Deze jongens denken dat ze de bijen zijn - knieën, maar dat zijn ze niet! En hebben een grote wake-up call nodig, dit zijn de redenen waarom. 1. De gangen zijn betegeld en / of met marmer bekleed. Klinkt chic, maar dat maakt ze echokamers. Je hoort elk geluid van het 'pingelen' van de lift aankomen, tot iemand anders de roomservice, tot de idioot die het een goed idee vindt om zijn telefoongesprek in de gang te hebben, tot de stem van mensen en hun voetstappen, lopend terug naar hun kamers. Het was alsof ik op straat was. 2. Room service - verschrikkelijk. Een collega van mij wachtte 60 minuten totdat zijn bagage naar zijn kamer werd gebracht. Ik ging en verzamelde de mijne na 25 minuten en 3 telefoontjes waarin werd gevraagd waar het was. Wat is in hemelsnaam het punt dat ik elk stuk bagage ga scannen als je het een uur lang in een drukke foyer onbeheerd achterlaat? Iedereen had zich ermee kunnen bemoeien of ermee zijn weggelopen. 3. Room service - verschrikkelijk (2 en 3) noch de tv, noch de stopcontacten werkten in mijn kamer en ik meldde het dagelijks, het was niet gerepareerd. En het eten - ga niet naar de restaurants - ik wachtte en wachtte op de enige keer dat ik het gebruikte. Ik belde 4 keer roomservice en de receptie 4 keer achter mijn bestelling aan. Toen het 1 uur en 50 minuten nadat ik het had besteld aankwam, was het koud en de glazen waren zo vies dat ik de manager belde. Hij was geschokt en verontschuldigend maar dit was onaanvaardbaar. 4. Restaurants - vergeet het citruscafé behalve het ontbijt. Ik had daar een avondmaaltijd voor 1300 roepies. Het was geen 500 waard. Eten is saai en de service is slechter. Het wordt gerund door amateurs. The Republic of Noodles is een heel andere ervaring. Uitstekend menu, personeel en service. 5. Was - u wordt gevraagd om het buiten uw kamer te laten om opgehaald te worden. Ik heb hier hetzelfde probleem mee als de bagage die onbeheerd bij de receptie wordt achtergelaten, iedereen kan zich ermee bemoeien of stelen. Ik verwacht ook dat het in mijn kamer is als ik terugkom van mijn werk. Ik moest het bij beide gelegenheden achtervolgen. 6. Locatie OK, maar twee keer in 8 dagen wikkelde een bus zich in de duik tussen de weg en de ingang van het hotel, waardoor alle verkeer werd geblokkeerd. Meestal ongeorganiseerd, onverantwoordelijk en amateuristisch. Gelukkig was dit onderweg, dus sprongen we uit onze auto en liepen. 7. Zwembad - uitstekend. 8. Zal hier niet weer verblijven. NB: als deze review nuttig en / of interessant is geweest graag en / of een duimpje omhoog.…
Een goed middelgroot hotel, fatsoenlijke kamers en geweldige eten en drinken. Ik verbleef daar eerder en ben momenteel in dit pand opgesloten als een lang verblijvende officiële gast. In Andheri, in de buurt van Marol Naka, ligt het dicht bij de luchthaven en het metrostation, hoewel de omgeving nog niet zo geweldig is als u eenmaal in het personeel bent. Ik wens dat de Reserveringen & Front Office-teams een beetje meer meegaand zijn, maar dat is OK denk ik. Moment van klanttevredenheid - De F & be-manager (de heer Nagraj) heeft me verrast met zijn verrassingen tijdens mijn maaltijd & vrij. Op een keer vroeg hij me of hij me iets kon krijgen dat ik miste en niet zo serieus en alleen om hem te testen zei ik Rabri & hot Jalebi. De volgende dag was ik aangenaam verrast om de Rabri & Jalebis op mijn BF-tafel te vinden. Gewoon een puur moment van genot. Zelfs de HK-jongens zijn erg aardig en behandelen uw verzoeken met de grootste zorg. Goed gedaan Lemon Tree - houd zulke waardevolle mensen als ze je ver brengen. : -)…
Het is altijd een geweldige ervaring met Lemon Tree Premier. Vanaf het moment dat u het hotel binnenkomt, kunt u de warmte voelen in hun glimlach. Het personeel is zeer efficiënt, vriendelijk en beleefd. Speciale dank aan de heer Lalit van Citrus Cafe, de heer Aniket, de heer Amar, mevrouw Kajal, mevrouw Namrata, de heer Rushikesh van de receptie. Ga zo door met het goede werk, had een geweldig verblijf!
Mooi hotel, uitstekende service! Zeer vriendelijk en aangenaam personeel, speciale vermelding, mevrouw Poornima en de manager van levensmiddelen en dranken Mr. Nagraj Amin, die uiterst georganiseerd is, zelfverzekerd, goed geïnformeerd en vooral een geweldige leider! Ik heb een geweldige ervaring gehad De Lemon Tree Premiere - Mumbai Internationaal vliegveld.
Vaibhav, Jayesh en Chaitali zijn zeer vriendelijke en zacht gesproken jongens. Zorgde goed voor ons tijdens het verblijf van 10 dagen met citroenboompremière, Mumbai international, Mumbai. Bedankt Lemon Tree-team voor een uitstekende gastvrijheid.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding