Protea Hotel Cape Town Mowbray
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
De zoektocht naar het ideale charmante hotel in Kaapstad (centrum) hoeft niet lang te duren. Welkom bij Protea Hotel Cape Town Mowbray, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
Protea Hotel Cape Town Mowbray ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals Mostert Mill (1,7 km) en Universiteit van Kaapstad (2,4 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Kaapstad (centrum) verkennen.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals airconditioning, een koelkast en een kitchenette, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.
Het hotel biedt roomservice aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.
Reizigers die op zoek zijn naar een eetgelegenheid in de buurt van Protea Hotel Cape Town Mowbray, kunnen te voet naar Jerry's Burger Bar (1,1 km), 1890 House Sushi (1,0 km) of The Wild Fig (0,0 km) gaan.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Rhodes Memorial (1,3 km) en Cape Town Sidecar tours (2,0 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Protea Hotel Cape Town Mowbray.
Protea Hotel Cape Town Mowbray heet je graag welkom in Kaapstad (centrum)!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 50
- 69
- 11
- 6
- 8
- Filteren
- Nederlands
Het ontbijt (in buffetvorm) is van goede kwaliteit.
Personeel (receptie, house keeping) is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ik heb het hotel (om medische redenen) gekozen omdat het beschikt over een zwembad. Tijdens mijn verblijf werd het gesloten omdat het niet mogelijk was om het goed schoon te houden. Ik heb de directie van het hotel gevraagd hoe ze mij tegemoet konden komen: zij toonden zich star en gaven aan dat niets mogelijk was. Ik vond dit bijzonder teleurstellend. Ik had van een onder Marriott-vlag opererende accomodatie een professionelere houding verwacht.
Zelfs het personeel zelf toonde hun teleurstelling in de directie van het hotel.
Laat ik beginnen met het beste deel: markeer hun gecontracteerde touroperator. Hij nam ons mee door de hele regio van Kaapstad en naar enkele verborgen juweeltjes tijdens ons eerste verblijf van vier nachten. Het personeel was geweldig. Vriendelijk en attent. Het ontbijt is geweldig - voor elk wat wils. Ontspannende binnenplaats om te relaxen. Kamers erg schoon. Comfortabele bedden. Ze geven je zelfs wat snacks op de kamer bij het inchecken.
Dus toen we voor het tweede verblijf kwamen na ons uitstapje naar Namibië, werkte de airconditioner op de tweede verdieping (we deden de loft met twee verdiepingen) niet. Ik belde de receptie en ze stuurden de huishouding. Eerst kreeg ik te horen dat het werkte (ze stond ervoor - en een lang verhaal over de aard van de storing). Toen ze er eenmaal vandaan was gegaan, was ze het ermee eens dat het niet werkte (het slaapkamergedeelte was 23 C / 73, 4 F toen het op 17 was ingesteld vanaf het inchecken tot het diner). Er werd ons verteld dat er geen andere hokken beschikbaar waren om naar over te stappen. Ik had voor die nacht een loft kunnen boeken via de Marriott-app. MAAR de volgende ochtend hebben ze het snel opgelost en het dagpersoneel verontschuldigde zich.
Dat was het enige negatieve. Al het andere was fantastisch. Als het goed gaat, is het moeilijk te omschrijven.
Maar al met al - uitstekend hotel en ik zou terugkomen als ik weer in Kaapstad kom - wat de touroperator graag wil.
Dus een beetje daarover. Mijn vrouw heeft een nagel gebroken. Mark heeft alles aangepast en nam ons mee naar een plaatselijk winkelcentrum zodat ze haar nagel kon laten repareren. We vroegen of we konden stoppen voor snacks - hij bracht ons naar de supermarkt - dus we hadden een veel grotere selectie.
Zoals ik al zei, had ik moeite om geen vijf sterren te geven, maar ik vond dat het probleem met de airconditioning een vermindering rechtvaardigde - niet de storing, maar de manier waarop het in eerste instantie werd afgehandeld.
Bij de receptie kwam een dame smeken om een warmer dekentje voor haar kleintje, hoe meer ze erom vroeg, hoe meer de receptiedame haar vroeg kreeg ze geen dekentje? Heel gênant.
Het Wild Fig-restaurant was erg leuk.
De hotelkamer was prachtig. Helaas had het een vreselijke slechte toiletspray / beschimmelde badkamergeur, zo overweldigend en ondraaglijk dat men de geur niet langer dan een paar seconden kon verdragen. Het hielp niet veel, want de kamer stond gesloten zonder ventilatie. Je kunt je alleen maar voorstellen hoe lang het al zo is. Na nog een paar minuten besloten we te vertrekken en deze slechte ervaring te beëindigen en een alternatieve verblijfplaats te zoeken.
Bij het melden van onze onbevredigende ervaring aan het management de volgende dag, werd het nog erger!
Nadat het management voldoende tijd had gehad om alle feiten te controleren en mij terug te bellen, deed de receptiemanager dat niet. Opnieuw moest ik de receptiemanager bellen, die op haar beurt een onaanvaardbare toon van arrogantie in haar stem had.
Nadat ze haar had uitgelegd hoe ze alle feiten kon controleren, bleek haar gebrek aan ervaring op dit gebied.
Ik vroeg haar om de hotelmanager om 16.20 uur 's middags, ik kreeg te horen dat hij al vertrokken was.
Nadat ik had geëist om met de hotelmanager te spreken, kreeg ik vanmorgen uiteindelijk een telefoontje van hem. Uiteraard hoorde hij alleen de versie van zijn receptiemanagers en had hij al besloten hoe hij dit ging aanpakken. Ik legde alles nog een keer uit en vroeg hem om alle feiten goed te controleren voordat ik verder op de kwestie inging. Hij zei dat hij dat zou doen, maar houd je adem niet in.
Mijn aanbeveling: boek hier niet, want ze voldoen niet aan de standaard die dit prestigieuze hotel ooit had!
Nadelen: het was lawaaierig. Het ligt vlak bij 2 snelwegen en heeft dubbele beglazing, maar de onze was defect of onvoldoende. De flaptekst bij het boeken. com zei dat het voorzien was van airconditioning, maar die van ons niet, dus moesten we kiezen tussen een erg benauwde, warme kamer of de hele nacht door mijn muggen gebeten worden (we hebben beide ervaringen uitgeprobeerd!). We hadden ook overhangende takken van een boom die de hele nacht tegen het dak sloegen wat een beetje vervelend was - en dat was met oordoppen! Ook vind ik dat de badkamers een update kunnen gebruiken. Maar alles was zeer schoon en het bed was zeer comfortabel.
Dus eigenlijk een beetje van beide.
Het ontbijt is volledig en wordt geserveerd in buffetvorm in het oude Cape Dutch Manor House. Er is een goed aanbod van koud en warm. Amanda bij het eier- en pannenkoekenstation is warm en vriendelijk. Funiwe, Ashley, Royston en Gail zijn allemaal super attent op uw ontbijtbehoeften.
U heeft een auto nodig (gratis parkeren op het terrein) of u moet uberen omdat het niet in de buurt van het openbaar vervoer is. . . maar is zeer goed gelegen nabij alle belangrijke opritten en dus is het snel en gemakkelijk om overal te komen als je aan het rijden bent.
Ik hou van deze plek. Het is mijn bestemming wanneer ik in Kaapstad ben?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding