We verbleven in dit hotel voor een nacht, maar waren vanaf de eerste dag teleurgesteld. Het ontbijt was koud, muf en niemand van het personeel sprak Engels. Het personeel was proberen te helpen, maar ze konden. Niet hun schuld, maar ik zou het management/eigenaren verwijten. Een andere reden dat ik wil zeggen is dat het was de afgelopen dagen van de Chinese nieuwe jaar. De volgende ochtend gingen we naar dezelfde plaats voor ontbijt en waren teleurgesteld om te zien dat er was geen verspreid. Bij navraag kregen we te horen dat het was op de verdieping van de lobby. We gingen naar de lobby verdieping en zagen alleen fruit en jucies. Vervolgens de obers een bord met dezelfde voedingsmiddelen die ons gisteren werd geserveerd. ( Ik bedoel de restjes van gisteren). waren de…
Verbleef in dit hotel van 10de aug tot 14 dec-2012 . Ik zou Best haar Perenboom! gemiddelde hiet enkel zeggen. 1 . Ontbijt oprijlaan complimentory en ze)182 RMB voor een ontbijt. 2 . Personeel niet te omarmen met Engels, dus haar altijd een uitdaging o communiceren. 3 . Maar ik vond een goed Indisch restaurant zeer dicht bij dit hotel .. haar zogenaamde Bollywood. Kortom, ik 4 persoons kamer verblijf zal ik vermijd dit place de volgende ime ik ben in Shanghai
De tarieven voor dit hotel zijn concurrerend Sjanghai en het bed was comfortabel - er eind de positieven . Voor een overzees bezoekers het erg moeilijk is wanneer het personeel alleen spreken Chinees waar niet wat verwacht in een Ramada keten , ik heb verbleven goedkoper kleinere hotels met meer inspanningen klantenservice . Ik vond ik brachten manier teveel tijd probeert te sorteren wasserij , roomservice , gaf rekeningen en in het einde frustrerend dat mijn kostbare tijd in shanghai verspild dus - daarom valse economie op concurrerende prijzen . Er is een bar met geen drankjes! Ongelooflijk dat is waar . Na een lange dag op het werk niet geweldig . De wasserij service traag . Roomservice 100 % record om de orde verkeerd en op beide personeel aangedrongen op contante betalingen…
Mijn kamer boeken in die ze bevestigd voor een kingsize bed was zijn rookvrij, zetten ze in een twin kamer roken ........... De receptie personeel was onbeleefd ....... Na enkele luid praten, ik eindelijk eens geworden over een kingsize bed met roken ....... schokkend ....... De room service was een selectie van drie items. Airco werkte niet. Ik mensen aanbevelen naar Selecteer een ander hotel als u een leuke plek om te rusten wens.
We checkten in en geen verlichting in mijn kamer, ze kon repareren voor een uur. Plus wasbak in de badkamer was verstopt. Niemand aanraden ergens anders verblijven niet hier.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding