Crowne Plaza Hotel Corobici is een fantastische keuze voor reizigers in San José. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Crowne Plaza Hotel Corobici ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van San José, zoals Correos de Costa Rica (2,2 km) en Metropolitan Church (Catedral Metropolitana) (2,3 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, minibar en bureau, en maak gebruik van gratis wifi bij Crowne Plaza Hotel Corobici.
Het hotel heeft 24 uursreceptie, conciërge en roomservice. Daarnaast biedt Crowne Plaza Hotel Corobici een zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig gratis parkeren beschikbaar.
Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in San José die spareribs serveren, zoals Tin Jo, Tierra Gaucha Parrilla Argentina en JR Ribs in de buurt van Crowne Plaza Hotel Corobici.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Park van La Sabana (0,6 km), Museo de Arte Costarricense (0,5 km) en Estadio Nacional (1,0 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Crowne Plaza Hotel Corobici.
Veel plezier in San José!
We hebben hier net onze jaarlijkse 3-daagse conferentie gehad en we hebben de beste service gekregen die ik in lange tijd heb meegemaakt. Al het personeel, van receptie tot restaurant, was zeer professioneel en vriendelijk. Zij hebben een waardevolle bijdrage geleverd aan de kwaliteit van ons evenement.
Leuk verblijf in San Jos Costa Rica. Werkweekverblijf, zeer goede hotelservice en faciliteiten, schoon, veilig, zeer goede keuken en standaardprijs. De ligging is zeer centraal. Ik had geen tijd om van veel aanbevolen plaatsen te genieten en bovendien had ik veel regen, maar toch aangenaam.
Ik verbleef hier 3 verschillende gelegenheden als onderdeel van een Gate 1-tour. Het hotel was deprimerend en voelde bijna alsof ik in een kelder verbleef vanwege het ontbreken van ramen. Ik begrijp niet waarom we allemaal in luide kamers op de eerste verdieping waren geclusterd. De ramen waren naar het plafond gericht alsof je onder de grond zat, behalve dat toen ik de gordijnen opendeed, ik rechtstreeks in de machine staarde en heel weinig zicht op de lucht had. De structuur van het atrium zorgde ervoor dat al het geluid werd gedragen en dat het op de eerste verdieping nog verergerde. Een van mijn kamers was buiten het Japanse restaurant, dus ik hoorde daar ook al het lawaai. Het zwembad was klein en koud. Handdoeken krijgen was een hele klus, want ze zijn niet bij het zwembad, je moet ze in de lobby vragen. Ontbijt was gewoon OK. De live muzikanten aan de bar waren echter fantastisch.…
Vanaf de receptie tot het moment dat we vertrokken was uitzonderlijk geweldig. Se orita Geim was aangenaam en aardig. Dit hotel en het personeel deden hun best om onze reserveringen tegemoet te komen. De hotelfaciliteiten zoals het restaurant van Fuji Japon waren geweldig. Ook hadden we ontbijt en de selecties waren overvloedig. De gemeenschappelijke ruimtes en zwembaden waren goed onderhouden. Zoals het leven zou willen, keerden we dezelfde dag terug naar dit hotel als onze eerste check-out. Vanwege de sluiting van de luchthaven van San Jose 4/7/2022 kozen mijn familie en ik ervoor om terug te keren naar dit hotel. Op deze locatie was het extreem druk om een andere luchtvaartmaatschappij te huisvesten en voor veel mensen maaltijden te geven. Dat had geen invloed op de manier waarop ze zaken deden. We werden vriendelijk begroet bij de receptie en herinnerden ons zelfs mijn naam. Het tweede verblijf was net zo geweldig als het eerste. Het was kort maar niet minder. We zijn zelfs teruggekomen voor het diner bij Fuji. Het was een moeilijke dag op de luchthaven, maar het personeel maakte ons verblijf warm en uitnodigend. Ik beveel dit etablissement aan voor een geweldig verblijf in San Jose, Costa Rica ?? Mil gracias?? #PuraVida…
Dus na een 14-daagse rondreis door Costa Rica, dachten we dat we de huurauto kwijt zouden raken en hier zouden ontspannen voor onze vlucht naar huis. Dus allereerst is het extreem moeilijk om er te komen als je zelf rijdt en geen navigatie gebruikt, het is in een eenrichtingssysteem, dus als je het mist, heb je geen gemakkelijke snelkoppeling terug! Zelfs Google Maps gaf het op. Het volgende probleem dat we tegenkwamen was een gebrek aan redelijk Engels bij het personeel (waardeer dat Spaans de hoofdtaal is) maar serieus, dit was belachelijk elke keer dat we iets wilden, werden we begroet door een lege uitdrukking en moesten we wachten terwijl ze iemand vonden om vertalen. Er was gewoon een totaal gebrek aan begrip (veruit de ergste taalhandicap die we tijdens onze hele reis hebben meegemaakt! Langzaam in- en uitchecken! Oké, dit is heel gebruikelijk bij veel hotels, maar waarom is er tegenwoordig zoveel papierwerk? ? ? ? ? ? ? De kamer was prima geen problemen daar! Zwembad was heel mooi, groot probleem om handdoeken te vinden en geen kleedkamers. Niet veel mensen gebruikten het zwembad omdat het zo koud was! ! ! ! ! Service in het algemeen was niet aanwezig, je had geen kans om iets rond het zwembad te krijgen, tenzij je op zoek ging naar personeel, niemand rondliep om gasten te controleren enz. Lobbybar was vreselijk saai saai decor geen flair en geen service, serieus, het duurde gemiddeld 15 minuten om een cocktail te krijgen en we waren de enigen aan de bar. Eten was zonder twijfel het ergste dat we tijdens onze hele reis hebben meegemaakt, mijn partner nam een hap en we moesten haar wrap terugsturen, het was verschrikkelijk Mijn hamburger zag eruit alsof een 6-jarige hem er onsmakelijk uit had laten zien en smaakte zoals hij eruitzag. Eindelijk voor degenen die nog steeds verslaafd zijn aan nicotine, (ja wij nee Costa Rica heeft draconische regels) je kunt nergens roken, er is een enorme parkeerplaats, maar niet roken! Ze hebben bizar genoeg een kleine plaats aan de voorkant van het hotel. Vreemd dat je had gedacht dat ze je onder aan de parkeerplaats zouden verstoppen. Wat een vreselijk einde van onze vakantie. Ik merk op dat het management generieke antwoorden lijkt te sturen op kritiek, wat waarschijnlijk de reden is dat de dingen zo slecht zijn! Niemand luistert.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding