Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Middle House Shanghai

No.366 Shi Men Yi Road, Jing'an District, Shanghai 200041 China
Hotelwebsite bezoeken
Hotel e-mailen
3 personen bekijken dit hotel
Hotel Website
369 US$
Aanbieding bekijken
Booking.com
329 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 01/11/19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
369 US$
278 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 91 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Preferred Hotels369 US$
TripAdvisor329 US$
Agoda.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (199)
Kamer en suite (46)
Dineren (22)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Vervoer van/naar luchthaven
Vergaderruimtes
Spa
Conciërge
Gratis internet
Internet
Binnenzwembad
Restaurant
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Suites
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Minibar
Flatscreen-tv
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Pakketaanbieding
188beoordelingen1vraag en antwoord0kamertips
Waardering van reizigers
  • 157
  • 10
  • 4
  • 1
  • 2
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik koos The Middle House als residentie voor mijn buitenlandse werkopdracht. Ik was een van de eerste huurders om in te trekken en koos voor een tweede jaar. Het ontwerp is strak, verfijnd en top. Er zijn periodiek interessante evenementen die mode, kunst enz. Binnenhalen die een leuk internationaal en Chinees publiek met een geweldige sfeer opbouwen. De sportschool en de voorzieningen zijn echt van hoge kwaliteit - vooral de spa en het stoombad waar ik echt van geniet. Het servicemodel hier is "authentieke en niet benauwde luxe" - wat ik leuk vind. Het personeel is erg toegewijd en behoorlijk knap. Mia is super leuk om mee te communiceren en is een stralende bundel van vreugde. Cindy is zeer toegewijd en gedetailleerd georiënteerd en er is niets dat ik haar heb gevraagd dat ze niet heeft gevolgd. Wat betreft de huisvestingsopties op de lange termijn, zijn er zeker enkele plaatsen die gunstiger indexeren in termen van vierkante meters per dollar, maar als u op zoek bent naar een baanbrekende ontwerpgedreven plek met enig karakter, is dit de plek in Shanghai.
Meer lezen
Ik wilde echt van het Middle House houden, maar er waren een paar dingen die niet aan de verwachtingen voldeden / waren gewoon onvoldoende voor wat ik geloof dat de normen van de House Collection zijn en in vergelijking met andere vergelijkbare hotels in Shanghai. Het grootste minpunt was mijn frontoffice-ervaring en al met al een gebrek aan of proactieve, persoonlijke service (mijn frontoffice-interacties voelden extreem gescript). Ik zal beginnen met de prachtige dingen. Locatie, hoewel in het begin een beetje verwarrend om te vinden, zodra je de afgelegen en eigen ingang kent, is de rest een gemakkelijke en super snelle toegang tot metro, winkelcentra, eten, bars en meer. Het is een privé en afgelegen maar centraal toevluchtsoord in de bruisende stad Shanghai. Rooms. De kamers zijn fantastisch. Goed ontworpen, goed ingericht, goed ingedeeld. Zeer huiselijk en comfortabel inderdaad. Beddengoed allemaal perfect. Besturing is in eerste instantie niet zo eenvoudig naar mijn mening, maar als je er eenmaal achter komt, is het eenvoudig en eigenlijk functioneel. De badkamers zijn ruim en goed ingericht. Het bad is fenomenaal. Hoewel in sommige kamers de blootgestelde badkamers mogelijk niet zo geschikt zijn voor families / vrienden. Mini-bar, minus wijnen, is alles inclusief en goed gevuld. De inloopkast is ruim en mooi vormgegeven. Bar, de bekroonde gin-gebaseerde cocktails zijn super en zeker het proberen waard. De service in de hotelbar / ontbijtrestaurant is fantastisch en was het beste personeel in het hotel dat ik tegenkwam. Zwembad / fitnessruimte / sauna: de spa en het zwembad zijn prachtig ontworpen en de sfeer is vrij ontspannend. Ik heb echter mijn badmuts niet meegenomen, het lijkt erop dat dit nu een nieuw afgedwongen beleid is in Shanghai, maar andere hotels waar ik heb verbleven hebben het nooit afgedwongen. De stoom en sauna zijn mooi, maar beide zijn lang niet heet of stomend genoeg om te ontspannen / een gevoel van therapie te voelen. Voedsel. De meeste ontbijtproducten die ik had, waren redelijk goed. De roerei in mijn gerookte zalm roerei croissant was echter te gaar en niet donzig. Mijn pain au chocolat was koud geserveerd. De teleurstellende delen; Service (anders dan restaurant en bar). Een klein ongelukje, en toegegeven ik had een late check-out dus vond het niet erg, maar ik werkte de hele ochtend vanuit mijn kamer, dus miste het huishouden, die zo vriendelijk was om een briefje achter te laten. Ik deed toen het "make-up kamer" -licht aan toen ik een paar uur wegging, om vervolgens terug te keren naar een nog onopgemaakte kamer. Nogmaals, geen groot probleem, maar ik vraag me gewoon af wat dat "make-up" -signaal voor die tijd is, tenzij ik de knop die ik had ingedrukt verkeerd begreep. Mijn grootste probleem was echter het front office-personeel dat ik tegenkwam. Ik arriveerde vrij laat gezien mijn latere aankomstvlucht in Shanghai. Ik liep naar binnen, werd door niemand anders begroet dan een beveiligingsbeambte. Een receptiepersoneel verwelkomde me, maar wees toen met haar vingers naar wat mij leek op de bank bij het bureau, gezien het een "ons thuis, uw thuis" -concept is, dacht ik dat ze misschien inchecken bij de banken in de lobby of in de kamer, dus ik stond daar als een idioot. Nadat ze klaar waren met het chatten met een andere gast, bleef ik ongemakkelijk wachten voordat ik de balie benaderde en bevestigde dat het inchecken bij de bureaus plaatsvond, zoals gewoonlijk. Ze verontschuldigden zich voor de veroorzaakte verwarring, maar in plaats van alleen maar te wijzen, hadden ze me moeten verwelkomen aan de balie zelf en aangeboden om me in te checken, in plaats van te zeggen "sorry, ik dacht dat je op een vriend zat te wachten", ja met bagage op sleeptouw . Terwijl het inchecken gewoon was, ging het personeel niet over of bevestigde ik dat ik via het Kiwi Collection-visumpremiepakket had geboekt en de voordelen van dat programma niet had doorlopen. Ik moest het mezelf vragen en bevestigen. Ik waardeerde de persoonlijke escort naar de kamer en kamerdoorloop, hoewel ik het gevoel had dat de doorloop grondiger had kunnen zijn, vooral met de verschillende bedieningselementen in de kamer die op afbeeldingen zijn gebaseerd in plaats van op woorden. Ik kreeg bevestiging dat mijn pakket een hoteltegoed van USD $ 25 bevatte. 'S Middags bevestigde ik opnieuw en kreeg ik te horen dat het RMB 177 was, wat de juiste conversie is, verder had het personeel waarmee ik bevestigde problemen bij het vinden van pakketvoordelen onder de reservering en moest het een senior staf vragen, geen van hen droeg een glimlach en de senior personeel leek geïrriteerd het nieuwere personeel wist niet wat te doen, alvorens weg te lopen naar haar collega om gasten bij de voordeur te begroeten. Bij het uitchecken, merkte ik dat er kosten in rekening werden gebracht voor het gebruik van mijn hoteltegoed, het personeel vertelde me dat het USD $ 25 RMB 77 tegoed was, dat is gewoon niet de juiste conversie en ging toen proberen uit te leggen dat het een hotelbeleid was toen Ik heb het in twijfel getrokken. Ze ging snel naar de backoffice om te informeren en het te laten corrigeren, maar verontschuldigde zich niet al te zeer. Verder vroeg ik om mijn folio niet te laten afdrukken, maar naar mij te e-mailen. Als het standaardprocedure is om een paar dagen te duren, informeer dan de gasten, omdat ik verwachtte dat het binnen 24 uur in mijn inbox zou aankomen, maar ik moest het hotel e-mailen 2 dagen later, en de e-mail die ik ontving was niet verontschuldigend, noch wisten ze dat ze het al hadden verzonden. Verder was de algemene indruk die ik kreeg dat het personeel dat ik tegenkwam extreem gescripte was en niet echt persoonlijke service / aandacht gaf. Voor mij tenminste. Het lijkt erop dat veel mensen van dit hotel houden vanwege de service, dat heb ik helaas helaas niet meegemaakt. Een deel van de voordelen van Kiwi Collection visa premium is VIP Guest Status, ik voelde dat ik het tegenovergestelde ontving. Ik was getuige van een aantal personeelsleden die hard werkten om aan de behoeften van andere gasten te voldoen, ik veronderstel dat dat stamgasten v. Iemand zoals ik gewoon een avondje doorkwam? Maar zou er niet zo'n voor de hand liggende en drastische differentiatie moeten zijn? Uiteindelijk was bijna alles aan het hotel goed ontworpen en doordacht om je meteen thuis te voelen in Shanghai. De service die ik grotendeels ontving en tegenkwam, was gewoon onaanvaardbaar en teleurstellend.
Meer lezen
Een van de beste hotels waar ik ooit in mijn leven heb verbleven. Niet alleen het hotel is mooi en goed gelegen, maar de kamer is geweldig, de spa is zo goed en het personeel is zo warm en behulpzaam! Het voelde echt als thuis! Ik was zo verwend dat ik nooit meer ergens anders wil blijven als ik ooit terugkom naar Shanghai. Dank je!
Meer lezen
Dit was mijn eerste reis naar Shanghai en het was een verblijf van 7 nachten voor zaken. Het personeel is uitstekend. Ze waren zo behulpzaam: taxi's bellen, een restaurant reserveren in een restaurant dat normaal gesproken heel moeilijk te vinden is, aanbevelingen over plaatsen om niet te missen. . . Ik werd heel goed verzorgd. Mijn kamer was mooi en ruim, uitstekend restaurant met heerlijke eten opties voor ontbijt, ongeacht wat je dieet is, de bar biedt een gevarieerde en doordachte wijn- en cocktailkaart, de sportschool en het zwembad zijn fantastisch. De locatie maakt het zo gemakkelijk om overal in Shanghai te geraken. Ik kijk uit naar mijn volgende verblijf bij The Middle House.
Meer lezen
Ik hou van Swire hotels in het algemeen en het Middle House stelde niet teleur! Geweldige service, mooie kamers, geweldige locatie. Boek zeker een Studio 60 met een terras, de moeite waard voor de vele extra ruimte en het uitzicht!
Meer lezen
Vorige
1234568
PRIJSKLASSE
283 US$ - 524 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
ChinaShanghai GewestShanghaiPuxi (binnenstad Shanghai) / Jing'an / Shimen Er Lu (tweede Shimen Road)
AANTAL KAMERS
111
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding