salta (1,5 mijl) en Museo Historico Jose Evaristo Uriburu (1,5 mijl).