Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms

Opslaan
Delen
Zhor Waddo Near ST. Anthony Hospital, Anjuna, Bardez 403509 India
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Reiziger (38)
Kamer en suite (21)
Dineren (4)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 20 van de 68 hotels in Anjuna
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Anjuna is OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants in de buurt, is OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms de ideale uitvalsbasis in Anjuna.

Kamers bij OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms bevatten airconditioning, een minibar en een koelkast, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.

Je kunt tijdens je verblijf bij OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms ook gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms is gratis parkeren beschikbaar.

Ga tijdens je bezoek naar een van de barbecuerestaurants, waaronder Goa's Ark, Waters en Cafe Cotinga. Ze liggen allemaal in de buurt van OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms.

Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms zorgt ervoor dat je Anjuna niet snel zult vergeten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Gratis ontbijt
Avondentertainment
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Beveiligde parkeerplaats
Openbare wifi
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Shuttlebusservice
Autohuur
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
Gehele lichaamsmassage
Massage
Openluchtbad
Beautysalon
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Krant
Rookvrij hotel
Buitenopenhaard
Picknickgedeelte
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Dakterras
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Open haard
Roomservice
Veilig
Minibar
Koelkast
Kamertypes
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinnen

Locatie

Volledige weergave
48Aanbevolen auto mee te nemen
Cijfer: 48 van 100
14restaurantsbinnen 1 km
1attractiebinnen 1 km
47beoordelingen9vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 28
  • 9
  • 3
  • 2
  • 5
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Rakesh yadav heeft een beoordeling geschreven dec. 2018
3 bijdragen
Dit is mijn eerste keer in Goa dus ik besloot om in vagator te blijven en ik boekte mijn hotel online na een bezoek aan hotel mijn hotel en kamer was schoon en ook het zwembad is ook goed, het personeel is erg vriendelijk. geweldige reis gehad
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Pankaj Pathak heeft een beoordeling geschreven dec. 2018
New Delhi, India6 bijdragen
+1
Verbleven in het hotel voor 3 dagen in december en de sfeer is geweldig. Laatste keer dat ik ook verbleven met dit hotel dus ik besluit om terug te komen de reden achter mijn verblijf is de eigenaar Mr. Tripurari hij is een goed persoon en hielp veel in onze vorige reis en dit jaar waren de kerstversiering leuk en de kamers en het hele gebouw is netjes en opgeruimd met een nieuw interieurontwerp met nieuw schoon zwembad. Het eten was erg lekker met een goed menu en variatie. Ik heb genoten van buiten zithoek ik geniet van tijd doorbrengen zittend diner en goede herinneringen. Met dank aan meneer Tripurari.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Sanay Singh heeft een beoordeling geschreven dec. 2018
1 bijdrage1 nuttige stem
Bezocht dit hotel in deze maand alleen, vond alles goed hier eerder het eten, kamers, personeel gedrag, evenals de eigenaar van het hotel heer Tripurari Singh hij is ook zeer coöperatief persoon en zacht gesproken, ik mijn vrouw en kinderen vonden het hotel erg goed en het voelt als thuis blijven, ik wens de eigenaar en het personeel van het hotel de beste wensen voor de komende toekomst. . . succes
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Saumya heeft een beoordeling geschreven dec. 2018
6 bijdragen
+1
1. Kleine kamers  2. Geen roomservice  3. De persoon die de leiding had / eigenaar van het hotel weet niet hoe om te praten met de klant en behandelde ons erg slecht, zelfs vele malen betoogd toen we klaagden.  4. Het hotel heeft enkele regels en voorschriften opgesteld die niet op de website worden gepubliceerd.  5. Wanneer nodig is er niemand bij de receptie en laat ik je vertellen de receptie en de hoofdingang van het hotel sluit om 10: 30 Ik bedoel met wie we contact moeten opnemen als we iets in het hotel nodig hebben, als er niemand is. En je kunt zelfs niet uitgaan of na 10:30 komen We probeerden de receptie te bellen voor waterflessen die niemand had opgehaald de volgende ochtend bespreken we dit met de eigenaar dat we dit nodig hadden en dat er niemand bij de receptie was, en de eigenaar antwoordde dat de receptie om 10:30 uur dichtgaat en niets meer kan bieden na 10.30 uur.  6. En toen was er een handdoekprobleem, ik bedoel wie vocht voor handdoeken. Dus, we kwamen terug naar het hotel gevraagd om een ​​set handdoeken als we kwamen van het strand en handdoeken was allemaal doorweekt en we vroegen ze om een ​​nieuw paar (zoals het was een andere dag).  toen erom werd gevraagd bij de receptie kwam de eigenaar op en vertelde heel grof dat, als je de regels en voorschriften niet hebt gelezen, we handdoeken alleen alternatief bieden. Je krijgt het pas morgen,  Stel je voor dat ze zelfs de bedlaken niet alle 3 dagen hebben verwisseld, helemaal geen roomservice  7. Dan was er ontbijtprobleem; als je nu naar Goa gaat, ben je daarheen gegaan om rond te dwalen en deze prachtige stad te bekijken en wanneer de tijd beperkt is en je alles wilt bedekken dat je nodig hebt om te haasten.  Dus werden we wakker en vroegen we ontbijt rond 08.30 uur (wat erg vroeg is voor de eigenaar), laat het ons weten wanneer we zouden komen voor het ontbijt (we boekten een kamer met ontbijt), ze vertelden ons alsjeblieft rond 9: 30 uur ben of erna. Ik vroeg hen 09: 30 is te laat we moesten haasten naar ons schema voor de dag kun je het alsjeblieft een beetje snel maken of ons iets geven zoals thee of koffie  Eigenaar weer vanaf zijn aard, grof vertelde ons om het hotel te verlaten omdat we andere gast storen en bespreken voor elk ding. Kerel, dit zijn basisdingen. Ontbijt. handdoek, laken.  8. Laat het me weten en ga alsjeblieft ook zelf kijken, maar de eigenaar van dit hotel was erg onbeleefd, agressief en hij geeft ons het gevoel dat hij ons een plezier doet door ons te laten blijven.  9. Na dit alles dachten we de klantenservice te bellen en een of andere vrouwelijke vertegenwoordiger van oyo woonde ons bij, we vertelden haar alles wat er gebeurde en vroegen haar om ons hotel te veranderen.  Maar zij ontkende en vroeg ons om daar alleen te blijven we besloten om te blijven, want het is al 9 uur. We zijn te laat voor onze geplande reis naar het grandeisland Dus met lege maag gingen we naar beneden naar de parkeerplaats er eigenaar was schreeuwen op ons (mij en mijn man) die mij uw kamersleutels ik moet de kamer etc etc controleren Ik zei hem om te kalmeren en we zijn al erg laat voor de reis, Zal je de sleutels geven in de avond na hier terug te komen maar Hij bleef maar roepen zoals  'Apne pure hotel ko pareshan kar diya h' Yaha rehna k liye regeert hai, Het is geen gastenverblijf, Ik begreep het probleem met hem helemaal niet We boekten onze kamer via oyo? is dit zijn probleem? ? Kan alles het gedrag van de eigenaar ten opzichte van ons rechtvaardigen.  We hebben zoveel geld, tijd en zoveel gepland voor dit bezoek. Maar deze gasten hebben het allemaal verpest. Als u in de dienstverlenende sector zit, is dit hun taak om ervoor te zorgen dat uw klant een onvergetelijk verblijf heeft.  Omdat mensen slechts één keer naar een plek gaan en na zoveel te hebben uitgegeven als ze terugkeren met droefheid, woede is het gewoon niet de moeite waard.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
rahul724016 heeft een beoordeling geschreven jun. 2017
Goa, India1 bijdrage
Hotel is zeer mooi gelegen service is erg mooi restaurant personeel is zeer lekker eten is erg lekker! ! ! ! ! ! Geweldige plek dicht bij chapora fort film shoot dil chahta hai! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Werkafstand beach vagator beach! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Bezocht met familie
Language Weaver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Vorige
12
PRIJSKLASSE
US$ 90 - US$ 98 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Maximum Holiday Inn Rooms
LOCATIE
IndiaGoaNorth Goa DistrictBardezAnjuna
AANTAL KAMERS
24
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms?
Attracties in de buurt zijn Sensistan (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms?
Ja, gratis parkeren en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Bean Me Up, Ciao Bella en Jai Ganesh Fruit Juice Centre.
Zijn er sportvoorzieningen bij OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Heeft OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms een luchthavenshuttle?
Ja, OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Verzorgt OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt OYO 5673 Maximum Holiday Inn Rooms zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.