Op zoek naar een accommodatie in Pacific Harbour? Dan kun je terecht bij The Pearl Resort, een gezinsvriendelijk hotel waarmee Pacific Harbour aan je voeten ligt.
Gasten kunnen gebruikmaken van wifi en de kamers bij The Pearl Resort bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals conciërge en roomservice. Gasten van The Pearl South Pacific Hotel kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en ontbijt op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto gratis parkeren beschikbaar.
We raden je aan om tijdens je bezoek aan Pacific Harbour kreeft te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Seduce Restaurant & Bar of Oasis Cafe.
The Pearl Resort is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Pacific Harbour te ontdekken.
Ik ben er 2 jaar geleden geweest met de toenmalige vriendin. Ze waren net verbouwingen aan het doen, waardoor de prijs erg verlaagd was. We hebben hier nooit last van gehad. Prachtig hotel, geweldig vriendelijk personeel. Proberen je met alles te helpen waar het kan. Grote aanrader als je naar Fiji gaat! enig minpunt, het ligt in de regio van Fiji waar de meeste regen valt.
Gewoon geweldig! Wij hadden de penthouse suite met zicht op de oceaan geboekt. Geweldige zeer ruime kamer (ongeveer 50 vierkante meter). Al het personeel is super vriendelijk, de ontvangst geweldig. De dames van de "tourdesk" zijn ook super. Restaurants ook prima.
Een leuke plek om te verblijven en ik heb niet veel deal met personeel, dus ik kan geen commentaar veel ze leken allemaal te kijken ok maar ze hadden dus beperkte kennis van de omgeving. Ik vroeg 4 personeel als ze wisten welke lokale Indiase restaurant ze zeiden dat ze niet wisten en voor uw informatie vond ik de Indiase lokaal restaurant aan de overkant van het hotel en ik vond dit erg vervelend en gewoon onderhouden om mezelf daar. Het hotel is verdeeld in de oude en nieuwe. Ik geboekt door Wotif dus ik was in een standaard kamer het hotel pearl hotel als u geboekt premium het is het nieuwe hotel. Ik alleen vond dit terwijl ik uitcheckte sinds ik vroeg hoe ze toewijzen kamers. Toch waren de kamer in mijn oude hotel was oud en afgeleefd hoeven dringende reparaties maar ik moet zeggen het huishoudelijk personeel hield het erg netjes opgeruimd en schoon geweldig werk huishouden. Kamer had zowel plafond ventilator en airco Ik vond het hotel op de begane gewoon rondwandelen op de tuin en het strand. Hij geniet van het zwembad en het strand…
Heel de vriendelijkste plek waar ik in mijn leven heb bezocht. Overal waar je naartoe gaat iedereen lacht en zegt " Bula " . Niet alleen in resort maar iedereen passeert u in de straat zegt Bula. Maar in het hotel iedereen was buitengewoon vriendelijk met tuinmannen en schoonmakers die tot u vanaf 182 meter verderop. Ze spreken goed Engels en zijn geweldig om mee te praten. Het resort is een beetje ruw maar in wezen uitstekend. De omgeving is ideaal met kilometers helemaal ongerepte stranden en ontbijtje uitkijkend op de rivier is zo ontspannend. We waren in het oude gebouw en ondanks alle indringende waarschuwingen het was erg goed met grote kamers en een prachtig uitzicht op de zee. Er zijn ook tal plekken in het hotel en het terrein waar u kunt zitten en ontspannen. De verscheidenheid aan eetgelegenheden is goed, vooral de verleiden restaurant, hetgeen duur is maar eerste klas met uitstekende service. Maar er is ook een verscheidenheid aan meer goedkope eetgelegenheden bij de Arts Village omgeving en enkele van de beste koffie die u zou willen. Als het niet was ongeveer even ver van het VK dat is mogelijk om ik zou terugkomen in een flits.…
Ik verbleef hier in januari / februari 2017 voor 3 nachten. Ik kijk ernaar uit om mijn verblijf hier als de nieuwe vleugel had niet lang geopend. Het resort is prachtig, mooi en ruim, mooi terrein. Sommige van de medewerkers echt wat lessen in klantenservice. Ik vond sommige van hen heel onbeleefd, ik had gewacht te worden geserveerd op check out voor een tijdje, toen was het mijn beurt om te worden bediend kozen ze een Indiase paar in plaats dat naar binnen geschoven. Ik koos niet te ontbijten in het resort op een van de dagen als ik had gevonden een mooie café langs de weg om te eten in plaats daarvan. Maar bij het uitchecken en controleerde mijn factuur - ik vond de kosten voor 4 ontbijten. Ik vroeg de lasten en was vervolgens gevraagd ben ik zeker dat ik niet ontbijten - ik vervolgens gevraagd hen te laten zien waar ik had ondertekend voor hen - tenzij ze konden laten zien waar ik heb getekend voor hen ik niet was. Een van de dagen ik werd gebracht voor ik kwam pas 10 00 (ik ben er vrij zeker het ontbijt niet wordt geserveerd dat laat) . Het resulteerde in een gesprek met de manager om hem ophalen loste. Alsof dat niet genoeg van een kwestie konden ze niet vinden mijn pre-autorisatie voor mijn creditcard ofwel, dus ze waren niet van plan te restitueren terug gekregen dat ik niet hadden betaald (omdat ze niet konden vinden) . Ik was dankbaar dat ik had hield de pre-autorisatie afdruk kreeg ik anders zou ooit belandde in tranen. Ik had gebeld naar receptie om een trolley opgevoed voor mijn tassen en had gewacht op ongeveer 30 minuten en niemand kwam. Vervolgens heb ik kreeg een telefoontje met de vraag waarom ik niet hadden uitgecheckt van de kamer - ik de situatie uitgelegd aan hen en ze zeiden dat ze iemand zou sturen. Opnieuw wachtte ik. Vervolgens ging ik naar beneden na nog eens 10 minuten zoek de Porter permanent rond praten met het personeel bij de receptie. Ik ging naar de balie en legde uit dat ik had een trolley om mijn spullen naar de balie en had gevraagd om twee keer voor iemand te helpen, was ik in staat om terug te gaan naar mijn kamer te wijten aan nu laat voor afrekenen? Waarop het antwoord was waarom heeft u eerder uitcheckt! ! In de toekomst zal ik verblijf aan de westkant of op de buitenste eilanden waar de medewerkers zijn opgeleid in juiste klantenservice.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding