Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Sea Princess

Opslaan
Delen
Juhu Tara Road Santacruz, Mumbai (Bombay) 400049 India
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
Hotels.com
eDreams
100 US$
62 US$
View deal
BESPAAR 38 US$
Travelocity
Orbitz.com
Snaptravel100 US$
alle 16 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (511)
Kamer en suite (259)
Zwembad en strand (113)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 94 van de 998 hotels in Mumbai (Bombay)
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Hotel Sea Princess is ideaal voor een bezoek aan Mumbai (Bombay). Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een gezinsvriendelijke omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning. Er is daarnaast wifi beschikbaar.

Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Hiltongardeninn toegang tot roomservice en een conciërge. Hotel Sea Princess biedt ook een zwembad en ontbijt, waardoor je reis naar Mumbai (Bombay) nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.

Bezienswaardigheden in de buurt, zoals Parleshwar Ganpati Mandir (2,0 km) en Shree Ramakrishna Math, Khar (2,6 km) maken Hotel Sea Princess een geweldige accommodatie voor een bezoek aan Mumbai (Bombay).

Op zoek naar een eetgelegenheid? Lotus Cafe (1,0 km), R'Adda (1,8 km) en Prithvi cafe (1,4 km) liggen allemaal op loopafstand van Hiltongardeninn.

Mumbai (Bombay) staat ook bekend om een aantal geweldige architectonische bezienswaardigheden, waaronder Mount Mary Basilica, Mahatma Jyotiba Phule Market en Bandra Station, Western Railway, die in de buurt van Hilton Garden Inn liggen.

Geniet van je verblijf bij Hotel Sea Princess en veel plezier in Mumbai (Bombay)!

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Vervoer van/naar luchthaven
Conferentiefaciliteiten
Wifi
Betaald internet
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Taxiservice
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Roomservice
Minibar
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op zee
Uitzicht op baai
Gesproken talen
Hindi
1.151beoordelingen13vragen en antwoorden1kamertip
Waardering van reizigers
  • 396
  • 374
  • 182
  • 90
  • 110
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Bart D heeft een beoordeling geschreven jan. 2016
Noordwijk, The Netherlands22 bijdragen4 nuttige stemmen
Het hotel ligt direct aan zee en beschikt aan de achterzijde over een groot terras en zwembad. Het personeel is uitermate gastvrij en vriendelijk. Men heeft een zeer behoorlijk restaurant waar ik de a la carte gerechten aanbeveel boven het buffet. Houd rekening met Westerse prijzen. Op aanvraag is een haal en breng service van / naar de luchthavens te regelen.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2015
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: probeer een hoger gelegen etage met uitzicht op strand / zee.
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Hirenshah02 heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
11 bijdragen13 nuttige stemmen
Slechte service, ik wil geen tijd meer verspillen aan het schrijven van een recensie. Omdat de hotels die ik in de rest van India heb bezocht 100 keer beter waren. Ik moet het minimum van 200 tekens bereiken om deze slechte beoordeling te voltooien
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Aninda_mukherjee heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Kolkata (Calcutta), India417 bijdragen111 nuttige stemmen
Dit is een van de hoogst gewaardeerde hotels aan het Juhu-strand in Mumbai. We waren een gezin van twee ingecheckt en werd zelfs geweigerd om twee sleutels voor de kamer te geven. De manager beloofde een extra sleutel naar de kamer te sturen, die later werd geweigerd. Het wordt verwacht voor een vijfsterrenhotel, dit zouden enkele basisvragen zijn. De kamer was eenvoudig voor de prijs die we betaalden. De badkamer heeft echter hoogwaardige voorzieningen en kwaliteit van het bed was ook leuk. Ik denk dat de disco in het hotel een grote verkoper is. Alleen open voor vrijdag en zaterdag. Maar de grote verrassing wachtte ons op tijdens het diner. De obers hielden ons uren aan het wachten (letterlijk dat betekende) tijdens het aannemen en serveren. Ze serveerden het voorgerecht na de hoofdmaaltijd, terwijl de bestelling minstens een uur terug werd gegeven. De initiële bestelling was verkeerd en het kostte opnieuw veel tijd om het goed te krijgen. We dachten aan een drankje na de maaltijd en tot onze verbazing serveerden ze het weer verkeerd. De rekeningen waren voor de helft in rekening gebracht en de ober moest achter ons aan rennen om de volledige betaling te krijgen. We hadden geklaagd bij de manager die beloofde het de volgende avond te repareren. Tot onze verbazing toen we de manager de volgende dag ontmoetten, zijn ze ook erg slecht in het eten krijgen en vroegen ze ten onrechte om de drankjes. De hele verblijfservaring was slecht tot erger. Er is een taxistandplaats buiten het hotel, die toevallig absurd naar believen verandert wanneer u van daaruit gaat. Over het algemeen was de ervaring van het verblijf van een vijfsterrenhotel voor ons verpest.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde met familie
Google
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Naila Mughal heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
1 bijdrage
Hotel is prachtig en dus zijn de kamers. Ik heb een geweldig ontbijt ervaren met veel opties en heerlijk eten in het restaurant, binnen en buiten. Al het personeel is erg vriendelijk en opwarmend. Ik hield ook van naar het zwembad gaan omdat het tegenover de zee ligt. Ik zal zeker weer verblijven en het aan iedereen aanbevelen. . .
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Kamers
Locatie
Service
Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Corner sea view rooms
Bekijk meer kamertips
Google
Nuttig
Delen
Ehcop heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
California City, Californië21 bijdragen10 nuttige stemmen
Dit is de moeilijkst te schrijven hotelbeoordeling in al mijn 59 tot nu toe bezochte landen. Om beleidsredenen heb ik deze accommodatie (in dit geval 7 weken van tevoren) op de hoogte gebracht dat ik ben uitgeschakeld op een wandelstok met wandelstokken en mobiliteit en vroeg moet worden ingecheckt omdat mijn vlucht om 02.30 uur aankomt. Ik arriveerde om 4: 25 AM in het hotel en kreeg van de nachtmanager te horen dat ze uitverkocht waren en dat mijn kamer pas om 14.00 uur beschikbaar zou zijn, ongeveer 9 - plus uren later. Ik vroeg waarom, omdat ze me mijn e-mailadres EN mobiele telefoonnummer hadden gegeven, ze me op geen van beide manieren op de hoogte hadden gebracht. De manager vertelde me dat het NIET hun beleid is om op ENIGE verzoeken te reageren. Vanwege gezondheidsproblemen was ik extreem moe (34 uur reistijd) en kon ik onmogelijk tot 14.00 uur op een aangrenzende bank zitten. Ik vertelde hem dat ik wist dat er ergens in het hotel een kamer beschikbaar was. Na twee volle uren van mijn telefoontjes naar Orbitz en mijn redacteur en zijn herhaalde weigering om me een beschikbare kamer te geven, kwam er op magische wijze een kamer beschikbaar om 06.30 uur. Ik vroeg de manager hoe dat mogelijk was. Hij zei dat iemand slechts enkele minuten geleden had uitgecheckt en de kamer gereed was. Ik zat 15 voet van hem af en er was NIEMAND gekomen om uit te checken, laat staan een bezette kamer te verlaten. Ik adviseerde hem dat wat hij had gedaan ongelooflijk onprofessioneel en bedrieglijk was en in mijn recensie zou worden opgemerkt. Bovendien weigerde hij me die ochtend het ontbijt als een vrede te offeren - offerend voor wat hij had laten gebeuren. Hij verklaarde nogmaals dat het hem niets kon schelen en dat hij niet verantwoordelijk zou worden gehouden. Enkele minuten later, toen ik me in mijn kamer ging vestigen, gaf een hotelmedewerker me een gratis kleine fruitmand en een bord koekjes. De rest van het personeel was geweldig behalve de reiscoördinator die ik erg oneerlijk en afgeleid vond. Ik raad ten zeerste aan om geen rondleidingen door hem te regelen en het zelf te doen voor een derde van de prijzen. Mijn kamer was groot, schoon en geweldig in het algemeen en het eten was uitstekend, hoewel vrij duur. Alcohol was erg duur. Deze accommodatie is lawaaierig omdat het in het startverkeerspatroon van de nabijgelegen internationale luchthaven ligt. Het in de kamers gevonden bindmiddel prijst een 'zakencentrum' waar er eigenlijk geen is. Receptiepersoneel vertelde me dat ze niet eens de mogelijkheid hadden om me te helpen met mijn luchtvaartmaatschappij inchecken, anders dan om een eerder gedownload e-ticket uit te printen. Hoewel het hotel luxueus is, ligt het in een vervallen strand - gedeelte van Mumbai. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe onveilig het omliggende gebied te wijten is aan het non-stop bedelen van ontheemde Indiase kinderen en eigenzinnige volwassen plaatselijke onderdanen. Dit hotel is een perfecte plek om een feest en / of feest op locatie te vieren, terwijl ik getuige was van twee bruiloften, een groot verjaardagsfeest voor twee kinderen en een extravagant sociaal evenement tijdens mijn verblijf van 6 dagen. Tenzij u geniet van keuzes van lamsvlees / vis / kip - alleen Indiase gerechten, vindt u GEEN rundvlees of varkensvlees geserveerd in dit hotel of in een omringend restaurant. Buiten - eten is bij deze accommodatie niet toegestaan, dus u moet uw aankoop van voedsel consumeren voordat u naar het hotel terugkeert, iets dat ik nog nooit in mijn reizen ben tegengekomen. De kamers worden twee keer per dag verzorgd met onbeperkt gratis mineraalwater en een gratis dagelijkse krant. Nauwkeurige antwoorden op zelfs de meest elementaire vragen die aan de receptie werden gesteld, waren geslagen. Ik vroeg of hun dierentuin open was en kreeg ja te horen. Huurde een taxi en maakte de lange reis daar om erachter te komen dat het gesloten was. De volgende dag vroeg ik dezelfde dag - manager of de veerboten die dag naar de Elephant Caves liepen en kreeg te horen dat ik (nadruk) ze moest bellen en het mezelf moest vragen. Als u een kamer inclusief ontbijt boekt, vindt u een indrukwekkende hoeveelheid ontbijt (meestal Indiase gerechten), maar u zult geen ham, pannenkoeken, wentelteefjes of spek vinden. Behalve voor het bovengenoemde probleem met de nachtmanager bij het inchecken, zou ik het personeel een 5 - sterrenbeoordeling hebben gegeven. Hoewel ik niet weer in dit pand zou verblijven, vooral vanwege de ligging in de buurt van de primaire attracties, veel verder naar het zuiden (het verkeer in Mumbai is verschrikkelijk martelend, waardoor de rit van dit hotel een 2 - 5 - 3 - uur is rit) . Taxi's en tuk - tuks zijn direct buiten het pand aan de stoep.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Kamers
Hygiëne
Service
Google
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 105 - US$ 527 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
hiltongardeninn
LOCATIE
IndiaMaharashtraMumbai (Bombay)Juhu
AANTAL KAMERS
117
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel Sea Princess
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Sea Princess?
Attracties in de buurt zijn Juhu (0,8 mijl), Mukteshwar Temple (0,8 mijl) en Prithvi House (1,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Sea Princess?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Sea Princess?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Sea Princess?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Sea Princess?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Sea Princess?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Lotus Cafe, Saffron en Melting Pot.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Sea Princess?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft Hotel Sea Princess een luchthavenshuttle?
Ja, Hotel Sea Princess heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Sea Princess?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Hotel Sea Princess zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Sea Princess?
Veel reizigers bezoeken Bandra Fort (4,6 mijl), Sion Hillock Fort (6,7 mijl) en Madh Fort (5,5 mijl).